Autor |
Wiadomość |
Piotr1-60
User
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany:
Śro 8:51, 02 Gru 2015 |
|
KAP
Nr 188 - FORD ESCORT MK III
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Skuderia
User
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 1625 Przeczytał: 66 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Corleone
|
Wysłany:
Śro 13:46, 02 Gru 2015 |
|
Licencja pod blistrem Forda.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skuderia dnia Śro 13:47, 02 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 14:56, 02 Gru 2015 |
|
U mnie tez juz zagoscil FORD ESCORT MK III Moim zdaniem model ladnie wykonany. Czekam na wasze opinie na temat modelu. |
|
|
|
|
cichy555
User
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 194 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Śro 19:21, 02 Gru 2015 |
|
na profilu DeAgostini na facebooku, DeAgostini napisało takiego oto posta: "Panie Tomaszu, nie ma co się martwić. Planujemy wydać specjalną kolekcje aut PRL Emotikon smile". Czyli z tego wynika, że planowana jest nowa seria??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
promens
User
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 853 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:24, 02 Gru 2015 |
|
I już spodziewam się "powtórki z rozrywki" tj. tych samych modeli co teraz drugi raz ukazują się jako "Złota Kolekcja Aut" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Śro 23:35, 02 Gru 2015 |
|
Jeśli chodzi o polskie auta, to zdecydowanie brakuje serii średniej jakości. Modeli mniej ekskluzywnych od IST, ale dopracowanych i elegancko wydanych. Takich jak np. Opel Collection, Mercedes-Benz, Simca Collection, DDR Klassiker czy British Classic Cars.
Panie Tomaszu, warto odpowiedzieć, że w 1989 Polska się nie skończyła. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 98 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 0:15, 03 Gru 2015 |
|
|
|
|
M5Q
User
Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 425 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WZ
|
Wysłany:
Pią 6:11, 04 Gru 2015 |
|
Cóż, samo DeA nie może zdecydować się co będzie wydawać...
Przedwczorajszy wpis:
"Panie Tomaszu, nie ma co się martwić. Planujemy wydać specjalną kolekcje aut PRL Emotikon smile"
po kilku sugestiach co do zawartości nowej kolekcji specjalnej został zmieniony na:
"Panie Tomaszu, nie ma co się martwić. Planujemy wydawać nadal numery specjalne kolekcji aut PRL Emotikon smile"
Czyli jednak po zakończeniu serii zasadniczej numery specjalne mają wychodzić nadal.
Będzie Jelcz wywrotka, Jelcz szambiarka, Jelcz ciągnik siodłowy, Jelcz dźwig, Jelcz holownik... 315, 316, 317, 325...
Poniosło, ale koledzy rzeczywiście wzbudzili mój apetyt na szambiarkę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mulek
User
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 242 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań / Junikowo
|
Wysłany:
Pią 12:34, 04 Gru 2015 |
|
Ja z kolei jestem rozdarty pomiędzy smutkiem z powodu zakończenia serii i mimo wszystko radością z zakończenia agonii trupa. Wydawaniu kolejnych numerów towarzyszyły zawsze jakieś emocje, ale od dłuższego czasu raczej ich nie było - ostatnie większe przeżyłem przy modelu Skody 105. Szczególną radością napawają mnie te wydania specjalne, o których mowa.
Kolega M5Q ładnie przedstawił hipotetyczne wersje Jelcza, ale chyba nikt nie wspomniał o jednym modelu jako hipotetycznym wydaniu specjalnym, mianowicie o zmorze kierowców, wymagającej postury Pudziana, czyli słynnym Starze 200. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mulek dnia Pią 12:36, 04 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
drabik
User
Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 75 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia
|
Wysłany:
Pią 13:18, 04 Gru 2015 |
|
Star 28 i 25 (jeździłem chwilę tym padłem) idealnie sprawdzał się w roli siłowni. 200 już nie;) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mulek
User
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 242 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań / Junikowo
|
Wysłany:
Sob 0:28, 05 Gru 2015 |
|
To widocznie poznałeś wersję ze wspomaganiem, natomiast mój tata jeździł 200-tką bez wspomagania układu kierowniczego i dlatego narzekał. Natomiast Jelcz 315 (wersja z krótką kabiną, bez szybki za drzwiami), którym później jeździł posiadał wspomaganie i tata go chwalił. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotr1-60
User
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany:
Śro 7:59, 16 Gru 2015 |
|
KAP
Nr 189 - FIAT 600
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Śro 9:40, 16 Gru 2015 |
|
Nic nowego, to samo mieliśmy tylko z innym znaczkiem i w innym kolorze. Koszmarek taki sam jak Zastava niestety... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 10:28, 16 Gru 2015 |
|
Czy mi się wydaje, czy koła nie są zbyt za duże? |
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Śro 10:41, 16 Gru 2015 |
|
Ślepy nawet zauważy, że za duże |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|