Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Wto 0:03, 15 Lis 2011 |
|
Fakt, szkoda... , ale część aut pewnie trafi do KAPu. Miejmy taką nadzieję. |
|
|
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 0:44, 15 Lis 2011 |
|
1313 napisał: |
No poza Trabantem, który w zasadzie nie różni się od naszego, to chyba ta seria jest jednak bliższa AL CCCP niż KAPowi. Trochę to smutne, ale cóż... |
Oj nie zgodzę się Aro różni się naprawdę małymi szczegółami, Dacia 1300 sedan jeszcze u nas nie zawitała, więc nie porównamy a ich Wołga i Trabant to jak ubodzy krewni naszych modeli.
Zapomniałeś też, że nasza Łada 1500 wygląda znacznie lepiej niż nawet ta z AL CCCP ---> bardziej rozsądny kolor, brązowa tapicerka i emblematy. W rumuńskiej czarne wnętrze. Cudze chwalicie a swego "nie doceniacie" |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Wto 0:45, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496 Przeczytał: 33 tematy
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 0:50, 15 Lis 2011 |
|
Z Wartburgiem może być tak jak z P70, EMW kombi, IFĄ F8 cabrio i innymi samochodami w DDR AUTO KOLLEKTION. Kilka drobnych różnic, które dla dyrektora czy robotnika na taśmie nie mają znaczenia. W KAP też mieliśmy dwie różne serie GAZa 69... W serii rumuńskiej ciekawsze są te naprawdę odmienne warianty np.: granatowa Łada i co ważniejsze całkiem nowe modele. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wojciech1500
User
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1418 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:36, 24 Lis 2011 |
|
Kolejny numer:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496 Przeczytał: 33 tematy
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 6:28, 25 Lis 2011 |
|
Bracia Węgrzy wyszukali na ebayu zielonego Oltcita z Masini. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Długi
User
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn
|
Wysłany:
Pią 9:02, 25 Lis 2011 |
|
Rzeczywiście: [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Długi dnia Pią 9:13, 25 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Pią 10:06, 25 Lis 2011 |
|
Ja tam nie miałbym nic przeciwko jakby 1100 i oldcit trafiły do naszej serii ale zaraz niektórzy podniosa larum, że to nie legendarne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 14:19, 25 Lis 2011 |
|
Pod koniec lat 80-tych często można było spotkać Oltcita z rumuńskimi numerami w okolicach bazarów . Pamiętam ,że można było od nich kupić tanio bawełniane ciuchy a także alkohol w nietypowych butelkach podobnych do butelek po paście do podłóg. Można więc je uznać za "kultowe",tym bardziej że jeździło ich trochę na polskich numerach. Oltcity były sprowadzane do Polski w latach 1990-93 przez firmę Damis , ta samą ,która montowała później w Łodzi " Tawrije "
Pozdrawiam- Adam |
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:01, 25 Lis 2011 |
|
Znajomy mechanik opowiadał mi, że w latach 80tych sprowadzono do Polski partię Oltcitów z Rumunii. Potem się okazało, że fabryka zamontowała w nich "tymczosowo" drewniane klocki hamulcowe, które miały być potem wymienione przed sprzedażą. Wymiany nie dokonano i ta partia trafiła wlaśnie na nasz rynek.
Modelik wygląda fajnie, jakościowo zbliżony do Tavrii, tylko ten kolor dość żarówiasty
W każdym razie miejsce na niego w kolekcji zaklepuję. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pią 16:04, 25 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5673 Przeczytał: 108 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pią 16:12, 25 Lis 2011 |
|
Oltict jak najbardziej pasuje do naszej serii, bo widywałem je początkiem lat 80-tych na naszych drogach. Jeden nawet stał pod blokiem, w którym mieszkałem. Jakoś tak najbardziej kojarzę je w kolorze kremowym (kość słoniowa).
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220 Przeczytał: 40 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Pią 16:36, 25 Lis 2011 |
|
U mnie stał srebrny. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 16:41, 25 Lis 2011 |
|
Ja z kolei kojarzę białego. Ale tak czy siak fajnie, gdyby się pojawił. Srebrny chyba najlepiej, bo i pasuje do Oltcita i nie było go jeszcze w serii. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 16 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:52, 25 Lis 2011 |
|
Ja osobiście najbardziej pamiętam takiego :
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5673 Przeczytał: 108 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pią 16:55, 25 Lis 2011 |
|
PS
Też słyszałem historię z drewnianymi klockami hamulcowymi
Pozdrowienia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 17:42, 25 Lis 2011 |
|
Potwierdzam! Tylko nie wiem czy tak samo nie było też z partią Daci(?) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|