|
Autor |
Wiadomość |
anett
User
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 116 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 7:27, 15 Cze 2023 |
|
Mi wczoraj zaksięgowali w końcu płatność za ciężarówki, odblokowali kolekcje i przygotowali kolejną paczkę. Niestety w kwestii Legend FSO nadal bez zmian, brak zaksięgowania, kolekcja zawieszona. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
gryngol
User
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 1851 Przeczytał: 51 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Czw 8:03, 15 Cze 2023 |
|
I u m ie już wszystko zaksięgowane. Nowych wysyłek na razie brak. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 102 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pią 16:16, 16 Cze 2023 |
|
Wreszcie jakiś sukces...
Podczas reklamowania Stara Papamobile, konsultantka dopisywała w moim profilu nr telefonu, żeby możliwe było przekierowanie na paczkomat. Ale oczywiście paczka z Papamobile przyszła bez wpisanego numer telefonu (1234567890 na etykiecie), więc bez możliwości przekierowania.
Wkur....y znów dzwonię do DeA - konsultant sprawdza, numer telefonu jest wpisany, ale nie wie, dlaczego nie trafił na paczkę - poinformował mnie, że zgłasza do działu technicznego, żeby sprawdzili, dlaczego numer nie został wpisany.
Od kilku dni na aplikacji Inpost widniało powiadomienie, że dwie paczki od DeAgostini są w przygotowaniu, ale nic nie można było w aplikacji zrobić - to było tylko info. Dziś, ku mojemu zaskoczeniu, dwa sms-y od InPost, że dwie paczki zostały nadane i w każdym z SMSów link do przekierowania paczki na Paczkomat. Chyba się upiję ze szczęścia...
No to jeszcze łyżka dziegciu...
Dzień przed rozmową z konsultantem, zmieniłem w moim profilu internetowym DeAgostini adres dostawy na adres lokalu Teścia (tam jest większa szansa na odbiór, niż w moim domowym) - proszę konsultanta o sprawdzenie adresu, oczywiście u niego w systemie widnieje stary adres. No to konsultant, na moją prośbę, w każdej z kolekcji zmienia adres dostawy ręcznie na ten nowy...
Po czym, dwie paczki które są właśnie nadane, mają pierwotny adres dostawy... stary... Ręce "opadywują".... No, ale teraz to bez znaczenia, skoro działa przekierowanie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolowy
User
Dołączył: 27 Kwi 2023
Posty: 204 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kato
|
Wysłany:
Pon 11:27, 19 Cze 2023 |
|
Czy ktoś dostał jakiś sygnał o szykowaniu przesyłki 27 z ciężarówkami ? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolowy dnia Pon 11:28, 19 Cze 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
gorset84
User
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 634 Przeczytał: 100 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój
|
Wysłany:
Pon 13:53, 19 Cze 2023 |
|
2 tyg. temu zgłosiłem reklamację na Poloneza Atu (brak namalowanych listew bocznych) z ostatniej przesyłki. O dziwo dziś odebrałem paczkę z pełnowartościowym modelem 😲 Zapakowali go w tak duże pudełko że buty by tam się zmieściły 😁 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 69 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:45, 19 Cze 2023 |
|
Kontaktowali się i potwierdzili przyjęcie reklamacji, czy bez zapowiedzi wysłali od razu reklamowany model? Zgłaszałeś telefonicznie, czy mailem? Ja walczę z reklamacją już dłuuuugo i nie mam ani paczki, ani odpowiedzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gorset84
User
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 634 Przeczytał: 100 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój
|
Wysłany:
Pon 17:29, 19 Cze 2023 |
|
Napisałem reklamację, dołożyłem zdjęcia i wysłałem e-mailem do BOK-u. Po 2 dniach odpisali że przepraszają i wyślą mi nowy model. Potwierdzenie tej informacji miałem też w strefie klienta. Po 2 tyg. dostałem powiadomienie że paczka nadana i dziś właśnie dojechała 😊 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 69 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:23, 19 Cze 2023 |
|
To ja nie wiem w czym u mnie jest problem. Kilka razy już pisane w ten sam sposób, co u Ciebie i zero odpowiedzi. Czas już liczę w miesiącach od momentu zgłoszenia po raz pierwszy. Ponawiam co kilka tygodni i dalej nic. Nic na poczcie, ani w spamie i nic w strefie klienta nie ma. Nie działają prośby, ani magiczne hasła typu sąd i UOKiK. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:53, 19 Cze 2023 |
|
Tymczasem w moim profilu klienta, zmienił się szacowany czas przesyłki z 23 na 22 .06, a właśnie przyszedł email, że paczka w drodze.
FSO opłacone, ale bez żadnych ruchów 😏 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gorset84
User
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 634 Przeczytał: 100 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kudowa Zdrój
|
Wysłany:
Pon 20:03, 19 Cze 2023 |
|
W126 napisał: |
... Ponawiam co kilka tygodni i dalej nic. Nic na poczcie, ani w spamie i nic w strefie klienta nie ma. |
Hmmm... a może DeA dostaje Twoje e-maile jako spam ? 🤔😝 wiem że to śmieszne i mało prawdopodobne ale logika w tej "firmie" już od dawna nie istnieje 😉🙃 może spróbuj napisać do nich z innego e-maila podając w nim wszystkie swoje dane, nr klienta itp. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gorset84 dnia Pon 20:50, 19 Cze 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 69 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:21, 19 Cze 2023 |
|
Kiedyś dostawali bez problemu i normalnie odpowiadali. Zaczęły się cyrki dopiero po zmianach i wprowadzeniu bajzlu u nich w firmie. Też myślałem, że może nie dostają, więc próbowałem już wysyłać reklamację nawet przez formularz kontaktowy na stronie. Co jak co, ale zgłoszenia z formularza do spamu raczej na pewno u nich nie trafiają. Powoli kończą mi się pomysły. Sprawę utrudnia to, że ta firma jest międzynarodowa i nie do końca wiadomo, gdzie ma siedzibę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HarlequinPL
User
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 99 Przeczytał: 66 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów
|
Wysłany:
Pon 21:37, 19 Cze 2023 |
|
W126 a próbowałeś dzwonić? Złożyłem u nich wiele reklamacji, na ogół odpowiedź była w ciągu kilku dni, ostatnio przeszli samych siebie, bo po 20 minutach była odpowiedź. Niestety zdarzyło się też kilka razy, że odpowiedzi nie było, wtedy jak minęły dwa tygodnie od napisania reklamacji dzwoniłem do nich, konsultant po sprawdzeniu moich danych poszukał maila z reklamacją, zawsze się znalazł, po czym przepraszał i informował, że przekazuje zlecenie do realizacji. Po jakimś czasie paczka z nowym modelem była już u mnie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 69 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 22:20, 19 Cze 2023 |
|
Dzwoniłem, ale przez telefon dostaję ciągle odpowiedź, żeby czekać dalej i na pewno ktoś odpowie na maila. Trudno się tam dzwoni, bo nie można kontynuować sprawy i za każdym razem rozmowa jest z innym konsultantem. To oznacza tłumaczenie od nowa tego samego i załatwianie wszystkiego od początku. Ostatnie ponaglenie mailem wysłałem równo tydzień temu. Znowu nie ma odpowiedzi, więc znowu za tydzień będę dzwonił. Paranoja. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mario1992
User
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 33 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Śro 0:09, 21 Cze 2023 |
|
Wysyłają ciężarówki
Więc po wysłaniu paczki uznali, że to dobry moment anulować prenumeratę... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HarlequinPL
User
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 99 Przeczytał: 66 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów
|
Wysłany:
Śro 10:27, 21 Cze 2023 |
|
Właśnie wszedłem na moje konto klienta a tam pusto, nie ma żadnej prenumeraty. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|