|
Autor |
Wiadomość |
Kazik353
User
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 800 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Pią 15:50, 17 Maj 2013 |
|
SAN jest całkiem fajny choć jak za tą cenę to rewelacji nie ma. Najbardziej rozwaliło mnie te przeprosiny w gazetce za źle podaną skalę na modelu. Ciekawe, że nie przepraszają za źle zrobione błotniki, kierunki albo za zły kolor a za taką pierdołę to przepraszają. Gdyby tego nie napisali to pewnie nikt by nawet nie zwrócił na to uwagi. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kazik353 dnia Pią 15:50, 17 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
mistrz1-43
User
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 18:56, 17 Maj 2013 |
|
Witam,
Tarpan dużo lepszy niż na zdjęciach zrobionych poprzez blister.
Robi dobre wrażenie, Martwi natomiast zdjęcie kolejnego modelu PF 126 BOMBEL
Zamiast „obciąć i wyrzucić” to co potrzeba (część dachu i tylną szybę oraz boczne) i nałożyć dobrze „skrojony„ laminat ( używam tu oczywiście obrazowego skrótu) na bardzo udany model fiata 126 który mieliśmy na początku kolekcji to stworzyli jakieś „dziwadło” jakiego świat nie widział ! Tylna część nadwozia to czysta improwizacja i fantazja projektantów DeA/IST/IXO !
A i kształt oraz „okrągłości” laminatu to też wytwór ich złej wyobrażni ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Pią 19:03, 17 Maj 2013 |
|
Obawiam się Kolego, że się mylisz. Tylna sciana w bomblu powinna być pionowa-tak jak jest w zapowiedzi. Buda bteż jest z grubsza prawidłowa. co prawda wystepował tez bombel z okienkami w budzie, ale z tego co pamietam to był chyba koloru koralowego. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MARCO
User
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 3967 Przeczytał: 36 tematów
Pomógł: 80 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pią 20:51, 17 Maj 2013 |
|
mistrz1-43 napisał: |
Tylna część nadwozia to czysta improwizacja i fantazja projektantów DeA/IST/IXO !
A i kształt oraz „okrągłości” laminatu to też wytwór ich złej wyobrażni ! |
Kolego. Wypowiedź potwierdź fotką dobrego ,prawidłowego Bombla. Czekamy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gienek
User
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 42 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Sob 12:51, 18 Maj 2013 |
|
Witam. Jestem tu codziennie, jednak się nie włączam. W dyskusjach przewijają się wątpliwości, czy nie za mało jest modeli polskich samochodów, a także czy nazwa KAP zasługuje na to. W związku z tym przygotowałem statystykę KAP do numeru 127. Oto ona:
A. Kraje z których pochodzą samochody:
1. Polska – 44 modeli, czyli 34,6% wszystkich
2. ZSRR – 37 modeli, czyli 29,1% wszystkich
3. NRD - 23 modele, czyli 29,1% wszystkich
4. RFN - 6 modeli, czyli 4,7% wszystkich
5. Rumunia - 5 modeli, czyli 3,9% wszystkich
6. CSRS - 4 modele, czyli 3,1% wszystkich
7. Jugosławia - 3 modele, czyli 2,4% wszystkich
8. Francja - 2 modele, czyli 1,6% wszystkich
9. Inne (Japonia, Włochy, USA) - 3 modele, czyli 2,4% wszystkich
B. Typy aut (wszystkich wersji):
1. Łada – 9 modeli
2. Wartburg – 8 modeli
3. PF 125p, Syrena, Wołga, GAZ – po 7 modeli
4. Fiat (bez PF 125p i 126p) – 6 modeli
5. Warszawa, PF 126p, Polonez, Moskwicz – po 5 modeli
6. Trabant, Żuk, Nysa, Tarpan, IFA – po 4 modele
7. Tatra, Dacia, ZAZ i Zaporożec, Volkswagen – po 3 modele
8. UAZ, Zastawa, Barkas, Ził, P-70, ARO – po 2 modele
9. Skoda, Mikrus, Yugo, WAZ, Melkus, RAF, Sachsering, Jeep, Simca, Citroen, Ford, Oldcit, Toyota, Mercedes, Łuaz, Zis, Simson, Opel – po 1 modelu
C. Bloki państw z których są samochody:
1. Kraje socjalistyczne – 113 modeli, czyli 89,0% wszystkich
2. Inne kraje (kapitalistyczne i Jugosławia) – 14 modeli, czyli 11,0% wszystkich |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2704 Przeczytał: 77 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Sob 16:52, 18 Maj 2013 |
|
Ciekawa statystyka. DeA chcąc utrzymać sprzedaż na odpowiednim poziomie musi "dawać" najwiecej tego co wszyscy chcemy mieć. W przeciwnym razie seria nie miałaby dla nich racji bytu już dawno temu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Sob 18:17, 18 Maj 2013 |
|
Rzeczywiście ciekawe zestawienie. Teraz seria mogłaby pójść w jednym, lub każdym z tych kierunków:
1. Polskie prototypy (na razie były tylko 2), a były ciekawe auta. Co do niektórych może trudno byłoby zdobyć dokumentację, ale np. Warszawa 210 czy Syrena 607 stoją do zmierzenia.
