Autor |
Wiadomość |
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Śro 20:31, 08 Maj 2013 |
|
ZX stracił totalnie charakter Citroena, był wręcz nijaki :roll: Co nie znaczy, że był kiepski, w końcu Xsara miała kilka podzespołów po nim
AX całkiem przyjemny, nawet więcej niż " całkiem ". Podejrzewam też, że niewiele odstaje od pełnowartościowego IXO ( chyba robią tylko GTI do gablotki ). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 10:58, 09 Maj 2013 |
|
MaSCott napisał: |
ZX stracił totalnie charakter Citroena, był wręcz nijaki :roll: Co nie znaczy, że był kiepski, w końcu Xsara miała kilka podzespołów po nim |
W porównaniu do awangardowych Citroenów masz racje, pierwsza połowa lat 90' to takie proste ostre linie, wystarczy spojrzeć na Xantie , AX czy nawet XM, nazywanego żelazkiem, no ale XM czaruje czymś innym |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 19:53, 09 Maj 2013 |
|
Dzisiaj tak jak napisałem wczoraj coś bardzo zdrowo rozsądkowego i praktycznego
Citroen Xsara Picasso Norev
Tutaj już prawdziwy duży van,
Citroen C8 również od Norev
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Czw 20:06, 09 Maj 2013 |
|
Ładne te modeliki Miniaturka od razu lepiej wygląda w gablotce z lustrem i firmowym logo.
Pytanie - pisałeś, że modele dotarły z Francji. Powiedz, ile wydałeś za paczkę ? Francuziki mają spore ceny na pocztę. Chciałem kiedyś wyrwać Megane Scenic z Francji. Kosztował coś ok.20E, a koszt paczki - 16.50 E ... Masakra. Też tyle wybuliłeś :roll: ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 20:09, 09 Maj 2013 |
|
MaSCott napisał: |
Chciałem kiedyś wyrwać Megane Scenic z Francji. Kosztował coś ok.20E, a koszt paczki - 16.50 E ... Masakra. Też tyle wybuliłeś :roll: ? |
Za przesyłkę 10 modeli zapłaciłem 21 Euro, Colissimo International, paczka dotarła po tygodniu.
Ogólnie wszystkie modele dostałem za bardzo małe pieniądze od bardzo miłego kolekcjonera, także koszt wysyłki tak bardzo nie bolał, i tak zaoszczędziłem połowę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
steffanos
User
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 90 Przeczytał: 37 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 23:09, 09 Maj 2013 |
|
Bardzo ładnie wykonane to Picasso. Chętnie zakupiłbym taki modelik, gdyż od samego początku jestem fanem tego pojazdu. Jestem też posiadaczem takiego 1:1 i już tyle lat uwielbiam te kształty.
Modelik jedyny, jaki mam to Burago, ale nie oddaje tej "mocy" co Norev!
Gratuluję zakupu! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 9:23, 11 Maj 2013 |
|
Dzięki za miłe słowa, rzeczywiście trzeba przyznać, Norev nieźle wykonuje modele
Dzisiaj Citroen klasy średniej, z hydropneumatycznym zawieszeniem
Citroen BX TRS od Universal Hobbies
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tomasz
User
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 298 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ldz
|
Wysłany:
Sob 11:28, 11 Maj 2013 |
|
To co zawsze niesamowicie mi się podobało w Cintroenach to właśnie regulowane zawieszenie. Na polskie drogi jest bardzo dobre rozwiązanie. Szkoda, że Audi tego nie stosuje
Jeśli chodzi o modele, świetne! Pochwalę też bardzo wyraźne zdjęcia, aż chce się wracać i oglądać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Sob 11:38, 11 Maj 2013 |
|
Coś mi w tym BX - ie nie pasowało ... A to UH, a nie jak mój, IXO-Altaya. Zdecydowanie w UH, lepiej wygląda wnętrze, natomiast z zewnątrz, ciężko powiedzieć o różnicach. Dorwij jeszcze wersje Break / Evasion, też od UH - Falconowi się udało, czego mu bardzo zazdroszczę
BX fajna fura, która pomimo wieku IMHO świetnie wygląda. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 11:56, 11 Maj 2013 |
|
tomasz napisał: |
To co zawsze niesamowicie mi się podobało w Cintroenach to właśnie regulowane zawieszenie. Na polskie drogi jest bardzo dobre rozwiązanie. |
Kto raz spróbuje doceni komfort którego nigdzie indziej nie znajdzie
MaSCott napisał: |
Dorwij jeszcze wersje Break / Evasion, też od UH - Falconowi się udało, czego mu bardzo zazdroszczę
BX fajna fura, która pomimo wieku IMHO świetnie wygląda. |
Postaram się dorwać, ostatnio choruję na BX'a Sport od Kess , ale jest mega drogi.
BX powoli staje się unikatem, wystarczy spojrzeć na ogłoszenia których praktycznie nie ma, tak samo CX, no ale to już klasyk |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 8:36, 12 Maj 2013 |
|
Dzisiaj prezentuję następcę BX'a a mianowicie Citroena Xantie, jednak nie w zwykłej wersji, tylko w wersji Activa.
W stosunku do bazowej wersji dodano do zawieszenia Hydractive II dwie dodatkowe sfery i dwa siłowniki sterowane komputerem, dzięki czemu auto słynęło z tego że znakomicie trzymało się drogi, lecz było sporo twardsze od zwykłej Xantii.
Co do samego modelu, jest od Universal Hobbies, wykonanie jak dla mnie średnie, ale żaden inny producent nie robi Xantii w tej wersji, więc ten model musiał u mnie zagościć.
Citroen Xantia V6 Activa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Wto 19:49, 14 Maj 2013 |
|
Dzisiaj pokaże Wam bazową wersję Citroena Xantii, miałem okazję taką pojeździć z silnikiem 1.9 TD, bardzo wygodne, oszczędne i bezawaryjne auto
Citroen Xantia 1/43 Norev, jeden z moich ulubionych modeli, dosyć ciężko go zdobyć w tym kolorze, większość jest czerwona
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 8:52, 19 Maj 2013 |
|
Kontynuując modele Citroena klasy średniej, prezentuję dzisiaj następcę modelu Xantia, Citroena C5
Citroen C5 V6 1/43 Norev
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianreal11
User
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 13:44, 25 Maj 2013 |
|
Chciałbym Wam dzisiaj zaprezentować prawdziwą limuzynę Citroena, model XM. Mam już jednego w swojej kolekcji, model z 1989 roku, tutaj pokażę Wam model po "lifcie", minimalne różnice w nadwoziu, felgi, nowe wnętrze, model od Norev praktycznie teraz niedostępny, zakupiony we Francji.
Citroën XM phase 2 Norev 1/43
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2704 Przeczytał: 75 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Sob 15:42, 25 Maj 2013 |
|
Coraz bardziej podoba mi sie koncepcja zbierania modeli jednej marki. A tak na marginesie gratuluje bardzo fajnej kolekcji. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|