Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Śro 17:02, 11 Wrz 2013 |
|
A na stronie DeA :
"Kolekcja planowana jest na 155 numerów*" |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:03, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 21:26, 11 Wrz 2013 |
|
jak zachowawczo Przynajmniej wiadomo na ile modeli podpisali kontrakt z Chińczykami
Do tego pewnie jeszcze dojdą ze 3 specjalne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
marakas
User
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 433 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:01, 11 Wrz 2013 |
|
E tam!
Zakładając koniec na 155nr. i w sumie przyjmując że do 137numeru wiadomo co będzie to zostało 18numerów. To same przeszczepy z Rumuni i Rosji by starczyły. (no bo w końcu mogli by dać do KAPu moskwicza 412, vaza 2106, Rocara, czy Aro 243/244 ) Myślę że do 180 dojdą z palcem w nosie. tym bardzej że będą to jeszcze wszystko pewnie ,,rozcieńczać,, zachodnimi wozami. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marakas dnia Śro 22:03, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
j.jacek
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 22:35, 11 Wrz 2013 |
|
Ja tak przewrotnie zapytam, a dlaczego mieli by rezygnować??? ,cytując klasyka
"konkurencji praktycznie żadnej", i dopóki Chińczyk robi to za 2 ,słownie dwa dolary za szt. w hurcie to ta kolekcja będzie trwać i trwać..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Śro 23:47, 11 Wrz 2013 |
|
Jacek, nie strasz, moze w koncu by to wzieli - i zakonczyli
Chce w koncu zobaczyc jak ten swiat bedzie wygladal...
...DAY AFTER |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Czw 5:07, 12 Wrz 2013 |
|
To trudny dylemat dla wydawcy, który ograniczył polską serię do epoki 1945-91
- Kontynuować pod nazwą Kultowe Auta PRL i wypuszczać niewiele różniące się modernizacje czy prototypy, co jakiś czas ubarwiane modelami aut wroga ustroju, mniejszymi ciężarówkami i coraz mniej udanymi numerami specjalnymi.
czy
- Rozpocząć nową serię, nazwaną Kultowe czy Legendarne Auta, dając szansę późniejszym Polonezom, Daewoo i ostatniemu maluchowi. W takiej serii może pojawić się wszystko - od parowego wynalazku Cugnot przez amerykańskie jachty drogowe po Bugatti Veyron. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Czw 10:30, 12 Wrz 2013 |
|
Abrimaal napisał: |
(...) i wypuszczać niewiele różniące się modernizacje czy prototypy, co jakiś czas ubarwiane modelami aut wroga ustroju, mniejszymi ciężarówkami(...) |
Jest jeszcze cała masa znacznie różniących się między sobą odmian i wersji choćby poczicwych dostawczyhc Żuków i Nysek... żonglując jeszcze przy tym kolorami, jest jak nic z 10 faktycznie różnych pozycji.
Prototypy, powiadasz? Bez powtórzeń, kilkanaście różnyhc pozycj.
Mniejsze (i większe!) ciezarówki... - bez wysiłku kolejna dycha - a mówię tlyko o "socjalistycnzych" bądź powszechnie używanych w Polsce w przyjętych dla serii ramach czasowych. A i te dośc łatwo da się "rozciągać" w przypadku produkŧów z FSO
Generalnie - przy odrobinie chęci samych polskich tematów jest grubo ponad 30... A na pewno będa, jak mówisz, przetykane czym się tylko da z innych serii. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2693 Przeczytał: 77 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Pią 5:19, 13 Wrz 2013 |
|
adamp55kr napisał: |
A na stronie DeA :
"Kolekcja planowana jest na 155 numerów*" |
Patrząc na ostatnią aktualizację to mogą nastukać nawet 500 numerów, skoro pojawiają się nawet Seaty jako "kultowe" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 6:55, 13 Wrz 2013 |
|
I tu Cię zdziwię , ponieważ SEAT 850 jak najbardziej pasuje do kolekcji, gdyż były w PRL sprzedawane ( oczywiście za " lepszą walutę ") na początku lat 70-tych . W ofercie były wtedy m.in. Volkswageny 1302, Skody S-100 i właśnie te hiszpańskie samochody, których dość dużo jeździło po naszych drogach ( niektóre nawet do dzisiaj ). |
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 63 tematy
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 7:04, 13 Wrz 2013 |
|
Zgodzę się z Adamem. Z dzieciństwa, z mojego miasta , pamiętam wyłącznie SEATY 850, a FIATA 850 nie udało mi się wtedy spotkać. Na moim osiedlu były ze 3. Była to połowa lat 70-tych. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Pią 7:19, 13 Wrz 2013 |
|
No proszę chyba jednak młodsi zbyt przaśnie interpretują PRL hehehe, swoją drogą te 850 bardziej pamiętam z wyglądu niż z nazwy stąd wydawało mi się, że to były fiaty. Jednak znając rzeczywistość tamtych lat wcale nie byłbym zdziwiony gdyby się okazało, że rzemiosło produkowało jakieś zestawy do "przemarkowania" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 7:25, 13 Wrz 2013 |
|
Oczywiście, że tak. W prywatnym sklepie ( były takie w PRL) motoryzacyjnym na ulicy Bohaterów Stalingradu ( obecnie Starowiślnej ) można było kupić emblematy różnych marek . |
|
|
|
|
czapajew
User
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:36, 13 Wrz 2013 |
|
Tak, tak. Były takie Seaty. Ja pamiętam jak się zdziwiłem, że mają inny znaczek niż Fiat. A tak się jakoś złożyło, że kilka dni temu znalazłem polską ulotkę reklamową zachęcającą do zakupu Seata 850 w Pekao, czyli za "twardą walutę". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
marekl777
User
Dołączył: 15 Cze 2013
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:22, 13 Wrz 2013 |
|
Nie bardzo rozumiem tej dyskusji czy te auta w Polsce byly czy nie i czy mozna je zaliczyc do kultowych czy nie. Ja w zasadzie nie mam problemu jesli by wydali wszystkie Ople, Fiaty, Mercedesy i co tam jeszcze pod pokrywka "kultowych", bo gdzie indziej bedziecie mogli zdobyc te modele za w miare przystepna cene. Szkoda ze Ferrari wydawali osobno i skonczyli na 10 numerze (dlaczego, skoro na wschodzie ida jak cieple kluski). A ze kupa z tych aut nigdy sie w Polsce nie pokazala (Seat akurat byl, choc do kultowych bym go nie zaliczyl) to juz inna para kaloszy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6310 Przeczytał: 124 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 14:34, 13 Wrz 2013 |
|
Będziemy mogli je zdobyć z zachodu za w miarę przystępną cenę
Kolego my nie oceniamy KAPu pod względem pieniędzy i opłacalności, ale pod względem merytoryki i względnego "spasowania" z tematem przewodnim.
Jeżeli idzie o Ferrari to mogę tylko skwitować to stwierdzeniem: co ma piernik do wiatraka? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|