|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Nie 14:13, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:25, 26 Lip 2010 |
|
cichy555 napisał: |
no tak ale jeśli seria zakończy się na 80 (chyba, że będzie te 120, to można dalej nie czytać moich wywodów ), to zostaje 10 modeli, których zadzior "nie wymienił" (wiadomo o co chodzi). Pozostaje nysa cywilna, fiat 125 MR, może te rumuńskie i z czeskich kilka skód + avia...hmmm 10 to za mało wtedy by było, bo pewnie i z NRD i ZSRR by znowu znaleźli jakieś auta. Czyli może jednak nie będzie tylko 80 ?
Cytat: |
mnie zastanawiają te 3 polskie modele...
Bo ma być 5, dwa znamy (r-20 i polonez coupe), MRa i Nyski cywilnej nie będzie...
Więc co? |
Syrena 102 ? Polonez truck może ? Żuk A03 ? Warszawa Furgon ? |
Powiedziałbym, że typujesz wyjątkowo celnie... |
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 14:16, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:25, 26 Lip 2010 |
|
Marcin napisał: |
Mnie z kolei wydaje się, że jednym z tych 5 polskich modeli będzie Warszawa Furgon albo Fiat 126p FL. |
Zimno, a nawet lodowato... Na liście do 70. numeru nie ma żadnego z powyższych modeli... |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 14:18, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:25, 26 Lip 2010 |
|
skorpionman napisał: |
Zadzior, czy coś z napędem na cztery łapy jest przewidziane, jakbyś mógł zdradzić? Może być i na sześć łap |
Poza Honkerem nie. |
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Nie 14:23, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:25, 26 Lip 2010 |
|
A tak odchodząc od tematu....
zadzior, czy gdy poprosili Cię o współpracę przy Ogórku, to wspominali coś o współpracy przy innych modelach autobusów lub ciężarówek?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 14:23, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:26, 26 Lip 2010 |
|
classicline napisał: |
Zamiast Wawy furgon wolałbym pocztylion, ale co tam...
No tak i statystycznie na ostatnią 10-kę zostają trzy: FSO 1500, Nysa cywilna i może polonez akwarium (wersja z "noskiem") lub coś innego.
I wszystko by się zgadzało.
A jak by chcieli faktycznie przedłużyć serię do 120 sztuk, czyli jeszcze o 40, to musieli by dać 10 polskich.
I jeśli nie ciężarówki ani autobusy, to będą rzeźbić w odmianach nadwoziowych i "liftingowych" naszych polskich samochodów, co mi osobiście pasuje, ale nie wiem jak innym.
Generalnie ciężarówki i autobusy wolałbym w oddzielnej serii.
A wracając do Poloneza Coupe...
Ja już mam, i coupe, i 3d.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Zapominasz o Syrenach. Jak dotąd były tylko 104, 105 i Bosto. Wciąż brakuje: 100, 101, 102, 102S, 103, 103S i R20. Celowo wumieniam wersje S, bo różniły one się znacząco od wersji podstawowych. Ja osobiście bardzo bym chętnie w serii widział komplet Syrenek. |
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Nie 14:30, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:26, 26 Lip 2010 |
|
zadzior napisał: |
Zapominasz o Syrenach. Jak dotąd były tylko 104, 105 i Bosto. Wciąż brakuje: 100, 101, 102, 102S, 103, 103S i R20. Celowo wumieniam wersje S, bo różniły one się znacząco od wersji podstawowych. Ja osobiście bardzo bym chętnie w serii widział komplet Syrenek. |
Też bym chciał, ale dla mnie syreny od 100 do 105 to są właśnie odmiany liftingowe
Z resztę r20 ma być, 102 pewnie też, bo gdzieś tam IST pokazywało rajdową.
Do 103 mam blaszki, to sobie zrobię ze 104ki, tylko 100 i 101 mi brakuje...
A wersje S....?
faktycznie to było by ciekawe.... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez classicline dnia Nie 14:32, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 14:39, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:27, 26 Lip 2010 |
|
classicline napisał: |
A tak odchodząc od tematu....
zadzior, czy gdy poprosili Cię o współpracę przy Ogórku, to wspominali coś o współpracy przy innych modelach autobusów lub ciężarówek?
|
Na razie to podsunąłem pomysł modelu Ikarusa 260 do przemyślenia. Pojazdy tego typu były eksploatowane we wszystkich demoludach i nie tylko. Można powiedzieć, że był to pojazd nawet bardziej powszechny niż "ogórek", bo te ostatnie były na Węgrzech znane, ale bardziej popularne były Ikarusy. Natomiast Ikarusy 260 były wszędzie. Nie od rzeczy też jest to, że właśnie ukończyliśmy odbudowę takiego pojazdu, więc jak by co jest z czego robi dokumentację do modelu.
