|
Autor |
Wiadomość |
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Pią 20:10, 05 Wrz 2014 |
 |
A dwa takie nevray ostatnio zakupiłem .
[link widoczny dla zalogowanych]
Niebieski zmienił właściciela. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Sob 19:11, 06 Wrz 2014 |
 |
Tak czy siak, chciałem wszystkie generacje we w miarę jednolitych kolorach. Tak samo mam z Lagunami I generacji, z czego phase I Break jest ... niebieski :roll: Może kiedyś uda się zdobyć lifta w odpowiedniej tonacji
Pamiętam te Scenici ze Smyka. Tyłka nie urywały w kwestii detali, ale bryła z tego co pamiętam, była w porządku. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Czw 18:11, 18 Wrz 2014 |
 |
Dziś małe doładowanie.
Na początek - biały Express z Majorette dostał braciszka " Avis ", a Kangoo " Hey " z Majorette, zostało zdublowane przez takie samo, tyle że, w oryginalnym nie otwieranym blistrze.
Kolejne modele, to nieco większa skala.
Pierwszy z nich - Kangoo - czaiło się na allegro od dawna. Dopiero teraz nadarzyła się okazja, i go kupiłem. Pochodzi on - tak samo jak Clio R.S - z nowej, zubożonej serii Noreva. Wraz z modelem, dostajemy zwykłe tekturowe opakowanie, a model jest pozbawiony przeźroczystej gablotki.
Sam model - prezentuje taki sam, jak kupiony ponad 1,5 roku temu, modelik francuskiej Gendarmerie. Różnica polega na braku domalowanych klamek oraz tylne lampy nie posiadają matowo-czerwonej obudowy. Na plus - szyby z czarnymi rantami, cieńsza warstwa lakieru i malowany pas na przednim zderzaku.
Drugi model, wcześniej wspomniany, to Clio IV R.S. O ile na Clio nie mam parcia, to ten model kupiłem ze względu na wygląd. W skali 1;1 jest po prostu piękny, a żółty kolor, powala na kolana.
Spodziewałem się czarnego wnętrza bez pomalowanych detali, o tyle zawiodłem się nieco na lakierze. Ok, ma fantastyczny odcień i drobne metaliczne ziarno, natomiast - co ciekawe - tył od końca drzwi, jest dosłownie zalany farbą, co zniwelowało fantastyczny kształt tyłeczka Clio.
Jutro, lub w sobotę, uporam się z lepszymi zdjęciami Clio, żeby pokazać Wam, wspomniany mankament.
Modele oczywiście na plus. Jak wspomniałem, na Clio nie miałem parcia, i wybrałem sensowny model - Chińska odmiana jest paskudna, a w pełni gablotkowy model, z wyjątkiem wnętrza, nie różni się prawie niczym z zewnątrz. Jeśli nadarzy się okazja, porównam go z Jarkowym " gablotkowcem ".
Jeśli finanse pozwolą, pod koniec września rozwinie się gama Megane III
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Sob 12:03, 20 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5718 Przeczytał: 70 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 22:10, 18 Wrz 2014 |
 |
Wreszcie masz to najładniejsze Clio
No patrz, a byłem święcie przekonany, że Clio z tej drugiej wersji gablotkowej jest identyczne, a jednak są małe różnice:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Mój ma tablice rejestracyjne, a tylny dyfuzor jest w innym kolorze. Ciekawe, czy odcień lakieru jest ten sam... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Sob 12:02, 20 Wrz 2014 |
 |
Są różnice Zauważyłem, że w Twoim są zdecydowanie ładniejsze - bo pomalowane - hamulce z zaciskami.
Gdyby nie ta gruba warstwa lakieru w moim ... Model mnie cieszy, bo ma piękny przód, który będzie pokazywał w gablotce i ten lakier ... :roll:
Jeśli kiedyś nadarzy się okazja, zmienię go na pełną gablotkę.
Cytat: |
Wreszcie masz to najładniejsze Clio |
Zapomniałeś o odmianie GT w nadwoziu Grandtour. I Clio, to jeden z paru samochodów, który podoba mi się w srebrze, a tego koloru nie lubię
Kilka zdjęć, widać ewidentne " odcięcie " w grubości lakieru, od końca tylnych drzwi ...
Na zdjęciu widać, poszarpany rant felgi, w rzeczywistości ciężko to zauważyć.
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pią 15:45, 03 Paź 2014 |
 |
W poniedziałek, do kolekcji dołączyło takie o to czerwone Clio, w służbie dla francuskiego narodu
Staram się zbierać głównie modele Renówek, w użytku cywilnym. I tak nie wiadomo czemu, w mojej kolekcji znalazły się cztery sztuki Pompiersów
I do czasów MTP, zgłaszam modelowy post ... Może
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pon 16:32, 27 Paź 2014 |
 |
Czas na drobne doładowanie. Dziś, część pierwsza, jutro druga ( Laguna Berline GT, dwie Fregate i ... amerykan )
Pierwszy model, to Renault 21 Nevada GTX phase I 1989 - 1995. Model, którego szukałem od dawna, ok - szukam nadal, w bardzo rzadkiej wersji kolorystycznej - granat z pomarańczowymi kierunkami
Nieco o aucie - phase II wprowadzono w roku 1989, i utrzymywano w produkcji do roku 1994/1995. Skąd takie daty ?
Otóż model sedan i liftback, wycofano w roku 1994. Produkcję modelu Nevada, bez oznaczenia liczbowego - 21 - kontynuowano jeszcze rok, do czasu prezentacji Laguny Break. Nevada, na rynku Brytyjskim, występował pod nazwą Savana. Z ciekawych wersji - 4x4, oraz 7 osobowa.
R21, był pierwszym na świecie samochodem, w którym silnik montowano wzdłuż ( 2.0 benzyna 130 km lub 2.0 Turbo / Turbo Quadra ), lub poprzecznie.
Model wykonany jest poprawnie, nie powala, nie szokuje. Widać, że pochodzi sprzed kilku lat - stąd moje zdziwienie, skąd tak wysokie ceny, przeciętnego jakby nie było, modelu.
Mi, udało się go wyrwać za dwu cyfrową kwotę ( P.S dzięki Buusoola ), rabat po części wynikał z uszkodzenia lakieru ( mały odprysk ).
Na plus - to że jest. Nie ma alternatywy dla R21 Nevada. Przyzwoite wnętrze, drażni nieco kąt pochylenia kokpitu pod nawiewami. Fajnie, że Norev zastosował przednie i tylne lampy mocowane na klej, co wyeliminowało bolce - duży plus. Minus - drażnią gładkie klosze reflektorów. Na zdjęciu makro, można dostrzec odwrotnie przyklejone zegary
Podobają mi się kołpaki, mają klimat - ogółem lubię miniaturki, które pokazują standardowe wersje wyposażenia.
Drugi model, to Alpine A108 Coupe 2+2 z 1961, od Universal Hobbies. Tutaj nie mam zarzutów, bardzo fajne i klimatyczne detale. To jest wykonanie, które mi odpowiada w 101%. Szyby mogłoby być nieco lepiej dopasowane, a koła - o wiele mniejsze
O samym aucie nie powiem nic. Model kupiony spontanicznie, w cenie KAP Świetne wnętrze, brak tylko wskazówek - białe tarcze, to za mało.
I na zdjęciu tego nie widać, ale klamki i korbki, pomalowano na srebrno.
Na dodatek, dwa modeliki z serii Norev 3Inch - Kangoo II oraz Megane III Grandtour.
[/i] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Śro 16:41, 17 Gru 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
 |
 |
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:13, 27 Paź 2014 |
 |
Nie jestem fanem UH , ale ten Alpine idealnie wpasowuje się w mój minizbiorek i chyba w końcu się zdecyduję. A na razie pozytywnie zazdroszczę . |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fogarty dnia Pon 17:23, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Pon 17:28, 27 Paź 2014 |
 |
Fogarty, Alpine to Universal Hobbies. Tak czy siak, polecam serdecznie. Tylko te koła ... :roll: Muszę poszukać, ile cali miały oryginały i zweryfikować to z modelem.
P.S
Ups, napisałem w tym samym czasie, co Ty zrobiłeś edycję  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Pon 17:30, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 17:55, 27 Paź 2014 |
 |
No właśnie, te koła :roll:.
Ale w oryginale też były całkiem spore, może nawet aż takie. Tak czy inaczej, lubię takie ciekawostki.
Jednak mniej "luksusowe" opony wyglądają trochę lepiej:
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Pon 18:28, 27 Paź 2014 |
 |
Na tej stronie :
[link widoczny dla zalogowanych]
podają wymiar 380 mm , czyli 15 cali. |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:38, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Śro 13:44, 29 Paź 2014 |
 |
Dziś druga i póki co, ostatnia partia " nowości ".
Pierwsze dwa modele (podziękowania dla Sławka i Przemka ), to sedany klasy wyższej - Fregate. Uzupełnią one, kupioną jakiś czas temu, model kombii Domaine. Na rynku mamy dość sporo odmian kolorystycznych. Być może za jakiś czas, dołączą inne warianty
Bordowo kremowa, świetnie pasuję do Domaine, a niebieska - jest elegancka i świetnie oddaje klimat tamtych czasów.
I ostatni - póki co - model w MMR.
Laguna GT III phase I od Norev 'a. Uwielbiam ostatnią generację Laguny. Może pierwsza " faza ", nie wygląda zbyt interesująco, o tyle faza II i III, wygląda świetnie, szczególnie w nadwoziu Grandtour.
Szkoda, że Laguna III jest dość mało popularna. Świetne, minimalistyczne wnętrze, solidny montaż, i fajne diesle ... Dla mnie, to jeden z niewielu na rynku interesujących i wartych zakupu nowych aut.
Model GT, wyróżniał się nieco zmodyfikowanym nadwoziem, kubełkowymi fotelami ( skóra łączona z alcantarą ), oraz ( w opcji ) systemem 4Control.
Plus dla " modelowej " odmiany GT, za świetny napis na tylnej klapie. Nie jest to naklejka, a bardzo schludnie naklejony napis fototrawiony, niestety, ciut za wysoko.
 |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaSCott dnia Śro 13:45, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Muchomorek
User
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:25, 02 Lis 2014 |
 |
Ja też uważam że Laguna jest niedoceniana. A sam modelik bardzo fajny. Planujesz zakup wersji Grandtour? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2615 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Nie 22:55, 02 Lis 2014 |
 |
Grandtour obecnie jest na mojej liście " Must Have ", ale w odmianie GT, w takim ciemno niebieskim kolorze.
Zastanawiałem się nad błękitnym Grandtourem, ale w zwykłej odmianie, ceny są ok, ale ... Wolę dopaść swoją wymarzoną miniaturkę  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Muchomorek
User
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:56, 02 Lis 2014 |
 |
Fakt, jak kupować to coś co się chce. Ja mam Grandtour’a w błękicie i powie szczerze że bardzo dużo zależy od oświetlenia. Czasami wygląda naprawdę fajnie, a czasami tak jakby za chwilę miało zemdleć. A co do GT, na Twoim miejscu miałbym zagwózdkę – w wiśniowym też wygląda bosko |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|