|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Sob 20:56, 11 Wrz 2010 |
|
Witam. Dziś także zakupiłem Poloneza. Odwiedziłem 4 kioski i w każdym był jeden egzęplarz uszkodzonego modelu Kupiłem 2. Jeden na półkę, drugi na części. W tym pierwszym trzeba było przykleić koguta. Jestem z niego bardzo zadowlony. Ma widoczny spojler, koła kręcą się w miarę równo, i przód jest... Lekko unieśiony! Co prawda niewiele, ok. 1milimetr, ale jest to dobrze widoczne. Natomiast drugi egzęplarz to koszmar. Obydwa chlapacze oderwane, jeden szczekacz oderwany, prawy dolny bok odczepiony, tylna oś przekrzywiona. Mimo, że jest modelem rezerwowym naprawiłem te wszystkie uszkodzenia. Co za paranoja. Zakładam, że jakieś 75% modeli w polsce jest uszkodzone bardziej lub mniej. W moim mieście jest tak rozwalony egzęplarz, że nawet ma oberwaną całą belkę na dachu, chlapacze, a nawet wycieraczki! Jeszcze nigdy nie widziałem tak tragicznego egzęplarzu KAP-u. |
|
|
|
|
|
|
wujek 2Pac
User
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 212 Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec, Podkarpacie
|
Wysłany:
Sob 23:10, 11 Wrz 2010 |
|
Praktycznie z kazdym modelem KAP-u jest cos nie tak, ale mimo to i tak fajnie ze sa i bede kupowal nadal |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 15:57, 12 Wrz 2010 |
|
No to Was zaskoczę bo nigdy nie wybieram modeli, kupuje w osiedlowym sklepie i ku mojemu zaskoczeniu czytam takie posty. Albo gość z kiosku wybiera tak dobrze, albo mam tyle szczęścia, ale model jest zrobiony konkretnie Oczywiście chciałoby się więcej detali, ale nawet nie marzyłem o tym idąc do sklepu. |
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 20:01, 12 Wrz 2010 |
|
porównałem zdjęcia modelu oraz oryginału i niestety model ma przynajmniej jeden bardzo poważny błąd , a mianowicie całkowicie źle zrobiony przód , reflektory poza atrapą powinny być przykryte blachą tworzącą zamykającą linię atrapy , maski oraz błotnika , te części powinny się ze sobą stykać , natomiast atrapa w modelu wystaje po za obrys karoserii , a wyłupiaste reflektory w jakimś wgłębieniu obok atrapy, bardzo brzydko to wygląda , koła wyglądają na za duże , trudno coś powiedzieć o układzie przeniesienia napędu , ale mimo znaczących felerów i konieczności przerabiania ściany przedniej , należy się cieszyć , że będzie co przerabiać , przeklinając w duchu tego co ten model zaprojektował |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 0:20, 14 Wrz 2010 |
|
Właśnie czytam sobie gazetkę z Poloneza MO i na ostatniej stronie czytam: "We wszystkich kołach zainstalowano hydrauliczne hamulce bębnowe ze wspomaganiem. Bez wspomagania zatrzymanie auta ważącego prawie 1,5 tony wymagałoby wielkiej siły". Bomba! 4 bębny... Mało, to jest tekst w całości przeklejony z gazetki Tatry 603-1. Matoły jakich mało! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Wto 13:57, 14 Wrz 2010 |
|
Ja też zauważyłem ten błąd, dwa bębny hamulcowe stosowano dooiero w caro mr93, system ten to Lucas.
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
QLIG
User
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO
|
Wysłany:
Wto 14:05, 14 Wrz 2010 |
|
kuba96 napisał: |
dwa bębny hamulcowe stosowano dopiero w caro mr93, system ten to Lucas.
Pozdrawiam. |
:roll: Matko Boska...Przeczytaj jeszcze raz co napisał 1313, potem jeszcze raz swój post. Może się zorientujesz, jaką gafę strzeliłeś...
PS. Albo poznaj budowę układów hamulcowych Poloneza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kuba96
User
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 886 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Luboń
|
Wysłany:
Wto 14:18, 14 Wrz 2010 |
|
QLIG napisał: |
kuba96 napisał: |
dwa bębny hamulcowe stosowano dopiero w caro mr93, system ten to Lucas.
Pozdrawiam. |
:roll: Matko Boska...Przeczytaj jeszcze raz co napisał 1313, potem jeszcze raz swój post. Może się zorientujesz, jaką gafę strzeliłeś...
PS. Albo poznaj budowę układów hamulcowych Poloneza |
Dobrze wiem co napisął kol. 1313, więc dlatego piszę że bębny hamulcowe zaczęto stosować dopiero w Polonezach caro. Ponadto były one tylko z tyłu, z przodu były tarczówki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 16:34, 14 Wrz 2010 |
|
zgadza się , wraz z wprowadzeniem sytemu Lucas , zastosowano układ mieszany , tarcze z przodu z zaciskami przeniesionymi przed oś koła oraz bębny z tyłu , starsze modele miały wyłącznie 4 hamulce tarczowe z zaciskani za osią koła , wyjątkami były Polonezy Truck w których wprowadzono hamulce tylne bębnowe o innej konstrukcji oraz felgi 14" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 16:54, 14 Wrz 2010 |
|
jat02 napisał: |
porównałem zdjęcia modelu oraz oryginału i niestety model ma przynajmniej jeden bardzo poważny błąd , a mianowicie całkowicie źle zrobiony przód , reflektory poza atrapą powinny być przykryte blachą tworzącą zamykającą linię atrapy , maski oraz błotnika , te części powinny się ze sobą stykać , natomiast atrapa w modelu wystaje po za obrys karoserii , a wyłupiaste reflektory w jakimś wgłębieniu obok atrapy, bardzo brzydko to wygląda , koła wyglądają na za duże , trudno coś powiedzieć o układzie przeniesienia napędu , ale mimo znaczących felerów i konieczności przerabiania ściany przedniej , należy się cieszyć , że będzie co przerabiać , przeklinając w duchu tego co ten model zaprojektował |
Co masz na myśli pisząc, że pas przedni jest wykonany z "poważnym błędem"? Kilka razy czytałem Twoj post i zrozumialem tyle, że błędem nazywasz brak w tym modelu noska z modelu coupe/przejściówki/ akwarium. Jeżeli o to chodziło, to nie, nie jest to bląd, jeżeli o co innego to proszę o wyjaśnienie co jest skaszanione w przodzie milicyjnego poloneza bo na moje nieuzbrojone oko konstrukcja przedniego pasa w modelu jest ok. |
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 21:22, 14 Wrz 2010 |
|
zapomniałem dopisać , mój post dotyczący poważnych błędów w pasie przednim dotyczyło modelu Tarpana Honkera , za zamieszanie przepraszam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Śro 0:26, 15 Wrz 2010 |
|
jat02 napisał: |
zgadza się , wraz z wprowadzeniem sytemu Lucas , zastosowano układ mieszany , tarcze z przodu z zaciskami przeniesionymi przed oś koła oraz bębny z tyłu , starsze modele miały wyłącznie 4 hamulce tarczowe z zaciskani za osią koła , wyjątkami były Polonezy Truck w których wprowadzono hamulce tylne bębnowe o innej konstrukcji oraz felgi 14" |
Układ hamulcowy lucasa to byla opcja dodatkowa, normalnie stonowano 4 tarczowe hamulce. |
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 16:40, 15 Wrz 2010 |
|
wszystkie Polonezy FSO Caro Plus oraz Daewoo-FSO Caro plus miały układ mieszany |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 11:45, 19 Wrz 2010 |
|
Honker na Alledrogo:
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 13:11, 19 Wrz 2010 |
|
Tak on na allegro jak przyszłe modele z grudnia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|