Pod poniższym adresem na kilku stronach przedstawiono ponadroczną odbudowę Ikarusa 260.04 z 1982 roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha, i jeszcze oficjalna strona projektu, niestety nie aktualizowana od kwartału:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 14:42, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 14:45, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:27, 26 Lip 2010 |
|
classicline napisał: |
zadzior napisał: |
Zapominasz o Syrenach. Jak dotąd były tylko 104, 105 i Bosto. Wciąż brakuje: 100, 101, 102, 102S, 103, 103S i R20. Celowo wumieniam wersje S, bo różniły one się znacząco od wersji podstawowych. Ja osobiście bardzo bym chętnie w serii widział komplet Syrenek. |
Też bym chciał, ale dla mnie syreny od 100 do 105 to są właśnie odmiany liftingowe
Z resztę r20 ma być, 102 pewnie też, bo gdzieś tam IST pokazywało rajdową.
Do 103 mam blaszki, to sobie zrobię ze 104ki, tylko 100 i 101 mi brakuje...
A wersje S....?
faktycznie to było by ciekawe.... |
Hmm, no można i tak ująć. Nie mniej jednak nie pogniewałbym się na komplecik A swoją drogą wciąż brakuje samochodów montowanych w FSO w latach 70. Było tego całkiem sporo i ewidentnie tworzyły krajobraz motoryzacyjnej Polski lat 70. i 80. |
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6321 Przeczytał: 108 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 15:01, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:28, 26 Lip 2010 |
|
Mój talent deukcyjny podpowiada mi, że właśnie rozwiązaliśmy zagadkę brakujacych trzech samochodów:
-Polonez Coupe
-Polonez Truck
-Syrena R20
-Syrena 102
-Żuk A03 "Smutek"
Amen |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Nie 15:06, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:28, 26 Lip 2010 |
|
na razie domniemamy tylko
ale dobra...
a teraz radzieckie i niemieckie... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 15:10, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:28, 26 Lip 2010 |
|
Piotrek_EPKK napisał: |
Mój talent deukcyjny podpowiada mi, że właśnie rozwiązaliśmy zagadkę brakujacych trzech samochodów:
-Polonez Coupe
-Polonez Truck
-Syrena R20
-Syrena 102
-Żuk A03 "Smutek"
Amen |
No to zaś będą wydatki
PS.Niech ktoś wrzuci to na motonewsa.Zemdleją ze zdziwienia |
|
|
|
|
classicline
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1046 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/oko-lice
|
Wysłany:
Nie 15:13, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:29, 26 Lip 2010 |
|
W sumie to nie ma się czym dziwić....
no może polonezem coupe... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 15:14, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:29, 26 Lip 2010 |
|
koneser20 napisał: |
Piotrek_EPKK napisał: |
Mój talent deukcyjny podpowiada mi, że właśnie rozwiązaliśmy zagadkę brakujacych trzech samochodów:
-Polonez Coupe
-Polonez Truck
-Syrena R20
-Syrena 102
-Żuk A03 "Smutek"
Amen |
No to zaś będą wydatki
PS.Niech ktoś wrzuci to na motonewsa.Zemdleją ze zdziwienia |
Panowie, przecież prosiłem o dyskrecję... A z radzieckich będą 4 prawie współczesne, które na styk mieszczą się w PRL. Z tych czterech jeden jest już znany z zapowiedzi. |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 15:20, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6321 Przeczytał: 108 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 15:16, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:29, 26 Lip 2010 |
|
classicline napisał: |
na razie domniemamy tylko
ale dobra...
a teraz radzieckie i niemieckie... |
to już mniej pasjonujące jest. z ZSRR stawiam na Aleko, Moskwicza 412 oraz Ładę (z serii Żiguli). Z NRD śmiało można obstawiać kolejną wariację Wartburga (Trans...), może IFA Framo (oj to by za dobrze było). Mogą wsadzić też Melkusa lub Saschenringa. I nie zapomniajmy o Trabanice. P50 sedan i 501 Universal to pewniaki... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 15:18, 25 Lip 2010 PRZENIESIONY Pon 8:29, 26 Lip 2010 |
|
Piotrek_EPKK napisał: |
classicline napisał: |
na razie domniemamy tylko
ale dobra...
a teraz radzieckie i niemieckie... |
to już mniej pasjonujące jest. z ZSRR stawiam na Aleko, Moskwicza 412 oraz Ładę (z serii Żiguli). Z NRD śmiało można obstawiać kolejną wariację Wartburga (Trans...), może IFA Framo (oj to by za dobrze było). Mogą wsadzić też Melkusa lub Saschenringa. I nie zapomniajmy o Trabanice. P50 sedan i 501 Universal to pewniaki... |
Twoje pewniaki Cię w dużej mierze zawiodą... Będzie za to kilka zaskoczeń... |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|