|
Autor |
Wiadomość |
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320 Przeczytał: 106 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 19:08, 29 Gru 2011 |
|
artemis napisał: |
Kiedy jednak dokładniej się przyjrzałem doszedłem do wniosku, iż producent celowo jej tam nie umiescił, a zrobił modelik z rozłożonymi siedzeniami tylnymi. Ciekawostka, bo w żadnym innym modeliku hatchbecka czegoś takiego nigdy nie widziałem, tylko w starym twingo (Solido) kanapa tylna się przesuwa. Myślę, że zabieg ma na celu uświadomić miłośnikom motoryzacji najwiekszą zletę hatchbecka w stosunku np do sedana. |
No ja mam jednak nadzieję, ze żartujesz lub jest to opis o zabarwieniu sarkastycznym, bo jeżeli faktycznie uważasz, że brak tej kanapy jest "ukłonem" w stronę miłośników motoryzacji to jesteś w dużym błędzie. "Witaj w idealnym świecie" |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek_EPKK dnia Czw 19:09, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Frondax
User
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR
|
Wysłany:
Czw 20:08, 29 Gru 2011 |
|
Nie chcę robić za dużego OT ale trochę Panowie naprostujmy kwestię tjuników
paragraf1973 napisał: |
na tylnej szybie napis "pioneer" lub inny "kenwood", na bokach przeraźliwie kolorowy bohomaz (pamiętam takie kalkomanie) i kultowe auto prl-u wypisz wymaluj |
tonyrockyhorror napisał: |
Tylna szyba, koniecznie "no risk, no fun!" (kultowe auto a.d. 1996) |
błąd bo takie tuningi nie odchodziły ani w PRLu ani '96 (może jakieś pojedyncze kfiatki). Boom na tjunik w Ojczyźnie pojawił się w raz z pierwszymi imprezami ATS w Toruni, bodajże w 1998 roku.
Dzisiaj ten trend humorystycznie określany jest jako Root (korzeń) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 20:38, 29 Gru 2011 |
|
albo tunning wieśniacki... pajonir na szybie jednak na pewno był przed '96 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Frondax
User
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 623 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RKR
|
Wysłany:
Czw 20:57, 29 Gru 2011 |
|
Tuning wieśniacki - to określenie było używane przez zazdrośników popitalających z trampka i z ukratka z zazdrością spoglądających na zdezelowane BMW z ogromnymi spojlerami które w PL przecież były furorą
Później thunery zaczęli wyrastać z tych "bajeró" i sami używali takich określeń, ale na ile śmieszne są teraz te wozy na tyle trzeba oddać im że to one zapoczątkowały tuning w Polsce, a to że po upływie nastu lat są buraki którzy nadal robią gabloty w tym stylu to już inna kwestia
Pajoniry przeciekały wcześniej, ale jeśli chodzi o diabełki z kolektorami, no risk no fun, tribale itp. szmelc to pojawiły się na szeroko skalę wraz z Auto Tuning Show, magazynem Auto Motor Sport oraz później GT |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Frondax dnia Czw 21:01, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Modelik
User
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 21:00, 29 Gru 2011 |
|
Byłem wczoraj w Empiku. O dziwo zostały tylko dwa. Jeden i drugi miały wady. Później miałem jeszcze w kiosku się pytać, ale machnąłem ręką. Już czekam na "R-kę". A tu czytam jeszcze jakieś pieski, gablotki mają być. ;p
Cytat: |
adamp55kr: Jak pracowałem na hurtowni to jeden z klientów przyjeżdżał rabbitem I w wersji terenowej (wysokie i wzmocnione zawieszenie ), ale czy to była wersja 4x4 tego niestety nie wiem. |
Ja takiego ostatnio zapodawałem:
[link widoczny dla zalogowanych] __ [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Modelik dnia Czw 21:44, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
j.jacek
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 21:15, 29 Gru 2011 |
|
Panowie, nie ma co się zastanawiać nad tym czy coś z tym modelem da się zrobić czy nie ,czy wystrugamy praleczkę czy telewizorek,czy wykleimy szybki czy damy naklejkę ,wydaje mi się że chyba już dość tego olewania i wciskania ciemnoty,nie chcę wyjść na wichrzyciela ,ale myślę że powinniśmy w jakiś sposób wyrazić ogólne niezadowolenie,jak to mówią w "kupie siła " chociaż by właśnie przez np.rezygnacje z prenumeraty ,tak jak ja to zrobiłem ,dajac pani z Dea jasno do zrozumienia że to co w tej chwili nam proponują jest do dupy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1230 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Czw 21:23, 29 Gru 2011 |
|
Frondax napisał: |
Nie chcę robić za dużego OT ale trochę Panowie naprostujmy kwestię tjuników
paragraf1973 napisał: |
na tylnej szybie napis "pioneer" lub inny "kenwood", na bokach przeraźliwie kolorowy bohomaz (pamiętam takie kalkomanie) i kultowe auto prl-u wypisz wymaluj |
tonyrockyhorror napisał: |
Tylna szyba, koniecznie "no risk, no fun!" (kultowe auto a.d. 1996) |
błąd bo takie tuningi nie odchodziły ani w PRLu ani '96 (może jakieś pojedyncze kfiatki). Boom na tjunik w Ojczyźnie pojawił się w raz z pierwszymi imprezami ATS w Toruni, bodajże w 1998 roku.
Dzisiaj ten trend humorystycznie określany jest jako Root (korzeń) |
Pamiętam w 87 roku kanta mojego wujka. Miał tjuning z epoki, założył spojler na przedni pas, lotkę na bagażniku, z tyłu pod zderzakiem i na progach też miał jakieś plastiki, no i wyczesany obrotomierz z diodami ( to mi się podobało ). Ogólnie to wyglądało tragicznie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:30, 29 Gru 2011 |
|
Modelik napisał: |
Cytat: |
adamp55kr: Jak pracowałem na hurtowni to jeden z klientów przyjeżdżał rabbitem I w wersji terenowej (wysokie i wzmocnione zawieszenie ), ale czy to była wersja 4x4 tego niestety nie wiem. |
Ja takiego ostatnio zapodawałem:
[link widoczny dla zalogowanych] __ [link widoczny dla zalogowanych] |
No daj spokój chłopie, przecież to Country na bazie Mk2 a nie Mk1 w wersji terenowej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 0:42, 30 Gru 2011 |
|
Kupiłem sobie tego Golfa, zachwycony szyberdachem i nawet nie zauważyłem, że nie ma tylnej kanapy. Ale nie ma. Tylko, że na półce nie widać co który model ma, a Golf ma ładną bryłę, no i ten szyberek Podoba mi się ten model, ale widzę, że jestem w mniejszości. To przepraszam |
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 1:42, 30 Gru 2011 |
|
eee tam - mi też się podoba co nie znaczy, że DeA nie poleciało ostro po bandzie!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 8:00, 30 Gru 2011 |
|
To jest przecież dobre pole do popisu dla modelarzy, którzy mogą odlać tylną kanapę z żwywicy na podstawie odcisku wziętego z któregoś z Golfów wypuszczonego przez konkurencję IXO, a przy okazji - jeśli forma będzie na tyle trwała - nawet zarobić na tym interesie, oferując ten detal w dodatkowej ilości sztuk na alledrogo? |
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5666 Przeczytał: 96 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pią 9:43, 30 Gru 2011 |
|
Forma starcza na dwadzieścia - trzydzieści odlewów. To niezbyt dużo, ale oczywiście można formę zwielokrotnić. Ale moim zdaniem, to nie ma sensu - jaki procent zbieraczy KAP jest w stanie cokolwiek przerobić/dorobić w modelu? Najprostsza przeszkoda dla nich, to malowanie żywicy... Jak policzysz koszty takiego odlewania, to zysk żaden, chyba, że będziesz sprzedawać po np. 5zł. A ilu wtedy kupi? No i trzeba mieć "matkę", czyli wzór. Jeśli masz Golfa, to OK, ale jeśli musisz kupić, to wątpię, żeby taki zakup się zwrócił. Pytanie, jak w takim lepszym golfie zbudowana jest kanapa - czy da się ją zdemontować? Jeśli nie, to trzeba ją wyciąć, czyli zniszczyć wnętrze...
W teorii wygląda to OK, w praktyce może się okazać, że dołożysz do interesu.
Żeby nie było całkiem OT - mnie brak kanapy nie martwi, bo mój Golf (z prenumeraty) nie trafi do gablotki, tylko do pudła, a tam tego braku nie widać
Pozdrowienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 12:05, 30 Gru 2011 |
|
Jus, wszystko się zgadza, całego Golfa też można odlać... I co? Tu chodzi o zasadę i nieszanowanie klienta. Traktowanie go jak wora, do którego można wrzucić każdy odpadek, a ten do przyjmie bez mruknięcia... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Modelik
User
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 12:08, 30 Gru 2011 |
|
Cytat: |
fogarty: No daj spokój chłopie, przecież to Country na bazie Mk2 a nie Mk1 w wersji terenowej Shocked |
Sorry, rozpędziłem się trochę, nie przeczytałem dokładnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:00, 30 Gru 2011 |
|
ja tam kupiłem bezkanapowca i nie płaczę. Podobał mi się oczywiście bardziej ten GTI ale stówkę wiecej nie dam.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|