FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Moje przygody z DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
renault4
User



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 423
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 8:59, 14 Lut 2011 Powrót do góry

dziękuje musze im zareklamować Poloneza Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 7:33, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Oj pewnie będzie sporo reklamacji Cupety. Ale jeśli się nie postarali przy jego produkcji, niech teraz się martwią...
renault4
User



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 423
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:31, 15 Lut 2011 Powrót do góry

W tym co mi przysłali to nie ma jednego chlapacza, listwy boczne niedomalowane, i cały pochlapany srebrną farbą Smile a na temat poprawności modelu się nie wypowiadam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
660
User



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 184
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lędziny

PostWysłany: Wto 17:53, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Mnie to dopiero ostro odpisali Confused

Szanowny Panie,

Jeśli zakupu dokonał Pan w punkcie sprzedaży detalicznej w pierwszej kolejności, należy podjąć próbę reklamacji w danym punkcie.
W przypadku odmowy prosimy o odesłanie reklamowanego modelu na adres wydawnictwa ze stosownym pismem.
Pragniemy zauważyć, że kupując wydanie w punktach sprzedaży detalicznej należy dokładnie sprawdzić model. Wydawnictwo nie ma obowiązku przyjmowania reklamacji takich modeli.
Serdecznie pozdrawiam,
BOK DeAgostini,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 660 dnia Wto 17:54, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:33, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Wcale się nie dziwię DeA i ich podziwiam za to że przyjmują reklamacje... Widziały gały co brały.
PiotrekP.
User



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 650
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rudna Wielka/ Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:24, 15 Lut 2011 Powrót do góry

arturg napisał:
Wcale się nie dziwię DeA i ich podziwiam za to że przyjmują reklamacje... Widziały gały co brały.


zgadzam się w 100%


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3561
Przeczytał: 45 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:29, 15 Lut 2011 Powrót do góry

reklamację mają obowiązek przyjąć wyłącznie z prenumeraty , model możesz oglądnąć dopiero po otwarciu przesyłki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cysior
User



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:49, 15 Lut 2011 Powrót do góry

arturg napisał:
Wcale się nie dziwię DeA i ich podziwiam za to że przyjmują reklamacje... Widziały gały co brały.


Gdyby ludzie z kontroli jakości (o ile mają takową) oraz faceci przy rozdziale modeli w Dea po punktach sprzedaży mieli swoje "gały" w porządku to by potem nie trzeba było reklamować. Czasem nie masz czasu latać po kioskach za kolejną sztuką która jest w miarę. To samo kupując na allegro. Kupujesz i odsyłasz partaczom z reklamacją - w końcu oni wypuszczają buble. I nie mówię tu o mikro rysce czy kropeczce. Modele nie mają lusterek, lamp, zderzaków, mają montowane dwie części lewe zamiast prawe i lewe. I w związku z tym że jakość montażu ich modeli spada gwałtowanie (Polonez MO, Ogóras, Polonez kupe masakra) wcale mnie nie dziwi ilość reklamacji - I BARDZO DOBRZE.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Wto 20:02, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Cochise
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 20:14, 15 Lut 2011 Powrót do góry

A co to za porównanie z allegro? Może ty masz chody mnie tam nigdy żaden sprzedawca nie przesłał towaru do pooglądania przed wylicytowaniem.... Można nie lubić DeA, ale bez przesady jest różnica przy zakupie jak coś możesz obejżeć, a jak musisz polegać na opisie i zdjęciach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cysior
User



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:42, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Cochise napisał:
A co to za porównanie z allegro? Może ty masz chody mnie tam nigdy żaden sprzedawca nie przesłał towaru do pooglądania przed wylicytowaniem.... Można nie lubić DeA, ale bez przesady jest różnica przy zakupie jak coś możesz obejżeć, a jak musisz polegać na opisie i zdjęciach.


Chyba nie rozumiesz. Kupujesz na allegro potem okazuje się, że model nie otwierany w blistrze jest walnięty i odsyłasz Dea a nie do sprzedawcy. Sprzedawca czy to w kiosku czy to na allegro najwyżej odda Ci kasę, a Ty chcesz przeciez model i to wolny od wad.
Co ma nie lubienie Dea do faktycznej miernej jakości ich wyrobu? Ktoś musi być odpowiedzialny za produkowane buble i w żadnym wypadku nie powinien być to nabywca. Kupuję bubla i ja jestem winny, bo nie oglądnąłem i nie sprawdziłem towaru przed kupnem ?
Najwyższy czas żeby ten tok myślenia zmienił się w PL.
PR w Polsce polega na gadaniu a nie na czynach..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Wto 21:05, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 9 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 20:51, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Towar wadliwy oddajesz sprzedawcy (tu: kiosk)- a że w tym konkretnym wypadku kolegi 660 DeA wzięło na siebie (w wypadku braku dobrej woli sprzedawcy) możliwość wymiany, to akurat tylko plus na ich rzecz.
Wymiana z prenumeraty to inna bajka. Tu mamy kiosk, jako zupełnie innego sprzedającego.
renault4
User



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 423
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:55, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Dzisiaj mi odpowiedzieli:

Szanowny Panie,

Reklamacja na numer 64 została przyjęta.
Czas oczekiwania wynosi około 4 tygodni.

Serdecznie pozdrawiam,
BOK DeAgostini,

Kolego bardzo proszę o nie podawanie nazwisk pracowników BOK - Mod

mam u nich prenumerate od samego początku i POLDEK jest pierwszym modelem który musiałem reklamowac czyli w moim przypadku nie mam do nich pretensji ( poza skopanymi w innym sensie modelami Smile )

zapomniałem o tych nazwiskach przepraszam Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez renault4 dnia Wto 22:32, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Cochise
User



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 1278
Przeczytał: 59 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Wto 21:24, 15 Lut 2011 Powrót do góry

cysior napisał:
Chyba nie rozumiesz. Kupujesz na allegro potem okazuje się, że model nie otwierany w blistrze jest walnięty i odsyłasz Dea a nie do sprzedawcy.
Raczej Chyba Ty nie rozumiesz różnicy pomiędzy możliwością obejrzenia czegoś choćby poprzez blisterek, a oglądaniem zdjęcia, bo do tego się odniosłem. Pominę już fakt, że w tym wypadku raczej odesłałbym do sprzedawcy o ile o fakcie uszkodzenia nie poinformował.
cysior napisał:
Widzę że znów bronisz Dea
I co w związku z tym? Spoko jak uznam, że Ciebie ktoś oskarża niesłusznie też będe Cię bronić Razz Inna sprawa, że jako takiej to DeA nigdy nie broniłem Kwadratowy
cysior napisał:
- co ma nie lubienie Dea do faktycznej miernej jakości ich wyrobu?
Nic, nieadekwatny do sytuacji przykład i owszem może coś mieć.
cysior napisał:
Ktoś musi być odpowiedzialny za produkowane buble i w żadnym wypadku nie powinien być to nabywca.
I pewnie jest, ale jeśli ktoś Ci sprzeda rower bez kółka co widać, też go na następny dzień zareklamujesz z powodu braku kółka?
cysior napisał:
Kupuję bubla i ja jestem winny, bo nie oglądnąłem i nie sprawdziłem towaru przed kupnem?
No niestety na nabywcy ciąży obowiązek sprawdzenia stanu towaru przed zakupem
cysior napisał:
Najwyższy czas żeby ten tok myślenia zmienił się w PL.
Wolałbym osobiści żeby nie, bo wtedy zacznę wątpić kompletnie w ludzką inteligencję i będzie tak jak w stanach na tabletkach nasennych ostrzeżenie: "Uwaga może powodować senność" Smile Wink
Pomijając zresztą to przekomarzanie kompletnie pominąłeś pewien drobiazg:
simon.templar napisał:
Towar wadliwy oddajesz sprzedawcy (tu: kiosk)- a że w tym konkretnym wypadku kolegi 660 DeA wzięło na siebie (w wypadku braku dobrej woli sprzedawcy) możliwość wymiany, to akurat tylko plus na ich rzecz.
Właśnie w tym rzecz, o ile mi się dobrze wydaje w większości wypadków reklamacje załatwia się w miejscu zakupu, a dopiero później u producenta i tak też odpowiedziała DeA.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cochise dnia Wto 21:25, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
1313
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 21:26, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Ale to tylko dowodzi tego, że podobnie badziewiastego modelu jak Coupe jeszcze nie było... A ty wywal w te pędy nazwisko z postu, bo Ci zaraz ostrzeżenie dadzą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cysior
User



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:03, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Cochise - niestety nie będę cytował Twojego cytowania bo będzie to jeden wieki bajzel, więc napiszę tak: nie, nie pierwszy raz bronisz bubli Dea i po raz kolejny podejrzewam Cię o to że z jakiś sobie znanych powodów dbasz o ich PR. Niestety nie przekonasz mnie, że smutek ma śliczne koła, drzwi w Polonezie coupe są ok, że przód ogórka jest fajny, a także że ich modele są coraz lepszej jakości - fakty oraz opinie forumowiczów mówią za siebie.

Co do USA, może i kraj idiotyzmów, ale akurat tam firmy dbają o swoją markę, nie marudzą, że mają coś wymienić czy oddać kasę i to bez zwalania winy na kupującego, że był ślepy jak brał ich produkt. Ani że chodził po śniegu w kozakach i dlatego jest winny ich rozklejenia się (niedawna reklamacja mojej żony w PL) Polska to kraj gdzie reklamacje są najpierw odrzucane i zawsze winny jest klient. W USA nie zostaje się bez sprzętu czy produktu i nie czeka się na odrzucenie reklamacji, ale po prostu towar się szybko wymienia, żeby nie było smrodu - taka jest różnica.

Reasumując - ja kompletnie Cię nie rozumie ale i też wcale nie zależy mi by to zmienić.
Więc znów nie widzę sensu dalszej "dyskusji". pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cysior dnia Śro 9:11, 16 Lut 2011, w całości zmieniany 18 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin