Autor |
Wiadomość |
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Czw 13:55, 30 Maj 2013 |
|
jeśli dobrze pamiętam bombla (a widziałem go nie raz podczas praktyk w technikum na FSM-ie) to tylna część była pionowa, a w fiacie 126p jest pod lekko ujemnym
( o tak -> /) kątem... więc nie może być taka sama w obu pojazdach...
niestety nie mam jeszcze modelu więc nie mogę się wypowiedzieć na ile poprawnie jest to wykonane... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiedzu dnia Czw 13:56, 30 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
j.jacek
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 18:09, 30 Maj 2013 |
|
Temat Bombla wyczerpany , więc wrzucam parę fotek mocno przedpremierowego Jamnika
Zapowiedzi Nyski nie wrzucam , nie mam jeszcze gazetki (w produkcji) |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:30, 30 Maj 2013 |
|
Najbardziej straszą tylne lampy, szkoda że nie dali takich jak w pierwszym wydanym 125p. Odbłyśniki w lampach przednich to nie będzie problem. Natomiast interesują mnie opinie odnośnie przedniego grila, czy jest w nim wszystko w porządku czy tak jak w mr'75 jest coś do poprawki.? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
omega26
User
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 127 Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 19:04, 30 Maj 2013 |
|
Przede wszystkim razi pomalowana w kolorze nadwozia kratka wlotu powietrza na tylnym słupku, tyle,że to łatwo pomalować, no i faktycznie te tylne lampy...... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
miki rempejcz.
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 647 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany:
Czw 19:13, 30 Maj 2013 |
|
Czemu rejestracja zaczyna się od cyfer? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bmwe32
User
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:26, 30 Maj 2013 |
|
jak wyglada jamnik w zestawieniu z normalnym fiatem 1:43? ma ktos mozliwosc porownania na foto? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
j.jacek
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 19:30, 30 Maj 2013 |
|
Widzę że burza nad Jamnikiem trwa ,i będzie trwać ,a ja ze swej strony Bardzo proszę osoby które mogły by stworzyć i wyprodukować poprawne światła do tego modelu ,i w chrześcijańskiej cenie sprzedawać,sam się pisze na 2/3 kpl. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j.jacek dnia Czw 19:33, 30 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3551 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 19:36, 30 Maj 2013 |
|
na co zwróciłem uwagę w "jamniku"
gruba warstwa lakieru
niestarannie wykonane i zamocowane kierunkowskazy przednie
znaczek na grillu umieszczony za wysoko
powrót do garba na masce
jednokolorowe lampy tylne i krzywo zamocowane
pas przedni od MR-a
nie wiadomo jaka jest tablica rozdzielcza
co się tyczy numeru rejestracyjnego , to układ jest właściwy , była opcja z literami na końcu , sam miałem taki numer na Warszawie 201 , natomiast krój liter to kompletna porażka |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jat02 dnia Czw 19:37, 30 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Frondax
User
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR
|
Wysłany:
Czw 19:56, 30 Maj 2013 |
|
Myślę że o kołach inspirowanych Bentleyem Mulsanne też warto wspomnieć |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kazik353
User
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 799 Przeczytał: 86 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Czw 20:05, 30 Maj 2013 |
|
Dlaczego dali takie badziewne światła z tyłu? Czy tak trudno było dać te z Fiata numeru 12? Po co? Myślenie boli. Zresztą po co mają się wysilać skoro wydali już tyle modeli i ludzie to i tak kupią to już nie muszą się przykładać. Jak kupię ten model to tylne światła zaraz lądują w koszu a na ich miejsce daje dobrze wykonane światła z pierwszego Fiata. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkrystian
User
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:38, 31 Maj 2013 |
|
Z tylnymi światłami to faktycznie zaszaleli po całości. Takiej bomby dawno nie było. Nie przypominają w żaden sposób świateł, tylko raczej badziewne przyciski wyprodukowane do chińskiej produkcji urządzenia niewidomego przeznaczenia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 1:52, 31 Maj 2013 |
|
Przód jest do bani zarówno w MR 75, jak i tutaj. Tam złe kierunki, a tu kierunki dobre, ale za to atrapa do bani. No nic, mamy już taką ilość atrap, że samo FSO się nie powstydzi. W rzeczywistości było ich 3, w KAP mamy już chyba co najmniej 5, a może i 6. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 7:24, 31 Maj 2013 |
|
Jeśli kiedyś ten tasiemiec (KAP) się zakończy, to proponuje włodarzom z DeA, żeby wypuścili katalogi z cześciami zamiennymi do wszystkich modeli jake się w serii ukazały. tak żeby można sobie było zamówić wszystkie rodzaje atrap, świateł, kół, desek rozdzielczych itp itd |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Pią 10:16, 31 Maj 2013 |
|
Ja wrócę do Bombla. Otóż właśnie go zakupiłem, rozpakowałem i...cóż.
- po pierwsze-tylny zwis jest rzeczywiście zbyt pionowy-widać to niestety wyraźnie porównując do dobrych zdjęć, zawartych w gazetce (przynajmniej raz się do czegoś przydała);
-po drugie modelik jaki zaserwowała nam dea jest merytorycznym miszmaszem-zarówno buda, lusterka boczne jak i numery pochodzą z egzemplarza czerwonego-egzemplarz żółty powinien mieć budę z trzema okienkami, zwykłe lusterka i zwykle występował bez numerów rejestracyjnych, co też niestety widać na zdjęciach w gazetce.
Tak, że albo pozostaje rozkręcić, wrzucić do scancola, poprawić tylny zwis i dać czerwony lakier, albo w oryginale przymknąć oko na zwis, ale wyciąć boczne okienka i poprawić lusterka.
Trzecia opcja dla wytrwałych - można jeszcze poczekać na wersję ist, która, mam nadzieję powinna być czerwona i miec troche dokładniejsze wykończenie, fotorawionki etc.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pią 10:35, 31 Maj 2013 |
|
miki rempejcz. napisał: |
Czemu rejestracja zaczyna się od cyfer? |
Bo może
W 1956 weszły tablice typu AA-11-11, a w (chyba) 1964 (z powodu zbliżania się do / lub wyczerpania pojemności) dodano tablice typu 11-11-AA - i to są całkowicie różne numery. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|