|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:50, 19 Mar 2015 |
|
Modele Ebbro same w sobie są porządnie wykonane. Niestety problem powstał na etapie wymiarowania modelu.
Pomału robię zdjęcia do porównania 911 Ebbro i PMA. O ile ogólne wymiary się zgadzają, to w przypadku Ebbro ewidentnie jest skopana część środkowa, która za bardzo zwęża się już od słupka B. Wpływ to ma na szerokość tylnej szyby i pokrywy silnika. Dodatkowo nadkola są szersze niż w PMA, przez co proporcjami z tyłu bardziej przypomina wersję RSR niż RS.
Samo zdjęcie dużo mówi:
Pomarańczowa - Ebbro
Biała - PMA
Szukam w internecie schematów z wymiarami do Carrery RS, żeby móc dokładnie zmierzyć oba modele. Ale chyba wystarczą schematy zwykłej 911 z 1969 roku. Nie będę miał jedynie wymiaru poszerzonych nadkoli i spojlera. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:40, 29 Mar 2015 |
|
Był półkabriolet, to będzie i kabriolet. Zrobię ten wyjątek, a oto Ferr...
Fiat Dino Spider '72 od PMA
Sześć cylindrów i 2,4 litra pojemności. Logo Pininfariny, niczym metka najlepszego kreatora mody i... znaczek Fiat. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez carman dnia Nie 14:41, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:18, 12 Maj 2015 |
|
Czerwony razy trzy, a każdy w innym odcieniu i... Żaden z czarnym koniem na masce
Opel Rekord C Coupe '66 od PMA
W latach 60 ubiegłego wieku Opel masowo importował amerykański styl projektowania samochodów. Rekord C w wersji Coupe jest tego najlepszym dowodem. Dwudrzwiowy hardtop z winylowym okryciem dachu jednoznacznie kojarzy się z amerykańskimi muscle carami.
Sam model jest wykonany poprawnie, choć widać, że konstrukcja istnieje na rynku już od wielu lat.
Opel Manta A GT/E '74 od PMA
Zgrabne coupe oparte na płycie podłogowej Opla Ascony w najmocniejszej wersji i modnym wówczas malowaniem pokrywy silnika na czarny mat. Manta A jest chyba ostatnim Oplem inspirowanym amerykańską stylistyką.
Porsche 924 Carrera GT '81 od PMA
Czas jednak wrócić do głównego trzonu kolekcji, czyli modeli Porsche. Tym razem jest to najmocniejsza, obok Carrery GTS, drogowa wersja modelu 924. Miniaturka obfituje w wiele ciekawych detali, jak tapicerka i boczki drzwi czarna w czerwone paski, czy tylne światła. Nie zmienia to jednak faktu, że nadal będę się rozglądać za podstawową wersją. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:54, 02 Lip 2015 |
|
Tym razem mały wyjątek od reguły, żeby nie było, że tylko Minichampsy i tylko drogowe pojazdy
Ale najpierw:
Opel Monza '80 od PMA
Miała być druga Manta. Niestety widniała fikcyjnie na stanie w sklepie, więc w zamian przyjechała Monza. Jednak nie żałuję, bo to kolejny świetnie wykonany model PMA.
Porsche 914 2.0 '73 od Schuco
Brakujące ogniwo w kolekcji Porsche, tym razem firmy Schuco. Jakość modelu stoi na wysokim poziomie. Lakier równo nałożony, detale dobrze spasowane. Uważam, że nawet lepiej prezentuje się od 914 PMA, a do tego ma kilka smaczków. Po pierwsze posiada metalowe wycieraczki. I choć ich pióra są za krótkie w stosunku do powierzchni szyby, to i tak wyglądają lepiej niż te plastikowe grubości kija od szczotki. Po drugie, chyba tylko firma Schuco stosuje taki patent, lusterko wsteczne jest przyklejone do szyby, jak to ma miejsce w oryginale. Ten mały detal robi duże wrażenie
Porsche 908 '68 od Schuco
Nie planowałem modeli wyścigowych, ale z drugiej strony jak można było pogardzić takim modelem w cenie 2 numerów KAP? A samo Porsche 908 spodobało mi się bardziej od żółtej 914... Standardowo metalowa wycieraczka, a wszystkie naklejki, poza emblematami Porsche, wykonane jako dobrej jakości tampodruk.
