|
Autor |
Wiadomość |
j.jacek
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 584 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw 11:58, 27 Mar 2014 |
|
Nie wystarczy
1 Rezygnacja po zalogowaniu się i wypełnieniu formularza
lub
2 Telefon do Atlasa |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j.jacek dnia Czw 11:59, 27 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Piotr1-60
User
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 525 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 41 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CZĘSTOCHOWA
|
Wysłany:
Czw 12:37, 27 Mar 2014 |
|
...ja właśnie przed chwilką zrezygnowałem z prenumeraty Bus Collection za pomocą kontaktu bezpośredniego - przez telefon. Bez żadnych problemów.. Powiedziano mi tylko, że przyjdzie do mnie jeszcze jedna przesyłka, ale NIE MUSZĘ jej już odbierać - tylko zrobić zwrot. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 12:41, 27 Mar 2014 |
|
Jak mądrale wysyłają nierejestrowaną w dodatku w otwartym kartonie, to spokojnie możesz sobie odebrać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 14:01, 27 Mar 2014 |
|
Jednak starczy mail, potwierdzili rezygnację. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zetorski
User
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1428 Przeczytał: 100 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska
|
Wysłany:
Czw 21:50, 27 Mar 2014 |
|
hmhm, ja otrzymałem trzy maile potwierdzające moją rezygnację z kolekcji po drugim numerze (dwukrotnie zgłoszoną mailowo), dwa miesiące temu, zrobiłem zwrot, a wczoraj otrzymałem pismo z przypomnieniem o kolejnej wpłacie.
taka sytuacja..... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rzymianin22
User
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Leszno
|
Wysłany:
Czw 23:24, 27 Mar 2014 |
|
Zadzwoń i powiedź, że nie będziesz płacił za coś czego nie otrzymałeś, niech szukają przesyłki gdzieś w świecie, może znajdą skoro jest wysłana jako nierejestrowana nigdzie. Modele też zwracajcie Atlasowi jako zwykłe listy, podajcie Pani w okienku na poczcie, a co tam należy im się. Jakie mają podejście do klienta, takie klient do firmy.
U mnie w kwestii autobusów Atlas sprawa wygląda następująco. Na reklamacje pierwszego numeru czyli ponownie wysłany model Jelcza 043 nadal czekam (wysłano 21.03). Co było w pierwszej przesyłce mogliście się przekonać w moim filmie. Natomiast dziś pojawiła się aktualizacja w mojej strefie klienta i już jest zapowiedź kolejnej wysyłki modelu IFA H6 B w dniu 4 kwietnia. Bardziej liczyłem na to, że zaczekają, aż otrzymam ten pierwszy model reklamowany, a tu taki numer. Poza tym wolałbym Bussinga D2U, także jeśli nikt się nie pokusi na Ife i dotrze do mnie to zapewne się jej pozbędę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
zetorski
User
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 1428 Przeczytał: 100 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszcza Kampinoska
|
Wysłany:
Pią 0:02, 28 Mar 2014 |
|
Wczoraj wysłałem im dwa maile tej samej treści wyjaśniające zaistniałą
sytuację i dziś po południu otrzymałem dwie odpowiedzi, jedna że przyjęto zgłoszenie, druga że saldo jest nieobciążone i brak zaległości.
taka sytuacja. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zetorski dnia Pią 0:03, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 0:12, 28 Mar 2014 |
|
rzymianin22 napisał: |
Zadzwoń i powiedź, że nie będziesz płacił za coś czego nie otrzymałeś, niech szukają przesyłki gdzieś w świecie, może znajdą skoro jest wysłana jako nierejestrowana nigdzie. Modele też zwracajcie Atlasowi jako zwykłe listy, podajcie Pani w okienku na poczcie, a co tam należy im się. Jakie mają podejście do klienta, takie klient do firmy.
U mnie w kwestii autobusów Atlas sprawa wygląda następująco. Na reklamacje pierwszego numeru czyli ponownie wysłany model Jelcza 043 nadal czekam (wysłano 21.03). Co było w pierwszej przesyłce mogliście się przekonać w moim filmie. Natomiast dziś pojawiła się aktualizacja w mojej strefie klienta i już jest zapowiedź kolejnej wysyłki modelu IFA H6 B w dniu 4 kwietnia. Bardziej liczyłem na to, że zaczekają, aż otrzymam ten pierwszy model reklamowany, a tu taki numer. Poza tym wolałbym Bussinga D2U, także jeśli nikt się nie pokusi na Ife i dotrze do mnie to zapewne się jej pozbędę. |
To ja mam jeszcze ciekawiej. Dziś dostałem paczkę nr 3 z Henschelem (paczka znów niezaklejona, ale wszystko jest jak należy, modelik bardzo ładny), a wciąż nie dostałem paczki nr 1.
Przed chwilą zajrzałem na swoją strefę klienta, a tam kolejne zaskoczenie: z datą 4.04.2014 są kolejne dwa modele Krupp Titan i... Jelcz 043. Warto dodać, że Henschela, według mojej strefy klienta, wysłano 14.03.2014, zatem przesyłka szła 12 dni. Należy, więc wnioskować, że Jelcza dostanę dopiero za jakieś 3 tygodnie.
Swoją drogą, to trochę nudne, że to juz trzeci z kolei model niemieckiego autobusu. Kiedy w końcu dostanę model jakiegoś autobusu z demoludów? |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 1:25, 28 Mar 2014 |
|
A u mnie w strefie klienta widnieje "KRUPP TITAN 80 PL KEYRING BINDER" z data 04/04/2014 i kwotą 79,70 zł - co o tym myśleć? chcą mi takie coś wysłać jako trzeci model ? |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pią 8:11, 28 Mar 2014 |
|
A dlaczego nie ?. Model wygląda tak :
[link widoczny dla zalogowanych]
klik powiększa
( zdjęcie z netu)
A keyring ( brelok ) i binder ( segregator ) to upominki |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 8:29, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
rzymianin22
User
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Leszno
|
Wysłany:
Pią 12:32, 28 Mar 2014 |
|
Właśnie skontaktowałem się z infolinią Atlas i nie chce nikogo straszyć, ale Jelcz 043 który miał być wysłany do mnie 21 marca nie został wysłany. Powód nie mają ich na stanie. Poza tym informacje zawarta na stronie www w strefie klienta są rozbieżne z tymi uzyskany na infolinii. Okazuje się, że wysłano jeszcze jeden model w dniu 24 marca, nie są nawet w stanie podać informacji jaki, ot taki bałagan mają. W końcu już nie wiem co dostanę, a czego nie. Z prenumeraty zrezygnowałem, bo z tak beznadziejnym podejściem do klienta dawno nie miałem do czynienia, kpina ! Niżej uzasadnienie jako powód do rezygnacji, które wpisałem na ich stronie, bo jak się okazuje mimo telefonicznej rezygnacji nie otrzymam potwierdzenia na pocztę mail, muszę złożyć rezygnacje przez ich formularz.
,,Beznadziejne podejście do klienta. Otrzymałem model zupełnie inny niż miał być przysłany. Model był uszkodzony, a sama gablotka pęknięta w kilku miejscach. Informacje zawarte w strefie klienta na stronie www są rozbieżne z informacjami uzyskanymi przez infolinię. Sprzedają Państwo towar którego nie są w stanie wysłać do klienta." |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rzymianin22 dnia Pią 13:11, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320 Przeczytał: 106 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 13:08, 28 Mar 2014 |
|
Powiem szczerze, że z tego co piszecie, niekompetencja "Atlas PL" jest wręcz porażająca! Wygląda na to, że od czasu słynnych "ulotek" nic się tam nie zmieniło, jeżeli idzie o obsługę klienta. Szkoda, bo mieli szansę coś tam na naszym rynku podziałać, ale faktycznie z takim podejściem do klienta sami się proszą o klęskę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
solaris
User
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 126 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pawłowice / k Jastrzębia -Zdroju
|
Wysłany:
Pią 17:03, 28 Mar 2014 |
|
Moja historia z ,, Atlasem ,, jest zgoła odmienna od waszych tu opisywanych.Od Stycznia br. otrzymałem już 4 modele .Oprócz jednego , który miał lekko uszkodzoną podstawkę , wszystkie modele bez zrzutu bez uszkodzeń.Poprzez formularz kontaktowy reklamowałem uszkodzenie gablotki, które było rozpatrzone pozytywnie.W mojej strefie klienta
z dnia 4 kwietnia widnieje już informacja o jej dosłaniu wraz z modelem KRUPP TITAN 80. Widzę że nie wszyscy mają miłe wspomnienia z serią Bus Collection i tyle szczęścia co ja . Oczywiście przesyłki są nierejestrowane i tylko czekać jak przyklei się do rąk komuś moja przesyłka ,lecz pudełeczka tekturowe zawsze były zaklejone.
Jako że modele są wytwarzane w Chinach myślę że w cenie bądź co bądź wygórowanej za jeden model, firma ,, Atlas,, ma właśnie skalkulowane wszystkie reklamacje związane z uszkodzeniem bądź zaginięciem przesyłki.Cena wyprodukowania tego w Chinach czyli koszt nie przekracza UWAGA ! STRZELAM ! 1 $ Plus 1 $ dla pracownika za całodzienne wynagrodzenie Jeżeli się pomyliłem proszę mnie poprawić.Pomyśleć że w Europie ludzie są w stanie dać za ten model z przesyłką ponad 25 $ w tym moja osoba
Przecież model San h 100 z kolekcji KAP był o połowę tańszy ,a czy różni się wykonaniem od modelu z Atlasa no może małymi szczegółami za 0,10 $ zapomniałem plus gablotka za następne 0,10 $ |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez solaris dnia Pią 17:37, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Raf
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 174 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa
|
Wysłany:
Pią 17:29, 28 Mar 2014 |
|
Mam podobne doswiadczenia jak solaris,
ale to niestety pokazuje, ze ten durny Atlas ma w tym przypadku szczescie - nic wiecej.
Przesylki sa niezabezpieczone, wysylane zwyklym listem, a nie poleconym, pootwierane, az dziw, ze ciagle wszystko jest OK.
Po prostu mamy zajebista Poczte Polska, ktora daje rade mimo
beznadziejnych standardow ze strony wydawcy serii.
I wlasciwie pisze to nawet bez ironii. Trwale sa tylko zmiany.
Atlas, kolejna kiepska, zachodnia firemka, ktorej sie w glowie poprzewracalo.
Co do kosztow wytworzenia takiego autobusu, to jest to jakies 7-8 zl/szt.
po wszystkich oplatach, wraz z kosztami przesylki, wiec przebitka
pozwala im miec nas w d... Ale jak Kuba Bogu - tak Bog Kubie
PS.
Rany, kiedys to byly czasy, Mercedes byl Mercedesem,
a nie przeelektronifikowanym plastikowym badziewiem.
Dzis coraz wiecej stamtad to zaczyna byc jeden wielki gniot,
za chwile autentycznie Made in Poland moze zaczac cos znaczyc
na tle tego ichniego ...czegos tam.
Taaa... i Polska bedzie znowu od morza do morza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 10:22, 08 Kwi 2014 |
|
Ja rozumiem, że może być ktoś niezadowolony z tego że model przyszedł uszkodzony, ale jest coś takiego jak reklamacja. Pisało o tym już kilka osób tutaj. Mam jak na razie pozytywne doświadczenia z rozpatrywaniem reklamacji, co prawda z Amercomu, ale tutaj tez myślę, że będzie ok, gdyż zamierzam zamówić kolekcje.
Reklamowałem nawet zgniecione, pęknięte blistry lub latający luzem wewnątrz blistra drobny element, robiąc zdjęcia i wysyłając razem z reklamacją mailem.
Nie mamy wpływu na te cholerną pocztę, do tej pory nie zdarzały mi się próby "ingerencji" w przesyłki, a przychodzi tego do mnie sporo.
Co do nie docierania przesyłek, nie zdarzyło mi się, ale to również bym reklamował.
Przy okazji wklejam odpowiedź na pytanie dot. dostępności Jelcza (bo pojawił się tu taki problem w postach wcześniej) jakie zadałem w BOK-u:
"Informujemy, że każdy klient otrzymuje jako pierwszy model - Jelcz 043. Zdarzały się przypadki, że do niektórych klientów, z winy poczty, nie dotarła pierwsza przesyłka (Jelcz) i jako pierwszy otrzymywali dopiero drugi model z kolekcji. W takiej sytuacji, po otrzymaniu zgłoszenia, wysyłamy ponownie nieotrzymany model."
To na razie tyle. |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|