FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Moje przygody z DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
motomariusz
User



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalwaria

PostWysłany: Pon 20:49, 13 Lut 2012 Powrót do góry

Ja sobie odpuściłem tą całą batalię z DeA, ponieważ trudno mi uwierzyć, że dla tych reklamujących będą dorabiać poprawne modele. Większość kupujących zapewne nie zauważyła nawet braku tej nieszczęsnej kanapy. Przyznam się, że gdyby nie to forum, również bym tego nie zauważył. Dla mnie większym brakiem jest np. brak odbłyśników w lampach, przez co modele w ogóle "nie wyglądają", i wolałbym reklamować to niż brak kanapy. Niemniej trzymam kciuki za tych co walczą w tej sprawie o swoje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 21:03, 13 Lut 2012 Powrót do góry

Reklamować można rzeczy, które są ewidentnie zepsute - brak odbłyśników Ty jako kolekcjoner możesz uznać za błąd, ale jeśli tak model został zaprojektowany to jest to poprawne i nie zareklamujesz tego skutecznie (tak jak kanapy)


Brak odbłyśnika to niska jakość modelu, a nie usterka. A o jakość walczy się nie kupując bubla (i ewentualnie sygnalizując to w dea), a nie reklamując


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Pon 21:05, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
motomariusz
User



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalwaria

PostWysłany: Pon 21:25, 13 Lut 2012 Powrót do góry

Masz rację, dlatego nigdy nie próbowałem reklamować braku odblasków. Chodziło mi tylko o to, że wolałbym, żeby nie było w modelu kanapy, a były światła jak należy. Nie bardzo za to rozumiem Twoje stwierdzenie, że: "jeśli tak model został zaprojektowany to jest to poprawne i nie zareklamujesz tego skutecznie" To samo można odnieść do braku kanapy, bo tak ktoś zaprojektował ten model.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 21:33, 13 Lut 2012 Powrót do góry

No dokładnie to miałem na myśli Smile Co widać po otrzymanych modelach z reklamacji - czyli również bez kanapy. Nie zazdroszczę prenumeratorom, natomiast kupując w Empiku stwierdzasz, czy zgadzasz się na to co widzisz czy nie, a więc kupujesz lub nie. Ot jedyne rozsądne rozwiązanie moim zdaniem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
motomariusz
User



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalwaria

PostWysłany: Pon 21:46, 13 Lut 2012 Powrót do góry

No ja jestem w tej gorszej sytuacji, bo nie mam możliwości wyboru przed zakupem. Mam prenumeratę, ale to jedyny sposób, aby zbierać te modele. U mnie w okolicy zupełnie brak Kultowych, a jechać jakieś 30 km, żeby kupić model który mi pasuje to dopiero porażka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zeppelin
User



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 293
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:35, 14 Lut 2012 Powrót do góry

smookee napisał :
Cytat:
Reklamować można rzeczy, które są ewidentnie zepsute - brak odbłyśników Ty jako kolekcjoner możesz uznać za błąd, ale jeśli tak model został zaprojektowany to jest to poprawne i nie zareklamujesz tego skutecznie (tak jak kanapy)


Po pierwsze brak kanapy widać dopiero po otwarciu opakowania , więc kupując nie można stwierdzić , czy ona jest czy nie . W przypadku odłyśników sprawa jest widoczna przy zakupie i pozwala na świadomy zakup lub nie .
Po drugie DeA proponuje zwrot pieniędzy za reklamowane Golfy , więc dlaczego twierdzisz ,że reklamacje są nieskuteczne ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 21:39, 14 Lut 2012 Powrót do góry

Zeppelin napisał:
więc dlaczego twierdzisz ,że reklamacje są nieskuteczne ?


Chodziło mi o to, że nie wymienią na "poprawny" produkt - bo taki nie istnieje, więc możesz sobie reklamować do usranej śmierci, a dobrego golfa nie dostaniesz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RAFLAB
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Wto 21:53, 14 Lut 2012 Powrót do góry

Ale się zawzięliście na to bidne DeA, kto jak kto, ale Ty Smookee Master , taką "kanapkę" do Golfika ( i to lepszą jakby Chinol zrobił) machnąłbyś w godzinkę i byłoby po sprawie. Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
simon2107
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: Śro 10:52, 15 Lut 2012 Powrót do góry

Ja widzę w tym jeden pozytyw-może w końcu zaczną kontrolować jakość tego co do nich przychodzi i co sprzedają-jeśli rzeczywiście oddają kasę za reklamowane golfy. Ja juz na tym Forum podzieliłem się swoimi obawami, że jeśli ta sama ekipa będzie rozsyłać autobusy i cięzarówki, to sorry smookee, ale tego już nie wybierzesz i nie kupisz w empiku, a jak proces reklamacyjny będzie wyglądał podobnie to W mur


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez simon2107 dnia Śro 11:00, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 11:47, 15 Lut 2012 Powrót do góry

Nie wiem czy na naszym forum ktoś to akurat pisał, ale czytałem kiedyś wypowiedź człowieka, który miał kontakt z importem z Chin (akurat AGD ale to bez znaczenia) - tam sprawa wyglądała tak, że do iluś mikrofalówek zamówionych, Chińczycy dodawali sporą partię "gratisowych", ale jednocześnie umawiając się, że nie będą musieli przyjmować reklamacji. Importer nie wysyłał więc reklamacji do Chińczyków, ale miał za to nadprogramową ilość mikroweli i jak komuś padła to dawał następną. Ile w tym prawdy? Nie wiem, ale brzmi przekonującą, bo święty spokój jest często cenniejszy niż praca kilku chińskich rączek.

Jeśli w Dea występuje podobny układ to wtedy faktycznie - tylko karę finansową (zwrot kasy) mogą poczuć i poczują Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Śro 11:48, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dziwny Mag
User



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Śro 14:47, 15 Lut 2012 Powrót do góry

Tak to działa przy wszystkim, co jest najtańśze / tanie w swojej grupie i nie jest sprzedawane pod jakąś konkretną marką.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
grzegorz106
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 211
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:24, 15 Lut 2012 Powrót do góry

smookee napisał:
Nie wiem czy na naszym forum ktoś to akurat pisał, ale czytałem kiedyś wypowiedź człowieka, który miał kontakt z importem z Chin (akurat AGD ale to bez znaczenia) - tam sprawa wyglądała tak, że do iluś mikrofalówek zamówionych, Chińczycy dodawali sporą partię "gratisowych", ale jednocześnie umawiając się, że nie będą musieli przyjmować reklamacji. Importer nie wysyłał więc reklamacji do Chińczyków, ale miał za to nadprogramową ilość mikroweli i jak komuś padła to dawał następną. Ile w tym prawdy? Nie wiem, ale brzmi przekonującą, bo święty spokój jest często cenniejszy niż praca kilku chińskich rączek.

Jeśli w Dea występuje podobny układ to wtedy faktycznie - tylko karę finansową (zwrot kasy) mogą poczuć i poczują Wink


Z mojego doświadczenia moge to potwierdzic jestem zwiazany z firmą , która ściąga z Chin różne towary i rzaczywiście tak jest ale zdarza się też tak , że caly towar jest uszkodzony i wtedy cieżko sie z Chińczykami dogadać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
simon2107
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: Czw 10:46, 16 Lut 2012 Powrót do góry

smookee napisał:
Nie wiem czy na naszym forum ktoś to akurat pisał, ale czytałem kiedyś wypowiedź człowieka, który miał kontakt z importem z Chin (akurat AGD ale to bez znaczenia) - tam sprawa wyglądała tak, że do iluś mikrofalówek zamówionych, Chińczycy dodawali sporą partię "gratisowych", ale jednocześnie umawiając się, że nie będą musieli przyjmować reklamacji. Importer nie wysyłał więc reklamacji do Chińczyków, ale miał za to nadprogramową ilość mikroweli i jak komuś padła to dawał następną. Ile w tym prawdy? Nie wiem, ale brzmi przekonującą, bo święty spokój jest często cenniejszy niż praca kilku chińskich rączek.

Jeśli w Dea występuje podobny układ to wtedy faktycznie - tylko karę finansową (zwrot kasy) mogą poczuć i poczują Wink

To akurat ja kiedyś pisałem-chodziło tylko zdaje się o miksery. Z tym, ze gratisu nie było więcej niż jakieś 15%, do tysiąca sztuk dodane było 150 czy 180 szt. gratisu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez simon2107 dnia Czw 10:47, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 12:22, 16 Lut 2012 Powrót do góry

No, ale właśnie wychodzi, że tylko kara finansowa może zdyscyplinować DeA w takim układzie, jeśli mają mnóstwo modeli przeznaczonych na same reklamacje (15% to dużo)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
simon2107
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: Pią 11:45, 17 Lut 2012 Powrót do góry

Chyba nie az tak duzo, skoro z poczatku przyjmowali moje reklamacje (srednio co drugi model), a od czasu fiata milicyjnego zaczęli żądać odsyłania reklamowanych.
W ogóle, to dystrybucja zajmuja sie jakby dwie firmy-inna wysyła modele dla prenumeratorów, a inna wysyła modele reklamowane-nie rozumiem, to ta druga firma dostaje lepsze modele niż ta pierwsza?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin