|
Autor |
Wiadomość |
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Nie 17:31, 29 Kwi 2012 |
|
łyżeczka dziegciu: tylne lampy
powinny być schowane we wnęki a nie wystające (nałożone na karoserię)
ale poza tym - super... i fajnie, że to starsza wersja od razamanasowej - można będzie mieć dwie różne do kolekcji
pierwsze co zrobię to wywalę kufer, żeby jeszcze bardziej ją postarzyć (n126b -> n126a) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiedzu dnia Nie 17:36, 29 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
mto
User
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 423 Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:59, 29 Kwi 2012 |
|
fati65 napisał: |
mto napisał: |
Zdecydowanie extra wiadomość na majówkę. Widać, że DeA jednak słucha klientów. Osobiście parę razy pisałem do nich z prośbą o N126 I to jest dodatek do serii a nie motor w skali 1:24
Piotrek oczywiście, że będzie pasować do haka, w końcu hak jest specjalnie zrobiony do niej. |
Widocznie przejeli się tym pisaniem i na Twoją prośbę będzie N126 , może nawet dostaniesz jeden egzempaerz z dedykacją |
Ja myślę, dedykacja musi być |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
yurek65
User
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 1603 Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 43 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnica Białostocka
|
Wysłany:
Pon 12:29, 30 Kwi 2012 PRZENIESIONY Pon 12:53, 30 Kwi 2012 |
|
Na ebayu jest już NIEWIADOW N126
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 13:28, 30 Kwi 2012 |
|
Szkoda tylko, że "maluszek" i nasza przyczepka mają różne tablice rejestacyjne ! |
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 13:32, 30 Kwi 2012 |
|
Litości ....
Naprawdę uważasz że powinny być takie same ?
Powiedz, że żartujesz, żebym uwierzył, że nie śnię ... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SlawekH dnia Pon 13:36, 30 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 13:53, 30 Kwi 2012 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
grzegorz106
User
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 211 Przeczytał: 17 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:56, 30 Kwi 2012 |
|
Śmiać się czy płakać ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:08, 30 Kwi 2012 |
|
Dobrze by było gdyby tablice były "dopasowane" do jakiegokolwiek modelu z serii, a co do Waszych komentarzy (które były bardzo nie miłe, szczególnie Twój Smokee) raczej nie dawawaliby (deagostini) haka w fiaciku, gdyby nie można byłoby czegos do niego podczepic. Szybkie odp. godne podziwu .
Pozdrawiam serdecznie . |
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pon 14:28, 30 Kwi 2012 |
|
A to wszystko wcale nie jest takie głupie i oczywiste, jakby sie mogło wydawać...
Zgaduję, że 2101 chodziło o to, że tablice są z różnych wojewodztw...?
A co do przypakdowo wywołanej kwestii - do połowy lat 80. (nie znam dokładnej daty, minimum do grudnia 1983, ale raczje dłużej), przyczepy lekkie (do 750kg DMC - dopuszczalnje masy cąłkowitej)) nie były rejestrowane. Oznaczało się je takim samym numerem rejestracyjnym, jak pojazd je ciągnący (wtrącenie: tak jest do dzisiaj ze wszystkimi przyczepami np w Wielkiej Brytanii).
W Polsce do 1976 roku wszystkie przyczepy (także ciężarowek), oznaczano powielonym numerem z pojazdu holujacego, zas indywidualne były dla przyczep numery ewidencyjne, malowane zwykle na którejś bocznej burcie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:47, 30 Kwi 2012 |
|
Dziwny Mag napisał: |
Zgaduję, że 2101 chodziło o to, że tablice są z różnych wojewodztw...? |
Zgadza sie. |
|
|
|
|
smookee
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 4076 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 14:52, 30 Kwi 2012 |
|
Cóż
Maciej2101 napisał: |
Szkoda tylko, że "maluszek" i nasza przyczepka mają różne tablice rejestacyjne ! |
brzmi trochę inaczej niż:
Cytat: |
Szkoda tylko, że "maluszek" i nasza przyczepka mają tablice rejestracyjne z różnych województw ! |
Więc się nie dziw, że takie odpowiedzi, tylko pisz tak, żeby się dało zrozumieć |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez smookee dnia Pon 14:52, 30 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
SlawekH
Moderator
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 1747 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 99 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 16:09, 30 Kwi 2012 |
|
Dziwny Mag napisał: |
W Polsce do 1976 roku wszystkie przyczepy (także ciężarówek), oznaczano powielonym numerem z pojazdu holującego, zaś indywidualne były dla przyczep numery ewidencyjne, malowane zwykle na którejś bocznej burcie.
|
Niewiadówka ma rejestrację o wzorze tablic wydawanym po 1976 r. więc ten przepis nie ma do niej zastosowania.
Dziwny Mag napisał: |
do połowy lat 80. (nie znam dokładnej daty, minimum do grudnia 1983, ale raczej dłużej), przyczepy lekkie (do 750kg DMC - dopuszczalnej masy całkowitej)) nie były rejestrowane. Oznaczało się je takim samym numerem rejestracyjnym, jak pojazd je ciągnący (wtrącenie: tak jest do dzisiaj ze wszystkimi przyczepami np w Wielkiej Brytanii).
|
Przyznam się, że pierwsze słyszę.
Ustawa z dnia 1 lutego 1983 roku Prawo o ruchu drogowym ogłoszona w Dzienniku Ustaw nr 6 z 1983 poz. 35 z dnia 1 lutego 1983, weszła w życie 1 stycznia 1984 roku, a przestała obowiązywać 1 stycznia 1998 roku mówi już wyraźnie że:
Cytat: |
Art. 59. 1. Pojazdy samochodowe, ciągniki rolnicze, motorowery i przyczepy, z wyjątkiem przyczep motocyklowych i specjalnych przeznaczonych do ciągnięcia przez ciągniki rolnicze lub pojazdy wolnobieżne, podlegają zarejestrowaniu. |
Nie mogę się doszukać na chwilę obecna starszych przepisów, więc być może wcześniej było tak, jak mówisz ... Choć, jak wspomniałem, pierwsze słyszę ... Ojciec wybudował sobie w 1982 r. przyczepkę towarową o DMC poniżej 750 kg i pamietam, że miała ona jak najbardziej dowód rejestracyjny i przydzielone numery rejestracyjne (pamiętam do dziś wyróżnik literowy GKB....). Może jednak pamięć mnie zawodzi i zarejestrowana została dopiero w 1984 r. po wprowadzeniu takiego obowiązku.
Reasumując, jest zatem rzeczą bezsporną, że jeśli przyczepa posiada już tablice rejestracyjne wzoru wydawanego po 1976 r. to MUSZĄ one być inne niż w pojeździe holującym, a jednocześnie wysoce prawdopodobną, że wydane zostały w roku 1984 lub w późniejszych latach.
Pozostaje zatem sprawdzić , w którym roku wydawane były tablice, które ma rzeczony model Niewiadówki (o ile w ogóle DeA nie zafundowało nam fikcji i ten zestaw numerów rzeczywiście był przeznaczony dla przyczep).
Abstrahując od powyższych rozważań, problem różnych tablic w Niewiadówce i samochodzie jest dla mnie problemem absolutnie błahym i wydumanym - powszechnym na drogach był (i jest) widok samochodu ciągnącego przyczepę z numerami pochodzącymi z innego województwa.
Mój ojciec wielokrotnie pożyczał i ciągnął przyczepę na rejestracjach z ówczesnego województwa elbląskiego, mając samemu tablice z województwa gdańskiego.
Tyle niezbędnego komentarza z mojej strony.
I podpisuję się oczywiście pod wcześniejszym, poprzedzającym mój post, komentarzem Smookeego. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SlawekH dnia Pon 16:52, 30 Kwi 2012, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
matekw
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stolica
|
Wysłany:
Pon 16:29, 30 Kwi 2012 |
|
SlawekH napisał: |
Przyznam się, że pierwsze słyszę.
Ustawa z dnia 1 lutego 1983 roku Prawo o ruchu drogowym ogłoszona w Dzienniku Ustaw nr 6 z 1983 poz. 35 z dnia 1 lutego 1983, weszła w życie 1 stycznia 1984 roku, a przestała obowiązywać 1 stycznia 1998 roku mówi już wyraźnie że:
Cytat: |
Art. 59. 1. Pojazdy samochodowe, ciągniki rolnicze, motorowery i przyczepy, z wyjątkiem przyczep motocyklowych i specjalnych przeznaczonych do ciągnięcia przez ciągniki rolnicze lub pojazdy wolnobieżne, podlegają zarejestrowaniu. |
|
No i ona wprowadziła rejestrację przyczep lekkich. Tak wychodzi po przejrzeniu dowodu rejestracyjnego przyczepy Niewiadów N250C. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pon 19:12, 30 Kwi 2012 |
|
Ale macie problemy Ludzie w DeA pewnie nawet nie zwracali uwagi na to i wklepali przypadkowy numer nie zastanawiając się dłużej, a Wy dywagujecie czy nie ma tu jakiegoś głębszego przesłania i naginania faktów |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pon 19:38, 30 Kwi 2012 |
|
Pokaż mi, gdzie tam jest doszukiwanie się jakiegoś głębszego przesłania
Przy okazji - brzydko mówiąc, wali mnie, jakie tablice i dlaczego daje DeA i też jest to dla mnie żaden problem. Pomyślałem sobie tylko, że skoro temat jako tako pobocznie zaistniał, napiszę co nieco w ramach ciekawostki - i tyle.
Oczywiście, że Maciej 2101 mógł (może nawet powinien) wyrazać się precyyzjniej. Pytanie, czy po zwróceniu mu uwagi przez innych Kolegów, każdy następny miał pisać kolejnego posta w stylu "ogarnij się" ? No, chyba, że to takie ważne, żeby zj...ka była od jak największej ilości userów? :roll:
Bo to ponoć zawsze miło pośmiać się z kogoś innego, niż z siebie... ?
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|