Autor |
Wiadomość |
Golfpolo
User
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1098 Przeczytał: 90 tematów
Pomógł: 140 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:19, 21 Sty 2014 |
|
wiem o tym .Usunięcie osi i zabezpieczenie kół nie jest takie trudne mimo wszystko |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:25, 21 Sty 2014 |
|
Wcześniej ewidentnie pisałeś, że ta oś to nie montażowa, a tylko zabezpieczająca. Może za bardzo Cię zjechali, ale odwracanie kota ogonem w tym momencie jest głupie i nie na miejscu.. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Wto 16:26, 21 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Golfpolo
User
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1098 Przeczytał: 90 tematów
Pomógł: 140 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:27, 21 Sty 2014 |
|
Może juz dajmy spokój temu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voycik
User
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 169 Przeczytał: 74 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Małopolska Zachodnia
|
Wysłany:
Wto 17:23, 21 Sty 2014 |
|
Panowie... Olać gościa.. I tyle.
A propos.. przednie ośki "wzmacniającej" Proszę o podanie mi średnicy tej ośki. Zastanawiałem się już kiedyś nad możliwością zastąpienia w niektórych, podobnych przypadkach osi, poprzez igły. Największa igła dostępna w sprzedaży w aptekach ma średnicę (chyba...) 1 mm... Więc ewentualnie można ją zastosować jako tuleje, obracającą się na pręcie mniejszej średnicy. Ewentualnie także igle...
warto nad tym pomyśleć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bociek
Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:42, 21 Sty 2014 |
|
Schemat malowania C-330:
Korpus : Szary (była krótka seria z korpusem niebieskim - która z kolei dzieliła się na wersje ciemno i jasno niebieskie), Czarny(ciągniki w czerwonym kolorze nadwozia)
Nadwozie: Żółtopomarańczowe, Zielone, Czerwone(początkowo na eksport, potem od wersji 330M do końca produkcji)
Koła: Kremowe
Znajdę trochę czasu to dokładniej opisze razem z zdjęciami.
Jak by były jakieś pytania to chętnie odpowiem.
Kabina jak ktoś już wcześniej zauważył, nie jest "URSUSA" tylko można sobie ją było zamówić osobno. Dach był z materiału, potem przez jakiś czas sprzedawali z folii, a dzisiaj produkują z plastiku. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
prlman55
User
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 633 Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany:
Wto 19:01, 21 Sty 2014 |
|
Ja oceniam modelik jako jeden z najlepszych z tej serii. Co do nieszczęsnej osi ,to najprościej jest zrobić "półośki" z odpowiedno obciętego ( i dobranego średnicą )gwoździka lub okrągłego patyczka z PCV spęczonego na końcu ( np. gorącym nożykiem) i już się będą obracać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Wto 22:58, 21 Sty 2014 |
|
Voycik napisał: |
Panowie... Olać gościa.. I tyle.
A propos.. przednie ośki "wzmacniającej" Proszę o podanie mi średnicy tej ośki. Zastanawiałem się już kiedyś nad możliwością zastąpienia w niektórych, podobnych przypadkach osi, poprzez igły. Największa igła dostępna w sprzedaży w aptekach ma średnicę (chyba...) 1 mm... Więc ewentualnie można ją zastosować jako tuleje, obracającą się na pręcie mniejszej średnicy. Ewentualnie także igle...
warto nad tym pomyśleć. |
W aptekach i salonach piercingu są igły nawet 2.4 mm grubości. Jako ośki mogą też służyć sztangi od kolczyków, ktorych na aukcjach mnóstwo, one są grubości 0.8-1.2-1.6 mm. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkrystian
User
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 23:43, 21 Sty 2014 |
|
A ja się zastanawiam, czy po prostu od wewnętrznej strony nie spróbować delikatnie rozklepać obciętej ośki i później nie dokleić do niej koła. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dkrystian dnia Wto 23:47, 21 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2612 Przeczytał: 86 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:31, 23 Sty 2014 |
|
Abrimaal napisał: |
Fiat Multipla, jeśli to ta sama forma, co Taxi - prezentuje się poprawnie. On był na kołach 15", Zastava dostała je "na wyrost" |
Na 15"??? Wolne żarty , Fiat 600 Multipla miał koła 12", tak jak Fiat 600 i Zastawa 750. Na 15-tkach była nowa Multipla z 1996 roku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Czw 21:38, 23 Sty 2014 |
|
Nie będę się kłócił o auto, które widziałem raz w życiu, majac kilkanaście lat.
Często korzystam z tego serwisu i dane są zwykle wiarygodne. Koła rzeczywiście wyglądają na małe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abrimaal dnia Czw 21:40, 23 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2612 Przeczytał: 86 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 23:50, 23 Sty 2014 |
|
Nie ma się o co kłócić, Fiat 600 Multipla miał na pewno koła 12". W linkowanym zestawieniu jest błąd.
Do końca lat 70-tych koła samochodów osobowych wyposażane były w opony o pełnym profilu. Polonez oraz PF 125p miały obręcze kół o wymiarze 13". Opony niskoprofilowe w powszechnym stosowaniu pojawiły się w latach 80-tych. W Polsce pierwsze niskoprofilowe opony miał Fiat 126 BIS, był to profil 70% co przy zwiększeniu obręczy koła do wymiaru 13" nie powodowało zwiększenia średnicy zewnętrznej koła. Gdyby Fiat 600 Multipla miał obręcze kół 15" to przy dostępnych wówczas oponach pełnoprofilowych koła nie mieściłyby się w błotnikach |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1227 Przeczytał: 77 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Pią 22:15, 24 Sty 2014 |
|
Wracając do Ursusa to potrafili zrobić tylne koła na osobnych ośkach, a przednie już nie. Mimo tego model jeden z lepszych w serii |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:37, 24 Sty 2014 |
|
Dokładnie na to samo zwróciłem uwagę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 10:54, 25 Sty 2014 |
|
info z innego forum
Cytat: |
Witam po dłuzszej nieobecnosci - niestety nie mogłem Wam nawet podać tych osmiu "zagraniczniaków", dodam, że na pewno jeszcze
w dalszej kolejnosci bedzie Trabant 1.1 (niekoniecznie zaraz po tych osmiu, ale bardzo blisko).
W specjalnych papamobile ale sami zgadnijcie jakie.
Pozdrawiam. |
Wiadomo że bedzie to Polski Fiat 130 papamobile. |
|
|
|
|
Lucanero
Moderator
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 3295 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 11:02, 25 Sty 2014 |
|
|
|
|
|