FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Władek
User



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 893
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie - Zdrój

PostWysłany: Śro 20:26, 13 Lip 2011 Powrót do góry

Jak już koledzy zauważyli większość zbieraczy KAP-u to niedzielni kolekcjonerzy którym po iluś tam numerach zabrakło miejsca na półkach, gdzie były stłoczone razem z książkami czy pluszakami. Kolejne co trzeba przyznać to fakt że wydawnictwo nic nie robi sobie z uwag i opinii klienta - po ponad dwóch latach otrzymamy czwarty już z kolei model 125p z garbem. Kolejnym błędem jest dobór niektórych modeli - czy nie lepiej by było dać już gotową od roku Ładę 2107 w miejsce IFY Cabrio ? Seria jest obecnie na takim etapie na którym niczym nas nie zaskoczy. I tak jak napisał kolega Piotrek_EPKK numery po Tarpanie walały się/walają po kioskach bardzo długi czas. Przykładowo u mnie w mieście nie ma problemu kupić np. Melkusa czy Poloneza Coupe, a modele te wyszły kilka miesięcy temu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
classicline
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice

PostWysłany: Śro 20:28, 13 Lip 2011 Powrót do góry

Z tymi KAP to trochę jak z tanim winem... dobre i tanie, dobre bo tanie...

Tak samo KAP...

Dobry bo tani,

tani bo kiepski,

kiepski, no ale może być, bo tani,

tani to musi być kiepski,

no ale dobry, bo w ogóle jest... Wink


więc wszystko zależy od podejścia...

na razie nie mamy żadnej alternatywy na naszym rynku dla KAP,
więc chwalmy Pana, że ta seria w ogóle jest
i przeklinajmy osoby odpowiedzialne za tą serię,
że przy odrobinie ich chęci, mogła by nam sprawić jeszcze więcej radochy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
smookee
User



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:50, 13 Lip 2011 Powrót do góry

classicline napisał:

no ale dobry, bo w ogóle jest... Wink


No i tego KAPowi nikt nigdy nie odbierze Kwadratowy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
simon2107
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: Śro 21:43, 13 Lip 2011 Powrót do góry

Odpowiadajac na post Piotrka i nie tylko Wink :
1. w moim poprzednim poście świadomie nie poruszałem głębiej kwestii jakości i ich wpływu na popularność serii, przy czym np. trabant kombi nie był dla mnie zaskoczeniem, bo skopany był już model IST, który ukazał sie na rynku wcześniej i wiadomo było, że nic lepszego nie dostaniemy. Przy okazji nawiązujac do wypowiedzi Władka-pomijam już dobór merytoryczny modeli, ale w avtolegendach też widać "wahania formy" jesli chodzi o jakość modeli-mam dwie łady 2107 z avtolegend i każda z nich ma wady, dyskwalifikujace je w moich oczach-nadają się jedynie na dawcę prawidłowych kół dla samar. Dlatego z niecierpliwością czekam na ukazanie sie 2107 w KAPie-tu przynajmniej w prenumeracie model wadliwy można zareklamować i bez szemrania przyślą następny.
2. pisząc o wyścigu zbrojeń, chodziło mi o modelarzy, nie producentów.
3. prawdziwy kolekcjoner i tak kupi gablotkowego ISTa, choćby nie wiem jak był skopany i takie osoby są również na naszym forum.
4. moim zdaniem rozmowa dalej nie ma sensu-chyba, że zamiast wyładowywać swoje frustracje związane z jakością modeli w KAP na forum i zniechęcać sie do serii, zaczniemy pisać do DeA o tym co nas boli czy cieszy, nie wychodząc od razu z założenia, że nasze prośby czy żale trafią od razu do kosza. Być może w końcu dotrą do tego "kogoś" odpowiedzialnego za to co sie dzieje w serii. I być może odzyska swoja TOPowość. A co do ilości-być może DeA zachęcone sukcesem zaczęło po prostu wiecej zamawiać i rzucać na rynek-ale się przeliczyło i stąd zalegające modele. Nie wykluczam też przerwania działalności "niedzielnych zbieraczy" o których pisaliśmy już w tym temacie
5. popieram classica, i jeszcze raz podkreślę, że jako kolekcjoner/zbieracz aut z demoludów nadal nie mam alternatywy dla serii KAP/IST ze strony innych producentów modeli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 22:18, 13 Lip 2011 Powrót do góry

Sam należę do "niedzielnych" kolekcjonerów kapu ciągnąłem dwie serie teraz ciągnę już tylko jedną... Cóż może zadzior coś nam powie może SS się pojawi i ukoi bóle;)
ziunek
User



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 8:19, 14 Lip 2011 Powrót do góry

moim zdaniem da się dotrzeć do tego KTOSIA który zawiaduje merytoryczną stroną przedsięwzięcia jakim jest KAP i jego gablotkowe wydania. Spójrzcie na mikrusa do którego ciężko dostać pełne informacje i dane fabryczne (w porównaniu do DFa), jeszcze gorzej jest z dostępnością całych aut, a miłośnicy -ik tych samochodów dali do dea wszystkie potrzebne materiały i wyszedł super modelik.
Jest tyle klubów zrzeszających miłośników naszej motoryzacji, więc nie byłoby problemem po konsultacji uzyskać prawidłowy w bryle i detalach model. Wszystko zależy od chęci, ale prawda jest taka że każdy z nas na początku kupiłby wszystko co się nazywało Warszawa, Syrena itp. więc dea to wisiałoWink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KATOLIK
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 76
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:39, 16 Lip 2011 Powrót do góry

A może warto byłoby upomnieć się o Warszawę w wersji furgon?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cichy555
User



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 8:27, 19 Lip 2011 Powrót do góry

cytat stąd: [link widoczny dla zalogowanych]

Sroczka pisze: "Sroczka już po urlopie!! Fiat 132p oczywiście będzie, ale na razie w 79 numerze będzie Fiat 131p. Gorąco pozdrawiam."


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cichy555 dnia Wto 8:29, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
cysior
User



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:24, 19 Lip 2011 Powrót do góry

W sumie nic zaskakującego; skoro IXO wypuściło 132 i 131 to można się spodziewać tych modeli tylko ogołoconych z detali. Tyle, że chyba łudzę się niepotrzebnie na 131p z okrągłymi lampami...

ImageImage

*foty z netu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Wto 9:31, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
grochu71
User



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń

PostWysłany: Wto 9:31, 19 Lip 2011 Powrót do góry

Muszę przeszukać. Gdzieś mi w necie mignęła czerwono-buraczkowa gazetówka 131. Znajdę, wkleję.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MS
User



Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:35, 19 Lip 2011 Powrót do góry

Niestety pokazany powyżej Fiat 131 ma zderzaki (i koła) od Supermirafiori, 131p nie występował w tej wersji, a na zmiany wprowadzone specjalnie dla KAP-u chyba nie ma co liczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 11:51, 19 Lip 2011 Powrót do góry

Panie i Panowie jutro do kiosków po Fiata 125p Milicja


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 11:53, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
660
User



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 184
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lędziny

PostWysłany: Wto 12:43, 19 Lip 2011 Powrót do góry

Ja może zadam pytanie trochę z innej beczki, ale odnośnie Fiata 131p Smile Czy Fiaty 131p miały doczepiane z tyłu "polskie" emblematy jak 132p czy nie było żadnych zewnętrznych różnic między polskimi a włoskimi wersjami Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 660 dnia Pią 17:25, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
MS
User



Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:08, 19 Lip 2011 Powrót do góry

660 napisał:
Ja może zadam pytanie trochę z innej beczki, ale odnośni Fiat 131p Smile Czy Fiaty 131p miały doczepiane z tyłu "polskie" emblematy jak 132p czy nie było żadnych zewnętrznych różnic między polskimi a włoskimi wersjami Question

Wyglądały tak samo jak włoskie (nie licząc chlapaczy), polskie plakietki były dopiero pod maską


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MS dnia Wto 14:09, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Falcon
User



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 17:44, 19 Lip 2011 Powrót do góry

cysior napisał:
Tyle, że chyba łudzę się niepotrzebnie na 131p z okrągłymi lampami...


..i do tego w jasnożółtym kolorze Smile Byłby super o.. ile taki właśnie będzie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin