FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 ANDY - Włoska klasyka exclusive i nie tylko...... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3723
Przeczytał: 67 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Nie 18:14, 13 Paź 2024 Powrót do góry

Świetny model bardzo ciekawej wersji Ferrari. Kapitalnie zrobione ma wnętrze. Przyjemnie się ogląda tak wykonane miniaturki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3732
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Sob 10:05, 02 Lis 2024 Powrót do góry

Dziękuję za komentarze, każdy odbierze ten model inaczej Very Happy


Allegrtetti to model o bardzo ciekawej historii ściśle związanej z modelem 250 GTO.
Jak już pisałem przy prezentacji 275 GTB/C, wcześniej Ferrari przygotowało trzy modele
275 GTB/C z zamiarem homologacji FIA zale tylko jeden z nich brał udział w wyścigach
i to z sukcesami (06885 - wygrana w GT Class i 3 miejsce w Le Mans 1965).
W 1966 Ferrari wykonało 12 sztuk 275GTB/4 Speziale (tzw "długi nos").
Pokazany model o # 09813 został odnaleziony przez G.Garrisona (producenta i reżysera
TV) w 1987 roku. Auto było powypadkowe, ze szczątkowym nadwoziem. Zostało wysłane
do Włoch w celu rekonstrukcji i odbudowy. W roku 2007 został sprzedany za 1.150.000 USD.
Silnik V12, 3,3 litra, moc około 300 KM, prędkość 240 km/h.


FERRARI275 GTB 4 COMPETIZIONE SPECIALE ALLEGRETTI 1967

#6885 KESS 1 z 400 sztuk

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


cdn.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3723
Przeczytał: 67 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Sob 12:57, 02 Lis 2024 Powrót do góry

Piękny modelik. Szkoda tylko, że felgi nie są w pełni ażurowe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1134
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 16:18, 03 Lis 2024 Powrót do góry

Jeden z piękniejszych Ferrari w historii. Cudo.
A model fajnie odwzorowany...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3732
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Pon 9:48, 11 Lis 2024 Powrót do góry

mafo - dziękuję Very Happy felgi są ażurowe, to co Widzisz to "pseudo" tarcze hamulcowe które powinny być troszkę
odsunięte i w ciemniejszym kolorze.

And1 - Ok! Very Happy


W latach 50 Maserati chciało stworzyć lekki sportowy samochód trochę wzorując się na Porsche 356.
Zlecono więc Fantuzzi`emu (znanemu z jednostkowych projektów) wykonanie nadwozia sportowego,
dwuosobowego kabrio. Miał on zastąpić serię A6. Fantuzzi wykonał finalnie pojazd jednak koszty jego
wykonania seryjnego były za drogie i Maserati skupiło się na serii 3500 GT. Tan powstały w jednej
sztuce model 150 GT pozostał przez prawie 10 lat w magazynach Maserati zanim w 1966 roku został
sprzedany dealerowi Maserati za kwotę 1600 funtów. Silnik 1,5 litra o mocy 10 KM, 4 biegi.
Samochód w 2006 roku przeszedł całkowitą renowację i w 2013 został sprzedany za kwot 3.080.000USD.
Obecnie nie ma oryginalnego silnika tylko 2 litrową jednostkę Maserati o mocy190 KM. Przez pewien
czas znajdował się w Muzeum Enzo Ferrari.


MASERATI 150 GT FANTUZZI SPIDER 1957

Matrix 294 (351) z 408 sztuk


Podwójna numeracja wynika z tego że posiadam obecnie dwa takie modele ale niestety jeden
zaliczył upadek i nie do końca wygląda tak jak powinien a drugi udało mi się kupić od naszego
forumowego kolegi Smile


Image

Image

Image

Image

Image


Image


cdn...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
capritec
User



Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 414
Przeczytał: 68 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon 17:34, 11 Lis 2024 Powrót do góry

Ja pierniczę, ale detale Shocked
Andrzejku, piękny model. Brawo!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1134
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 19:34, 15 Lis 2024 Powrót do góry

O kurczę. Piękny jest. Kolor idealnie dobrany do tego modelu chyba. O wnętrzu nie będę pisał bo widać gołym okiem, że jest super dopracowane. A wykładzina jest najlepsza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3732
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 10:13, 01 Gru 2024 Powrót do góry

capritec, And - dziękuję, jest naprawdę fajny Very Happy


Kilka włoskich popularnych toczydełek. Tak się złożyło że "skaczemy" co dekadę Smile

FIAT 1100E 1949

Taxi Mediolan - BRUMM


Image

Image

Image

Image




FIAT 600 MULTIPLA 1959

Studer - ATLAS


Image

Image

Image

Image




FIAT 128 3-porte 1969

HACHETTE


Image

Image

Image




FIAT RITMO ABARTH Gr2 1979

IXO


Image

Image

Image

Image


cdn....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lucanero
Moderator



Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3347
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 10:15, 01 Gru 2024 Powrót do góry

Mam Ci coś do powiedzenia w moim Ritmo na tylnych siedzeniach...
Zgrabny model!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zetorski
User



Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1515
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska

PostWysłany: Nie 19:59, 01 Gru 2024 Powrót do góry

Ritmo Abarth Smile
bardzo fajny modelik !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3732
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Nie 9:21, 08 Gru 2024 Powrót do góry

Lucanero, zetorski - dziękuję Smile


Jak co roku, o tej mniej więcej porze, pojawia się u mnie modelik w miarę "wypasiony"
w trochę większej skali niż jedyna słuszna Very Happy


FERRARI 250 GTO 1962

KYOSHO 1:18



Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image



Takie porównanie 18 i 43. Obydwa modeliki z Kyosho.
Ciekawe czy Zauważycie ile jest różnic Smile


Image

Image



No i oczywiście nie mogło zabraknąć "ojca", "właściciela", "szefa" itd......


Image

Image


cdn.....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3723
Przeczytał: 67 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Nie 19:33, 08 Gru 2024 Powrót do góry

Ta większa skala jest rewelacyjna. Szkoda tylko, że trzeba mieć na nią więcej miejsca, bo modele wyglądają niesamowicie. Piękny model, a i szczegóły powalają... Świetny zakup. Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
W126
User



Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2500
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 188 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:12, 08 Gru 2024 Powrót do góry

Szprychy w kołach już widziałem. Detale w silniku też. Piękne wnętrze, koło zapasowe, szczegółowe wycieraczki - nic nowego. Otwierane elementy - ziew. Nawet wlew paliwa się otwiera, ale to już też było. Za to paski do zamykania maski z klamrami mnie rozwaliły. Takiego detalu jeszcze nie spotkałem w 1:18 Wink

A poważnie - model w 1:18 jest świetny. Widać, że to nie jest jakaś średnia półka, tylko już naprawdę coś takiego, na co ta skala pozwala i Kyosho umiało to wykorzystać. Super. Gratuluję. Nie powiem, że nie chciałbym takiego mieć u siebie, ale nie można zbierać wszystkiego Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
And1
User



Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1134
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 22:38, 12 Gru 2024 Powrót do góry

Coś niesamowitego. Jeden z najpiękniejszych samochodów Świata w takiej skali, z wysokiej półki wygląda zjawiskowo. Zbieram szczękę z podłogi jak patrzę na wykonanie i ilość detali.

Zastanawia mnie tylko gdzie oryginalnie powinno być logo na błotnikach. Bo widziałem już wiele kombinacji (przed wlotami, za wlotami i nad wlotami) Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
andy ns
User



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3732
Przeczytał: 32 tematy

Pomógł: 87 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska

PostWysłany: Pią 17:30, 13 Gru 2024 Powrót do góry

mafo, And - dziękuję Very Happy Co do logo, to w sumie nigdy nie zwróciłem na to uwagi ale spróbuję to sobie ogarnąć Cool

W126 - dziękuję Very Happy 18 jest takim dodatkiem do 43. Raczej to co mi się zdecydowanie podoba i bardziej klasycznie
niż współcześnie. Skórzane paski i metalowe klamry w tej skali są już od dawna. Z pięć lat temu pokazywałem model
Alfy 8C 2900B Speciale Touring Coupe z 1938 1:18 w wykonaniu CMC gdzie takie zapięcia już zastosowano.
Popatrz poniżej:

Image

Image

Image


Dodatkowo z ciekawostek i rzadko spotykanym elementem są przesuwne szyby w drzwiach.
Można też odkręcić koła, osłony kół, pokrywy silnika itp elementy dodanymi narzędziami.
Skóra na siedzeniach to prawdziwa skóra, nie imitacja czy plastik.
Sam model składa się z prawie 2000 części.
Z CMC mam jeszcze Porsche 901 i drugą przedwojenną Alfę.
W Porsche np Możesz korbką opuszczać i podnosić szyby w drzwiach jak np w skali 1:8.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin