Autor |
Wiadomość |
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 14:29, 07 Lis 2021 |
|
andy ns napisał: |
DOBRNĄŁEM ZE ZDJĘCIAMI DO 18 STRONY |
Oglądam na bieżąco. Kolekcja robi niesamowite wrażenie. Oprócz moich ulubionych Ferrari, ciekawie się ogląda niszowe modele.
Jestem pod wrażeniem niektórych z nich.
Czekam na dalszą aktualizację |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kędzior
User
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 1045 Przeczytał: 96 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oz
|
Wysłany:
Nie 18:57, 07 Lis 2021 |
|
Piękne auto i piękny model. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 58 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Nie 23:43, 07 Lis 2021 |
|
ptica - dziękuję ale jak Wiesz, czerwień leży najlepiej właśnie na spiderach różnych "maści"
mafo, Kędzior - dziękuję
And1 - dziękuję i cieszę się że podoba Ci się mój zbiór włoszczyzny Tu łatwiej bo całość mam
skatalogowaną zdjęciowo i nie muszę robić i obrabiać zdjęć od podstaw ale i tak trochę czasu zajmuje
powrzucanie na hosting i uaktualnienie w temacie.
Do zakupu tego modelu podchodziłem trzykrotnie i jak to mówią "do trzech razy sztuka" - udało się.
Piotrze dzięki za pomoc Zdjęcia i tak nie oddają piękna i dokładności modelu - najlepiej oglądać "na żywo"
FERRARI 512 S MODULO 1970
AUTOCULT seria MASTERPIECE nr 36 z 333 szt.
Modulo to jeden z najbardziej kosmicznych prototypów lat 70-tych. Wykonany przez Pininfarinę na potestowym podwoziu F 512
zadebiutował na salonie w Genewie w 1970 roku. Prototyp Modulo był w kolorze błękitnym, następnie czarnym aby finalnie zostać białym
Cała technika 512-tki przekładała się na wysokie osiągi prototypu: v do 350km/h przy prawie 550KM i masie 900 kg.
Całość w kształcie klina mającego 93cm wysokości. Wnętrze również nie było standardowe, również i tam "wszedł" kosmos
jak na lata 70-te. Do roku 2014 Modulo można było oglądać w muzeum Pininfariny. W "kryzysowym okresie" Pininfariny prototyp
został sprzedany amerykańskiemu przedsiębiorcy i kolekcjonerowi który doprowadził pojazd do pełnej sprawności łacznie
z możliwością poruszania się po drogach publicznych (po pewnych wymaganych modyfikacjach praktycznie nie wpływających na odbiór
wizualny prototypu).
cdn... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 15:46, 08 Lis 2021 |
|
Kosmiczna półka, niczym wygląd tego prototypu. Idealny przykład modelu, którego stawiamy w widocznym miejscu i patrzymy i patrzymy...
Gratuluję zakupu.
P.S. Podziwiam od początku Twój temat. Jestem na 18 stronie, a tam FERRARI 375 SPIDER VIGNALE
Wiem, że nie sprzedajesz modeli, ale jakby kiedyś Ci ciążył to jestem pierwszy |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez And1 dnia Pon 15:51, 08 Lis 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
OpelFAN
User
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1288 Przeczytał: 14 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom
|
Wysłany:
Pon 17:08, 08 Lis 2021 |
|
Myślę że to jeden z najbardziej kosmicznych prototypów w ogóle, modelik rewelacyjny |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3501 Przeczytał: 67 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Pon 20:42, 08 Lis 2021 |
|
Kapitalny model. Wygląda naprawdę kosmicznie, a jak weźmie się pod uwagę, że powstał w 1970 r. to tym bardziej kosmos pełną gębą. Gratuluję zakupu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 58 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Czw 19:15, 11 Lis 2021 |
|
And1 - dziękuję Ad Ferrari będę pamiętał
Fabian, Maćku - dziękuję totalny kosmos i to określenie przylgnęło do Modulo prawie od początku
Dalsze uzupełnienie zdjęć do strony 28
Dziś jeszcze raz Ferrari. Dołączył modelik do zwycięskich Ferrari z Le Mans - 250 TR61.
Czyli mam pożądaną "trójcę" Co prawda w wyścigowym malowaniu ale nie szkodzi.
FERRARI 250 Testa Rossa 1961
1961 Le Mans O.Gendebien - P.Hill
IXO
W sumie z tych trzech to "najsłabszy" jakościowo modelik. Mimo że jest naprawdę fajnie i w miarę dokładnie zrobiony
to w zestawieniu z pozostałymi dwoma troszkę mu brakuje....
