Autor |
Wiadomość |
przemek77
Gość
|
Wysłany:
Nie 7:29, 09 Cze 2013 |
|
Kilka szybkich zdjęć jamnika Coś lepszego jak znajdę więcej czasu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
|
|
daniel.hrabia
User
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 147 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:53, 09 Cze 2013 |
|
Tylnych świateł nie da się nazwać inaczej jak dramat :-/ Przecież biały 125p miał te światła całkiem poprawne... smutno to wygląda jak się patrzy na tył. Poprawili nadwozie (brak pasa tylnego jako oddzielny element), a zepsuli światła. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
przemek77
Gość
|
Wysłany:
Nie 16:05, 09 Cze 2013 |
|
Inny popsuty element to tylny zderzak. W białym sedanie też był ok Kły optycznie dzieliły tylne światła tak jak miało to miejsce w oryginale tu już tak nie jest |
Ostatnio zmieniony przez przemek77 dnia Nie 16:15, 09 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 18:46, 09 Cze 2013 |
|
Przednia uszczelka trochę nie udana
Ciekawe jak z szybami-jak w Nysie Ambulans(wszystkie razem) czy może przednia oddzielnie? |
|
|
|
|
MS
User
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:35, 10 Cze 2013 |
|
daniel.hrabia napisał: |
Poprawili nadwozie (brak pasa tylnego jako oddzielny element), a zepsuli światła. |
I poprawili i nie poprawili. Prawda, że z daleka wygląda to jakoś lepiej, ale tylny pas wciąż nie ma przetłoczenia. Kiedy był oddzielnym elementem z plastiku, to można go było łatwo przerobić (albo w ogóle zrobić od nowa). |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MS dnia Pon 18:41, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Cycek1983
User
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 366 Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Malbork
|
Wysłany:
Wto 23:40, 11 Cze 2013 |
|
A może zapoda ktoś jakieś zdjęcia podwozia Fiata i środka żeby zobaczyć jak to dalej wygląda ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MS
User
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:12, 12 Cze 2013 |
|
Podwoziem mogę służyć:
Kierownica prawie w poziomie, jak w Starze , ale może to tylko w moim tak jest. Nie porównywałem deski rozdzielczej z poprzednimi 125p, ale chociaż nie jest to dokładna reprodukcja, to nawiązuje do tej prawidłowej (czyli przed MR 75).
Wady modelu są znane, ale klimat też ma znaczenie i ten KAPowy jamniczek jednak go ma (w przeciwieństwie do nieszczęsnego MR 75). Nadwozie jest również zgrabniejsze niż we wcześniejszym, krótkim białasie.
Najlepszym 125p w serii pozostaje jednak FSO z MO wg mnie.
Zapowiedź Nysy z Sanoka:
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MS dnia Śro 15:12, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:43, 12 Cze 2013 |
|
Wygląda na to , że Nysa ma dużo za duże koła , znowu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
renault4
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 423 Przeczytał: 33 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 16:46, 12 Cze 2013 |
|
A co to te kwadraciki na tej nysce? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:48, 12 Cze 2013 |
|
otwory wentylacyjne stosowane w samochodach eksportowanych w gorące rejony , powinien mieć jeszcze podwójny dach , na rysunku jest , na modelu już nie |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jat02 dnia Śro 16:48, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Śro 16:56, 12 Cze 2013 |
|
Na modelu jest, tylko słabo widoczny. Ledwo zaznaczony w odlewie. Troszkę widać po powiększeniu zdjęcia ze strony DeA. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 17:19, 12 Cze 2013 |
|
jat02 napisał: |
otwory wentylacyjne stosowane w samochodach eksportowanych w gorące rejony , powinien mieć jeszcze podwójny dach , na rysunku jest , na modelu już nie |
A może mi ktoś powiedziec czy w oryginale te otwory po bokach były białe? Na zdj na które natrafiłem w necie wydaje mi się że są srebne, a nawet że jest to osobny element. Pytam gdyż nie mogę dojrzec koloru w/w elementu. |
|
|
|
|
myszak6
User
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 17:25, 12 Cze 2013 |
|
Na zdjęciu z zapowiedzi wloty są srebrne tylko zdjęcie jest zrobione w takim świetle że wydaje się że są białe. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez myszak6 dnia Śro 17:29, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 612 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 18:18, 12 Cze 2013 |
|
Może się przyda.
Skan z głębin internetu ale oryginalny rysunek Zenona Dutkiewicza pochodzi z Modelarza gdzieś z lat 70.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Śro 18:22, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 18:43, 12 Cze 2013 |
|
nakładki z otworami wentylacyjnymi wykonane były z pochromowanej tłoczonej blachy , wersja "tropic" wykonywana była w Sanockiej Fabryce Autobusów |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jat02 dnia Śro 18:47, 12 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|