Szkoda tylko, że 911 od Schuco wyglądają trochę pokracznie, bo już bym widział którąś u siebie :roll: |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 86 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:34, 02 Lip 2015 |
|
Tak teraz patrzę i żałuje, że sam takiego 908 nie kupiłem, ale to się kiedyś nadrobi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320 Przeczytał: 121 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 19:11, 02 Lip 2015 |
|
Porsche od Schuco jeszcze nigdy mnie nie zawiodło. A ostatnio wyprzedają je w takich cenach, że to grzech nie kupić. Najładniejsza die-cast 908 to właśnie produkt ze zdjęcia, zresztą 914 również Jak tutaj ich nie lubić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3296 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 19:26, 02 Lip 2015 |
|
Świetne te Porsche, ja niestety zakupiłem wersję z kijem od szczotki zamiast wycieraczek, porównam sobie potem na zdjęciach.
Ten kanarkowy kolor jest dla mnie nie do przejścia (mój też nie będzie jakiś super fajny...) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michał89
User
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 330 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów / Kraków
|
Wysłany:
Czw 19:34, 02 Lip 2015 |
|
908 od Schuco jest świetne, jedzie też do mnie. Zastanawiałem się też nad 914, jak wygląda sprawa grubości lakieru? Co do 911 to posiadam czarne 911S od Schuco i jestem bardzo zadowolony. Wg mnie jest dużo lepsze od IXO czy PMA. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:13, 02 Lip 2015 |
|
Jeżeli chodzi o grubość lakieru 914, to nie mam zastrzeżeń. Wszystkie rowki między klapą bagażników, a błotnikami są dobrze widoczne. Tak samo z podnoszonymi światłami. Jasny kolor powoduje, że to wszystko się zlewa na zdjęciu.
A jeśli chodzi o tą żółć kanarkową, to też mnie pali w oczy. Chyba najbardziej pstrokaty kolor, jaki był w ofercie 914. Dlatego patrzę się na niego przez niebieskie szkiełko okularów 3D. Wtedy jest zielony Trochę żałuję, że gdy była okazja, nie kupiłem 914 w wersji Bumblebee:
Do 908 może dokupię wersję z krótkim ogonkiem, oczywiście też Schuco Ale póki co czekam na muscle cary od Premium X. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:59, 14 Sie 2015 |
|
Miałem zagwozdkę, co zrobić z modelem Porsche 911 Carrera RS od Ebbro, która to okazała się według mnie nieco gorsza od modelu Minichampsa. Sprzedać? Zostawić? Nie... Kupić drugą!
Oczywiście nie taką samą. Tym razem postawiłem na Kyosho, które w ostatnim czasie wypuściło mnogość wersji drugiej generacji 911. Może to już nie legendarna wersja RS, jednak stylistycznie mocno do niej nawiązująca.
Porsche 911 Carrera 3.2 '84 od Kyosho
Model bardzo udany, choć to pewnie za mało powiedziane. Niepotrzebnie tyle zwlekałem z zakupem. Jednak, jak to mówią, nie ma róży bez kolców. Kyosho ma "patent" na ruchome elementy nadwozia, co w tym przypadku wyszło... Średnio. Może to się sprawdza w modelach Ferrari z centralnym silnikiem V8 lub większym, ale nie tu, gdzie mamy upchanego za tylną osią płaskiego boxerka. Do tego osłonka w pudełku zabezpieczająca pokrywę bagażnika przed otwarciem zmatowiła mi lakier Uważam, że od ruchomych elementów nadwozia lepsza jest skala 1:24 lub 1:18. 1:43 lepiej zostawić w jednym kawałku.
Porównując model 911 od Kyosho z wersją Turbo Minichampsa, przyznaję że ten drugi jeszcze się nie zestarzał. Traci trochę na gorszych tylnych światłach, czy klamkach i ramkach okien odlanych z nadwoziem.
Wpadłem na pomysł, by zbierać też współczesne modele Porsche, które kolorystycznie nawiązywałyby do wersji sprzed lat.
W kolekcji miał się więc znaleźć także Cayman S w identycznym pomarańczowym odcieniu, lecz znów był pozycją istniejącą wirtualnie w sklepie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:23, 13 Lis 2015 |
|
Tym razem na stan wjechały dwa i pół Porsche oraz półtora Volskwagena Co mogą mieć wspólnego te diametralnie różne samochody? Rzecz jasna poza kołami i kierownicą Oczywiście, że silnik A konkretnie chłodzony powietrzem silnik typu boxer.
