|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Sob 6:48, 02 Cze 2012 |
|
Wielka atrakcja na EPGD już w poniedziałek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyjeżdżasz, Piotrku? |
|
|
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6313 Przeczytał: 124 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 12:11, 02 Cze 2012 |
|
Niet, nie przyjadę Za daleko trochę i to tylko żeby zobaczyć samolot, który od czerwca notorycznie będzie latał z/do FRA. Podobnie jak A380, pojadę sobie powiedzmy w lipcu do Niemiec i się nafocę tych cudów LH, a że przy okazji takie Ramstein czy Geilenkirchen można zachaczyć A przy okazji pobytu w zachodnich Niemczech można jeszcze przecież wpaść na Eifel Rally, kto wie czy tak nie będzie
Ale sam samolot jak na lotnisko EPGD to naprawdę gratka, więc polecam się wybrać - kto ma blisko i zobaczyć. Ja tego dnia mam o 1740LT Holendrów na 738 Transavia Trochę słabe progi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Nie 21:02, 10 Cze 2012 |
|
Widziałam dziś po raz pierwszy lotowską maszynę w nowych barwach i muszę przyznać, że podobają mi się nowe szaty narodowego przewoźnika. Granatowy jest ciemniejszy niż poprzednio, stąd z daleka było złudzenie, że to czarny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Piotrku, czy włoscy piłkarze przylecieli do Gdańska może białą A-310? |
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6313 Przeczytał: 124 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Nie 21:47, 10 Cze 2012 |
|
Włosi przylecieli tym co wkleiłaś w linku czyli LLLem
Białym A310 przylecieli kibice z Madrytu |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 15:41, 18 Cze 2012 |
|
Piotrku, masz jakieś foty Twojego autorstwa najnowszych Bombardierów Eurolotu? Podobają mi się ich długie golenie podwozia wchodzące do gondol przy silnikach, jak w starych, dobrych Antonowach 24 - 26. Jakaś odmiana po prawie dwóch dekadach ATR-ów. |
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6313 Przeczytał: 124 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pon 15:47, 18 Cze 2012 |
|
Właśnie nie mam co samego mnie dziwi, ale ostatnio się z nimi dosłownie mijam! Dzisiaj miałem szansę, ale w ostatniej chwili zamiast DHQ z Warszawy przysłali B734... Ale nie przejmuje się wcale, bo za miesiąc dwa będzie to równie nudne jak "kultowy" ATR Po za tym w KRK co dziennie kursują 2x DHQ raz Lufthansa i raz Austrian |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6313 Przeczytał: 124 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Wto 22:41, 19 Cze 2012 |
|
Tak a'propos DHQ to jutro bardzo ciekawy egzemplarz będzie gościł w KRK. Darwin czyli dawne FlyBaboo po raz pierwszy zawita, a malowanie jest jak na ten typ zjawiskowe, chociaż mocno nawiązujące do Swissa To oczywiście Twoja Justynko zasługa bo jeszcze do wczorajszego poranka był wpisany Saab 2000 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 16:25, 12 Lip 2012 |
|
Ukłon dla spotterów w Bydgoszczy
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
buusoola
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220 Przeczytał: 39 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy
|
Wysłany:
Czw 16:49, 12 Lip 2012 |
|
Czyli da się, ale trzeba chcieć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5662 Przeczytał: 101 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Czw 17:31, 12 Lip 2012 |
|
W końcu ktoś zaczyna traktować spotterów jako pasjonatów, a nie szpiegów/kontrolerów/donosicieli. Żeby jeszcze na kolei się to zmieniło, ale tu niestety beton z poprzedniej epoki trzyma się całkiem dobrze... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6313 Przeczytał: 124 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 22:00, 13 Lip 2012 |
|
Tymczasem dzisiaj w KTW atrakcja roku:
dzieje się |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek_EPKK dnia Pią 22:00, 13 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
olokolo
User
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 152 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany:
Pią 23:32, 13 Lip 2012 |
|
Boeing 727 ?? Nooo - to jest atrakcja - ile trójsilnikowych maszyn z tyłu kadłuba jeszcze lata ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6313 Przeczytał: 124 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 12:48, 14 Lip 2012 |
|
Sporo takich maszyn jest, wystarczy chociażby wziąć pod uwagę Falcona 900EX i już mamy ich ogromną ilość No, ale jeżeli masz na myśli te większe to latają jeszcze DC-10 (mało) oraz MD-11 (dużo) Z byłego ZSRR to pozostał na froncie jedynie Tu-154, który i tak jest już wycofywany z większych linii i zastępowany przez serie B737 lub A320/321.
A 727? To już gatunek "na wymarciu". O ile w USA i na Bliskim Wschodzie jeszcze widywany (najczęściej samoloty te robią za cargo) o tyle w Europie jest to rzadkość I stopnia. Ten akuratnie egzemplarz wyprodukowano w roku 1980 i nie jest to szczyt możliwości. W roku 2007 w Krakowie był inny egzemplarz wyprodukowany w roku... 1967! Z tego co pamiętam był to jeden z najstarszych samolotów goszczących na PL lotnisku w ostatnich latach. Starsze bywają jedynie "radzieckie" wynalazki, szczególnie An-12 oraz Tu-134, przy czym te ostatnie widywane są równie rzadko jak 727 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
olokolo
User
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 152 Przeczytał: 28 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany:
Sob 14:38, 14 Lip 2012 |
|
Piotrek_EPKK napisał: |
Sporo takich maszyn jest, wystarczy chociażby wziąć pod uwagę Falcona 900EX i już mamy ich ogromną ilość |
No dobra - a Falcon to tak czasem nie samolot dyspozycyjny ??
Co do DC i MD - trójsilnikowce, które urosły z normalnych podwójnych podskrzydłowych silników ... I w większości chyba latające już jako cargo. No i ciekawostka - lotnisko w Tabie w Egipcie - na płycie lotniska 3 lata temu stały właśnie takie trójsilnikowce jako sprzęt do przechowania (klimat tam dobry - sucho i ciepło). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6313 Przeczytał: 124 tematy
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Sob 14:57, 14 Lip 2012 |
|
Co masz na myśli pisząc "dyspozycyjny"? Chodzi Ci, że biz-jet? A co to zmienia jak samolot jest dalej trzysilnikowy Tak BTW to 727, o którym mowa też przyleciał jako "dyspozycyjny" i "biz-jet", krótko mówiąc lepiej nie naciągać pojęć
DC-10 to następca w linii prostej DC-8. Ale przecież analogicznie poprzednikiem Tu-154 był Tu-104... Nie widzę, więc wyższości jednego projektu nad drugim, chyba że przyjmiemy iż TU5 był odpowiedzią na 727 A w zasadzie poniekąd kopią Tak samo jak Ił-62 oraz VC-10 I tak sobie możemy wymieniać
DC-10 już chyba tylko gdzieś w Bangladeszu latają z PAX. Reszta to Cargo, ale sporo ich lata. Podobnie MD-11 przy czym te drugie jakoś specjalnie rzadkie nie są. KLM lata przecież z PAX, World również (w tym rejsy CMB). Lufthansa Cargo ma tego pełną flotę, we FRA lądują jeden za drugim
W Egipcie sporo złomu stoii. Niektóre linie lotnicze (czarterowe) straszą swoich PAXów wizjami latania czymś takim Teraz i tak się poprawiło, ale kto pamięta przygody AMC i ich Mdeka SU-BOY Widziałem parę ich operacji i wiem jedno - lecący na wakacje mieli ciepło w gaciach!!! Dobrze/Niedobrze linia już nie istnieje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|