FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 DeA, Hachette itp. - dystrybucja, perypetie, Hyde Park Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
W126
User



Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 170 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:32, 26 Cze 2023 Powrót do góry

Każdy ma inną przeglądarkę i inny system operacyjny. Pisanie takich porad jako "uniwersalnych" jest trochę bez sensu. Jeden będzie miał 3 kropki, a drugi nie. U jednego opcja nazywa się tak, a u innego inaczej. Prościej jest napisać, żeby wyczyścić ciasteczka i historię witryny, a każdy to sobie zrobi zgodnie z posiadanym sprzętem. U mnie standardowo - w Chrome nic nie widać, a w Edge wszystko jest i nic nie zniknęło. Pisałem już o tym wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Silesion
User



Dołączył: 20 Sty 2022
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:59, 29 Cze 2023 Powrót do góry

Po 40 dniach dostałem odpowiedź:

"Szanowny Kliencie,

przepraszamy, że nie byliśmy w stanie odpowiedzieć na Twoją wiadomość mailową w odpowiednim czasie.

Wystąpiły opóźnienia w wysyłce produktów, a także w rejestracji dokonanych płatności, ponieważ w ciągu ostatnich kilku miesięcy zmieniliśmy partnera usług logistycznych i całkowicie odnowiliśmy nasze systemy informatyczne, aby móc zapewnić jeszcze lepszą obsługę.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wszystko wróciło do normy.

Jeśli nadal potrzebujesz naszego wsparcia, z przyjemnością Ci pomożemy.

Możesz do nas napisać na adres"


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
W126
User



Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 170 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:24, 29 Cze 2023 Powrót do góry

Dostałem wczoraj taką samą "odpowiedź" na reklamację złożoną już kilka miesięcy temu. Autorka maila to jakaś Carlotta. To jest żart. Na pytanie "jakiego koloru jest biały maluch" odpowiedzieliby zapewne - "tak". W ich odpowiedzi nie ma żadnej odpowiedzi. Problem mam dalej nierozwiązany. Fajny sposób sobie wymyślili. Nie odpowiadać na maile, po czym po wielu tygodniach wysłać wszystkim hurtem identyczną wiadomość, że jeśli potrzebujesz wsparcia, to wyślij kolejnego maila. Genialne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abarth098
User



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2794
Przeczytał: 83 tematy

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:03, 29 Cze 2023 Powrót do góry

Wygląda mi na to, że mail [link widoczny dla zalogowanych] dopiero zaczął ponownie funkcjonować. Też nie otrzymałem odpowiedzi na wcześniej zadawane pytania, a wczoraj nie działał mi kontakt w panelu klienta i wysłałem wieczorem zapytanie z reklamacją właśnie na ten mail i odpowiedź otrzymałem już dzisiaj z rana.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
W126
User



Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 170 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:26, 29 Cze 2023 Powrót do góry

Wysłałem więc jeszcze raz. Co mi szkodzi. A nuż jakimś cudem odpowiedzą tak samo szybko, jak Tobie. Ciekawostka. Ostatni mój mail z 12 czerwca miał numer zgłoszenia 250xxx. Dzisiejszy już 266xxx. W trochę ponad 2 tygodnie ludzie im wysłali ponad 16 tysięcy zgłoszeń Smile Automatyczna odpowiedź od Carlotty przyszła na mojego maila z numerem 229xxx. Jeszcze tylko 37 tysięcy zgłoszeń muszą przeczytać i może się doczekam. Szczerze mówiąc nie chce mi się tam ponownie dzwonić, ale chyba innego wyjścia nie będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mafo
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 3495
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

PostWysłany: Czw 21:29, 29 Cze 2023 Powrót do góry

Czytając Wasze wpisy mogę jedynie współczuć, ale z tych wpisów wynika to, że chyba DeA stara się ogarnąć bałagan, który zrobili jej w dokumentach i dystrybucji podwykonawcy. Może warto poczekać cierpliwie, aż wszystko poukładają i wyjdą na prostą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6310
Przeczytał: 122 tematy

Pomógł: 284 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 19:25, 01 Lip 2023 Powrót do góry

Żeby być uczciwym muszę pochwalić DeA, albo inaczej... poinformować, że coś się ustabilizowało i zmieniło na lepsze. Po pierwsze u mnie przesyłki teraz wysyłane są na czas, prawie dokładnie "na pierwszego" przychodzą. Co prawda szkoda, że jednak nie nadrabiamy do kiosków, ale jest już jakaś regularność, a to jest plus. Drugi plus to jakość modeli - od maja w zasadzie wszystko jest bez tak zwanych słoniowatych wad, widocznych z daleka. Czyli tak jak im kiedyś pisałem, żeby (szczególnie FSO) ktoś oglądnął chociaż pobieżnie co pakuje. No i kontakt z wydawnictwem w sprawie dodania numeru telefonu też zadziałał. Od ostatnich paczek mam już wszystko w aplikacji od a do z. Także na ten moment jestem zadowolony, aczkolwiek ciężko będzie zmyć plamę po tym wszystkim co się przydarzyło i mnie i wam. Oby jednak poszło to wszystko w dobra stronę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wojciech1500
User



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1412
Przeczytał: 25 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:41, 02 Lip 2023 Powrót do góry

U mnie za to pomylili mój nr telefonu, przez co nie mogę skontaktować się z kurierem.... i jak jutro nie uda mu się doręczyć (druga próba) to paczka wróci do nich.... a jak wróci to ciekawe kiedy do mnie znowu przyjedzie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rynceusz
User



Dołączył: 11 Sty 2022
Posty: 99
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 20:03, 02 Lip 2023 Powrót do góry

Dostałem błędnie wypełniony rachunek, wpisali 9.98 złotych. Co mam zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JarekS
Moderator



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662
Przeczytał: 94 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie 20:32, 02 Lip 2023 Powrót do góry

Pytasz serio?
Naprawdę nie wiesz, ile masz zapłacić...?
Ja też dostałem błędnie wpisaną kwotę na rachunku, ale wiem ile kosztują odebrane modele...
Zapłać tyle, ile Ci wpisali, a się będziesz "bujał" kilka miesięcy z wyjaśnianiem sprawy z DeA... Laughing Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Nie 20:33, 02 Lip 2023, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Poldi
User



Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1656
Przeczytał: 102 tematy

Pomógł: 48 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:24, 03 Lip 2023 Powrót do góry

A jaką kwotę macie wypisaną słownie, i cały rachunek opiewa na tę zaniżoną, nieprawidłową kwotę?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
anett
User



Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 116
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:37, 03 Lip 2023 Powrót do góry

Najlepiej i najbezpieczniej to mieć ustawioną jako opcję płatności blankiet papierowy ale płacić paypalem/kartą online po otrzymaniu przesyłki. Po nadaniu przez dea paczki, pojawia się w panelu klienta opcja ,,zapłać teraz". Księgują szybko i płatność jest jednorazowa także nic samo nie pobiera się cyklicznie z karty/PayPala.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MatiSzo92
User



Dołączył: 27 Paź 2017
Posty: 47
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:22, 03 Lip 2023 Powrót do góry

Dokument wygląda tak:
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gryngol
User



Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 1849
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 21:28, 03 Lip 2023 Powrót do góry

Mam tak samo na obu fakturach, ale płacę kwotę z górnej części strony, po co się potem kopać z koniem? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
W126
User



Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2226
Przeczytał: 72 tematy

Pomógł: 170 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:31, 04 Lip 2023 Powrót do góry

Błąd jest tylko w jednej rubryce. Nawet kwota słownie na blankiecie jest poprawna. To chyba rozwiewa wątpliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin