|
Autor |
Wiadomość |
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 97 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Wto 12:12, 04 Lip 2023 |
|
Podejrzewam, że pół Polski dostało rachunek z podobnym błędem, bo wygląda to na błąd systemowy. Ja również dostałem taki właśnie rachuenk.
I śmiem twierdzić, że 99,99% tych, co dostali rachunek z błędem, nie ma wątpliwości, jaką kwotę należy uiścić...
I wcale nie trzeba przechodzić na system płatności PayPal czy Karta Kredytowa w ustawieniach konta abonenckiego, bo ci, którzy mają zadeklarowaną płatnosć przelewem i dostają papierowe rachunki, i tak mają na koncie abonenckim DeAgostini przycisk "Zapłać teraz", który przekierowuje do odpowiednich płatności elektronicznych.
Pozdr. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
anett
User
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 116 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 21:27, 04 Lip 2023 |
|
Właśnie tak. I jest to wg. mnie najbezpieczniejsza forma płatności. Najbezpieczniejsza pod tym kątem, że problemy z księgowaniem i odnalezieniem wpłaty nie występują. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
modelarzZG
User
Dołączył: 16 Paź 2016
Posty: 120 Przeczytał: 83 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany:
Wto 22:58, 04 Lip 2023 |
|
Miałem do Deagostini sporo cierpliwości, ale po tym co się ostatnio wydarzyło mam już dość. Tak, jak wielu forumowiczów, bez mojej wiedzy wydawnictwo wznowiło moją prenumeratę serii próbnej "Kultowych ciężarówek". W maju otrzymałem numer 3 i 4. Napisałem do nich wiadomość, lecz do dziś pozostała ona bez odzewu. W międzyczasie wyjeżdżałem, więc, żeby pozostali w domu domownicy nie byli straszeni wysyłanymi do mnie z Niemiec pismami o egzekucji, opłaciłem fakturę. W tym wypadku przelew zaksięgowano ekspresowo (w przeciwieństwie do płatności za prenumeratę serii regularnej, tak, jak wiele innych osób miałem zawieszoną prenumeratę pomimo opłacenia faktury przelewem) i po powrocie do domu czekała na mnie paczka z numerami 5 i 6. Napisałem email, w którym, tak, jak w pierwszym, wyjaśniłem, że nie zamawiałem prenumeraty od tego numeru kolekcji i proszę o jej anulowanie oraz zwrot pieniędzy za pierwszą przesyłkę, a po tym zwrócę modele do wydawnictwa (wspomniałem też o ich braku odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję). Po 4 dniach dostałem taką samą odpowiedź, jak Kolega Silesion zacytował na poprzedniej stronie tego tematu. Wysłałem tego samego maila jeszcze raz. Następnego dnia (to jest dzisiaj) dostałem odpowiedź:
"Dzień dobry,
Dziękujemy za kontakt z DeAgostini Collectibles.
Jest nam bardzo przykro, że nas opuszczasz. Proszę pamiętać, że istnieje również możliwość zawieszenia subskrypcji na kilka miesięcy. Dodatkowo, pragniemy poinformować, iż pełny zwrot jest możliwy wyłącznie do 14 dni.
Jeśli masz jakiekolwiek inne pytania, jesteśmy tu dla Ciebie.
Z wyrazami szacunku,
DeAgostini Collectibles"
Do 14 dni.. od czego? Daty wystawienia faktury, dnia dostarczenia przesyłki, od dnia dzisiejszego, czy od święta pracy? Wysłałem maila z zapytaniem, w końcu "są tu dla mnie", ciekawe czy doczekam się kiedyś odpowiedzi. Myślę, że to, że ją dostanę jest bardziej prawdopodobne, niż, że dostanę modele z reklamacji składanych na początku roku. Reklamowałem 2 numery, jeszcze przez maila primaneo, odpowiedzi informujące o pozytywnym uznaniu reklamacji i zleceniu wysłania nowego modelu otrzymałem 12.01 oraz 9.03. Do dziś ani jednego, ani drugiego modelu nie otrzymałem, pomimo wysłania zapytania w ich sprawie, na które nikt nie odpowiedział. Następny model reklamowałem na maila BOKu 17.05, lecz nie dostałem żadnej odpowiedzi do 23.06, kiedy wysłano do mnie taką samą wiadomość, jak w sprawie kontynuacji prenumeraty serii próbnej. Wysłałem maila z reklamacją jeszcze raz, ale odpowiedzi brak. Kontakt z BOKiem wygląda trochę, jak w przysłowiu, w którym gadał dziad do obrazu... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 64 tematy
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Śro 6:33, 05 Lip 2023 |
|
Kolego modelarzZG nie dziwię się Twojej irytacji na DeA, wszyscy wiemy co i jak się działo, a wygląda na to, że miałeś dodatkowego "pecha". Ja ze swojej strony, poradziłbym Ci jednak dodzwonić się do nich - czasami jest łatwiej, czasami trudniej - ale da się i w czasie rozmowy wyjaśnił wszystko.
Przed rozmową znalazłbym wcześniejsze e-maile - szczególnie te z reklamacjami - i miał przygotowane do wysłania w czasie rozmowy prosząc konsultantkę/konsultanta o jego indywidualny e-mail i wysłał prosząc, aby ona/on potwierdziła, że ją otworzył. odpowiedz poinieneś dostać już od danej osoby.
