|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
simon2107
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 779 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warmia i Mazury
|
Wysłany:
Nie 9:48, 22 Sie 2010 |
|
sirPablo napisał: |
a znaszych do końca roku ja myślę że będzie żuk smutek i na koniec roku polonez coupe |
Myślę, że szybciej doczekamy się syreny r 20 lub 102 i może żuka-przeróbki form w oparciu o już istniejące będą mniej pracochłonne i tańsze. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez simon2107 dnia Nie 9:48, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 10:59, 22 Sie 2010 |
|
sam jestem zawiedziony brakiem Jelcza , ale biorąc pod uwagę cenę Skody RTO , czy naszej wersji żywicznej , to taki model kosztowałby tyle , że by się nie sprzedał i chyba DeA zdaje sobie z tego sprawę , więc może nie psioczmy i skupmy się na tym co może nas jeszcze przyjemnego czekać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 11:27, 22 Sie 2010 |
|
simon2107 napisał: |
przeróbki form w oparciu o już istniejące będą mniej pracochłonne i tańsze. |
Nikt form przerabiać nie będzie. Jedynie możliwe jest wykorzystanie tych samych elementów form do innych modeli (jeśli oczywiście elementy te są identyczne) Przykład:
Żuk i Żuk strażacki. Mają 3 wspólne elementy formy (identyczny dach, identyczna wewnętrzna część formy, identyczny przód), Reszta jest nowa. Nikt nie bedzie niszczył form bo IST ich potrzebuje do swojej normalnej produkcji i tyle.
Także w żukach nawet widać gołym okiem wykorzystanie np. części formy odpowiadającej za oddanie wnętrza - przy nieistniejących oknach są ciągle kołeczki-nity do przytwierdzenia szybek (które w zwykłym żuku są) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:19, 22 Sie 2010 |
|
1313 napisał: |
P50 sedan |
Nie. 601 Kombi vel Universal. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:22, 22 Sie 2010 |
|
sirPablo napisał: |
Z dziś rana lista prezentuje się już tak
Polskie:
- Polonez Coupe
- Polonez Truck
- Syrena R20
- Syrena 102
- Żuk A03 "Smutek";
ZSRR:
- Ził 111;
- Moskwicz 2141;
- ZAZ Tavria;
- Łada 2109;
- RAF Łatvija
NRD:
- Ifa F8;
- P70 Coupe
- P50 sedan (?) - być może
- Barkas skrzyniowy;
- Wartburg trans
Specjalne:
- Polonez Milicja
a znaszych do końca roku ja myślę że będzie żuk smutek i na koniec roku polonez coupe |
Trabant to będzie 601 Kombi, a z polskich się ukażą w tym roku Tarpan Honker, Syrena 102 i być może Żuk A03. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:24, 22 Sie 2010 |
|
meteor19839 napisał: |
Zadzior to w jakim numerze ukaze sie zuk smutek i wartburg trans??
powiem ci ze zalamalem sie co do ogorka:( czy masz jakies nowe wiesci?
pozdrawiam |
Wartburg 353 Trans ma się ukazać w numerze 59., a Żuk A03 w 61.
Wieści nowych nie mam |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:26, 22 Sie 2010 |
|
Marcin_FTŚ napisał: |
Mnie bardziej ciekawi kiedy pojawią się Tavria i Samara, chociaż brakować mi będzie w kolekcji Skody Favorit a w późniejszym numerze Skody Forman. |
Tavria i Samara ukażą się zaraz po Honkerze. |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 12:36, 22 Sie 2010 |
|
jat02 napisał: |
sam jestem zawiedziony brakiem Jelcza , ale biorąc pod uwagę cenę Skody RTO , czy naszej wersji żywicznej , to taki model kosztowałby tyle , że by się nie sprzedał i chyba DeA zdaje sobie z tego sprawę , więc może nie psioczmy i skupmy się na tym co może nas jeszcze przyjemnego czekać |
Wybacz, ale kompletnie się z Tobą nie zgadzam. Jak już pisałem wcześniej gablotkowy model Chaussona w skali 1:43 firmy Norev kosztuje ok. 220-250 PLN. Jeśli przyjąć, że modele gazetowe są średnio 3-4 razy tańsze od gablotkowych, to model ogórka w tej skali w wersji gazetowej nie powinien kosztować więcej, jak 70-80 PLN. Na ceny modeli chałupniczych bym się w w ogóle nie oglądał, bo to nie ta skala prosukcji, więc i nie ta skala kosztów, a co za tym idzie i ceny. Po prostu DeA musiałaby zaryzykować i zrobić serię takiego modelu na próbę. |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 13:20, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 13:10, 22 Sie 2010 |
|
Więc do końca roku Poza Honkerem, syrenka 102 i 15-ego grudnia Żuczek. Nie ma tragedii Aha nie można zapominać, że polonez milicyjny nas czeka, więc 4 modele polskie |
|
|
|
|
Długi
User
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 601 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk/Londyn
|
Wysłany:
Nie 13:19, 22 Sie 2010 |
|
Ja i tak z każdego nowego modelu bardzo się cieszę niezależnie jakiej to marki bądź kraju |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 13:40, 22 Sie 2010 |
|
Zadzior - model gablotkowy , zgoda , ale o ile mi wiadomo , nie ukazał się do tej pory chyba żaden model autobusu w blistrze i w serii gazetkowej , właściwie nie bardzo sobie to wyobrażam , już teraz małe modele z naszej serii przychodzą do kiosku lub w prenumeracie jako uszkodzone lub z brakami , nie bardzo wyobrażam sobie dystrybucji tego modelu w takiej formie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 13:49, 22 Sie 2010 |
|
jat02 napisał: |
Zadzior - model gablotkowy , zgoda , ale o ile mi wiadomo , nie ukazał się do tej pory chyba żaden model autobusu w blistrze i w serii gazetkowej , właściwie nie bardzo sobie to wyobrażam , już teraz małe modele z naszej serii przychodzą do kiosku lub w prenumeracie jako uszkodzone lub z brakami , nie bardzo wyobrażam sobie dystrybucji tego modelu w takiej formie |
Junost z Avtolegend był znacząco większy od reszty modeli, choć mimo wszystko nadal trochę mniejszy od "ogórka", ale jakoś się dało. A francuskie gazetkowe Camiony, to już są wielkości "ogórka" z pewnością i jakoś sobie z dystrybucją poradzono. |
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 14:34, 22 Sie 2010 |
|
Zgadzam się z Zadziorem. Junost, czyli ZIŁ 118 to już prawie normalny autobus i nie słyszałem o problemach. Natomiast Francuzi mają już prawdziwe wielkoludy w nowej serii i też jakoś im to wychodzi. Mnie się wręcz wydaje, że taki Ogór mógłby kosztować cenę normalnego KAPa razy 2, czyli około 55 zł i chętnych by nie zabrakło, a oni też wyszliby na swoje z nawiązką. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 14:37, 22 Sie 2010 |
|
Super że wyjdzie Trabik 601 Universal i P70 (nieważne w jakiej wersji - liczy się, że w ogóle będzie) |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 6:53, 23 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 14:48, 22 Sie 2010 |
|
Tao napisał: |
Super, że wyjdzie Trabik 601 Universal i P70 (nieważne w jakiej wersji - liczy się, że w ogóle będzie) |
601 Universal jest i fajnie.P70 pod znakiem zapytania wraz Wartburgiem Trans .Reszta wszystko mi pasuje tylko ta łada i barkas :roll: |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|