Autor |
Wiadomość |
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Sob 7:52, 03 Wrz 2016 |
|
Qlig - i jak Ci się jeszcze podoba to masz szczęście
U nas też jest parę autek z najwyższej półki - Maybach, dwa Rolls Royce, 2 Lambo
a wszystko w rękach jednej rodziny
Lamborghini Murcielago w wersji roadster zadebiutowało w 2004 roku.
Niewiele różni się od konceptu przedstawionego modelikiem Auto Artu.
No i cała seria Murcielago była pierwszym modelem produkowanym
przez Lambo po zakupie firmy przez Audi.
LAMBORGHINI MURCIELAGO ROADSTER CONCEPT 2004 AutoArt
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 9:04, 11 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 22:25, 11 Wrz 2016 |
|
Lancia Astura zadebiutowała na Paryskim salonie w 1931 roku. Astura zastąpiła model Lambda.
Przedstawiony model z 1934 roku posiadał silnik 3 litrowy o mocy 82 KM pozwalający na prędkość
rzędu 130 km/h, nadwozie projektu Pininfariny. Zresztą podwozia tego modelu były karosowane przez
różne firmy zewnętrzne i w różnych typach nadwozia. Modelik jest u mnie już długo, kupiony za
dużo większe pieniążki niż teraz jest oferowany Samo wykonanie jak na IXO jest bardzo
ładne, zdetalizowane, zwróćcie uwagę np na koła a i samo malowanie, jak dla mnie, przyjemne
LANCIA ASTURA PININFARINA 1934 IXO
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 9:14, 11 Lis 2021, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 21:37, 13 Wrz 2016 |
|
Mój ulubiony (poza 131 racing i abarth) Fiat - 124 abarth w wersji drogowej:
FIAT 124 ABARTH STRADALE 1972 VITESSE
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 9:06, 11 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Sob 20:36, 17 Wrz 2016 |
|
Ta Alfa miała być z PMA ale została zamieniona na coś innego i pozostała na razie z IXO
co wcale nie oznacza gorszego modeliku. Porównując, obydwa są na podobnym poziomie
tzn ich plusy i minusy się wyrównują
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 2004 IXO
cdn..... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 9:07, 11 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 14:47, 27 Wrz 2016 |
|
Gablotkowy Norev to dzisiejszy modelik z włoszczyzny:
LANCIA APPIA 1958 NOREV
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 9:15, 11 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Towi
User
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1987 Przeczytał: 52 tematy
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:14, 27 Wrz 2016 |
|
Andrzej - super ten włoski „Kubuś“ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Sob 22:13, 01 Paź 2016 |
|
Wiesiu, faktycznie, zmienić grill i jest "Kubuś"
Podobieństwo, szczególnie w tym kolorze bardzo duże.
Jeszcze jedna Lancia, starsza, poprzedniczka zaprezentowanej wcześniej
która była następczynią prezentowanej teraz
Chronologicznie: Aprilia zaprezentowana 1935 produkowana w latach 1937
do 1949 została zastąpiona modelem Appia (poprzedni zaprezentowany
modelik to jej kolejna wersja po faceliftingu)
LANCIA APRILIA PININFARINA 1939 KESS
cdn..... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 9:17, 11 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
HitFan
User
Dołączył: 15 Lip 2015
Posty: 749 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Sob 22:32, 01 Paź 2016 |
|
Świetny model! Wykonanie doskonale oddaje jego klasyczny charakter.
Tylne prawe światło jest urwane, czy tak ma być? (Nie znam się na aż takich klasykach, dlatego pytam) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Pon 12:10, 03 Paź 2016 |
|
HitFan - dziękuję większość przedwojennych pojazdów miała oświetlenie
tylne tylko z jednej strony. Tu konkretnie z prawej jest korek wlewu paliwa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Śro 22:53, 05 Paź 2016 |
|
Dawno nie było tu czerwonego rumaka to teraz jest
Całkiem przyjemny modelik choć do żywic trochę mu brakuje
FERRARI 330 P4 TEST VERSION 1960 HWE
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 9:19, 11 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 8:36, 09 Paź 2016 |
|
Automobili Bizzarrini zostało założone przez inżyniera Giotto Bizzarriniego,
byłego pracownika Alfy Romeo i Ferrari. Firma rozpoczęła działalność w 1965 roku
w Livorno. Produkowała wysoko rozwinięte technicznie samochody w niewielkiej
ilości technicznie oipierając się na wyrobach ISO, szczególnie na modelu Grifo.
Prezentowany modelik to wyrób Spark`a, nie mam mu nic do zarzucenia
BIZZARRINI 5300 SPYDER SI 1966 Spark
cdn..... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Czw 9:20, 11 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 9:52, 09 Paź 2016 |
|
Andy,
Na zdjęciach 1:1 w sieci nie bardzo widać, jak to u niego było z reflektorami? Czy miał zdejmowane pokrywy? Czy jakoś mechanicznie otwierane? Bo jakoś nie widać, gdzie mogły się chować. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Pon 15:08, 10 Paź 2016 |
|
Marku, przypuszczam że na chwilę premiery nie było jeszcze decyzji jak
mają wyglądać i czy będą stałe czy ruchome reflektory. Ten model zbudowano
w dwóch egzemplarzach: pierwszy w kolorze srebrnym zadebiutował na Salonie Genewskim
a drugi w kolorze czerwonym z oznaczeniem Prototipo I prawdopodobnie do jazd testowych.
Srebrny został odrestaurowany w 1999 roku do stanu z debiutu salonowego
co się stało z czerwonym nie wiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 22 tematy
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 16:11, 10 Paź 2016 |
|
Andy,
Tu informacja, że są 3. Tylko trzeci -niebieski- jest z innego roku. I ten srebrny faktycznie dalej "ślepy"
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Śro 8:22, 12 Paź 2016 |
|
Marku, dzięki za link, ładna prezentacja wszystkich trzech Bizzarrini.
A model starszy o rok prezentowałem gdzieś na początku wątku.
Wersji czerwonej nie widziałem jeszcze jako modeliku, a byłby
ładny zestawik
To dla przypomnienia "młodszy brat"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|