Autor |
Wiadomość |
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Pon 9:06, 11 Kwi 2011 |
|
Na plandece rypnęli takiego garbusa, że..... Kto teraz robi dla NAP i Avtolegend? Czyż nie ten sam chińczyk? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
promens
User
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 853 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:33, 11 Kwi 2011 |
|
Cochise napisał: |
Też mi się wydaje, że środkowy i tylny wspornik dachu jest za wysoki. |
Oczywiście masz rację, ale dla mnie to jest wiekszy problem . Bryła modelu nie wyglada dla mnie autentycznie bez górnych brezentowych osłon (z oknami) na drzwiach GAZa. Nigdy w zyciu nie widziałem GAZa 69A z dachem, a bez osłon drzwi. Zawsze jak był dach, to drzwi były pełne.
A na to żadne pporawienie dachu nie pomoże. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skorpionman
User
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Falkirk
|
Wysłany:
Pon 14:17, 11 Kwi 2011 |
|
promens napisał: |
Bryła modelu nie wyglada dla mnie autentycznie bez górnych brezentowych osłon (z oknami) na drzwiach GAZa. Nigdy w zyciu nie widziałem GAZa 69A z dachem, a bez osłon drzwi. Zawsze jak był dach, to drzwi były pełne.
A na to żadne pporawienie dachu nie pomoże. |
Toż to żaden problem zdjąć ramki okien. Często tak robiłem w UAZie, gdzie trzeba odkręcić trzy śruby na każdą ramkę - w GAZie jest to zdecydowanie prostsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
czapajew
User
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 257 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:47, 11 Kwi 2011 |
|
A czy zauważyliście, że na porównaniu model i samochód są pokazane z dwóch różnych stron. Nie ma to wpływu na ocenę plandeki (jest do d..), ale gdyby fotka nie był odwrócona widać byłoby (trochę skopany?) wlew paliwa, a tak zamiast wlewu mamy rure wydechową od strony kierowcy. Sama plandeka w modelu przypomina mi trochę żywiczne dachy robione kiedyś do UAZów 469. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skorpionman
User
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Falkirk
|
Wysłany:
Pon 15:51, 11 Kwi 2011 |
|
Faktycznie odwrócone zdjęcie. + za spostrzegawczość.
Tu jest wlew i nie ma ramek - 1998.10.24. XV WERTEP - Sulejówek
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skorpionman dnia Pon 16:02, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 17:12, 11 Kwi 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
IZH 2126 model bardzo bobrze wykonany. |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:14, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
skorpionman
User
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Falkirk
|
Wysłany:
Pon 17:13, 11 Kwi 2011 |
|
Coś się ten link nie otwiera. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:53, 11 Kwi 2011 |
|
Z tego ca pamiętam to chyba Iż'e nie były popularne w PRL, chyba, że się mylę? Bardzo fajny model, ciekawy kolor Z przodu trochę wieje Samarą a ogólnie Hyundai'em Pony
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mto dnia Pon 19:56, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Długi
User
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn
|
Wysłany:
Pon 20:05, 11 Kwi 2011 |
|
Dość "oryginalny" stylistycznie, a jakoś nie przypominam sobie żebym go kiedykolwiek widział. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 20:35, 11 Kwi 2011 |
|
Ten Iż został zaprezentowany już w 1979 roku, ale seryjna produkcja ruszyła dopiero w 1990 roku. Technicznie w zasadzie nic się nie zmieniło, w stosunku do poprzedników, miał dalej napęd na tylne koła. |
|
|
|
|
grochu71
User
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń
|
Wysłany:
Pon 21:19, 11 Kwi 2011 |
|
SirPablo zapodał w modelach linki do NAP-u. Całkiem zgrabna komandorka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skorpionman
User
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Falkirk
|
Wysłany:
Wto 8:03, 12 Kwi 2011 |
|
Wciąż jestem pod wrażeniem ruskich kolekcji. Widać, że można. U nas tradycyjnie się nie da. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
promens
User
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 853 Przeczytał: 37 tematów
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:23, 12 Kwi 2011 |
|
skorpionman napisał: |
Toż to żaden problem zdjąć ramki okien. Często tak robiłem w UAZie, gdzie trzeba odkręcić trzy śruby na każdą ramkę - w GAZie jest to zdecydowanie prostsze.
|
Po co zdejmowac ramky okien, kiedy właśnie ich w tym modelu w ogóle nie ma ?
Powtarzam - problem jest odwrotny. Nie chodzi oto, zeby zdjąć ramki okien, tylko, żeby je DOŁOŻYĆ. Żeby wygladało, jak w rzeczywistości na ulicach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 9:16, 12 Kwi 2011 |
|
mto napisał: |
Z tego ca pamiętam to chyba Iż'e nie były popularne w PRL, chyba, że się mylę? Bardzo fajny model, ciekawy kolor Z przodu trochę wieje Samarą a ogólnie Hyundai'em Pony
[link widoczny dla zalogowanych] |
ten się na PRL nie załapał:
[link widoczny dla zalogowanych]
rzeczywiście wykapany Hyundai Pony! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
skorpionman
User
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 748 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Falkirk
|
Wysłany:
Wto 9:52, 12 Kwi 2011 |
|
promens napisał: |
Po co zdejmowac ramky okien, kiedy właśnie ich w tym modelu w ogóle nie ma ?
Powtarzam - problem jest odwrotny. Nie chodzi oto, zeby zdjąć ramki okien, tylko, żeby je DOŁOŻYĆ. Żeby wygladało, jak w rzeczywistości na ulicach. |
Napisałeś, że nigdy nie widziałeś GAZa bez ramek okiennych. Pierwsze lepsze zdjęcie z wyszukiwarki + moje z dawnych czasów pokazują, że się tak jeździło. Ograniczyłem się do "komandorki", bo zdjęć zwykłych krótkich GAZielców bez ramek znajdziesz na pęczki.
Ja nie neguję, że model z ramkami będzie wyglądał lepiej, udowadniam tylko, że bez ramek też się jeździło i jeździ. Zatem taki model jest też autentyczny, taki jak w rzeczywistości na ulicach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|