Autor |
Wiadomość |
omega26
User
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 129 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 22:19, 13 Gru 2011 |
|
Jest to pomysł, ale przy moim wieku za 20 lat może mnie już nie być (i to nie koniecznie tylko na tym forum). Ale wracając do tematu, to modele zbieram już od wiecej niz 20 lat i te najstarsze, jak teraz na nie popatrzę to maja wartośc jedynie sentymentalną - technika poszła na tyle do przodu, że najlepsze modele z tamtych lat sa wykonane o niebo gorzej niz nawet nasz Fiat 132P, czy Zastava 750. To taka maleńka dygresja. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
digital222
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 963 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Śro 11:08, 14 Gru 2011 |
|
TRABANT P50 LIMOUSINE
Modelik ładnie prezentuje się w tym dwubarwnym malowaniu. Szkoda, że nie dołożyli chromowanych wnętrz przednich reflektorów, może to kolejne wprowadzone uproszczenie? zobaczymy w kolejnych numerach.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1230 Przeczytał: 73 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Śro 11:33, 14 Gru 2011 |
|
Model Trabancika jest fajny, ale muszę się popastwić nad wykonaniem. Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby na 8 modeli w kiosku gdzie kupuję modele było ciężko wybrać jeden. Albo zalane jakieś paprochy na lakierze, albo uszkodzenia lakieru, chińskie linie papilarne z kleju na drzwiach i dużo elementów niedomalowanych.
Jakość niestety w przypadku trabanta tragiczna |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 15:07, 14 Gru 2011 |
|
Ośmieszanie się to już dla DeA chyba komplement - 1991 rok, czyli świadomość kretynizmu pełna |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 64 tematy
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 16:23, 14 Gru 2011 |
|
Zakupiłem dzisiaj Trabancika w Empiku, bo mimo tych ociekających chromem kół, jakoś przypadł mi do serca. Z czasem trzeba będzie jednak rozejrzeć się za jakimś złomkiem P50 kombi, aby przełożyć od niego koła - tamte nie były aż tak rażące. Ogólnie oba P50 sympatycznie się prezentują, szczególnie że stoją w głębi witryny i nie rzucają się tak w oczy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coffee
User
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Kraków - Borek Fał.
|
Wysłany:
Śro 16:41, 14 Gru 2011 |
|
Odebrałem Fiata 132p i P50. Oba modele ujdą w tłumie, nie są aż tak bardzo skopane (jak sądzą niektórzy, w szczególności odnośnie Fiata). Ale bez małych poprawek się nie obejdzie:
132 standardowo skracanie wnęk kół i półosiek, a P50 malowanie wydechu na srebrno.
Może jak znajdę trochę czasu, to zaniosę koledze tylny zderzak do przeróbki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Sob 17:10, 17 Gru 2011 |
|
A co on robi w Kultowych Autach PRL-u ?!
No ciekawe, ciekawe... |
|
|
|
|
miki rempejcz.
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 647 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany:
Sob 17:27, 17 Gru 2011 |
|
A co ma robić? Był produkowany w PRL? był, jeździły u nas? jeździły. Więc w czym problem? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 18:29, 17 Gru 2011 |
|
To już garbus mniej pasuje niż ten kurdupel |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5666 Przeczytał: 96 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 19:56, 17 Gru 2011 |
|
Przecież to jeden z bardziej kultowych pojazdów... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 20:39, 17 Gru 2011 |
|
"mniej kultowy" wg klucza podanego przez miki'ego |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smoku131
User
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 390 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bochnia
|
Wysłany:
Wto 20:48, 20 Gru 2011 |
|
digital222 napisał: |
TRABANT P50 LIMOUSINE
Modelik ładnie prezentuje się w tym dwubarwnym malowaniu. Szkoda, że nie dołożyli chromowanych wnętrz przednich reflektorów, może to kolejne wprowadzone uproszczenie? |
Cały chrom poszedł w koła i brakło... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MS
User
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:26, 22 Gru 2011 |
|
miki rempejcz. napisał: |
A co ma robić? Był produkowany w PRL? był, jeździły u nas? jeździły. |
Ten PRL to była jakaś potęga - od morza do morza i to Czarnego , ale poważnie - są jakieś dowody na improt Oltcita do PRL-u, bo chętnie sam się dowiem, jak to było. Wg mnie był on w sprzedaży dopiero po 1989 roku. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MS dnia Czw 20:28, 22 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 23:46, 22 Gru 2011 |
|
Również tak sądzę.
Dla mnie też coś za nowy jest, a w Polsce, to tego chyba za bardzo nie było... |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 23:50, 22 Gru 2011 |
|
zgrywus665 napisał: |
Również tak sądzę.
Dla mnie też coś za nowy jest, a w Polsce, to tego chyba za bardzo nie było... |
Skąd takie przypuszczenia, że nie było? |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 23:53, 22 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|