Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Nie 20:35, 26 Sty 2014 |
|
Przepraszam, ale tak w nawiązaniu do powyższego przypomniało mi się:
"Schubert: Towaru nie będzie, traktor się zepsuł
Laskowik: - Nie traktor się zepsuł, tylko koło się zepsuło.
S: - Jak koło jest zepsute, to cały traktor jest...
L.: - Bolek, przestań szerzyć defetyzm. Ile traktor ma kół?
S.: - Cztery.
L.: - Ile jest zepsutych?
S.: - Jedno.
L.: - To ile jest dobrych?
S.: - Trzy.
L.: - To nie można powiedzieć, że trzy są dobre?!
S.: - Przecież to to samo.
L.: - Ale jak brzmi! TRZY DOBRE."
|
|
|
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5664 Przeczytał: 94 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 21:39, 26 Sty 2014 |
|
Jeden z najlepszych modeli z całej serii. No, ale ponieważ to KAP, to trzeba na siłę znaleźć dziurę w całym... Niektórzy chyba za punkt honoru obrali sobie znalezienie jakiejś wady w każdym modelu (niskobudżetowym) serii... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gorset84
User
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 634 Przeczytał: 94 tematy
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój
|
Wysłany:
Nie 22:06, 26 Sty 2014 |
|
Brawo Jarku Niestety niektórzy tak mają, że całe życie "na nie" albo "i tak mi się nie podoba".
A ja swojego Ursusa już rozebrałem do naga (uff-łatwo nie było) i jak zobaczyłem w całości wszystkie silnikowe detale to aż się za głowę załapałem-prawie perfekcja Teraz muszę pomalować silnik na szaro to będzie bardziej przypominał oryginał... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2703 Przeczytał: 74 tematy
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Nie 22:24, 26 Sty 2014 |
|
Opisz szczegółowo jak go rozmontowałeś, też się przymierzam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gorset84
User
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 634 Przeczytał: 94 tematy
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój
|
Wysłany:
Nie 22:52, 26 Sty 2014 |
|
Zacznijmy od kabiny. Należy ją lekko poważyć (uwaga na lakier!!!) i poruszać na boki w trzech miejscach: na tylnych błotnikach i pod przednią szybą. U mnie poszło łatwo ale niektórzy mogą mieć problemy ze względu na większą ilość kleju. Potem zabrałem się za osłonę silnika. Jest ona zamocowana na dwóch bolcach wystających z silnika. Jeden jest na wysokości rury wydechowej a drugi nieco za nim. I właśnie od niego zacząłem. Trzeba czymś cienkim a twardym (np. pilniczkiem) powoli podważać osłonę (zasada dźwigni) na przemian po obu stronach. I jak już zacznie się podnosić to można pomóc sobie podważając z przodu pod grilem. Jeśli wyskoczy z dwóch bolców mamy silnik w całej okazałości. Podobnie postąpiłem z błotnikami i światłami. To na razie tyle-jakby coś to pytać. Powodzenia
P.S. Jeżeli ten post bardziej pasuje do Wykładów praktyczno-technicznych to proszę go przenieść. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gorset84 dnia Nie 23:06, 26 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mistrz1-43
User
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 23:24, 26 Sty 2014 |
|
Toyo napisał: |
(...)
L.: - Ile jest zepsutych?
S.: - Jedno.
L.: - To ile jest dobrych?
S.: - Trzy.
L.: - To nie można powiedzieć, że trzy są dobre?!
S.: - Przecież to to samo.
L.: - Ale jak brzmi! TRZY DOBRE."
|
Niewątpliwie URSUS C-330 jest najjaśniejszą gwiazdą pierwszego półrocza AD 2014 na liście KAPu !
A "PRAWDZIWA cnota krytyk się nie boi" ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
660
User
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 184 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lędziny
|
Wysłany:
Nie 23:25, 26 Sty 2014 |
|
Ja również jestem bardzo zadowolony z Ursusa Podoba mi się duża ilość detali jak na KAP, choć skoro już zadbano o tyle szczegółów, to mogli dodać plastikową wycieraczkę, a nie malowaną na szybie... Nie podoba mi się rownież brak srebrnej farby we wnętrzach reflektorów, przez co modelik gdy stoi na półce traci dużo ze swojego uroku. Ciemne reflektory "zlewają się" z czarnym silnikiem. Z daleka wygląda to jakby traktor był pozbawiony przednich lamp...
