|
Autor |
Wiadomość |
michael123
User
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 478 Przeczytał: 80 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 20:02, 18 Sie 2009 |
|
Miejsce dla tych co znają się na czarnych blachach.Tutaj piszemy oznaczenia rejestracji, czyli np.
Warszawa M-20 KR 5865 ( Kraków )
I tak dalej i tak dalej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Wto 20:05, 18 Sie 2009 |
|
To wypisz wszystkie, bo mi się nie chce a ja Ci powiem z jakich miast są... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michael123
User
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 478 Przeczytał: 80 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Wto 21:09, 18 Sie 2009 |
|
Proszę bardzo:
Warszawa M -20 ( KR 5865 )
1.Trabant 601 ( MI - 2882 )
2.Syrena 104 ( HK - 58 65 )
3.Łada 1500 ( KAV - 0849 )
4.Wartburg 353 ( GDA 2331 )
5.Wołga M-21 ( PO - 0261 )
6.GAZ 69 ( UNU 5321 )
7.Trabant P-50 ( SP - 43532 )
8. Polonez 1500 ( WRA 2498 )
9. ZAZ 969A ( OL 32-07 )
10.Wartburg 312 ( ZA 1538 )
11. Fiat 125p ( AM 4051 )
12.Skoda 120L ( OPC 5271 )
13.Wołga M-24 ( WO 2266 )
14.Fiat 126p ( IA 9334 )
15.Moskwicz 407 ( RA 3402 )
16.WARTBURG 311 cabrio ( HX 5417 )
17.Warszawa 203 sedan ( LM - 4421 )
18.Żuk A-07 ( BGA 66612 )
19.Dacia 1310 ( WYO 7349 )
20.Łada niva ( TAR 2385 )
21.Tatra 603 ( SA 9002 )
22.Wartburg 311camping ( MS 1707 )
23.UAZ 469 ( UI 5646 )
24.Moskwicz 408 ( LL 4972 ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Wto 21:11, 18 Sie 2009 |
|
Dobra, żartowałem- nie wiem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1746 Przeczytał: 65 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 21:43, 18 Sie 2009 |
|
Michael123, naprawdę nie umiesz korzystać z internetu, czy tylko Ci się nie chce ?
Wystarczy zajrzeć choćby do [link widoczny dla zalogowanych] i masz odpowiedź.
Po co tworzyć zbędne wątki i posty ? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SlawekH dnia Wto 11:11, 05 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
michael123
User
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 478 Przeczytał: 80 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 6:29, 19 Sie 2009 |
|
We wikipedii raz mówią tak raz tak, a tam tylko są historie jak powstały itd. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1746 Przeczytał: 65 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 7:19, 19 Sie 2009 |
|
Tą wypowiedzią potwierdzasz, że nie umiesz. Przeczytałeś dokładnie to, co zlinkowałem ?
Nie pogrążaj się ... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
michael123
User
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 478 Przeczytał: 80 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Śro 8:46, 19 Sie 2009 |
|
Nie pogrążam się tylko w googlach napisałem czarne rejestracje a to był błąd, bo mogłem napisać polskie rejestracje.Później zobaczyłem twój link. Z góry przepraszam. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michael123 dnia Śro 8:48, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1746 Przeczytał: 65 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 16:56, 19 Sie 2009 |
|
Dla porządku i dla szukających inaczej :
Wikipedia napisał: |
1956-1976:
19 czerwca 1956 r., pomimo, iż nie zmieniano podziału administracyjnego kraju, Minister Transportu Drogowego i Lotniczego wydał Rozporządzenie w sprawie zasad rejestracji pojazdów i wyglądu tablic rejestracyjnych, które wprowadziło rewolucyjną zmianę w zasadach oznaczania miejsca rejestracji – wyróżniki literowe zamiast cyfrowych.
Tablice samochodowe miały wymiary 375 × 120 mm(w 1964 r. wprowadzono tablice dwurzędowe o wymiarach 290 × 230 mm). Numer składał się z 2 liter i 4 cyfr. Wydawane przez odpowiednie wydziały komunikacji tablice były stalowe, a znaki były w nich wytłaczane, a następnie malowane: same tablice były czarne, a znaki malowane były na biało. Krój liter i cyfr był nieco "kanciasty" - zob. grafika i fotografie obok.
Pierwsza litera oznaczała województwo (lub służbę państwową), a druga powiat lub grupę powiatów (w przypadku miasta Łodzi i miasta stołecznego Warszawy – dzielnicę miasta). Od 1957 r. miastami wydzielonymi były także Poznań, Wrocław i Kraków, jednak nie otrzymały one oddzielnych wyróżników. Wyróżniki powiatów nie były określone centralnym zarządzeniem – były ustalane przez lokalne władze. Drugą literą nie mogły być D, J, Ł, U, Ż (o innych polskich literach nie wspominano, ale też ich nie stosowano), a od 1964 r. również N i Y.
Do 1964 r. na motocyklach umieszczano dwie tablice – przednią i tylną. W 1964 r. wycofano tablicę przednią[6] i od tego czasu numer rejestracyjny motocykla musiał być namalowany z obu stron przedniego błotnika. Na przyczepach umieszczano tylną tablicę przeniesioną z pojazdu ciągnącego. Od 1968 r. przyczepy o ciężarze całkowitym powyżej 750 kg oraz przyczepy przeznaczone do ciągnięcia przez ciągnik jednoosiowy musiały mieć osobne tablice. Na ciągnikach rolniczych umieszczano dwie tablice samochodowe (z przodu i z tyłu). Przyczepy samowyładowawcze musiały mieć numer rejestracyjny namalowany na tylnej burcie.
Tablice motorowerowe wprowadzono w 1959 r. Miały wymiary 120 × 100 mm oraz białe tło i czarne znaki. W latach 1959-1964 miały w górnym rzędzie 2 litery i cyfrę, a w dolnym 3 cyfry. Od roku 1964 r. miały układ 3 litery + 3 cyfry.
W połowie lat 60. pojemność rejestracyjna wyczerpywała się i 13 maja 1964 wprowadzono nowy układ polegający na odwrotnej kolejności (4 cyfry + 2 litery). W niektórych powiatach wydawano tylko numery, natomiast tablice rejestracyjne właściciel pojazdu musiał wykonać samodzielnie.
Numery ewidencyjne przyczep wprowadzono w 1964 r. Numer składał się z 1 litery oznaczającej województwo i 5 cyfr i musiał być namalowany na prawej burcie w odległości 1 m od przedniego obrysu przyczepy, na czarnym polu z białymi znakami, o wymiarach 375 × 120 mm (czyli takich samych, co wymiary tablic samochodowych). W przypadku przyczep dłużycowych musiała być wykonana tablica z numerem ewidencyjnym o takich samych wymiarach, w miejscu do tego przeznaczonym. Numeru ewidencyjnego nie umieszczano na przyczepach jednoosiowych przeznaczonych do przewozu bagażu lub sprzętu turystycznego, ciągniętych przez samochody osobowe, motocykle i autobusy.
Według informacji użytkowników forum Wortalu Polskie Tablice Rejestracyjne, tablice te są nadal spotykane, głównie na wysypiskach (np. w Magurskim Parku Narodowym za niemal każdym domem jest wysypisko, gdzie znajdują się wraki samochodów z tablicami z lat 1956-1976).
Wyróżniki województw:
* A – białostockie
* B – bydgoskie
* C – kieleckie
* E – koszalińskie
* F – łódzkie
* G – gdańskie
* H – opolskie
* I – miasto Łódź
* K – krakowskie
* L – lubelskie
* M – szczecińskie
* O – olsztyńskie
* P – poznańskie
* R – rzeszowskie
* S – katowickie (do 1957 r. stalinogrodzkie)[7]
* T – warszawskie
* W – miasto stołeczne Warszawa
* X – wrocławskie
* Z – zielonogórskie
Wyróżniki służb specjalnych:
* Y – Milicja Obywatelska[8]
* D – wojsko (sam. osobowe)
* U – wojsko (inne pojazdy)
* N – WOP
Inne typy tablic
* Wprowadzono wyróżnienie dla pojazdów cudzoziemców (druga litera zawsze Z) oraz dyplomatów (wyróżnik miasta stołecznego Warszawy i litera Z, żółte znaki).
* Tablice próbne miały białe tło i czerwone znaki. Pierwsza litera była wyróżnikiem województwa (wyróżniki takie same, jak na tablicach zwyczajnych), litery PR i 3 cyfry. W 1964 r. wprowadzono II zasób: 1 litera + 3 cyfry + litery PR.
* Tablice specjalne wydawano dla pojazdów wojska, Wojsk Ochrony Pogranicza i Milicji Obywatelskiej; wzorzec numeru był taki sam, jak na tablicach zwyczajnych.
1976-2000
W roku 1975 po raz kolejny zmieniono podział administracyjny kraju, ustanawiając 49 województw i likwidując powiaty. W ślad za ową reformą administracyjną, 15 marca 1976 r. Minister Komunikacji wydał Zarządzenie w sprawie oznaczania pojazdów samochodowych i przyczep, wprowadzające nowy system rejestracji pojazdów.
Nowe tablice były nadal czarne z białymi znakami, ale były większe od poprzednich (tablice samochodowe miały wymiary 520 × 120 mm). Zastosowano też całkowicie nowy, bardziej czytelny, specyficznie polski krój pisma, stosowany z niewielkimi zmianami do dziś.
Przywrócono 7 znakową długość numeru stosowaną w latach 1922-1937 i 1944-1946. Wprowadzono układ 3 litery + 4 cyfry dla pojazdów prywatnych. 2 pierwsze litery były wyróżnikiem województwa (każde województwo otrzymało po 2 wyróżniki – nowe wyróżniki sukcesywnie wprowadzano w 1980, 1993 i 1997 r.). Trzecia litera była częścią wyróżnika pojazdu, stosowaną zazwyczaj w celu rejonizacji wg gmin/ich zespołów (rejonów) lub dzielnic.
Oznakowanie 3 litery + 3 cyfry + 1 litera było zastrzeżone dla pojazdów państwowych. Tak samo jak na tablicach pojazdów prywatnych, 2 pierwsze litery oznaczały województwo. Od 1983 r. ostatnią literą numeru pojazdów państwowych nie mogły być A, I, J, L, M, O, T, W – litery te pełniły funkcję "wyróżnika przynależności pojazdu".
W 1980 r. wprowadzono nowe wyróżniki dla poszczególnych województw. Odtąd województwa bydgoskie, gdańskie, krakowskie, łódzkie, poznańskie i wrocławskie miały po 4 wyróżniki, województwo katowickie – 5; warszawskie – 6, a pozostałe województwa – po 3.
Na samochodach umieszczano dwie tablice – z przodu i z tyłu, natomiast na innych pojazdach – jedną, z tyłu. Do 1978 r. dla ciągników rolniczych wydawano dwie tablice samochodowe (tylna dwurzędowa o wymiarach 290 × 230 mm), natomiast od 1979 r. – jedną motocyklową (tylko na tył, o wymiarach 190 × 150 mm). Do 1983 r. na przyczepach o ciężarze powyżej 750 kg oraz przyczepach turystycznych umieszczano osobną tablicę, natomiast na przyczepach o ciężarze do 750 kg oraz motocyklowych – tylną tablicę przeniesioną z pojazdu ciągnącego. Od 1984 r. wszystkie przyczepy, oprócz motocyklowych, musiały mieć osobną tablicę. Do 1991 r. wszystkie motocykle musiały mieć namalowany numer rejestracyjny na przednim błotniku. Przyczepy i naczepy samowyładowawcze oprócz tablic musiały mieć namalowany numer rejestracyjny na tylnej burcie. Znaki musiały być białe lub kontrastować z kolorem burty. Przepis ten nie dotyczył przyczep, które nie miały burty w kształcie płaszczyzny.
Termin wymiany tablic rejestracyjnych wz. 1956 kilkakrotnie przesuwano, ostatecznie stare tablice straciły ważność 31 grudnia 1983 r. Do 1993 r. tablice mogły być wykonane z materiałów innych niż blacha (np. z plastiku), a od 1983 r. musiały być odporne na pożar oraz posiadać znak legalizacyjny (grawerkę), określony obowiązującą normą. Zawierał on nazwę gminy oraz rok rejestracji pojazdu. Tablice inne niż blaszane, zniesione w roku 1993 r., zachowały ważność do 31 grudnia 1995 r.
Tablice motorowerowe, wprowadzone w 1983 r., miały zielone tło, tak jak tablice cudzoziemskie i wymiary 140 × 115 mm. Do września 1996 r. numery rejestracyjne motorowerów mogły być wydawane tylko w układzie 3 litery + 4 cyfry.
Na początku lat 90., wskutek gwałtownego wzrostu ilości samochodów na polskich drogach, okazało się, że w kilku województwach pojemność rejestracyjna przyjętego systemu wyczerpuje się. W 1991 r. zniesiono więc podział na pojazdy prywatne i państwowe (tablice państwowe zachowały ważność do 31 grudnia 1993 r.), a w 1993 r. wprowadzono nowe wyróżniki dla województw z dużą ilością samochodów (1 dla województwa katowickiego i 2 dla warszawskiego). W 1996 r. dopuszczono natomiast stosowanie układu 3 litery + 3 cyfry + 1 litera dla wszystkich pojazdów po wyczerpaniu pojemności rejestracyjnej układu 3 litery + 4 cyfry, zaś w 1997 r. wprowadzono 4 nowe wyróżniki dla województwa warszawskiego. W takim kształcie tablice te wydawano do 2000 r.
Po reformie administracyjnej kraju w 1999 r., a przed wprowadzeniem nowych tablic, do końca obowiązywania starych tablic mogły być stosowane wyróżniki tylko z tych starych województw, w których mieściły się stolice nowych województw. Wyróżniki pozostałych województw mogły być stosowane tylko do 30 czerwca 1999 r. (przepis ten nie był przestrzegany w niektórych województwach). Na tablicach tymczasowych mogły być stosowane wyróżniki ze wszystkich starych województw.
Tablice wz. 1976 obowiązują nadal i pojazdy z takimi tablicami będzie można spotkać na polskich drogach jeszcze przez wiele lat.
Oznaczenia tablic rejestracyjnych wg starych województw
Wyróżniki województw: (stan na 31 grudnia 1998 r.)
* Biała Podlaska BP, BA, BS, tablice tymczasowe – A5-A9
* Białystok BK, BT, BI, tablice tymczasowe – B0-B4
* Bielsko-Biała BB, BL, BO, tablice tymczasowe – B5-B9
* Bydgoszcz BY, BG, BD, BC, tablice tymczasowe – C0-C4
* Chełm CH, CM, CU, tablice tymczasowe – C5-C9
* Ciechanów CI, CN, CA, tablice tymczasowe – D0-D4
* Częstochowa CZ, CE, CO, tablice tymczasowe – D5-D9
* Elbląg EL, EG, EB, tablice tymczasowe – E0-E4
* Gdańsk GD, GK, GA, GN, tablice tymczasowe – E5-E9
* Gorzów Wlkp. GO, GW, GR, tablice tymczasowe – F0-F4
* Jelenia Góra JG, JE, JA, tablice tymczasowe – F5-F9
* Kalisz KL, KZ, KP, tablice tymczasowe – G0-G4
* Katowice KA, KT, KB, KC, KD, KX, tablice tymczasowe – G5-G9
* Kielce KI, KE, KJ, tablice tymczasowe – H0-H4
* Konin KN, KM, KF, tablice tymczasowe – H5-H9
* Koszalin KO, KG, KY, tablice tymczasowe – I0-I4
* Kraków KR, KK, KW, KV, tablice tymczasowe – I5-I9
* Krosno KS, KU, KH, tablice tymczasowe – J0-J4
* Legnica LG, LC, LI, tablice tymczasowe – J5-J9
* Leszno LE, LS, LN, tablice tymczasowe – K0-K4
* Lublin LU, LL, LB, tablice tymczasowe – K5-K9
* Łomża LO, LM, LA, tablice tymczasowe – L0-L4
* Łódź LD, LZ, LF, LW, tablice tymczasowe – L5-L9
* Nowy Sącz NS, NO, NA, tablice tymczasowe – M0-M4
* Olsztyn OL, ON, OT, tablice tymczasowe – M5-M9
* Opole OP, OE, OD, tablice tymczasowe – N0-N4
* Ostrołęka OS, OK, OR, tablice tymczasowe – N5-N9
* Piła PI, PA, PY, tablice tymczasowe – O0-O4
* Piotrków Tryb. PT, PK, PU, tablice tymczasowe – O5-O9
* Płock PL, PC, PB, tablice tymczasowe – P0-P4
* Poznań PO, PN, PZ, PW, tablice tymczasowe – P5-P9
* Przemyśl PR, PM, PE, tablice tymczasowe – R0-R4
* Radom RA, RO, RD, tablice tymczasowe – R5-R9
* Rzeszów RZ, RE, RW, tablice tymczasowe – S0-S4
* Siedlce SE, SD, ST, tablice tymczasowe – S5-S9
* Sieradz SI, SA, SB, tablice tymczasowe – T0-T4
* Skierniewice SK, SN, SF, tablice tymczasowe – T5-T9
* Słupsk SL, SP, SG, tablice tymczasowe – U0-U4
* Suwałki SU, SW, SO, tablice tymczasowe – U5-U9
* Szczecin SZ, SC, SM, tablice tymczasowe – V0-V4
* Tarnobrzeg TG, TB, TE, tablice tymczasowe – V5-V9
* Tarnów TA, TN, TW, tablice tymczasowe – W0-W4
* Toruń TO, TU, TY, tablice tymczasowe – W5-W9
* Wałbrzych WB, WY, WH, tablice tymczasowe – X0-X4
* Warszawa WA, WS, WI, WU, WG, WF, WX, WZ, WM, WT, WP, WV, tablice tymczasowe – A0-A4
* Włocławek WL, WK, WE, tablice tymczasowe – X5-X9
* Wrocław WR, WO, WC, WW, tablice tymczasowe – Y0-Y4
* Zamość ZA, ZM, ZC, tablice tymczasowe – Y5-Y9
* Zielona Góra ZG, ZE, ZN, tablice tymczasowe – Z0-Z4
Wyróżniki służb specjalnych:
* Milicja Obywatelska (od 1990 r. Policja) MO
* Ludowe Wojsko Polskie (po upadku PRL Wojsko Polskie) U
* Wojska Ochrony Pogranicza (od 1991 r. Straż Graniczna) HW
* Nadwiślańskie Jednostki Wojskowe MSWiA (do ostatecznej likwidacji w 2000 r.) oraz GROM (do 1999 r. gdy przeszedł w podporządkowanie MON) HN
Inne typy tablic
* Tablice tymczasowe wprowadzono w 1981 r. Miały żółte znaki. Numer składał się z litery i 6 cyfr – litera i pierwsza cyfra oznaczały województwo. Tablice tymczasowe w latach 1981-1983 były stosowane w celu przejazdu z miejsca zakupu pojazdu do miejsca zamieszkania właściciela lub wywozu pojazdu za granicę. Od roku 1984 stosowano je również do rejestracji czasowej i niezbędnych przejazdów w celu naprawy, przeglądu itp., a od 1999 r. także do celów eksploatacji pojazdu w ramach badań i prób.
* Tablice próbne miały czerwone tło. Pierwszą literą była zawsze X, następne 2 były wyróżnikiem województwa. Tablice próbne w latach 1976-1983 były wydawane dla pojazdów czasowo dopuszczonych do ruchu, a od roku 1984 dla pojazdów eksploatowanych w ramach badań i prób przeprowadzanych przez właściwe przedsiębiorstwa lub placówki naukowo-badawcze. Wycofano je 31 grudnia 1998 r.
* Tablice cudzoziemskie miały zielone tło i białe znaki. Pierwszą literą numeru była zawsze I, po niej następował wyróżnik województwa. Wydawano je cudzoziemcom zamieszkałym w Polsce i zagranicznym osobom prawnym, nie korzystającym z przywilejów i immunitetów dyplomatycznych. Od 1984 r. wydawano je tylko cudzoziemcom bez karty stałego pobytu (cudzoziemcom z kartą wydawano tablice zwyczajne). Wycofano je 31 grudnia 1993 r. ale zachowały ważność do 31 grudnia 1995 r.
* Tablice dyplomatyczne wydawano dla pojazdów przedstawicielstw i misji dyplomatycznych i konsularnych państw obcych i organizacji narodowych w Polsce oraz ich personelu, korzystających z przywilejów i immunitetów dyplomatycznych. Litery były wyróżnikiem województwa warszawskiego (zawsze stosowano tylko WA). 2 pierwsze cyfry były kodem państwa, a 3 następne oznaczały przeznaczenie pojazdu. Tablice dwurzędowe dyplomatyczne miały wymiary 330 × 230 mm. Tablice motocyklowe wprowadzono 1 czerwca 1991 r.
* Tablice specjalne były stosowane dla pojazdów Wojska Polskiego, Straży Granicznej, jednostek wojskowych MSWiA oraz Milicji Obywatelskiej (od 1990 r. – Policji). Numer ciężarek wojskowych mógł być namalowany białą farbą na tylnej burcie pojazdu i na bocznych drzwiach. Na tablicach wojskowych stosowano kody: UA, UC, UE, UF, UG, UH, UK, UL, UN, UO, UR, US i UW. Na tablicach policyjnych stosowano kody: MOA, MOF, MOK, MOP i MOS na tablicach samochodowych oraz MOR i MOT na tablicach motocyklowych.
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Wto 11:26, 22 Wrz 2009 |
|
michael123 napisał: |
Proszę bardzo:
(...)
23.UAZ 469 ( UI 5646 )
(...)
|
No to wygląda na to, że DeA się rypnęły, bo samochody osobowe należące do LWP miały wyróżnik D na sześcioznakowych tablicach rejestracyjnych. U miały inne pojazdy. Chyba, że UAZ wówczas nie był kwalifikowany jako osobowy. W co osobiście wątpię. |
|
|
|
|
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 25 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Wto 12:10, 22 Wrz 2009 |
|
pewnie się rypneli... zwłaszcza, że sama w sobie rejestracja UI 5646 jest prawidłowa...
mogli też sugerować się jakimś zdjęciem... problem z wojskiem polega na tym, że było ono jakby niezależne od całej ewidencji pojazdów... stąd sam widziałem jak przekładano numery z jednego na inny samochód (i to nie koniecznie tej samej marki ) i wyjeżdżał na poligon trzy razy (rejestracyjnie) ten sam samochód...
gdzie kończy się logika tam zaczyna się wojsko - taka tam sobie myśl z czasów służby najjaśniejszej rp |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marcin
User
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 459 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany:
Nie 15:59, 03 Sty 2010 |
|
1. Warszawa M -20 ( KR 5865 ) Kraków
2. Trabant 601 ( MI - 2882 ) Łobez
3. Syrena 104 ( HK - 58 65 ) Krapkowice
4. Łada 1500 ( KAV - 0849 ) Katowice
5. Wartburg 353 ( GDA 2331 ) Gdańsk
6. Wołga M-21 ( PO - 0261 ) Ostrów Wielkopolski
7. GAZ 69 ( UNU 5321 ) LWP
8. Trabant P-50 ( SP - 43532 ) Pszczyna
9. Polonez 1500 ( WRA 2498 ) Wrocław
10. ZAZ 969A ( OL 32-07 ) Lidzbark Warmiński
11. Wartburg 312 ( ZA 1538 ) Zielona Góra
12. Fiat 125p ( AM 4051 ) Białystok
13. Skoda 120L ( OPC 5271 ) Opole
14. Wołga M-24 ( WO 2266 ) Warszawa Mokotów
15. Fiat 126p ( IA 9334 ) Łódź Śródmieście
16. Moskwicz 407 ( RA 3402 ) Rzeszów
17. Wartburg 311 cabrio ( HX 5417 ) Opole
18. Warszawa 203 sedan ( LM - 4421 ) Lubartów
19. Żuk A-07 ( BGA 66612 ) Bydgoszcz
20. Dacia 1310 ( WYO 7349 ) Wałbrzych
21. Łada niva ( TAR 2385 ) Tarnów
22. Tatra 603 ( SA 9002 ) Będzin
23. Wartburg 311camping ( MS 1707 ) Szczecin
24. UAZ 469 ( UI 5646 ) LWP
25. Moskwicz 408 ( LL 4972 ) Lublin
Jeśli chcecie kolejne to napiszcie rejestracje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220 Przeczytał: 38 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Nie 19:10, 03 Sty 2010 |
|
To jest pytanie retoryczne No dawaj. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Marcin
User
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 459 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany:
Nie 19:59, 03 Sty 2010 |
|
Nie ma problemu, tylko niech ktoś miły spisze z kultowych.
W sumie to najtrudniej jest znaleźć znaczenie trzeciej litery w rejestracjach z 1976, ale staram się wertować odpowiednie źródła. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3551 Przeczytał: 42 tematy
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 20:15, 03 Sty 2010 |
|
zasadniczo wszystkie numery rejestracyjne nadają się do wymiany , krój liter i cyfr oraz wymiary to czysta partyzantka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|