2. Więcej aut z "zachodu" - w 2. połowie lat 80-tych, czyli jeszcze za PRL, dość często można było spotkać np. Audi 80/100, Opel Kadett C/D, Peugeot 205/305/309, Mercedes 190E, Fiat 128/128 3p/131/132/Ritmo, Ford Escort/Fiesta/Sierra, starsze BMW serii 2 i 3.
3. Rozszerzenie serii do roku 2002, czyli końca produkcji polskich konstrukcji osobowych - tutaj przybyłoby kilka Polonezów i może wczesne Daewoo osobowe+Lublin.
4. Przedwojenne auta, które jeszcze w latach 70-tych można było spotkać na chodzie, szczególnie produkowane/montowane w Polsce (Fiat 508/518, Chevrolet 1937-39) i wczesne powojenne z zagranicy (Mercedes-Benz W120 "ponton" i inne, Fiat 500/850/1100, Skoda 440/445 - no tak - copyright). Jeśli Citroen Traction i Moskvicz 400 były, to równie dobrze mogłyby być te.
Zdaję sobie sprawę, że to życzenia jednej osoby. Jedni wolą różnorodność, inni koncentrują się na kolejnych MR - zmieniony grill na plastikowy czy oprawy lub położenie świateł ... i już nowy model.
Wybaczcie, jeśli któreś wyszły, a nie zauważyłem. |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 20:04, 18 Maj 2013 |
|
do kompletu brakuje przede wszystkim Lublina |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
autobusy_prl
User
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 1448 Przeczytał: 68 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:12, 18 Maj 2013 |
|
Którego Lublina Tomku ? 51 czy dostawczaka, jeden dostawczak jest u trackera na stronie (moje skromne dzieło - ale jak trafił do niego ? Kiedyś go sprzedałem ale nie Grzesiowi) a i wiem coś jeszcze ale nie zdradze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 20:14, 18 Maj 2013 |
|
dostawczaka , 51 można adaptować z DIPa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1228 Przeczytał: 75 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Sob 23:33, 18 Maj 2013 |
|
gienek napisał: |
2. ZSRR – 37 modeli, czyli 29,1% wszystkich
3. NRD - 23 modele, czyli 29,1% wszystkich |
Mały błąd chyba się tu zakradł |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gienek
User
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 42 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 7:59, 19 Maj 2013 |
|
Faktycznie błąd. Przepraszam. Winno być:
NRD - 23 modele - czyli 18,1% wszystkich. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sprzewo
User
Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2704 Przeczytał: 77 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka
|
Wysłany:
Nie 8:02, 19 Maj 2013 |
|
Abrimaal - trzy Fiaty, o których napisałeś w punkcie drugim zostały przez DeA wydane. Ale rzeczywiście kilka naszych rodzimych perełek by sie w serii przydało. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 88 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:28, 19 Maj 2013 |
|
mistrz1-43 napisał: |
Martwi natomiast zdjęcie kolejnego modelu PF 126 BOMBEL
Zamiast „obciąć i wyrzucić” to co potrzeba (część dachu i tylną szybę oraz boczne) i nałożyć dobrze „skrojony„ laminat ( używam tu oczywiście obrazowego skrótu) na bardzo udany model fiata 126 który mieliśmy na początku kolekcji to stworzyli jakieś „dziwadło” jakiego świat nie widział ! Tylna część nadwozia to czysta improwizacja i fantazja projektantów DeA/IST/IXO ! |
Kolega ma chyba jednak trochę racji. Generalnie najbardziej razi proste przetłoczenie za tylnym kołem, a z tego co patrze na zdjęcia oryginałów powinno być zaokrąglone. Chciałem kupić pierwszego maluszka do kolekcji, ale to przetłoczenie skłoniło mnie do zastanowienia sie jeszcze nad tym. Być może w modelu nie będzie to aż tak widoczne jak na zdjęciu lub też zdjęcie źle ten element ujęło, a jest poprawny
Edit: Nie jest chyba tak źle, gdyż na zdjęciu ze stronki kultowych widać, że jest tam jakiekolwiek zaokrąglenie. Najwidoczniej na zdjęciu z boku całkowicie tego nie widać |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abarth098 dnia Nie 17:38, 19 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Pon 0:31, 20 Maj 2013 |
|
sprzewo napisał: |
Abrimaal - trzy Fiaty, o których napisałeś w punkcie drugim zostały przez DeA wydane. Ale rzeczywiście kilka naszych rodzimych perełek by sie w serii przydało. |
Rzeczywiście wyszły. To nie moja epoka zainteresowań, nawet nie zwróciłem na nie uwagi, a przeglądałem stronę DeAgostini wiele razy.
Ciekawe, teraz dopiero ma wyjść Fiat 125p jamnik, a ktoś go wystawiał na aukcji już w 2009, chyba własna praca (?)
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Abrimaal dnia Wto 1:48, 21 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|