FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
przemek77
Gość






PostWysłany: Nie 7:29, 09 Cze 2013 Powrót do góry

Kilka szybkich zdjęć jamnika Coś lepszego jak znajdę więcej czasu:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
daniel.hrabia
User



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:53, 09 Cze 2013 Powrót do góry

Tylnych świateł nie da się nazwać inaczej jak dramat :-/ Przecież biały 125p miał te światła całkiem poprawne... smutno to wygląda jak się patrzy na tył. Poprawili nadwozie (brak pasa tylnego jako oddzielny element), a zepsuli światła.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
przemek77
Gość






PostWysłany: Nie 16:05, 09 Cze 2013 Powrót do góry

Inny popsuty element to tylny zderzak. W białym sedanie też był ok Kły optycznie dzieliły tylne światła tak jak miało to miejsce w oryginale tu już tak nie jest


Ostatnio zmieniony przez przemek77 dnia Nie 16:15, 09 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Gość







PostWysłany: Nie 18:46, 09 Cze 2013 Powrót do góry

Przednia uszczelka trochę nie udana Sad
Ciekawe jak z szybami-jak w Nysie Ambulans(wszystkie razem) czy może przednia oddzielnie?
MS
User



Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:35, 10 Cze 2013 Powrót do góry

daniel.hrabia napisał:
Poprawili nadwozie (brak pasa tylnego jako oddzielny element), a zepsuli światła.

I poprawili i nie poprawili. Prawda, że z daleka wygląda to jakoś lepiej, ale tylny pas wciąż nie ma przetłoczenia. Kiedy był oddzielnym elementem z plastiku, to można go było łatwo przerobić (albo w ogóle zrobić od nowa).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MS dnia Pon 18:41, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Cycek1983
User



Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 366
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Malbork

PostWysłany: Wto 23:40, 11 Cze 2013 Powrót do góry

A może zapoda ktoś jakieś zdjęcia podwozia Fiata i środka żeby zobaczyć jak to dalej wygląda ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MS
User



Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:12, 12 Cze 2013 Powrót do góry

Podwoziem mogę służyć:

Image

Kierownica prawie w poziomie, jak w Starze Wink , ale może to tylko w moim tak jest. Nie porównywałem deski rozdzielczej z poprzednimi 125p, ale chociaż nie jest to dokładna reprodukcja, to nawiązuje do tej prawidłowej (czyli przed MR 75).
Wady modelu są znane, ale klimat też ma znaczenie i ten KAPowy jamniczek jednak go ma (w przeciwieństwie do nieszczęsnego MR 75). Nadwozie jest również zgrabniejsze niż we wcześniejszym, krótkim białasie.
Najlepszym 125p w serii pozostaje jednak FSO z MO wg mnie.

Zapowiedź Nysy z Sanoka:
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MS dnia Śro 15:12, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:43, 12 Cze 2013 Powrót do góry

Wygląda na to , że Nysa ma dużo za duże koła , znowu Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
renault4
User



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 423
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 16:46, 12 Cze 2013 Powrót do góry

A co to te kwadraciki na tej nysce?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:48, 12 Cze 2013 Powrót do góry

otwory wentylacyjne stosowane w samochodach eksportowanych w gorące rejony , powinien mieć jeszcze podwójny dach , na rysunku jest , na modelu już nie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jat02 dnia Śro 16:48, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Śro 16:56, 12 Cze 2013 Powrót do góry

Na modelu jest, tylko słabo widoczny. Ledwo zaznaczony w odlewie. Troszkę widać po powiększeniu zdjęcia ze strony DeA.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 17:19, 12 Cze 2013 Powrót do góry

jat02 napisał:
otwory wentylacyjne stosowane w samochodach eksportowanych w gorące rejony , powinien mieć jeszcze podwójny dach , na rysunku jest , na modelu już nie

A może mi ktoś powiedziec czy w oryginale te otwory po bokach były białe? Na zdj na które natrafiłem w necie wydaje mi się że są srebne, a nawet że jest to osobny element. Pytam gdyż nie mogę dojrzec koloru w/w elementu.
myszak6
User



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 17:25, 12 Cze 2013 Powrót do góry

Na zdjęciu z zapowiedzi wloty są srebrne tylko zdjęcie jest zrobione w takim świetle że wydaje się że są białe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez myszak6 dnia Śro 17:29, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Edekyogi
User



Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 612
Przeczytał: 9 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:18, 12 Cze 2013 Powrót do góry

Może się przyda.
Skan z głębin internetu ale oryginalny rysunek Zenona Dutkiewicza pochodzi z Modelarza gdzieś z lat 70.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Śro 18:22, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 18:43, 12 Cze 2013 Powrót do góry

nakładki z otworami wentylacyjnymi wykonane były z pochromowanej tłoczonej blachy , wersja "tropic" wykonywana była w Sanockiej Fabryce Autobusów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jat02 dnia Śro 18:47, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin