Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Czw 11:02, 16 Kwi 2015 |
|
Jest za nisko. Z fotek w sieci wynika iż zawieszenie powinno być tak ustawione aby tylny kołpak było widać w całości.
Na tej fotce chyba jest ta sama skoda ( jak nie to poprawcie) i zawieszenie jest jeszcze wyżej. |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 11:03, 16 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 13:54, 16 Kwi 2015 |
|
Ja bym się bardzie przejmował dolną krawędzią drzwi niż tym zawieszeniem, które zawsze można sobie poprzerabiać... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:12, 16 Kwi 2015 |
|
Tak szczerze to bryła z boku w wielu miejscach nie jest poprawna, od progów, przez nadkola po szyby |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 78 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:16, 16 Kwi 2015 |
|
Wszystko jest niewłaściwe jak się porównuje model innego auta Tamto zdjęcie do porównania z modelem jest niewłaściwe.
foto: net |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 87 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:20, 16 Kwi 2015 |
|
Mimo, że zdjęcie jest pod kątem, widać zdecydowanie większe podobieństwo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 18:53, 16 Kwi 2015 |
|
A, to co innego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 611 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 22:24, 16 Kwi 2015 |
|
promens napisał: |
(...)Mam kłopot z ustaleniem rozmiaru kół/opon stosowanych w tym samochodzie. Ktoś ma jakieś wiarygodne źródło? |
Tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
piszą, że 6.00-16 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
promens
User
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 852 Przeczytał: 45 tematów
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 8:16, 17 Kwi 2015 |
|
Dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mistrz1-43
User
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 8:20, 17 Kwi 2015 |
|
Skoda 1201 w wydaniu DeA nie oddaje rzeczywistych kształtów tego pojazdu. Podobnie jak to miało miejsce w przypadku Warszawy furgon - "radosna twórczość" projektantów na podstawie zdjęć z bliskiej odległości .
Takie to sprawia wrażenie. Co do kół to można popróbować z kołami od P 70.
Jeszcze nie sprawdzałem.Taka pierwsza myśl "na gorąco".Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 78 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 8:42, 17 Kwi 2015 |
|
We współczesnych publikacjach można przeczytać, że koła były w rozmiarze 5.50-16 dla wersji osobowych i 6.00-16 dla wersji użytkowych. Ale to by było zbyt proste .
Instrukcja Skody 1201 z roku 1957 podaje rozmiar kół 6.00-15 a dotyczy wszystkich produkowanych wówczas wersji - również sanitarnej.
Zatem żeby mieć pewność trzeba jeszcze trochę poszperać. Albo posłużyć się proponowaną wcześniej metodą mierzenia taśmą
Foto: [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotr1-60
User
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany:
Pią 13:03, 17 Kwi 2015 |
|
...pamiętam, że opony diagonalne stosowane w sanitarkach miały rozmiar 6.00x16 (w magazynach Woj. Kolumny Transportu Sanitarnego, gdzie pracowałem, widziałem takie pozostałości w latach 80-siątych) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 78 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:42, 17 Kwi 2015 |
|
Raczej wątpliwe żeby to były opony do samochodu z 1957 roku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 13:44, 17 Kwi 2015 |
|
Bardziej z Warszaw/Nys |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2608 Przeczytał: 78 tematów
Pomógł: 283 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:17, 17 Kwi 2015 |
|
Bardziej chodziło mi o rocznik Opony w PRL były dobrem szczególnie trudno dostępnym a produkcję Skody 1201 zakończono w roku 1960/61. Potem przez 13 lat (do 1973r) produkowano Skodę 1202 i ten model też sprowadzano do Polski w wersji sanitarki. Ale to już inny samochód. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zaber74
User
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom / Szombierki
|
Wysłany:
Pią 14:22, 17 Kwi 2015 |
|
Ja właśnie otrzymałem mój model Skody 1201 pocztą.
Model tak szczelnie opatulony blistrem jak żadne wcześniejsze.
Po wyjęciu modelu widać obtarty od blistra lakier na bokach oraz tylną szybę i dziury w lakierze na dachu (tu już wina poczty).
Na przednim prawym słupku i na tyle z tej samej strony przy zderzaku wada lakieru albo resztka kleju (na to stawiam).
Tym razem jestem zawiedziony, ale wiadomo tutaj za te pieniądze każdy model poza kolorem jest inny i może być inaczej pakowany.
Cóż przeżyję. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zaber74 dnia Pią 14:27, 17 Kwi 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|