Autor |
Wiadomość |
Kamil_KRAKOW1
User
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:51, 25 Kwi 2012 |
|
Jako ciekawostkę dodam (dla wszystkich którzy jeszcze nie nabyli), że dach jest plastikowy, to znaczy jest jednolitym odlewem z szybami i słupkami, model bardzo ładny:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 12:12, 25 Kwi 2012 |
|
PORÓWNANIE SYRENKI SPORT Z KULTOWYCH I "FORUMOWEJ".
Jak post nie w tym miejscu proszę przerzucic
Za dużo różnic żeby wszystkie wymieniac , reasumując ta z Kultowych to tylko siąśc i płakac . Jak zwykle skopane wszystko co sie da .
Ta "NASZA" Forumowa znowu zyska i na wyglądzie i na wartości ... .
ps. Dzieki Marek za piękną robotę . |
|
|
|
|
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496 Przeczytał: 26 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:17, 25 Kwi 2012 |
|
Uklon w stronę kolekcjonerów? Może... Może to ukłon w strone chińskiego premiera. Obaj, nasz i ich mogą się przed soba pochwalić jakie wspaniałe Syreny robiło się u nas i jakie się robi u nich. ::) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:45, 25 Kwi 2012 |
|
Forumowa wygląda lepiej, bo ma bardzo niskie zawieszenie i mniejsze felgi.. ale w oryginale zawieszenie było chyba jednak wyżej. Felgi też chyba jednak były trochę większe..ogólnie nie jest tak tragicznie... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Śro 13:52, 25 Kwi 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
krzysiekktos
User
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 119 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 13:49, 25 Kwi 2012 |
|
Pewnie, że nie jest tragicznie. Ciekawe czy będzie się w ogóle dało jakoś ten tył opuścić niżej. Poza tym jest spora różnica z przodu, forumowa ma krótszy przód przed reflektorami. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekktos dnia Śro 13:55, 25 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:00, 25 Kwi 2012 |
|
Patrząc na foty ten przód o którym piszesz oraz wlot powietrza u obu jest chyba nieprawidłowy - w oryginale było chyba "coś pomiędzy" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krzysiekktos
User
Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 119 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 14:07, 25 Kwi 2012 |
|
Dokładnie tak, a tył rzeczywiście powinien być wyżej i model z kap jest tu na pewno bliższy rzeczywistości. Przynajmniej w moim odczuciu po bliższym przyjrzeniu się fotografiom. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekktos dnia Śro 14:08, 25 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Śro 14:31, 25 Kwi 2012 |
|
Na pewno jest to jakaś alternatywa. Wiadomo, że nieco odbiega od oryginału, ale sądzę ze jak na KAP to jest naprawdę nieźle, nie dość że wykonanie przyzwoite, co do błędów merytorycznych to niema jakiś mega rażących baboli no i sam model trafił w dziesiątkę.. Dla mnie jako osoby nie zagłębiającej się nadto w historię i średnio interesującej się rodzimą motoryzacją ale chcącej mieć taki 'rarytasik' na półce, KAPowska SS jest wręcz idealna.
A tak swoją drogą to prócz zawieszenia, bardzo zastanowiły mnie zwichrowane proporcje bocznej szyby, rozstrzygnięcie która wersja jest bliższa prawdy pozostawiam znawcom |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 17:43, 25 Kwi 2012 |
|
KAP-owa Syrena ma grill bardziej zbliżony do oryginału , górna krawędź ma być po łuku , w żywicznej krawędzie są równoległe , to samo tyczy się wlotu powietrza , żywiczny jest za wysoki , natomiast zawieszenie tylne trzeba zdecydowanie obniżyć
więc nie do końca jest tak jak napisano
Za dużo różnic żeby wszystkie wymieniac , reasumując ta z Kultowych to tylko siąśc i płakac Sad . Jak zwykle skopane wszystko co sie da . |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jat02 dnia Śro 17:44, 25 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Śro 18:58, 25 Kwi 2012 |
|
Ja dziś z rana zanabyłem syrenkę w olsztyńskim empiku-tym razem miałem wybór, ale po prawdzie miałem problem "urodzaju", bo jakość modelików serwowanych przez DeA poprawiła się, więc nie trzeba było długo grzebać i przeglądać. Patrzę na porównanie syrenki by DeA z forumowa i szczerze mówiac gdyby wymienić wycieraczki i znaczki na fototrawionki i obniżyć tylne zawieszenie, to syrenka naprawdę nie byłaby zła. Felgi, z tego co oglądam na zdjeciach są odpowiednie, zarówno pod wzgledem wzoru, jak i wielkości. Ogólnie z modeliku jestem bardzo zadowolony i z niecierpliwością czekam na poloneza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
metall
User
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 1125 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk
|
Wysłany:
Śro 20:24, 25 Kwi 2012 |
|
obniżenie zawieszenia nie jest problemem a znacznie poprawia wygląd. Jutro wrzucę fotki i opis jak to zrobić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 612 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 20:39, 25 Kwi 2012 |
|
Trudno dyskutować o poprawności sylwetki Syreny Sport klubowej czy Kultowej nie mając nawet poprawnych rysunków. Mnie są znane dwa, które pokazuję i jak widać sylwetki się różnią i to znacznie. Ten drugi rysunek (+ wnętrze) sygnowany jest datą 18.08.1961 r., pochodzi z Modelarza gdzieś z początku lat 60. a więc z czasów istnienia oryginału i mógł być opracowany na jego podstawie.
P.S. Dopiero teraz zwróciłem uwagę na komentarz na drugim rysunku z wnętrzem Syreny: "PRZY ZDJĘTYM DACHU POZOSTAJE TYLKO SZYBA PRZEDNIA". Czyżby Syrena Sport to "hardtop" ze zdejmowanym dachem? Można robić konwersję? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Śro 21:06, 25 Kwi 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 20:47, 25 Kwi 2012 |
|
Niczym prezes Jarosław K. mam swoje zdanie ..... i będę bronił forumowej , może mam klapki na oczach ... trudno , tak już mam w moim wieku to częściowo usprawiedliwione |
|
|
|
|
fleex
User
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 91 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnik
|
Wysłany:
Czw 11:25, 26 Kwi 2012 |
|
Niestety ale według mnie ta syrenka jest kiepska, a jakość wykonania i szczególnie te koła to model z rzędu Amercomu a nie Dea, szkoda, bo myslałem że to będzie duzo lepiej wykonany model.
Wiem że dla niektórych to po prostu model - historia, ale obiektywnie patrząc gdyby to był np. jakiś jaguar czy MG to zapewne większość osób pojechała by jakości itd. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 15:21, 26 Kwi 2012 |
|
A ja wręcz odwrotnie, zachęcony zdjęciami kolegów pojechałem właśnie do empiku i pierwszy raz od nie pamiętam kiedy kupiłem KaPa i mogę powiedzieć, że SS wyszła całkiem całkiem. 30zł nawet na tle niedrogiej Klubowej (którą jeszcze do niedawna miałem, więc jakieś pojęcie mam) syrenki wychodzi fantastycznie. Oczywiście konieczne są małe poprawki bez których model jest niedopuszczalny - oczywiście zawieszenie |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Czw 19:46, 26 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|