|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Wto 15:55, 13 Sty 2015 |
|
Wszystko z klimatem, i to na pewno NIE MOJE
A za Rekorda, to dawno temu z dwoch miejsc dostalem zjeby,
chociaz w Polsce kursuja ze 4... z 5-6 roznych zestawow z roznych miejsc,
nie mowiac o tym, ze ja swojego dopieszczalem cztery razy.
Dobra, luzik, mam nadzieje, ze juz jest OK.
Jeszcze mnie ci "JAWORSCY" zirytowali na dodatek
Fajna ekspozycja, temat i podstawki Pokazuj wiecej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Brociu
User
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 486 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 16:04, 13 Sty 2015 |
|
andy ns napisał: |
Brociu - Trabant jest już skończony...?
jeszcze tylko klatka i pomalować tylne osłony lamp.
|
Nie widziałem zdjęć oryginału, ale jak dla mnie to tutaj cały hokej jest do poprawy (wygląda jak po prostu wycięty kawałek styrenu, jest upaćkany klejem, dziury są chyba dopiero zaczęte, a nie skończone), tak samo przy grillu również jakby ślady kleju, od strony kierowcy krzywo ścięta kalka i ogólnie prześwitują białe pasy pod numerami bocznymi, "E" po lewej stronie też krzywe.
Ogólnie modele bardzo ciekawe, jak i sam pomysł kolekcji, ale pytam dlatego że właśnie Trabant bardzo od nich odstaje poziomem wykonania |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 16:05, 13 Sty 2015 |
|
Póki mam trochę czasu jeszcze modeliki samochodów serwisowych, oczywiście polskich kierowców.
FIAT 242 SERWISÓWKA FSO Z LAT 80-tych
wykonanie własne na bazie wyd. gazetowego ??? kalki własne
POLSKI FIAT 125p 1972 SERWISÓWKA Z RAJDU AKROPOLU
wykonanie własne na bazie KAP, kalki własne
POLSKI FIAT 125p SERWISÓWKA FSO
wykonanie własne na bazie KAP, kalki własne
NYSA N59 1972 RAJD CORDATIC SERWISÓWKA
wykomnanie własne na bazie KAP, kalki własne
VOLKSWAGEN T1 1970 RAJD POLSKI SERWISÓWKA B.KRUPY
wykonanie własne na bazie Schuco, kalki własne
POLSKI FIAT 125p MR SERWISÓWKA FSO SPORT Z LAT 80-tych
wykonanie własne na bazie KAP, kalki własne
FORD TRANSIT 1981 SERWISÓWKA B.KRUPY Z RAJDU SKODY
wykonanie własne na bazie Vandguars, kalki własne
VOLKSWAGEN LT 1985 RAJD POLSKI SERWISÓWKA B.KRUPY
wykonanie własne na bazie PremiumXX kalki własne
VOLKSWAGEN LT SERWISÓWKA B.KRUPY GDY ŚCIGAŁ SIĘ RENAULT 21
wykonanie własne na bazie PremiumXX kalki własne
do większości serwisówek są samochody rajdowe, pokażę je później.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Śro 19:39, 22 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
daro84
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 761 Przeczytał: 32 tematy
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany:
Wto 16:10, 13 Sty 2015 |
|
Serwisówki powalają, piękne modele |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 81 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:26, 13 Sty 2015 |
|
Brociu napisał: |
Nie widziałem zdjęć oryginału, ale jak dla mnie to tutaj cały hokej jest do poprawy (wygląda jak po prostu wycięty kawałek styrenu, jest upaćkany klejem, dziury są chyba dopiero zaczęte, a nie skończone), tak samo przy grillu również jakby ślady kleju, od strony kierowcy krzywo ścięta kalka i ogólnie prześwitują białe pasy pod numerami bocznymi, "E" po lewej stronie też krzywe.
Ogólnie modele bardzo ciekawe, jak i sam pomysł kolekcji, ale pytam dlatego że właśnie Trabant bardzo od nich odstaje poziomem wykonania |
Poniżej zdjęcia oryginału, tak kiedyś wyglądał najszybszy w Polsce Trabant Andrzeja Goduli.
Może teraz będziesz mniej krytyczny wobec modelu.
foto A.Godula |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brociu
User
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 486 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 16:46, 13 Sty 2015 |
|
@up: okej, cofam moje zastrzeżenia, widać że model wiernie odwzorowuje oryginał |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 81 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:12, 13 Sty 2015 |
|
Tak przy okazji, to nie był samochód rajdowy tylko wyścigowy. Nie brał udziału w rajdach, Andrzej Godula startował nim w wyścigach - płaskich i górskich. To była niezła rakieta |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez max dnia Wto 17:15, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Grexik
User
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 870 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Wto 17:31, 13 Sty 2015 |
|
Muszę przyznać, że wszystko robi robotę. Czekam na więcej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 17:43, 13 Sty 2015 |
|
wiedziałem, ze te podstawki zrobią furorę - są genialne - super pomył |
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 18:32, 13 Sty 2015 |
|
max napisał: |
Tak przy okazji, to nie był samochód rajdowy tylko wyścigowy. Nie brał udziału w rajdach, Andrzej Godula startował nim w wyścigach - płaskich i górskich. To była niezła rakieta |
Dzięki za szybsze wyjaśnienie niż moja reakcja ''
Na zdjęciach które również mam, wygląda jeszcze przyzwoicie,
pamiętam go na żywo jak startował w Bereście (okolice Krynicy, Krzyżówki)
i w Dąbrowej koło N.Sącza. Szedł jak rakieta a ryczał jak czołg....
W opisie modelu jest że to wyścigówka, ale nie dyskryminuje Trampka z kolekcji rajdówek '' |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Wto 19:02, 13 Sty 2015 |
|
Dzisiaj jeszcze kilka modeli - korzystam z wolnych chwil
Rajdówki II Rzeczypospolitej
CITROEN BL 11 1939 12 MIĘDZYNARODOWY RAJD AP KOŁACZKOWSKI
wykonanie własne na bazie AutoPlus, kalki własne
FIAT 1100 1938 11 MIĘDZYNARODOWY RAJD AP JAN RIPPER
wykonanie własne na bazie Fiat Story, kalki własne
FIAT 1500 1939 12 MIĘDZYNARODOWY RAJD AP FRANCISZEK GIĘTKIEWICZ
wykonanie własne na bazie Fiat Story, kalki własne
LANCIA APRILLA 1938 11 MIĘDZYNARODOWY RAJD AP
wykonamnie własne na bazie ??? kalki własne
BMW 320 1938 11 MIĘDZYNARODOWY RAJD AP KRZYSZTOF SIEDLECKI
wykonanie własne na bazie Samoch Świata, kalki własne, nie do końca ten model BMW
DKW F9 1937 X MIĘDZYNARODOWY RAJD AP KOŁACZKOWSKI
wykonanie własne na bazie KAP, kalki własne
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Sob 14:41, 25 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 81 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:37, 13 Sty 2015 |
|
andy ns napisał: |
Szedł jak rakieta a ryczał jak czołg....
W opisie modelu jest że to wyścigówka, ale nie dyskryminuje Trampka z kolekcji rajdówek '' |
Oczywiście, że nie dyskryminuje, jest świetny i dobrze oddaje klimat tamtych lat.
Pamiętam go dobrze, ryczał bo miał regulowany wydech a z malutkiego silniczka o katalogowej mocy 23 koni Andrzej Godula wyciągnął prawie 70 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
archivsoft7
User
Dołączył: 21 Lut 2014
Posty: 164 Przeczytał: 64 tematy
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:32, 13 Sty 2015 |
|
Chciałbym bardzo pogratulować zarówno samej kolekcji jak również wykonania kalek i podstawek. Zwłaszcza te podstawki dla mnie wyglądają naprawdę profesjonalnie, bardzo dobry pomysł na grafiki i świetnie wykonany. Z każdym kolejnym zdjęciem wątek robi na mnie coraz większe wrażenie i z niecierpliwością czekam na więcej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Śro 12:36, 14 Sty 2015 |
|
Rajdowe wóżki drugiego ulubionego kierowcy: Błażej Krupa
RANAULT ALPINE A110 1971 RAJD HISZPANI K.KOMORNICKI - B. KRUPA
wykonanie własne na bazie Eligor, kalki własne
RENAULT 12 GORDINI 1976 14 RAJD WARSZAWSKI B. KRUPA - P.MYSTKOWSKI
wykonanie własne na bazie Daci z KAP, kalki własne
RENAULT 17 GORDINI 1975 35 RAJD POLSKI B. KRUPA - P.MYSTKOWSKI
wykonanie własne na bazie Norev, kalki własne
RENAULT 12 GORDINI 1975 XIX RAJD DOLNOŚLĄSKI B. KRUPA
wykonanie własne na bazie Eligor, kalki własne
RENAULT 17 GORDINI 1976 RAJD STOMIL B. KRUPA - P.MYSTKOWSKI
wykonanie własne na bazie Norev, kalki własne
RENAULT 5 TURBO 1981 RAJD SKODY B. KRUPA - P.MYSTKOWSKI
wykonanie własne na bazie UH, kalki własne
RENAULT 5 GT TURBO 1986 43 RAJD POLSKI B. KRUPA - P.MYSTKOWSKI
wykonanie własne na bazie IXO, kalki własne
FORD SIERRA COSWORTH 1990 RAJD GÓRSKI WĘGRY B. KRUPA
wykonanie własne na bazie IXO-Altaya, kalki własne
w modeliku brak szyby przedniej, stłuczona podczas remontu a ciężko dostać nową
RENAULT 11 TURBO 1985 42 RAJD POLSKI B. KRUPA - P.MYSTKOWSKI
wykonanie własne na bazie IXO-Altaya, kalki własne
Do części tych modeli są samochody serwisowe pokazane wcześniej.
W Reno 12-kach brakuje jeszcze osłon wlotów powietrza, pewnie kiedyś dorobię..... |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez andy ns dnia Pią 16:20, 01 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
andy ns
User
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 3635 Przeczytał: 49 tematów
Pomógł: 86 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: małopolska
|
Wysłany:
Śro 13:18, 14 Sty 2015 |
|
Jeszcze pokażę dziś pamiątki związane z rajdami. Nie będą to pojedyncze zdjęcia ale zbiorówki z wystawy jaką miałem w tamtym roku.
Rozpoczęcie zbiegło się ze 6 Zlotem Zabytkowych Pojazdów a sama wystawa trwała 2 miesiące. Eksponowane były głównie pamiątkowe
medale, plakietki, broszury, informatory, oryginalne zdjęcia z epoki, dokumenty i tym podobne rzeczy, no i oczywiście modele.
Nie wszystkie bo przez ponad pół roku kilka nowych przybyło do kolekcji.
Jak to wyglądało zapraszam poniżej.....
WYSTAWA
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|