Autor |
Wiadomość |
Długi
User
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn
|
Wysłany:
Czw 23:11, 06 Mar 2014 |
|
|
|
|
|
|
autaPRL-u
User
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 736 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
|
Wysłany:
Czw 23:33, 06 Mar 2014 |
|
Trzeba zamówić dla samych prezentów
-superowy plakacik ;
-KAP-owski Garbusik ;
i jeszcze kilka fajnych śrubokrętów .. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Długi
User
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn
|
Wysłany:
Czw 23:40, 06 Mar 2014 |
|
Aż dziwie się że odważyli wydać ten model. Poszli pewnie na głęboką wodę ale odbije się to im |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkrystian
User
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:40, 07 Mar 2014 |
|
Ja bym zamówił prenumeratę dla samego zestawu narzędzi hehe
Z miłą chęcią i ten model bym zaczął składał, ale rozsądek podpowiada coś innego i również uważam, że się przejadą na tej kolekcji.
Gdyby dali model typu: Syrena, Polonez, Fiata 125p lub 126p, można by tu wymieniać jeszcze dalej to podejrzewam, że chętnych w naszym kraju by nie brakowało. Tego typu projekty wstrzymane są głównie przez względy ekonomiczne, bo kto zagranicą chciałby składać takie modele ? Tu właśnie rodzi się pytanie czy oby na pewno w innych krajach przypadkiem takich wynalazków by nie chcieli składać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
max
User
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2622 Przeczytał: 90 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 11:47, 07 Mar 2014 |
|
Nie do końca masz rację. Fiat 126 był swego czasu bardzo popularny w całej zachodniej Europie. A we wschodniej był przedmiotem pożądania. Na pewno popyt na taki model byłby nie tylko w Polsce i we Włoszech. I raczej większy niż na Garbusa cabrio Ale w przypadku DeA logika nie jest kluczem do zrozumienia ich działań. To są przypadkowi ludzie o powierzchownej wiedzy, która w najlepszym razie nie wystaje poza informacje z Wikipedii. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grajos
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 258 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 12:04, 07 Mar 2014 |
|
Fiaty 126p to bym dwa na raz składał.
Musieli dać akurat cabrioleta? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkrystian
User
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:54, 07 Mar 2014 |
|
max napisał: |
Nie do końca masz rację. Fiat 126 był swego czasu bardzo popularny w całej zachodniej Europie. A we wschodniej był przedmiotem pożądania. Na pewno popyt na taki model byłby nie tylko w Polsce i we Włoszech. I raczej większy niż na Garbusa cabrio Ale w przypadku DeA logika nie jest kluczem do zrozumienia ich działań. To są przypadkowi ludzie o powierzchownej wiedzy, która w najlepszym razie nie wystaje poza informacje z Wikipedii. |
Mało precyzyjnie się wypowiedziałem i faktycznie wyszło, że Fiata 126p był mało popularny a nie to miałem w zamyśle. Garbusa jak najbardziej bym składał, ale wersję z pierwszych okresów produkcji z twardym dachem a nie wynalazek cabrio, który osobiście jakoś do mnie nie przemawia. Mam tylna klapę w zielonym metalicu z wydania badającego rynek i chyba mi to na razie wystarczy, no może jeszcze i tym razem skuszę się na pierwszy numer to będę miał już maskę i klapę
Tak z innej beczki to nie wiem czemu, ale jakoś śmiać mi się chce z tej kobitki i jej gestykulacji podczas opowiadania o Garbusie Normalnie jak bym oglądał telezakupy hehe i te gratisy, które wymienia jak się zdecydujemy Brakuje tylko informacji, że są one dla osób, które zadzwonią w ciągu najbliższych 15 minute hehe. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dkrystian dnia Pią 15:56, 07 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 3:15, 09 Mar 2014 |
|
Gdyby to było coś polskiego, składałbym na 100%. A taki Garbus, hmmm... na kij mnie on? Poza tym ja bym najpierw na ich miejscu zaczekał z zakończeniem wydawania prenumeraty Warszawy, albo co najwyżej lekko zazębił wydania obu modeli (końcówka Warszawy i początek Garbusa), żeby zbytnio nie obciążać pod kątem budżetu tych, którzy prenumerują naszą polską "garbuskę". Wolałbym spłacić jedno i dopiero zabrać się za drugie, a nie płacić za oba auta jednocześnie. I myślę, że znalazłoby się jeszcze parę takich osób. Podsumowując: wg mnie niewypał! |
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 86 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 10:42, 09 Mar 2014 |
|
Mi się wydaje, że wielu fanów VW w to wejdzie i to często całkiem nowych osób, które z modelami nie miały kontaktu wcześniej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Towi
User
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 1987 Przeczytał: 51 tematów
Pomógł: 50 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:01, 09 Mar 2014 |
|
Dodam moje trzy grosze.
W Niemczech nie przyjął się ani Mercedes-Benz 300 SL, ani VW 1303 Garbus, chociaż to tak kultowe auta w tym kraju - jakim cudem przeszedł do produkcji w Polsce ??? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Abarth098
User
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 2796 Przeczytał: 86 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 11:15, 09 Mar 2014 |
|
Czyżby naprodukowali i im zostały? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PiotrekP.
User
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 649 Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudna Wielka/ Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 17:05, 09 Mar 2014 |
|
Chyba tak. Zostało im tylko spisać gazetkę na kolanie i gitara. W Niemczech za dychę za numer nie przeszło, a u nas za trzydzieści przejdzie
A mówią, ze kraj biedny. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dkrystian
User
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 59 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 0:22, 10 Mar 2014 |
|
Osobiście jak przeczytałem o pierwszym numerze Garbusa też myślałem, że wypuszczą go pod koniec Warszawy lub po jej zakończeniu. Wtedy może i bym się zdecydował na składanie ale obecnie, to jednak już za duże obciążenie miesięczne dla mnie Miejmy nadzieję, że ktoś przypadkiem wpadnie na genialny pomysł i za jakiś czas wydany zostanie jeszcze jakiś nasz samochód. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jan-kol
User
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 187 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:00, 10 Mar 2014 |
|
Żeby chociaż jakiegoś Wartburga zrobili...np. 353, albo od biedy z serii 1000...niemieckie auto, to zrobili Garbusa i to jeszcze w wersji z otwartym dachem i kolorze ...czerwonym prawie jak Warszawa...Tak czekałem na jakąś nowość w 1/8 i cieszyłem się, że może będzie coś typowo polskiego (w numerze 1 w prenumeracie była dość obiecująca ankieta nt: jaki model redukcyjny najchętniej byś chciał zbudować, był Star, Żuk, Ogórek i wiele innych kultowych pojazdów PRL) , a tutaj zonk...Tracą czas i kasę na to. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jan-kol dnia Pon 12:01, 10 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
przemek77
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:26, 10 Mar 2014 |
|
Dobrze, że poprawili sam model i teraz jest to 1303 (może w końcu ktoś z VW - w końcu model licencjonowany - się dopatrzył) ale poza tym uważam, że u nas większej kariery nie zrobi. Sam - będąc w swoim czasie posiadaczem Garbusa - tego modelu nie będę kupował i myślę, że większość użytkowników "Garbatego" również się w to bawić nie będzie Koszt złożenia tego modelu zapewne ponownie przekroczy 2000zł a za te pieniądze można jeszcze czasem trafić VW w w skali 1:1 z reguły złom na kółkach (albo i bez nich) ale za to ze sporą ilością przydatnych części |
|
|
|
|
|