Ilekroć jednak oglądam model, za każdym razem odkrywam nowe "smaczki", takie jak np. chlapacze zamocowane do przednich błotnikow. Także detale tylnej części nadwozia naprawdę cieszą oko
Kupując model warto zwrócić uwagę na mocowanie rury wydechowej. Z 5 dostępnych w Empiku w 4 ten element był krzywo zamontowany, przez co Ursusy sprawiały wrażenie mocno styranych życiem... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 660 dnia Nie 23:27, 26 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:06, 27 Sty 2014 |
|
gorset84 napisał: |
Zacznijmy od kabiny. Należy ją lekko poważyć (uwaga na lakier!!!) i poruszać na boki w trzech miejscach: na tylnych błotnikach i pod przednią szybą. U mnie poszło łatwo ale niektórzy mogą mieć problemy ze względu na większą ilość kleju. Potem zabrałem się za osłonę silnika. Jest ona zamocowana na dwóch bolcach wystających z silnika.
P.S. Jeżeli ten post bardziej pasuje do Wykładów praktyczno-technicznych to proszę go przenieść. |
Rozumiem, że osłona silnika i błotniki raczej na pewno pójdą do malowania po oderwaniu od niej kabiny? Bo jakoś nie wierzę że w pobliżu mocowania nic z lakieru nie odpryśnie..
Przy braku kalek trochę upierdliwe |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Pon 7:08, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
krubog
User
Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 131 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 8:14, 27 Sty 2014 |
|
U mnie kabina sama odpadła w blistrze, ale ślady lakieru zostały, no i te otwory.... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Pon 9:33, 27 Sty 2014 |
|
Mi się udało pozbyć resztek kleju i farby z plandeki - przy użyciu ostrza do tapet. Delikatna operacja, ale dało radę bez widocznej szkody dla lakieru |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 18:12, 27 Sty 2014 |
|
Żeby nie było jakichś nieporozumień, mi "trzydziestka" odpowiada pod każdym względem.
Może ten czarny silnik, ale to dość łatwo poprawić, nawet z takimi umiejętnościami modelarskimi jak moje.
|
|
|
|
|
kolekcjoner87
User
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 1023 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:20, 27 Sty 2014 |
|
Mnie nie przekonał czarny silnik wraz z podzespołami - warto troche pomęczyć się przy demontażu poszczególnych części nadwozia i polakierować na szary mat.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolekcjoner87 dnia Pon 21:21, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Andrzej
User
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 60 Przeczytał: 43 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:04, 29 Sty 2014 |
|
Witam, przed chwilą rozmawiałem z kolegą który wrócił z targów Norymberskich , specjalnych rewelacji nie było, ale na stoisku IXO jest już wystawiony Papieski FIAT130 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5664 Przeczytał: 94 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Śro 22:18, 29 Sty 2014 |
|
|
|
|
artemis
User
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 279 Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 1:49, 30 Sty 2014 |
|
gorset84 napisał: |
Zacznijmy od kabiny. Należy ją lekko poważyć (uwaga na lakier!!!) i poruszać na boki w trzech miejscach: na tylnych błotnikach i pod przednią szybą. U mnie poszło łatwo ale niektórzy mogą mieć problemy ze względu na większą ilość kleju. Potem zabrałem się za osłonę silnika. |
Jeśli możesz wstaw zdjęcia.
Mi się trafił ostatni egzemplarz na bazarku.
Gniot okropny!
Ma przekrzywiony cały blok silnika wraz z maską w stosunku do kabiny i osi przedniej też.
Nie otwierałem jeszcze opakowania, bo może uda mi się go jakoś wymienić w zaprzyjaźnionym kiosku. A jeśli nie, (tak było w przypadku lublina) to muszę go całego rozebrać i zmontować jeszcze raz i pewnie przy okazji pomaluję wtedy silnik. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|