|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
tol
User
Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:46, 14 Maj 2023 |
|
spróbuj na [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Skuderia
User
Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 1625 Przeczytał: 56 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Corleone
|
Wysłany:
Nie 22:43, 14 Maj 2023 |
|
Abarth098 napisał: |
Pod jaki adres e-mail kontaktujecie się w sprawie Legend FSO? Wygląda mi na to, że na zapytanie odnośnie ostatniej paczki legend FSO odpisali mi sytuacją odnośnie Rally Cars :shock: |
Po prostu zadzwoń, najszybciej i najlepiej, odrazu udzielą Ci informacji, aktywują lub przerwą to o co poprosisz.
Szkoda czasu na czekanie aż ktoś odpisze.
telefon DeAgostini - 22 307 64 59 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mario1992
User
Dołączył: 02 Lis 2018
Posty: 33 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minsk Mazowiecki
|
Wysłany:
Pią 12:30, 19 Maj 2023 |
|
Tak mieli wysłać ponaglenie w mojej sprawie, że przez ponad tydzień nic się nie zmieniło.
A dodzwonić też się nie można, bo rozłącza.
Fakt, że jestem trochę bardziej w plecy, bo raz zbyt długo zwlekałem z opłaceniem jednej paczki, ale... nie dostałem nawet Mercedesa od 3 miesięcy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DawidWD
User
Dołączył: 17 Kwi 2021
Posty: 131 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 14:34, 19 Maj 2023 |
|
12.05.23 złożyłem reklamację Jelcza pożarniczego z ostatniej przesyłki, dziś otrzymałem nowy model. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
anett
User
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 116 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 14:02, 20 Maj 2023 |
|
Ponad 2 tygodnie temu złożyłem reklamacje na ciężarówkę bo zamiast nr
49 i 50 otrzymałem 49 i uszkodzony 51. Zero reakcji. Zgłaszałem poprzez formularz, pisząc na bok, kontaktując się na Facebooku. Zero jakiejkolwiek odpowiedzi. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 14:04, 20 Maj 2023 |
|
Numeru 50 jeszcze chyba nikt nie otrzymał. To ta słynna Tatra koparka, której nie było w kioskach i ma się ukazać później. Natomiast jeśli reklamowałeś uszkodzony 51, to jakiś kontakt powinien być. 2 tygodnie to jeszcze w granicach normy DeA, ale po trzech już bym robił dym. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tol
User
Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 52 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 15:55, 20 Maj 2023 |
|
wydaje mi się, że zgodnie z przepisami sprzedawca ma się ustosunkować do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni. Tak więc, z tymi 3 tygodniami to chyba trochę przesadziłeś. Wiem, że DeA rządzi się własnymi prawami (zwłaszcza ostatnio) ale jak chcą sprzedawać w Polsce, to powinni respektować nasze przepisy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:21, 20 Maj 2023 |
|
Dobrze Ci się wydaje. Dlatego napisałem, że po trzech robiłbym dym, bo reklamacja, na którą nie ma odpowiedzi w ciągu 2 tygodni jest uważana za rozpatrzoną pozytywnie. Po 3 tygodniach domagałbym się wydania modelu i nie pytał, czy uznali, czy nie uznali, bo prawo jasno to określa. Napisałem tylko jakie są "normy DeA" na podstawie moich doświadczeń, a nie jakie jest prawo. Powinienem tam dodać odpowiednią emotikonkę, żeby było wiadomo, że te "normy DeA" były napisane trochę prześmiewczo.
Ja zwykle siedzę cicho i czekam aż upłynie termin 14 dni w przypadku każdej reklamacji. Wtedy nie ma takiej sytuacji, że sprzedawca mi jej nie uzna. Warto też napisać czego się żąda w ramach reklamacji (wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy). Jeśli tego nie napiszemy, to potem sprzedawca czasem próbuje narzucać swoje rozwiązania i niepotrzebnie dyskutuje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
anett
User
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 116 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 17:19, 20 Maj 2023 |
|
O tym braku nr. 50 nie wiedzialem- dzięki za informacje. Czyli moją reklamacja jest zasadna jedynie w zakresie uszkodzonego nr. 51. 14 dni minęło. W takim razie wyślę im kolejnego mail z żądaniem dosłania modelu wolnego od wad. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kolowy
User
Dołączył: 27 Kwi 2023
Posty: 203 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kato
|
Wysłany:
Nie 0:40, 21 Maj 2023 |
|
W mojej paczce była ulotka o opóźnieniu w wysyłce numeru 50, wyszczególnili ją nawet na rachunku.
Muszę przyznać, że Jelcz po prawie trzech miesiącach od premiery kioskowej nie ucieszył. Może za długo, a może akurat nie ten wóz, chociaż ciekawy. Stara znałem, nabyłem wcześniej widząc pewien potencjał. Hydros, tu zaskoczyła jego obecność.
O Berlieta musiałem się upomnieć, nie dostałem go w 20 ani 21 przesyłce. Tydzień po zgłoszeniu dostałem dwie paczki i pomyślałem, że wydawnictwo zaczęło nadganiać, wszak opóźnienie ciągnie się od numeru 28, a tu zamiast modeli dostałem notes. Notes za szybkie zamówienie serii, który powinienem dostać w ósmej przesyłce, który nawet nie jest wymieniany wśród prezentów. U nas notes, a Czesi za szybkie zamówienie dostaną w ósmej przesyłce darmowego Berlieta, tego który nas w premium kosztuje prawie 100 naszych pieniędzy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jaca
User
Dołączył: 05 Paź 2021
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 8:07, 21 Maj 2023 |
|
Z moich informacji no 50 jest przesunięty na koniec serii (polska edycja)
Wczoraj Hydros'a widziałem za rekordową cene (120 zeta) na portalu aukcyjnym z urwanymi elementami, mój przyjdzie z opóźnieniem.
Berliet na aukro był za 67 zeta (przelicznik z koron), swojego oddałem na aukcje charytatywną dla chorej dziewczynki.
Z ciekawostek koledzy podrzucili mi zdjęcie (zrzut ekranu) dostępne na pewnym forum czeskim (na szczęście gościa zgaszono) dotyczące autobusu Jelcz M181
w pełni oświetlonego w jedynej dla tych pojazdów słusznej skali. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jaca dnia Nie 8:08, 21 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rynceusz
User
Dołączył: 11 Sty 2022
Posty: 99 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 19:17, 21 Maj 2023 |
|
Czy tylko mi zniknęły Legendy FSO z listy subskrypcji na profilu konta DeAgostini? Zapłaciłem w terminie (zapłaciłem 09 maja 2023 a otrzymałem 05 maja) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rynceusz dnia Nie 19:21, 21 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
W126
User
Dołączył: 03 Lut 2021
Posty: 2228 Przeczytał: 70 tematów
Pomógł: 170 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:38, 21 Maj 2023 |
|
Sprawdź w przeglądarce Microsoft Edge dołączanej domyślnie do Windowsa. Używam na co dzień Chrome i subskrypcja mi zniknęła. Po wejściu na stronę w Edge była widoczna. Coś mają nie tak po swojej stronie i w Chrome dalej u mnie nie działa, a w Edge tak. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rynceusz
User
Dołączył: 11 Sty 2022
Posty: 99 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 20:00, 21 Maj 2023 |
|
Na Edge się pojawia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gryngol
User
Dołączył: 26 Lis 2014
Posty: 1851 Przeczytał: 51 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Śro 21:28, 24 Maj 2023 |
|
Czy Wasze wpłaty za ostatnia paczkę zostały zaksięgowane, czy dalej macie status OCZEKIWANIE NA PŁATNOŚĆ ? Zarówno KCP jak i FSO. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gryngol dnia Śro 21:28, 24 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|