Ja tak zrobiłem i teraz całą korespondencję prowadzę z taką osobą i mam załatwione wszystko "od ręki" - zaksięgowanie wpłat, reklamacje modeli etz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DzioWu
User
Dołączył: 04 Mar 2021
Posty: 257 Przeczytał: 64 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GDA
|
Wysłany:
Śro 17:29, 05 Lip 2023 |
|
Czy komuś udało sie zareklamować w DeA model kupiony w kiosku?
Żona kupiła mi Fabie Rally2 i nie zauważyła, że miała pękniętą gablotkę. Akurat dramatu nie ma ale pytam czy komuś udało sie takie coś zareklamować u Wydawnictwa. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kuba_M
User
Dołączył: 24 Sie 2021
Posty: 27 Przeczytał: 23 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:18, 05 Lip 2023 |
|
Czy numer telefonu na infolinię podany w regulaminie kolekcji Legend FSO (22 428 86 05) jest aktualny? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1227 Przeczytał: 73 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Śro 20:39, 05 Lip 2023 |
|
Dzisiaj dostałem ciekawego maila
Podróż z kolekcją Kultowe Ciezarowki będzie kontynuowana już wkrótce!
Witaj
Dziękujemy za lojalność wobec De Agostini. Niestety, musimy zakomunikować, że z powodu problemów logistycznych podróż Twojej przesyłki będzie opóźniona.
Pragniemy Cię poinformować, że ciężko pracujemy, aby rozwiązać tę sytuację i dostarczyć Ci przesyłkę tak szybko, jak to możliwe.
Chcemy Cię poinformować, że ciężko pracujemy, aby rozwiązać ten problem i dostarczyć Ci Twoją przesyłkę tak szybko, jak to możliwe. Będziemy Cię informować na bieżąco o statusie dostawy na Twoim osobistym koncie na portalu klienta.
Masło maślane, pragną by rozwiązać sytuację i zaraz chcą rozwiązać problem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226 Przeczytał: 74 tematy
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:12, 06 Lip 2023 |
|
Ten bełkot piszą jacyś obcokrajowcy przy użyciu translatora albo jakieś boty. Dla mnie polskie De Agostini już się skończyło. Prędzej się dogadam z dowolną firmą zagraniczną po angielsku, niż z tym czymś, co próbuje do mnie pisać po polsku.
EDIT: Dziś mam potwierdzenie, że odpowiedzi lecą hurtem i puszcza je automat. Na 3 kolejne maile reklamacyjne przyszła w końcu długo wyczekiwana odpowiedź. Na wszystkie 3 przyszła w tej samej sekundzie, więc nie jest możliwe, żeby człowiek to pisał i wysyłał kolejno. Po prostu ktoś w systemie zaptaszkował numery zgłoszeń, na które ma pójść hurtowa odpowiedź i wysłał. Treść odpowiedzi na każdą reklamację jest identyczna i dobrze już znana. W ogóle nie odpowiada na pytanie i nie rozwiązuje problemu uszkodzonych modeli.
"Carlotta (Support)
6 lip 2023, 11:59 CEST
Szanowny Kliencie,
przepraszamy, że nie byliśmy w stanie odpowiedzieć na Twoją wiadomość mailową w odpowiednim czasie.
Wystąpiły opóźnienia w wysyłce produktów, a także w rejestracji dokonanych płatności, ponieważ w ciągu ostatnich kilku miesięcy zmieniliśmy partnera usług logistycznych i całkowicie odnowiliśmy nasze systemy informatyczne, aby móc zapewnić jeszcze lepszą obsługę.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wszystko wróciło do normy.
Jeśli nadal potrzebujesz naszego wsparcia, z przyjemnością Ci pomożemy.
Możesz do nas napisać na adres"
To już czwarty mail od nich do mnie o tej samej treści. Przez maila nic się nie załatwi. Nie mam co do tego już żadnych wątpliwości. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HUMBER IMPERIAL
User
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 588 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:58, 06 Lip 2023 |
|
Ja za to musze pochwalic... ostatnim razem jak wyslalem potwierdzenie wplaty, dostalem odpowiedz po tygodniu a po kolejnym zaktualizowali platnosc... tym razem nie dostalem zadnej odpowiedzi, ale platnosc zaktualizowana jest juz po trzech dniach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gryngol
User
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 1849 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Czw 20:17, 06 Lip 2023 |
|
Faktycznie, właśnie sprawdziłem i obie przesyłki opłacone, przelewy tradycyjne puściłem we wtorek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 83 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:48, 07 Lip 2023 |
|
Pod jakim numerem telefonu jesteście w stanie skontaktowac się z BOK DEA? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HUMBER IMPERIAL
User
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 588 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:05, 07 Lip 2023 |
|
Staraja sie... wyslalem kolejne potwierdzenie wplaty, tym razem do innej kolekcji i juz po 2 godzinach odpowiedz ze potwierdzenie zostalo przeslane do ksiegowosci |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 83 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:51, 07 Lip 2023 |
|
Za trzecim podejściem wysyłania praktycznie tej samej treści maila w końcu odpisali i udało się załatwić sprawę. To pokazuje, że warto jednak spamować ich skrzynkę z tym samym problemem jeśli odpowiedź nie pojawia się. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DawidWD
User
Dołączył: 17 Kwi 2021
Posty: 131 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Śro 6:03, 12 Lip 2023 |
|
Dostałem przesyłkę Legend FSO, nadal nie przyszly ciężarówki. Czy ktoś z prenumeratorów może mi powiedzieć czy dostał już przesyłkę? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Poldi
User
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1656 Przeczytał: 102 tematy
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 6:21, 12 Lip 2023 |
|
Planowo, na które numery czekasz, ponoć mają braki magazynowe ... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|