Autor |
Wiadomość |
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:32, 26 Cze 2023 |
|
Każdy ma inną przeglądarkę i inny system operacyjny. Pisanie takich porad jako "uniwersalnych" jest trochę bez sensu. Jeden będzie miał 3 kropki, a drugi nie. U jednego opcja nazywa się tak, a u innego inaczej. Prościej jest napisać, żeby wyczyścić ciasteczka i historię witryny, a każdy to sobie zrobi zgodnie z posiadanym sprzętem. U mnie standardowo - w Chrome nic nie widać, a w Edge wszystko jest i nic nie zniknęło. Pisałem już o tym wcześniej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Silesion
User
Dołączył: 20 Sty 2022
Posty: 108 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:59, 29 Cze 2023 |
|
Po 40 dniach dostałem odpowiedź:
"Szanowny Kliencie,
przepraszamy, że nie byliśmy w stanie odpowiedzieć na Twoją wiadomość mailową w odpowiednim czasie.
Wystąpiły opóźnienia w wysyłce produktów, a także w rejestracji dokonanych płatności, ponieważ w ciągu ostatnich kilku miesięcy zmieniliśmy partnera usług logistycznych i całkowicie odnowiliśmy nasze systemy informatyczne, aby móc zapewnić jeszcze lepszą obsługę.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wszystko wróciło do normy.
Jeśli nadal potrzebujesz naszego wsparcia, z przyjemnością Ci pomożemy.
Możesz do nas napisać na adres" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:24, 29 Cze 2023 |
|
Dostałem wczoraj taką samą "odpowiedź" na reklamację złożoną już kilka miesięcy temu. Autorka maila to jakaś Carlotta. To jest żart. Na pytanie "jakiego koloru jest biały maluch" odpowiedzieliby zapewne - "tak". W ich odpowiedzi nie ma żadnej odpowiedzi. Problem mam dalej nierozwiązany. Fajny sposób sobie wymyślili. Nie odpowiadać na maile, po czym po wielu tygodniach wysłać wszystkim hurtem identyczną wiadomość, że jeśli potrzebujesz wsparcia, to wyślij kolejnego maila. Genialne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794 Przeczytał: 83 tematy
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:03, 29 Cze 2023 |
|
Wygląda mi na to, że mail [link widoczny dla zalogowanych] dopiero zaczął ponownie funkcjonować. Też nie otrzymałem odpowiedzi na wcześniej zadawane pytania, a wczoraj nie działał mi kontakt w panelu klienta i wysłałem wieczorem zapytanie z reklamacją właśnie na ten mail i odpowiedź otrzymałem już dzisiaj z rana. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:26, 29 Cze 2023 |
|
Wysłałem więc jeszcze raz. Co mi szkodzi. A nuż jakimś cudem odpowiedzą tak samo szybko, jak Tobie. Ciekawostka. Ostatni mój mail z 12 czerwca miał numer zgłoszenia 250xxx. Dzisiejszy już 266xxx. W trochę ponad 2 tygodnie ludzie im wysłali ponad 16 tysięcy zgłoszeń Automatyczna odpowiedź od Carlotty przyszła na mojego maila z numerem 229xxx. Jeszcze tylko 37 tysięcy zgłoszeń muszą przeczytać i może się doczekam. Szczerze mówiąc nie chce mi się tam ponownie dzwonić, ale chyba innego wyjścia nie będzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mafo
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3495 Przeczytał: 59 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno
|
Wysłany:
Czw 21:29, 29 Cze 2023 |
|
Czytając Wasze wpisy mogę jedynie współczuć, ale z tych wpisów wynika to, że chyba DeA stara się ogarnąć bałagan, który zrobili jej w dokumentach i dystrybucji podwykonawcy. Może warto poczekać cierpliwie, aż wszystko poukładają i wyjdą na prostą. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6310 Przeczytał: 122 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 19:25, 01 Lip 2023 |
|
Żeby być uczciwym muszę pochwalić DeA, albo inaczej... poinformować, że coś się ustabilizowało i zmieniło na lepsze. Po pierwsze u mnie przesyłki teraz wysyłane są na czas, prawie dokładnie "na pierwszego" przychodzą. Co prawda szkoda, że jednak nie nadrabiamy do kiosków, ale jest już jakaś regularność, a to jest plus. Drugi plus to jakość modeli - od maja w zasadzie wszystko jest bez tak zwanych słoniowatych wad, widocznych z daleka. Czyli tak jak im kiedyś pisałem, żeby (szczególnie FSO) ktoś oglądnął chociaż pobieżnie co pakuje. No i kontakt z wydawnictwem w sprawie dodania numeru telefonu też zadziałał. Od ostatnich paczek mam już wszystko w aplikacji od a do z. Także na ten moment jestem zadowolony, aczkolwiek ciężko będzie zmyć plamę po tym wszystkim co się przydarzyło i mnie i wam. Oby jednak poszło to wszystko w dobra stronę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wojciech1500
User
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1412 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:41, 02 Lip 2023 |
|
U mnie za to pomylili mój nr telefonu, przez co nie mogę skontaktować się z kurierem.... i jak jutro nie uda mu się doręczyć (druga próba) to paczka wróci do nich.... a jak wróci to ciekawe kiedy do mnie znowu przyjedzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rynceusz
User
Dołączył: 11 Sty 2022
Posty: 99 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 20:03, 02 Lip 2023 |
|
Dostałem błędnie wypełniony rachunek, wpisali 9.98 złotych. Co mam zrobić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 94 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Nie 20:32, 02 Lip 2023 |
|
Pytasz serio?
Naprawdę nie wiesz, ile masz zapłacić...?
Ja też dostałem błędnie wpisaną kwotę na rachunku, ale wiem ile kosztują odebrane modele...
Zapłać tyle, ile Ci wpisali, a się będziesz "bujał" kilka miesięcy z wyjaśnianiem sprawy z DeA... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Nie 20:33, 02 Lip 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Poldi
User
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1656 Przeczytał: 102 tematy
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:24, 03 Lip 2023 |
|
A jaką kwotę macie wypisaną słownie, i cały rachunek opiewa na tę zaniżoną, nieprawidłową kwotę? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
anett
User
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 116 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 20:37, 03 Lip 2023 |
|
Najlepiej i najbezpieczniej to mieć ustawioną jako opcję płatności blankiet papierowy ale płacić paypalem/kartą online po otrzymaniu przesyłki. Po nadaniu przez dea paczki, pojawia się w panelu klienta opcja ,,zapłać teraz". Księgują szybko i płatność jest jednorazowa także nic samo nie pobiera się cyklicznie z karty/PayPala. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MatiSzo92
User
Dołączył: 27 Paź 2017
Posty: 47 Przeczytał: 15 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:22, 03 Lip 2023 |
|
Dokument wygląda tak:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gryngol
User
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 1849 Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Pon 21:28, 03 Lip 2023 |
|
Mam tak samo na obu fakturach, ale płacę kwotę z górnej części strony, po co się potem kopać z koniem? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226 Przeczytał: 72 tematy
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 10:31, 04 Lip 2023 |
|
Błąd jest tylko w jednej rubryce. Nawet kwota słownie na blankiecie jest poprawna. To chyba rozwiewa wątpliwości. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|