I zdjęcia całej trójki TR58, TR59, TR61:
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 0:20, 13 Lis 2021 |
|
W sumie wypadało by mieć od 58 do 62. Gdzie ten ostatni rok to już nie 250 a 330. W swojej kolekcji postaram się to pokazać.
Na przykładzie Twojej, trzeba przyznać że IXO z modelem 61 wcale nie ma się czego wstydzić. Wygląda spoko.
Wracając do Twojej aktualizacji zdjęć, dowiedziałem się że byłeś użytkownikiem Fiata X1/9. No super, ja też miałem. Brązowa wersja z USA, niestety musiałem sprzedać, ale sentyment został. A nadzieja też, bo mam kontakt z właścicielem i nigdy nie wiadomo
W którym roku miałeś? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 58 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 9:09, 16 Lis 2021 |
|
And1 - w sumie zależało mi tylko na tych trzech zwycięskich modelach. Gdyby jeszcze "zachaczyć" o inne nadwozia
to byłby też fajny zbiorek - ale nie ma takich modeli (poza paroma).
A samo IXO jast całościowo jak najbardziej OK - zaznaczyłem, że w porównaniu z pozostałymi, troszkę "odstaje"
Co do X-a to mój był typowo włoski Użytkowałem przez trzy lata początkiem lat 2000-nych. Bardzo mile wspominam.
Cała seria Maserati A6 rozciąga się na lata 1947-1956. Prezentowany poniżej modelik A6GCS w wersji drogowej
w oryginale wyposażony był w 2-litrowy silnik o mocy 120KM pozwalający przy wadze niecałych 800kg osiągać
prawie 225km/h. Wyprodukowano 52 szt. A6GCS/53 (rok powstania i prezentacji) oraz najbardziej obecnie cenione
i poszukiwane ( tylko 4 szt.) berlinety projektu Pininfariny. Na podwoziu A6 powstały jeszcze spidery: jeden od
Pininfariny, jeden od Vignale i trzy od Frua. Pojazd nie odniósł w sporcie spektakularnych zwycięstw ale np w 1953
zajął 2 i 3 miejsce w Targa Florio, kilka zwycięstw w różnych wyścigach. Był lubiany. Na nim też min ścigał się
Juan Manuel Fangio czy Salvadori. Sam modelik wykonany jest bardzo ładnie i zdetalizowany jak to u Bang`a
MASERATI A6GCS 1953
Strett Version
BANG
cdn.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
emer
User
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 2373 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 9:20, 16 Lis 2021 |
|
Fajny ma grill z wielkim logo marki i reflektory za nim schowane. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 58 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Śro 0:11, 17 Lis 2021 |
|
Mareczku, tak, fajny Gwoli informacji to Maserati długo stosowało duże logo na swoich pojazdach,
ciekawostką są również duże logotypy na bokach błotników na kratkach wentylacyjnych czy ozdobnych,
w większości montowane na autkach sportowych, szczególnie w latach 50-tych.
P.S.
Zdjęcia w temacie uzupełnione do 45 strony włącznie.
Zostało jeszcze z 20 do uzupełnienia i będzie po temacie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 58 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Sob 16:23, 20 Lis 2021 |
|
Dziś jeszcze jeden modelik od Jouef Evolution.
Jak już pisaliśmy o ich modelach, troszkę może toporne czy nie do końca spasowane ale fajne i z klimatem.
W tym modelu "strzałem w dziesiątkę" jest jego silnik wraz z osprzętem. Mnogość elementów
i różnorodność użytych materiałów "biją na głowę" niejeden współczesny model, nie wspominając
że dziś brak takich, rozbudowanych i z ruchomymi elementami. W kabinie również nie brakniczego,
a nawet więcej niż w większości modeli. Popatrzcie Sami:
FERRARI 330 P4
JOUEF EVOLUTION
cdn... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 20:57, 21 Lis 2021 |
|
Modele JOUEF, przez tą swoją siermiężność, są całkiem fajne. W połaczeniu z moim ulubionym żółtym tym bardziej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3642 Przeczytał: 58 tematów
Pomógł: 87 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 0:05, 23 Lis 2021 |
|
And1 - znam bardziej "toporne" modele Dzięki
Dzięki Darkowi do posiadanego już modelu Ferrari 365 GTB 4 z 1971 roku dołączyła wcześniejsza wersja z 1969 roku.
FERRARI 365 GTB 4 1969
KYOSHO
I obydwa modeliki razem:
cdn..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 50 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 22:51, 24 Lis 2021 |
|
Razem wyglądają obłędnie. Wszak różnice symboliczne, to posiadanie ich w komplecie cieszy.
Znalezienie ich w budżetowych wersjach jest ciężkie, a co powiedzieć o Kyosho. Podziwiam i zazdroszczę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|