Autor |
Wiadomość |
HarlequinPL
User
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 99 Przeczytał: 66 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów
|
Wysłany:
Śro 21:37, 24 Maj 2023 |
|
Ja płacąc kartą przez panel klienta miałem zaksięgowane już na drugi dzień. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
huml
User
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 1227 Przeczytał: 77 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany:
Śro 21:59, 24 Maj 2023 |
|
Rozmawiałem z Panią z Boku Dea w sprawie mojej reklamacji Fso ale po za tym pytałem o opóźnienia w wysyłkach i podobno myślą o przyśpieszeniu przesyłek dla osób które wyrażą na to zgodę. Coś mi się jednak nie chce w to wierzyć 😉 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tol
User
Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:08, 24 Maj 2023 |
|
za KCP płatność z marca została u mnie zaksięgowana dopiero w ten poniedziałek. W przypadku Legend płatność za przesyłkę z tego miesiąca jeszcze "oczekuje". Na infolinii powiedziano mi, że DeA ma 14 dni na zaksięgowanie! Ciekawe czy oni wiedzą co to jest internet i płatności elektroniczne. Obstawiam, że jeszcze nie są na tym etapie rozwoju |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 69 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:27, 24 Maj 2023 |
|
Tak z ciekawości, dlaczego Wam zależy na szybkim zaksięgowaniu? Przecież to i tak nie zmienia czasu wysyłki kolejnej paczki. Ja wpłacam i praktycznie nigdy nie sprawdzam, czy się w ogóle zaksięgowało. Dopiero wtedy, gdyby były jakieś problemy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolowy
User
Dołączył: 27 Kwi 2023
Posty: 203 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kato
|
Wysłany:
Czw 0:08, 25 Maj 2023 |
|
Do niedawna nie wiedziałem, że można to sprawdzić. Gdy w końcu odkryłem tą możliwość okazało się, że do marca wpłaty księgowano max do trzech dni. Ostatnia wpłat ''wisi'' od ponad dwóch tygodni.
Kiedyś zapomniałem opłacić, a mimo to następna przesyłka doszła. To jednak było naście lat temu i może mieli inne podejście do sprawy.
Co do nadrobienia zaległości w wysyłkach to jestem za (Kamaz w sierpniu lub wrześniu nie będzie już tak cieszył), ale może gdyby pakowali po trzy, tak jak ''samochody II ws''. To jednak nie są tanie rzeczy, chyba, że się mylę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mario1992
User
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 33 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Czw 0:10, 25 Maj 2023 |
|
Moja płatność z marca dalej wisi jako nieopłacona. Nawet mi prenumeratę zawiesili z tego powodu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tol
User
Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 0:56, 25 Maj 2023 |
|
W126 napisał: |
Tak z ciekawości, dlaczego Wam zależy na szybkim zaksięgowaniu? Przecież to i tak nie zmienia czasu wysyłki kolejnej paczki.. |
Nie zgodzę się. Ja, jak wspominałem, do poniedziałku miałem niezaksięgowaną wpłatę z marca i zawieszoną prenumeratę. Od marca też nie dostałem jeszcze ani jednej paczki. Chyba jednak księgowanie wpłat ma wpływ na wysyłkę następnych przesyłek. Jak czytałem posty, to niektórzy nie dość, że otrzymali w maju paczkę, to jeszcze zdążyli ją reklamować i otrzymać drugi model z reklamacji, a ja nadal czekam od marca. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rynceusz
User
Dołączył: 11 Sty 2022
Posty: 99 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 11:17, 25 Maj 2023 |
|
Dobra, zawiesili mi prenumeratę. Gdzie mogę napisać w sprawie lub zadzwonić że zapłaciłem w terminie i ponownie aktywowali prenumeratę? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jacek_C5
User
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 429 Przeczytał: 102 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rumia/ Gdynia
|
Wysłany:
Czw 11:29, 25 Maj 2023 |
|
Radzę zadzwonić na podany w tym watku nr:
Telefon: 22 307 64 59
Przed rozmowa lub w trakcie przeslij potwierdzenie wplaty na bok dea i poinformuj o tym w trakcie konwersacji , a konsultant prześle informacje do ksiegowosci. Raczej nie odwieszą Tobie od razu, tylko potrwa to kilka dni.
Po tygodniu mozesz sie telefonicznie przypomnieć, bo może się zdarzyć, ze w systemie masz zaakceptowaną platność, ale nie "odwieszoną" prenumeratę.
Ja tak wlaśnie miałem.
Z tego co przerobiłem, sam kontakt mailowy już nie wystarcza, a telefonicznie w danej chwili konsultanci cos tam zdziałają w czasie rzeczywistym. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tol
User
Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:00, 25 Maj 2023 |
|
no i mam 100% potwierdzenie. Właśnie zawiesili mi prenumeratę Legend FSO z powodu nieopłacenia ostatniej przesyłki. Przesyłka z początku maja, została już dawno opłacona. Na infolinii powiedziano mi, że dopóki nie zaksięgują wpłaty prenumerata będzie zawieszona. Czyli następne 2 miesiące czekania. To już nie jest śmieszne. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gryngol
User
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 1851 Przeczytał: 51 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Czw 12:14, 25 Maj 2023 |
|
haha, właśnie sprawdziłem i Legendy mam zawieszone To są jaja.
edit
Dobra, Pani Marta z eboku ogarnia sprawę, niedługo powinno być ok. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gryngol dnia Czw 12:26, 25 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 69 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:32, 25 Maj 2023 |
|
Ta, u mnie też. 16 dni po wpłacie. Poczekam na kolejną paczkę w przyszłym miesiącu, a jak nie wyślą i nie odblokują subskrypcji, to ładnie poproszę o rekompensatę z powodu niewywiązania się z umowy. Stać ich. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HarlequinPL
User
Dołączył: 23 Cze 2017
Posty: 99 Przeczytał: 66 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chorzów
|
Wysłany:
Czw 12:33, 25 Maj 2023 |
|
Na moim profilu klienta DEA pojawiła się już kolejna przesyłka z Legend FSO (nr 31 i nr 32), czyżby faktycznie trochę przyspieszyli z wysylkami? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 100 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 14:50, 25 Maj 2023 |
|
Jacek_C5 napisał: |
Raczej nie odwieszą Tobie od razu, tylko potrwa to kilka dni. |
Raczej kilkadziesiąt.
Ja już czekam 3 tygodnie od przekazania potwierdzenia zapłaty do księgowości (potwierdzone przez konsultanta DeA), a prenumeratę Żuka nadal mam zawieszoną - płatność widnieje jako nie uregulowana.
Rozmawiałem już 2 razy z konsultantem, w mailu informowałem, że zastanawiam się nad skierowaniem sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta - umowa, zawarta w chwili zakupu prenumeraty, obowiązuje obie strony. A DeA w tej chwili bezpodstawnie wstrzymuje mi prenumeratę.
Beton... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rynceusz
User
Dołączył: 11 Sty 2022
Posty: 99 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 14:50, 25 Maj 2023 |
|
Od do której ten numer jest dostępny? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rynceusz dnia Czw 14:50, 25 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|