|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Wojciech1500
User
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1413 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:01, 25 Maj 2023 |
|
U mnie tak samo - zawieszona. To jakiś żart. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kazik353
User
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 799 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Czw 16:01, 25 Maj 2023 |
|
Również mam obie kolekcje niby nieopłacone a Legendy są zawieszone. No to są jakieś jaja. Jakim prawem zawieszają prenumeratę, która opłaciłem w terminie? Wysłałem im maila z potwierdzeniem obu przelewów i myślałem wtedy, że nie mają odnotowanej płatności, ale sprawdziłem sobie potem czy też nie mam zawieszonych legend i niestety są. Jutro sobie do nich zadzwonię i nie będzie to miła rozmowa. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 98 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 17:00, 25 Maj 2023 |
|
Niestety kolejna rozmowa z Panią z BOK nic nie dała w mojej sprawie...
Po przedstawieniu sprawy oraz podaniu danych, Pani z BOK przełączyła mnie w tryb oczekiwania i przez dłuższą chwilę (kilka minut) coś sprawdzała. Niestety, kiedy wróciła do rozmowy, cyt. "nie miała dla mnie żadnych nowych informacji" i kazała oczekiwać nadal na zaksięgowanie i wznowienie subskrypcji... No więc poinformowałem ją, że zakup prenumeraty jest zawiązaniem umowy, która obowiązuje obie strony, a w tej chwili DeAgostini bezpodstawnie wstrzymuje moją subskrypcję.
Dodałem również, że więcej nie będę już dzwonił w tej sprawie, tylko złożę skargę do Rzecznika Praw Konsumenta. Pożegnałem więc Panią, ponieważ nie miała już nic więcej do dodania...
Ręce opadają... XXI wiek, a wpłaty nie da się zaksięgować w ciągu 3-ech tygodni... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wojciech1500
User
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1413 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:46, 25 Maj 2023 |
|
Jak jest więcej zainteresowanych, to możemy złożyć zbiorową skargę... ja rozumiem wszystko, ale w skrajnym przypadku taki stan rzeczy może skutkować wezwaniem do zapłaty a potem egzekucją komorniczą.
Trzeba zadziałać zawczasu... a państwo z infolinii... to często są losowe osoby, które nie mają żadnej mocy sprawczej w tej sprawie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kędzior
User
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 1046 Przeczytał: 94 tematy
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oz
|
Wysłany:
Czw 17:56, 25 Maj 2023 |
|
Niestety i w moim przypadku jest negatywnie KCP jest zawieszone a Legendy FSO nadal beż odnotowanej wpłaty. Kobieta z BOK, powiedziała, że ich księgowość narazie ogarnia miesią luty. Tragedia. Dzisiaj przysłali mi jakąś ankietę, ale trudno było odczytać o o co chodziło, bo była chyba tłumaczona jakimś tanim translatorem, całkowicie bez "ładu i składu". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2232 Przeczytał: 68 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:30, 25 Maj 2023 |
|
Skoro oni ogarniają miesiąc luty, to co robili w lutym? I na jakiej podstawie wysyłali ludziom prenumeraty marcowe, czy kwietniowe, nie mając policzonego lutego? Poprzednia firma, która ich obsługiwała, zwinęła się z całą dokumentacją, że muszą od nowa wszystko liczyć i sprawdzać? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Greebo79
User
Dołączył: 14 Lut 2018
Posty: 46 Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:32, 25 Maj 2023 |
|
Też dołączę do grona osób "zawieszonych". Zadzwoniłem na numer podany na poprzedniej stronie, panie po sprawdzeniu konta powiedziała żebym podesłał dowód wpłaty na adres mailowy który mi podeślą ale jedyny mail od DeA który jak dotąd przyszedł (od godziny 10-tej) to ankieta na temat mojego zadowolenia ze sposobu rozwiązania sprawy
PS. Problemy u mnie dotyczą Legend FSo które opłaciłem przelewem z mojego konta. Dzień pozniej opłaciłem Ciężarówki korzystając z opcji na moim koncie DeA (paypal) i ta wpłata została zaksięgowana w bodajże 2 dni. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nomad124
User
Dołączył: 17 Mar 2023
Posty: 36 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 19:43, 25 Maj 2023 |
|
Paypal jest księgowany praktycznie natychmiast. Status zmienił się po 2 godzinach na opłacony, ale to wynika chyba z wolno aktualizującego się ich systemu. Tradycyjnych przelewów nie polecam, bo ten system u nich leży.
Poprzednie prenumeraty wysyłali tylko na podstawie przesłanych dowodów wpłaty bez ich sprawdzania w księgowości. Możliwie, że dostali zalecenie z góry, że jeżeli jest dowód wpłaty i klient wydzwania o prenumeratę to żeby odblokowywali. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TomDom
User
Dołączył: 07 Wrz 2020
Posty: 16 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 19:53, 25 Maj 2023 |
|
Chcą nas zmusić do płatności PayPalem, ew. kartą kredytową, bo nie mają oprogramowania księgowego i pracowników. Jeżeli ten stan trwa bez zmian od lutego to znaczy że nie myślą o zainwestowaniu w powyższe.
U mnie wpłatę za Ciężarówi z 12.05. zaksięgowali dziś, podobnie wpłatę na nr 29-32 Żuka odnotowali nieco pózniej bo po ok 3 tygodniach. Tymczasem po 2 tygodniach ich system automatycznie wysyła mejla z ponagleniem i przekazuje sprawę do ich działu windykacji w Niemczech, który wysyła pisemny monit. Nie zdowcie się więc jeżeli ktoś dostanie liścik z Niemiec. Numery 33-36 (w kioskach jest ok. 42) początkowo planowali wysłać w połowie maja, ale się rozmyślili z powodu cyt. zwiększonego popytu.
Z kolei wpłatę za Samochody IIWŚ z lutego odnotowali w kwietniu po przesłaniu potwierdzenia przelewu. Oczywiście na koncie klienta widnieje że subskrypcja jest anulowana. I bardzo k... dobrze, bo i tak miałem zrezygnować. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 98 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 19:55, 25 Maj 2023 |
|
nomad124 napisał: |
Możliwie, że dostali zalecenie z góry, że jeżeli jest dowód wpłaty i klient wydzwania o prenumeratę to żeby odblokowywali. |
A masz jakieś dowody, że tak jest, czy sobie tylko tak dywagujesz...?
Bo takie gdybanie niczemu nie służy...
Swoją drogą rozbawiło mnie to ich "strzelanie sobie w kolano", bo też właśnie dostałem na maila ankietę z prośbą o wyrażenie mojej opinii na temat rozwiązania przez nich sprawy... Tylko, że tej sprawy wcale jeszcze nie rozwiązano...
No to im napisałem, co o tym sądzę i jak jestem zadowolony |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JarekS dnia Czw 19:55, 25 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2617 Przeczytał: 86 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:07, 25 Maj 2023 |
|
Po tej ankiecie wiele bym sobie nie obiecywał 😉
Myślę, że stan relacji DeA z prenumeratorami jest im doskonale znany.
Takie ankiety wypuszcza się w newralgicznym momencie żeby upuścić trochę ciśnienia i nieco uspokoić nastroje. Żeby można im trochę nawrzucać w nadziei, że ma się na coś wpływ. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez max dnia Czw 20:14, 25 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
nomad124
User
Dołączył: 17 Mar 2023
Posty: 36 Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:14, 25 Maj 2023 |
|
JarekS napisał: |
nomad124 napisał: |
Możliwie, że dostali zalecenie z góry, że jeżeli jest dowód wpłaty i klient wydzwania o prenumeratę to żeby odblokowywali. |
A masz jakieś dowody, że tak jest, czy sobie tylko tak dywagujesz...?
Bo takie gdybanie niczemu nie służy...
|
Kiedy mieliście w drodze numery 29-32 ja ciągle miałem zawieszoną prenumeratę. Kolejny raz zadzwoniłem i konsultant mi ją odblokował mimo że nie był sprawdzony dowód wpłaty w księgowości. Sam się zdziwiłem, może tylko dla mnie zrobił wyjątek. Dowodu nie mam, nie nagrywałem rozmowy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 62 tematy
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Czw 20:28, 25 Maj 2023 |
|
No to Panowie "witajcie w Klubie", ma dokładnie to samo - zapłacone z blankietu, nie zaksięgowane, zawieszona prenumerata, rozmowa z konsultantem, przesyłka potwierdzenia przelewu i dalej nic.
Też puściłem im ankietę z samymi "najwyższymi" i "pozytywnymi" opiniami i bardzo intensywnie myślę o skontaktowaniu się z Rzecznikiem Praw Konsumenta, bo to co oni odpierdal.ją (sorry Piotrek_EPKK za słownictwo) to już totalne przegięcie pały |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wojciech1500
User
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1413 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:10, 25 Maj 2023 |
|
Ja mam jutro trochę wolnego czasu to przygotuje dokumenty do skargi i takową wyślę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
matiaz1417
User
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 45 Przeczytał: 49 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie
|
Wysłany:
Czw 21:55, 25 Maj 2023 |
|
Ja jeszcze raz wszedłem na swoje konto klienta. Rano jeszcze widniało, że nie opłacone, teraz zdziwienie, bo status jest opłacony przy pomocy blankietu płatności.
Któregoś dnia doczytałem na forum, żeby podesłać potwierdzenie płatności na ich maila i tak uczyniłem w poniedziałek 22.05 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|