Autor |
Wiadomość |
matiaz1417
User
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 58 Przeczytał: 31 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie
|
Wysłany:
Czw 12:56, 23 Sty 2025 |
 |
W niedzielę wysłałem maila do dea z reklamacją Stara 266 koparki (w ogóle nie było zamontowanego tłumika). Niedawno dostałem odpowiedź o wygenerowaniu nowej przesyłki i nie musiałem wypełniać żadnego formularza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2501 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 188 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:40, 23 Sty 2025 |
 |
Pierwsza reklamacja, czy już wcześniej miałeś jakieś? Pojawiały się tu spekulacje, że formularze dostają osoby, które zgłaszały dużo reklamacji. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
matiaz1417
User
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 58 Przeczytał: 31 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie
|
Wysłany:
Czw 18:03, 23 Sty 2025 |
 |
Piąta bądź szósta |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2501 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 188 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:28, 23 Sty 2025 |
 |
Może ktoś ich w końcu zgłosił gdzie trzeba za te wymyślone wymagania i procedury niezgodne z prawem konsumenckim. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2888 Przeczytał: 68 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:33, 23 Sty 2025 |
 |
Coś Ty, ja właśnie zaraz też wypisuje oświadczenie, ale u mnie reklamacje są w niemal każdej przesyłce niestety  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2501 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 188 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:44, 23 Sty 2025 |
 |
Ech. No to już nie wiem od czego to zależy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Rynceusz
User
Dołączył: 11 Sty 2022
Posty: 106 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 20:14, 07 Lut 2025 |
 |
Zapłaciłem na poczcie w zeszłym miesiącu, figuruje jako niezaplacona więc wysyłam potwierdzenie a tu okazuje się że rachunek nie został opłacony i trzeba na stronie |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rynceusz dnia Sob 14:49, 08 Lut 2025, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1247 Przeczytał: 56 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Pią 20:45, 07 Lut 2025 |
 |
A możesz po polskiemu napisać 🤔 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2501 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 188 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:53, 07 Lut 2025 |
 |
Rynceusz napisał: |
Zapłaciłem na poczcie |
Rynceusz napisał: |
okazuje się że rachunek został opłacony |
Ja bym się spodziewał dokładnie takiego rezultatu.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Rynceusz
User
Dołączył: 11 Sty 2022
Posty: 106 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 14:50, 08 Lut 2025 |
 |
Zapomniałem napisać "nie" przed "został", teraz poprawiłem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5718 Przeczytał: 71 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Sob 15:03, 08 Lut 2025 |
 |
Rynceusz napisał: |
trzeba na stronie |
Na stronę to można iść za potrzebą...
To zdanie nadal jest niezrozumiałe.
Może Tobie to nie przeszkadza, ale większość z nas tutaj szanuje język ojczysty i dba o niego - bylejakości nie tolerujemy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1290 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Wto 20:51, 11 Lut 2025 |
 |
A propos reklamacji, otrzymałem ostatnio kamaza, no i w blisterku latało prawe lusterko luzem. Zgłosiłem reklamację, więc cytuję odpowiedź od DeA:
dziękujemy za kontakt z firmą DeAgostini Collectibles.
Uprzejmie informujemy, że model ten nie zawiera lusterka oryginalnie po stronie pasażera.
Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Śmiać się czy płakać? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2501 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 188 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:17, 11 Lut 2025 |
 |
Dostałeś gratisowe lusterko w blistrze i jeszcze narzekasz? Tragedia. Wyślij im jakieś foty tego modelu z internetu i zapytaj, czy autor zdjęć sam sobie dokleił dodatkowe lusterko, czy może jednak powinno być w modelu. A ta dziura w odlewie kabiny w Twoim modelu, to pewnie wentylacja... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
gryngol
User
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 2025 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Wto 21:23, 11 Lut 2025 |
 |
To ja chyba złoże reklamacje że mój model ma dodatkowe lusterko, a nie powinno go być  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Cochise
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1290 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany:
Wto 22:57, 11 Lut 2025 |
 |
Ta firma mnie co raz bardziej osłabia...
gryngol - ja bym na twoim miejscu reklamował XD
W126 - no niezły gratis XD, wysłałem zdjęcie modelu z gazetki dodatkowo to lusterko jest po prostu ułamane więc jego fragment jest po stronie pasażera.
Wysłałem im fotki i tego fragmentu kabiny i "latającej" części lusterka i aż się nie mogę doczekać odpowiedzi.
Edit..
Po kilku przebojach i telefonie do BOKu reklamacja została uznana... dziś odebrałem modelik z reklamacji... tym razem bez lewego lusterka
Co prawda tym razem wina ewidentnie po stronie firmy kurierskiej, bo pudełko, a nawet blisterek pognieciony jednak
No i mam 2 Kamazy każdy z lusterkiem po innej stronie nie wiem czy reklamować dalej
Edit2:
No jeśli ktoś ciekaw czym to się skończyło, to dziś odebrałem kolejną skancerowaną paczkę na szczęście tym razem Kamaz przetrwał zasadniczo ciekawy jestem co dpd robi z tymi paczkami?
Teraz mam 3 z czego w dwóch brakuje lusterek u każdego po innej stronie  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cochise dnia Czw 20:34, 06 Mar 2025, w całości zmieniany 3 razy
|
|
 |
 |
|