FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kolekcja Ferrari 1:43 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 9:05, 04 Lut 2024 Powrót do góry

Niebieskiego kupowaliśmy razem Smile
I mamy taką samą parkę.
Sam modelik, jak na budżetowy, wykonany bardzo przyjemnie.
Warto go mieć w kolekcji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1058
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:50, 18 Lut 2024 Powrót do góry

458 Speciale A 2014 Ixo gabl.

V8 4.5 --- 605 KM --- 3 s --- 320 km/h

Historia lubi się powtarzać. Po pięciu latach produkcji modelu F430, zakończono limitowaną do 499 sztuk Scuderia Spider 16M, która upamiętniała szesnasty tytuł mistrzów świata Ferrari w Formule 1. Również po pięciu latach ostatnia odmiana 458, nosi nazwę Speciale A.

Stworzono najmocniejsze drogowe, otwarte Ferrari w historii. Dzięki różnym zmianom w silniku, uzyskano kolosalne 605 KM. To 135 koni z litra pojemności - mistrzostwo świata.

Nowa maszyna z podwoziem produkowanym z dziesięciu różnych stopów aluminium traci zaledwie trzy sekundy na rozpędzenie się od zera do stu kilometrów na godzinę. Sprint do prędkości 200 km/h trwa jedynie 9,5 sekund.

Premierowy egzemplarz 458 Speciale A, który przygotowano na salon samochodowy w Paryżu, pokryto żółtym lakierem w pasami w odcieniach Blu Nart i Bianco Avus. Do środka przemycono żółte materiały, białe nici i elementy z barwionych na niebiesko włókien węglowych.

Najdrożej sprzedany egzemplarz, został wylicytowany w 2022 roku i osiągnął prawie milion dolarów.

Image

Image

Image

Image

Gablotkowa wersja to egzemplarz z salonu w Paryżu, z fajnym malowaniem. W sumie udany model. Jakość nie powala, ale jest na tyle dobra, żeby się podobał Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3504
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Nie 23:06, 18 Lut 2024 Powrót do góry

Bardzo fajny model, a i jego historia ciekawa. Może i wykonanie nie jest najwyższych lotów, ale i tak wart jest posiadania w kolekcji. Bardzo dobry zakup. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 10:23, 25 Lut 2024 Powrót do góry

Nie raz mówiliśmy, że chcąc mieć "ciąg" modeli danej marki, trzeba uzupełniać modelami różnych producentów i nie zawsze z najwyższej półki.
A przede wszystkim cieszy fakt, że jest coś, co uzupełni lukę.
Więc fajnie że udało Ci się dopasować kolejną cegiełkę w "murze kolekcji" Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1058
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:25, 02 Mar 2024 Powrót do góry

GTC4Lusso 2016 IXO gabl.

V12 6.3 --- 690 KM --- 697 Nm --- 3.4 s --- 335 km/h

Po bardzo wszechstronnym i praktycznym modelu FF, Ferrari poszło o krok dalej i stworzyło godnego następce - GTC4Lusso.

Nazwa nowego gran turismo została zaczerpnięta od tak znakomitych przodków, jak 300 GTC oraz 2+2-osobowego modelu 330 GT, który należał do ulubionych pojazdów Enzo Ferrari'ego. Jej drugi człon nawiązuje do 250 GT Berlinetta Lusso, synonimu elegancji i znakomitych osiągów. Liczba cztery w nazwie wskazuje przede wszystkim na cztery fotele dla dorosłych osób, ale czwórek można odnaleźć znacznie więcej.

GTC4Lusso jest pierwszym, seryjnie produkowanym samochodem Ferrari, w którym napęd na wszystkie cztery koła, łączy się z dwiema osiami skrętnymi.
Kabinę GTC4Lusso jako pierwszą zaprojektowano według filozofii Dual Cockpit, według której kierowca i pasażer na fotelu obok traktowani są na równi.

Image

Image

Image

Nie wiem czy dobrze szukałem, ale ten model jest robiony tylko przez Looksmarta, albo tylko IXO...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 9:39, 03 Mar 2024 Powrót do góry

Długo Ferrari kazało czekać na zastosowanie technicznych nowinek w seryjnym aucie Smile
Modelik przyjemny, nawet w tym kolorze Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3504
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Nie 18:56, 03 Mar 2024 Powrót do góry

Bardzo ciekawa linia nadwozia, a i kolor lakieru fajny. Idealnie kontrastuje z jasną tapicerką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1058
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:02, 17 Mar 2024 Powrót do góry

625 LM Scaglietti Spyder 1956 Art Model

I4 2.5 --- 217KM --- 250 km/h

W latach 50, Ferrari dysponowało pojazdami wyścigowymi dopasowanymi do każdego wyścigu, były także poddawane znacznej presji, w szczególności przez Mercedesa.
Samochody 4-cylindrowe świetnie spisywały się w tym okresie, wyprzedzając niejako jednostki 6-cylindrowe. Model 625 LM to następca 735 LM. Powstał wskutek katastrofy w Le Mans w 1955 roku, po której Ferrari nie mogło korzystać z mocniejszych modeli (860, 290).
Zmodyfikowano trzy egzemplarze modelu 500 TR i zbudowano model 625 LM. Z tej trójki jedynie egzemplarz prowadzony przez Gendebien / Trintignant dojechał do mety. Uplasowali się na trzecim miejscu.

Image

Image

Image

Image

Bardzo rzadki model, tym bardziej się cieszę, że udało się go kupić. W odbiorze rewelacyjny.
Jest to odłam kolekcji Monza. Cała kolekcja liczy 9 modeli plus nowe SP1 i SP2, które niejako są kontynuacją. Posiadam 6 z nich. Jak się już uporam z gablotą, to będę was męczył zbiorowymi zdjęciami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3504
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Nie 15:47, 17 Mar 2024 Powrót do góry

Kapitalny "sportowiec" z tego Ferrari. Gratuluję zdobycia Ok!, a i czekam z niecierpliwością na fotki grupowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 9:15, 24 Mar 2024 Powrót do góry

Fajne są, kultowe, klimatyczne i dość fajnie zrobione Ok!
Ja mam tylko trzy z tej serii Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1058
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 7:46, 04 Kwi 2024 Powrót do góry

166MM 1948 Art Model

V12 2.0 --- 140 KM --- 193 km/h

Zaprezentowany na Turyńskim Salonie w 1948, czyli pierwszej wystawie, w której Ferrari wystąpiło w roli wystawcy.
Model 166MM to wyścigowy egzemplarz, który na przełomie lat 50 wygrywał praktycznie wszystkie wyścigi. Ale na dalszy rozwój marki, Enzo potrzebował ogromnych pieniędzy.

Te pojawiły się, bo model 166MM był sprzedawany jako wyścigówka z możliwością poruszania się po drogach publicznych. Po wspomnianym salonie w Turynie, udało się sprzedać 46 sztuk tego modelu, a pieniądze przeznaczono na dalszy rozwój.
Dobry odbiór przez publikę, ogromne sukcesy w zawodach, jak i sprzedaż tego modelu spowodowało, że uznaję się go za jednego z najważniejszych samochodów tej marki.

Z odbytych aukcji, najdroższym egzemplarzem, był niebieski Berlinetta Le Mans, sprzedany za 6.490.000 $.

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Żółta para od Art Model jest rewelacyjna. Pięknie odwzorowane detale, wnętrze i metalowe felgi. Purystom jednakowego koloru będzie się podobać Smile
Model już pokazywałem na 2 stronie, ale była to gazetówka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez And1 dnia Czw 7:50, 04 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3504
Przeczytał: 56 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Czw 19:23, 04 Kwi 2024 Powrót do góry

Kapitalny set modeli Ci się trafił. Pięknie wyglądają razem. Naprawdę świetna prezentacja. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3646
Przeczytał: 55 tematów

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 8:32, 14 Kwi 2024 Powrót do góry

Świetna parka, z klimatem Ok!
A nie za żółto jest już u Ciebie na półkach ? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1058
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 13:17, 14 Kwi 2024 Powrót do góry

Lubię żółte Ferrari, ale nie mam ich zbyt dużo. Akurat na tej stronie tak się skumulowało Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1058
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 9:39, 21 Kwi 2024 Powrót do góry

360 GTC 2004 IXO/HW

V8 3.6 --- 445 KM --- 2.2 s

Po sukcesach w serii Challenge, Ferrari postanowiło stworzyć i zawojować serię wyścigów długodystansowych GT. Dział Corse Clienti w Maranello we współpracy z Michelotto Automobili na podstawie modelu 360 Challenge, zaprojektowało i stworzyło 17 egzemplarzy GTC. Następnie w roku 2002 dodano drugą serię dwudziestu egzemplarzy zbudowanych od podstaw. Ostatnia seria w 2004 roku została stworzona na modelu Challenge Stradale.
Mimo wielu prób, nie udało się temu modelowi wygrać w legendarnym wyścigu Le Mans. Porsche ze swoją 911 było lepsze.

Image

Image

Image

Image

Z Challenge Stradale

Image

Modelu bez reklam szukałem naprawdę długo. A jak to bywa, cierpliwość popłaca i trafił się na forum.
IXO stworzyło rewelacyjny model. Mnóstwo szczegółów, dokładność wykonania i ogólna prezencja Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez And1 dnia Nie 17:13, 21 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin