Autor |
Wiadomość |
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 495 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:08, 22 Mar 2013 |
|
Wspaniały jest ten egzemplarz i byłoby wskazane gdyby DeA wydało P70 limousine w takim schemacie malowania zwłaszcza, że sklepowy IST i gazetowy Atlasa (były dwie serie z drobnymi różnicami) mają kiepskie schematy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 63 tematy
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 12:28, 22 Mar 2013 |
|
Niestety, ale ta informacja potwierdziła to, co widać teraz wyraźnie i gołym okiem i bardzo mnie zmartwiła. Co gorsza, gablotkowy IST zapewne ma tę sama wadę. W mojej witrynce modelik stanął pomiędzy P70 coupe a Trabantem P50 i wygląda kuriozalnie. Ma szybę równie wysoką jak w Wartburgu 312, stojącym ciut dalej. Szkoda, naprawdę szkoda. Przepadam za Petkami i ten skopany szczegół boli mnie w szczególności. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SlawekH dnia Sob 10:58, 23 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 495 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:44, 22 Mar 2013 |
|
Wymiarowanie modeli IST to ogromny problem szczególnie widoczny gdy porównuje się (lub eksponuje razem) pokrewne auta. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Pią 18:19, 22 Mar 2013 |
|
i co gorsza bardzo często brakuje alternatywy z innych firm... więc albo ma się skopany model albo nic |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mistrz1-43
User
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 20:24, 22 Mar 2013 |
|
Korekta ksztaltu modelu to napewno duży koszt dla producenta/lub zamawiającego.
Pewnie zbliżony do przeróbki takiej jak na przykład PF 126p na PF 126 "BOMBEL".
Ale jest to mozliwe tak jak to miało miejsce w PF 125 Kombi (tylna część nadwozia-pochylenie tylnej szyby) .Myśle.że jest to rola osób odpowiedzialnych za to co pojawia sie w "naszej" kolekcji (KAP). Być może czytając nasze uwagi wezmą sobie to do serca.Mam nadzieję... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 21:19, 22 Mar 2013 |
|
Oglądałem w empiku model P-70 i stwierdziłem ,że problem z wysokością przedniej szyby wynika z błędu w odlewie karoserii. Otóż . jak widać na zdjęciu auta 1:1 dolna krawędź przedniej szyby jest na tym samym poziomie co bocznych , a w modelu jest położona niżej. |
|
|
|
|
mistrz1-43
User
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 22:24, 22 Mar 2013 |
|
Odlew jest adekwatny do formy a forma jest wynikiem złego projektu,
I kółko się zamyka . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 8:36, 23 Mar 2013 |
|
mistrz1-43 napisał: |
Korekta ksztaltu modelu to napewno duży koszt dla producenta/lub zamawiającego.
Pewnie zbliżony do przeróbki takiej jak na przykład PF 126p na PF 126 "BOMBEL".
Ale jest to mozliwe tak jak to miało miejsce w PF 125 Kombi (tylna część nadwozia-pochylenie tylnej szyby) .Myśle.że jest to rola osób odpowiedzialnych za to co pojawia sie w "naszej" kolekcji (KAP). Być może czytając nasze uwagi wezmą sobie to do serca.Mam nadzieję... |
pliz!!!! już dawno zostało potwierdzone, że Chińczycy robią co chcą, biorąc od DeA tylko zlecenie z nazwą samochodu/modelu! Nie tłuczmy już tego tematu po raz setny
Puścili gnioty P70 nie tylko u nas i jakoś Niemców też nikt "nie posłuchał".
Od strony technologicznej patrząc zmiana przedniej szyby = wydrążenie, wyfrezowanie nowej formy.
Koszt nowej formy tego typu to koszt rzędu x000-xy000E. X i y zależą od użytych materiałów, dokładności, marketingu i związanego z tym kraju produkcji formy
koniec offtopu!!!!
a wracając do modelu P70 - cały za wysoki. Podniesienie krawędzi szyby przedniej jedynie kosmetycznie może uratować sytuację. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abrimaal
User
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova
|
Wysłany:
Sob 19:20, 23 Mar 2013 |
|
Czy P70 Coupe też ma taki błąd w wymiarach? Akurat mam okazję go kupić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 22:50, 23 Mar 2013 |
|
wiesz...to jednak trochę różne samochody były...
zresztą wystarczy użyć googli
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Falcon dnia Sob 22:56, 23 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
j.jacek
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 23:13, 23 Mar 2013 |
|
Widzę Karolu że Ty jeszcze o Awz, a ja tu się chciałem pochwalić co mi dziś wpadło w łapki,fotograf ze mnie nie tęgi ale niech tam może nie zlinczują.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
zetorski
User
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1423 Przeczytał: 67 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska
|
Wysłany:
Nie 8:11, 24 Mar 2013 |
|
fajny, brązowy...każdy taki model polskiego samochodu cieszy,
ale te kierunkowskazy przednie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3551 Przeczytał: 40 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 9:15, 24 Mar 2013 |
|
cała przednia ściana nie ma nic wspólnego z MR-75 , fatalne przednie i tylne lampy zespolone , atrapa od przejściówki , powrócił garb na masce
w egzemplarzu na zdjęciu źle osadzona szyba w tylnych prawych drzwiach , prawy przedni migacz , krzywe koła
montażowa porażka ,
nie ma zdjęcia środka , ciekawe jaka deska rozdzielcza
jeden z najgorzej wykonanych modelu polskiego samochodu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
lako
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 9:51, 24 Mar 2013 |
|
Nie wygląda to najlepiej. Chromowane wywietrzniki i czarne obwódki kierunków ? Atrapa tragedia... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mistrz1-43
User
Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 10:13, 24 Mar 2013 |
|
Falcon napisał: |
wiesz...to jednak trochę różne samochody były...
zresztą wystarczy użyć googli
|
Cytuję znawcę tematu, Pana dr Romana G. ,kolekcjonera i miłośnika P70 :
"... fajne forum i dyskusja.
Co do coupe -szyby wszystkie inne,maska z aluminium,inna atrapa,inne
wymiary drzwi,szyby przednie i tylne opuszczane,dach blaszany,dużo mniej
szkieletu drewnianego,bagażnik dostępny z zewnątrz,skórzana tapicerka i
deska obłożona skórą,sprzęgło suche przez to V-max większa o 9 km/godz.
Uwaga w najbliższych legendach PRL w TVN Turbo będzie oryginał jedyny
egzemnplarz AWZ P70 Coupe sprowadzony w ubr. do Polski..." |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|