Porsche 356 A Coupe '59 od PMA
Porsche 356 B Coupe '61 od PMA
No to teraz brakuje mi 356 Ferdinand i trudniejsze do zdobycia 356 Stuttgart oraz Gmund.
Porsche B32 '85 od Premium Classixxs
Teraz coś innego, niż tylko coupe, choć śmiem twierdzić, że był szybszy niż niejedno coupe z lat '80. Powstał trochę z przypadku, gdy Porsche wzięło do testów terenowych zmodyfikowane VW Transportery T3 z napędem Syncro i silnikiem od 911. Pomysł ze wstawieniem silnika 911 do furgonetki tak się spodobał inżynierom Porsche, że postanowili zrobić drogową wersję. Ten drogowy substytut TGV, czy ICE był w stanie rozbujać się na pusto do ponad 200 km/h.
Jest to mój pierwszy model z Premium Classicxxs i jestem z niego bardzo zadowolony. W drodze do mnie niestety model zaliczył dzwona i musiałem składać go na nowo, ale udało się. Miałem za to okazję oglądać go od środka
VW 411 (Typ 4) '68 od PMA
Pierwsza próba VW zaistnienia w segmencie aut klasy średniej. A jak wiemy pierwszy raz zawsze boli, tak i było w przypadku 411. Samochód dziwnie wyglądał, jeździł ponoć jeszcze gorzej, a wszyscy ówcześni dziennikarze motoryzacyjni wieszali na nim psy, koty, wiewiórki i co tam się jeszcze dało. W rezultacie nikt go nie chciał |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mateo96PL
User
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 598 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock
|
Wysłany:
Nie 9:30, 15 Lis 2015 |
|
Sam sie zastanawiam nad tym porsche b32 jak oceniasz jakosc w stosunku do ceny? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Finster
User
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 573 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobyłka
|
Wysłany:
Nie 9:57, 15 Lis 2015 |
|
Jeśli mogę wtrącić to ja z czystym sumieniem poleciłbym Ci Premium Classixxs. Modele są naprawdę dobrze wykonane, czysto złożone i warte swojej ceny. Często też można je kupić w promocjach. Sam mam już kilka Volkswagenów i z pewnością nabędę kolejne, bo uważam, że warto. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:37, 15 Lis 2015 |
|
B32 kupiłem w promocji. Jednak nawet jeśli dałbym za niego normalną cenę w okolicach 150zł również nie narzekałbym. Jakościowo równy obecnym modelom Schuco czy Minichampsa. Złożony poprawnie, bez udziwnień czy niedociągnięć. Bardzo podoba mi się dbałość o detale, dzięki którym każdy Transporter T3 Premium Classixxs różni się w zależności od wersji. A jest ich całkiem sporo. Jeśli tylko trafi się okazja z pewnością kupię kempingową Westfalię. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
carman
User
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 213 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:00, 31 Gru 2015 |
|
Koniec roku okazał się bardzo udany między innymi dzięki akcji Merge-Left Martina.
Tym razem ciąg dalszy Volkswagenów i coś zza oceanu.
Volkswagen Transporter T1 od Premium Classixxs
Model rewelacyjny! Wersja w malowaniu idealnie pasującym do mojej kolekcji Porsche. Choć akurat wyścigowych u mnie niemal brak :roll: Żałuję, że nie miałem więcej gotówki, bo kupiłbym jeszcze ze 3 wersje.
Volkswagen Golf GTI '83 od PMA
Trochę przespałem promocje Golfa, gdy był po 20 ojro, ale wyszło mi to na dobre, ponieważ w takiej cenie dorwałem srebrnego GTI Może by tak teraz Golfa II GTI do kompletu w tym samym kolorze :roll:
Dodge Challenger R/T '70 od PMA
Na koniec strzał z alledrogo za niedrogo. No, prawie. Aukcja kończyła się w czarny piątek więc pewnie kilku podbijaczy cen było zajętych przecenami w sklepach. Plus dla mnie, brawo ja W ten sposób kolekcja Muscle Car urosła w siłę o jakieś 300 HP. Mało brakowało a już kupiłbym białego Challengera od Greenlighta. Ale kto wie...
Do zobaczenia w nowym roku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|