|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
MS
User
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:03, 28 Gru 2011 |
|
Abrex jednak nie robi Golfa a co dopiero Golfa w wersji van, jak to słusznie ktoś określił.
Jeszcze o Oltcycie:
przemek77 napisał: |
... ale auta chyba za PRL-u do nas nie trafiały... |
Tak, też sprawdziłem, Oltcit w Polsce = od 1990 roku. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MS dnia Śro 15:05, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 16:47, 28 Gru 2011 |
|
huml napisał: |
Bo to jest wersja na polskie warunki biznesowe VAN
Tylko kratki nie dali |
VW golf I nie był produkowany w wersji van tylko jako hatchbak (kompakt),sedan (pod nazwa Jetta).pick-up (Caddy)lub crossowy (Rabbit). Pierwszy van to Golf plus. W tych czasach (PRL) nikt nie montował kratek ,są one wymysłem III RP w celu umożliwienia rejestracji samochodów osobowych jako ciężarowe i odliczania vat. A to jest po prostu zwykły golfik ,kupiony za dewizy przez "prywatną inicjatywę "z wymontowanymi fotelami ,aby więcej "towaru" przewieźć. A ogólny rachunek się zgadza : w golfie brak rzędu foteli, w wołdze kombi 24-02 są trzy rzędy:-]
Pozdro-Adam |
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 17:02, 28 Gru 2011 |
|
Starczy przełożyć |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cysior
User
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:22, 28 Gru 2011 |
|
czy ja dobrze widzę na fotach, może brak foteli ale za to ma czarne gumy dookoła wszystkich okien? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Śro 18:37, 28 Gru 2011 |
|
Można to brać na śmiesznie, ale dla mnie to jasne przesłanie gdzie DeA ma swoich klientów-w...bagażniku
A tak poważnie, to ciekawe czy takie babole wystepują też w Atlasie-w końcu ta sama firma. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:05, 28 Gru 2011 |
|
adamp55kr napisał: |
VW golf I nie był produkowany w wersji van tylko jako hatchbak (kompakt),sedan (pod nazwa Jetta).pick-up (Caddy)lub crossowy (Rabbit). |
Nie siedzę w historii Golfów, ale co to za crossowy Golf Mk1? O ile kojarzę, Rabbit to była po prostu nazwa handlowa Mk1 w USA. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fogarty dnia Śro 19:06, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
PiotrekP.
User
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 649 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudna Wielka/ Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 19:25, 28 Gru 2011 |
|
chyba wszystkie modele tak pojechali, bo na 12 spotkanych przeze mnie Golfów, żaden nie miał tylnej kanapy.
Nawet na zdjęciu z ebay widać brak tylnej kanapy
Pisał ktoś może maila w tej sprawie do DeA? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Śro 19:37, 28 Gru 2011 |
|
rabbit to golf w stanach a crosowy (czyli 4x4) to golf country... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 19:59, 28 Gru 2011 |
|
Ale golf country był robiony chyba na 2ce, a nie na jedynce |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MS
User
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:19, 28 Gru 2011 |
|
Conutry na dwójce - tak. Była jeszcze specjalna seria, też o nazwie "Rabbit" w Europie - pod koniec prod. jedynki, ale też nie była "crossowa".
A szkoda, że brakuje tych siedzeń, bo generalnie mi się ten Golf nawet podoba. W porównaniu z tym co było ostatnio jest nawet całkiem poprawny. Zrobi się "front spojler" i będzie git. :p |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MS dnia Śro 20:19, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1230 Przeczytał: 73 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Śro 21:05, 28 Gru 2011 |
|
adamp55kr napisał: |
huml napisał: |
Bo to jest wersja na polskie warunki biznesowe VAN
Tylko kratki nie dali |
VW golf I nie był produkowany w wersji van tylko jako hatchbak (kompakt),sedan (pod nazwa Jetta).pick-up (Caddy)lub crossowy (Rabbit). Pierwszy van to Golf plus. W tych czasach (PRL) nikt nie montował kratek ,są one wymysłem III RP w celu umożliwienia rejestracji samochodów osobowych jako ciężarowe i odliczania vat. A to jest po prostu zwykły golfik ,kupiony za dewizy przez "prywatną inicjatywę "z wymontowanymi fotelami ,aby więcej "towaru" przewieźć. A ogólny rachunek się zgadza : w golfie brak rzędu foteli, w wołdze kombi 24-02 są trzy rzędy:-]
Pozdro-Adam |
Nie tak poważnie, to był sarkazm ( taka ironia ) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez huml dnia Śro 21:25, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 23:15, 28 Gru 2011 |
|
huml napisał: |
Nie tak poważnie, to był sarkazm ( taka ironia ) |
Oczywiście tak, a mój post to była kontynuacja i wypunktowanie paradoksów życia i w PRL (samochód w cenie trzech fiatów 125p służy jako furgon), lub w III RP (aby odliczyć koszty montuje się kratkę i następuje cudowną zmiana z wersji osobowej na ciężarową -ciekawe.czy autor tego przepisu nie miał jakiś powiązań z firmą montujących kratki). A vw rabbit był produkowany w różnych wersjach m.in. rally cross : [link widoczny dla zalogowanych]
Jak pracowałem na hurtowni to jeden z klientów przyjeżdżał rabbitem I w wersji terenowej (wysokie i wzmocnione zawieszenie ), ale czy to była wersja 4x4 tego niestety nie wiem.
Pozdro-Adam
ps. i tak go kupię,nawet bez tylnej kanapy -będzie "na ryby":-] |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 23:33, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Grexik
User
Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 870 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany:
Śro 23:37, 28 Gru 2011 |
|
Dziś przeglądałem w Empiku parę egzemplarzy i wykonanie samej bryły jest nawet dobre, ładnie położony lakier. Szkoda tylko wnętrza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Długi
User
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn
|
Wysłany:
Śro 23:43, 28 Gru 2011 |
|
Skoro na każdy model mają odliczoną kwotę, to musieli zrezygnować z kanapy aby starczyło na zrobienie dobrej bryły |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
fogarty
Moderator
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 1257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:25, 29 Gru 2011 |
|
adamp55kr napisał: |
A vw rabbit był produkowany w różnych wersjach m.in. rally cross : [link widoczny dla zalogowanych]
Jak pracowałem na hurtowni to jeden z klientów przyjeżdżał rabbitem I w wersji terenowej (wysokie i wzmocnione zawieszenie ), ale czy to była wersja 4x4 tego niestety nie wiem.
Pozdro-Adam
ps. i tak go kupię,nawet bez tylnej kanapy -będzie "na ryby":-] |
Eee, pogrzebałem w swojej literaturze i wyszło na to, że dopiero w lutym 1986 do oferty wszedł Golf Mk2 Synchro (czyli 4x4) a we wrześniu 1987 Jetta Synchro. Country o podniesionym prześwicie (też na bazie Mk2) zaprezentowano dopiero w Genewie w 1990 roku.
Te "crossy" z youtube to taki sam folklor, jak Mk1 bez tylnej kanapy.
P.S.
No chyba, że chodzi o Matchboxa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fogarty dnia Czw 10:04, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|