|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3495 Przeczytał: 57 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Nie 18:14, 13 Paź 2024 |
|
Świetny model bardzo ciekawej wersji Ferrari. Kapitalnie zrobione ma wnętrze. Przyjemnie się ogląda tak wykonane miniaturki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Sob 10:05, 02 Lis 2024 |
|
Dziękuję za komentarze, każdy odbierze ten model inaczej
Allegrtetti to model o bardzo ciekawej historii ściśle związanej z modelem 250 GTO.
Jak już pisałem przy prezentacji 275 GTB/C, wcześniej Ferrari przygotowało trzy modele
275 GTB/C z zamiarem homologacji FIA zale tylko jeden z nich brał udział w wyścigach
i to z sukcesami (06885 - wygrana w GT Class i 3 miejsce w Le Mans 1965).
W 1966 Ferrari wykonało 12 sztuk 275GTB/4 Speziale (tzw "długi nos").
Pokazany model o # 09813 został odnaleziony przez G.Garrisona (producenta i reżysera
TV) w 1987 roku. Auto było powypadkowe, ze szczątkowym nadwoziem. Zostało wysłane
do Włoch w celu rekonstrukcji i odbudowy. W roku 2007 został sprzedany za 1.150.000 USD.
Silnik V12, 3,3 litra, moc około 300 KM, prędkość 240 km/h.
FERRARI275 GTB 4 COMPETIZIONE SPECIALE ALLEGRETTI 1967
#6885 KESS 1 z 400 sztuk
cdn..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3495 Przeczytał: 57 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Sob 12:57, 02 Lis 2024 |
|
Piękny modelik. Szkoda tylko, że felgi nie są w pełni ażurowe. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 16:18, 03 Lis 2024 |
|
Jeden z piękniejszych Ferrari w historii. Cudo.
A model fajnie odwzorowany... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Pon 9:48, 11 Lis 2024 |
|
mafo - dziękuję felgi są ażurowe, to co Widzisz to "pseudo" tarcze hamulcowe które powinny być troszkę
odsunięte i w ciemniejszym kolorze.
And1 -
W latach 50 Maserati chciało stworzyć lekki sportowy samochód trochę wzorując się na Porsche 356.
Zlecono więc Fantuzzi`emu (znanemu z jednostkowych projektów) wykonanie nadwozia sportowego,
dwuosobowego kabrio. Miał on zastąpić serię A6. Fantuzzi wykonał finalnie pojazd jednak koszty jego
wykonania seryjnego były za drogie i Maserati skupiło się na serii 3500 GT. Tan powstały w jednej
sztuce model 150 GT pozostał przez prawie 10 lat w magazynach Maserati zanim w 1966 roku został
sprzedany dealerowi Maserati za kwotę 1600 funtów. Silnik 1,5 litra o mocy 10 KM, 4 biegi.
Samochód w 2006 roku przeszedł całkowitą renowację i w 2013 został sprzedany za kwot 3.080.000USD.
Obecnie nie ma oryginalnego silnika tylko 2 litrową jednostkę Maserati o mocy190 KM. Przez pewien
czas znajdował się w Muzeum Enzo Ferrari.
MASERATI 150 GT FANTUZZI SPIDER 1957
Matrix 294 (351) z 408 sztuk
Podwójna numeracja wynika z tego że posiadam obecnie dwa takie modele ale niestety jeden
zaliczył upadek i nie do końca wygląda tak jak powinien a drugi udało mi się kupić od naszego
forumowego kolegi
cdn... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
capritec
User
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 368 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów
|
Wysłany:
Pon 17:34, 11 Lis 2024 |
|
Ja pierniczę, ale detale
Andrzejku, piękny model. Brawo! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 19:34, 15 Lis 2024 |
|
O kurczę. Piękny jest. Kolor idealnie dobrany do tego modelu chyba. O wnętrzu nie będę pisał bo widać gołym okiem, że jest super dopracowane. A wykładzina jest najlepsza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|