Autor |
Wiadomość |
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Pon 17:14, 10 Lut 2014 |
|
Rany... oficjalnie zwiekszyli ilosc w serii do 160,
a pokazane jest juz 156, to niech dorzuca te cztery brakujace
i koncza ten bajzel w cholere
...i zaczynaja cos nowego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Wto 19:00, 11 Lut 2014 |
|
I sprawa z Iżem 2126 jasna: Powaliło mnie słowo "typowe"
Szanowny Panie,
Informujemy, że kolekcja tworzona jest bieżąco na podstawie
sugestii, które otrzymujemy od klientów.
Często klienci proszą o kontynuację modeli typowych dla lat PRL-u –
tak jest
w przypadku IŻ-a 2126. Jest to auto, które było rozwijane przez
całe
lata 80, ale do produkcji weszło dopiero w latach 90. Drugim
modelem
jest Fiata Cabrio, którego prototypy były rozwijane w PRL-u, ale do
produkcji wszedł dopiero w latach 90.
Serdecznie pozdrawiam,
BOK De Agostini, |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grochu71 dnia Wto 19:01, 11 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Wto 19:12, 11 Lut 2014 |
|
Ale jak Ci ładnie odpisali...
Pamiętacie na początku serii?
Odpowiadali szablonami na zasadzie kopiuj-wklej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Wto 19:18, 11 Lut 2014 |
|
Błędów nie ustrzegli się. Choć by "Drugim modelem jest Fiata Cabrio, ". Ale szacunek za zaangażowanie pracownika. Widać, że na bieżąco pisany. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 19:47, 11 Lut 2014 |
|
Może zrobili outsourcing i odpowiadają ludzie z jakiegoś "call center" z Ukrainy czy Dalekiego Wschodu?
Fiat cabrio? Może chodziło o malucha? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 85 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:53, 11 Lut 2014 |
|
Maluch to raczej Fiat był |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Wto 19:53, 11 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Wto 20:10, 11 Lut 2014 |
|
No to skoro odpowiadają, to może jednak petycja...?
żartowałem... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2704 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Wto 20:38, 11 Lut 2014 |
|
Taaak! Petycja! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5664 Przeczytał: 97 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 20:43, 11 Lut 2014 |
|
Taaak! Petycja!
I lista od numeru 160 do 999.
Bo wiadomo, że w 1000 powinien wreszcie być ten Trabant!
A tak poważnie, skoro tak ładnie odpowiadają, to może ich zapytać, czy zmiana długości kolekcji jest już ostateczna... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
//.sehl
User
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 401 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków; tu od lata 2012
|
Wysłany:
Wto 21:13, 11 Lut 2014 |
|
Jak wydają według sugestii, to bym nieśmiało zasugerował Lublina (następcę Żuka) Miał wejść do produkcji w połowie lat '80-tych, były wtedy jeżdżące prototypy - pierwszy z drewnianą deską rozdzielczą i ręcznie klepaną maską (odnalazł go Patryk Mikiciuk z Legend PRLu z TVN Turbo). Wydali już znacznie mniej związane z "profilem kolekcji" auta
Wracając, to w sumie jakoś mi się nie chce wierzyć, że ktoś ich prosił o tego IŻa, może tylko tak nam mówią? Bo przyjmując takie kryterium to można wcisnąć dosłownie wszystko, np. nowe wcielenie garbusa - bo rozwija klasyczną koncepcję; albo Forda Ka, bo nawiązuje do klasycznej koncepcji |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Wto 21:48, 11 Lut 2014 |
|
Ok. To przyznać się , któren Iża 2126 wydawnictwu zasugerował. I czy aby na trzeźwo. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Wto 21:53, 11 Lut 2014 |
|
A co wy chcecie od Iża, lepszy niż jakiś Vaxhall... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
j.jacek
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 21:57, 11 Lut 2014 |
|
Ja im pisałem że chcę do kolekcji "Przyjaciele lasu" JEŻA,a oni dali do KAP-u IŻA |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Wto 22:00, 11 Lut 2014 |
|
Popiszę z wydawnictwem dalej:
Serdecznie Panu dziękuję.
Przeglądam i uczestniczę w wielu modelarskich forach internetowych. Nie spotkałem się z sugestią wydania Iża 2126. Prototyp nie był w czasach PRL spotykany w Polsce. Był to prototyp powstały w ZSRS. Mam tego świadomość, że byliśmy kolejną republiką sowiecką. Ale , aż takie naciąganie faktów nie przystoi. Chyba, że są Państwo na podstawie wiarygodnych materiałów źródłowych udowodnić fakt występowania prototypu w Polsce.
Z poważaniem: |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kędzior
User
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 1047 Przeczytał: 91 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oz
|
Wysłany:
Wto 22:02, 11 Lut 2014 |
|
Na koniec dadzą kultowy prom kosmiczny... bo też ma koła i już się go nie produkuje .
A po nim w nowej serii przez 2 lub 3 kolejne lata model Księżyca w odcinkach |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|