Autor |
Wiadomość |
660
User
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 184 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lędziny
|
Wysłany:
Pią 14:30, 15 Mar 2013 |
|
No i mamy kolejną aktualizację na stronie DeA
17.04.2013 - Ził 11G
01.05.2013 (chyba błąd w dacie) - ZAZ 968M
15.05.2013 - Tarpan 233 (Super )
29.05.2013 - Fiat 126p BOMBEL (Rewelacja )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
idoneo1
User
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 884 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yeovil
|
Wysłany:
Pią 14:35, 15 Mar 2013 |
|
Jak do tej pory modele przeszczepione z rynku rosyjskiego miały inny kolor. To zła wiadomość dla prenumeratorów KAP, którzy kupili wcześniej modele AL. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320 Przeczytał: 121 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 14:35, 15 Mar 2013 |
|
Dwie pierwsze pozycje 100% zapychacze = NUDA. Były już i to nawet w tym samym kolorze w serii "Avtolegendy". Tarpan ładny, zresztą akurat ten model i jego pochodne to jedne z najlepszych modeli w przekroju całej serii. "Bombel" wygląda świetnie, ciekaw jestem czy będzie miał aż tyle detali jak na foto Generalnie jest nieźle, a zapychacze się jakoś przeżyje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496 Przeczytał: 26 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:45, 15 Mar 2013 |
|
Zdjęcie Tarpana jest niewyraźne. Nie widać czy nadkola są kańciaste czy znowu "okrągłe". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
idoneo1
User
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 884 Przeczytał: 84 tematy
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yeovil
|
Wysłany:
Pią 14:53, 15 Mar 2013 |
|
Ale przynajmniej ma wąskie migacze i postojówki z pierwszych F 125p. No i kapsle na felgach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496 Przeczytał: 26 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:09, 15 Mar 2013 |
|
Ma starą "atrapę" i kilka innych detali to fakt ale brakuje w Kultowych "prawdziwego" Tarpana z kańciastymi nadkolami. Tarpany były montowane w FSR z części z różnych serii i normą były wozy z błotnikami obu typów. Do tego remonty i naprawy przeprowadzane były z użyciem dostępnych części, niekoniecznie od tej samej serii produkcyjnej... W KAP nie było jeszcze pick-upa i kombi. Może one bedą miały kańciaste nadkola... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
lako
User
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 191 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:14, 15 Mar 2013 |
|
Chyba nie znajdzie się nikt komu by nie pasowały dwie ostatnie pozycje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496 Przeczytał: 26 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:47, 15 Mar 2013 |
|
Bombel jako numer stałej serii jest dyskusyjny ale dziwił będzie raczej Czechów i Węgrów. Skoro ten jest żółty a buda nie ma oken to może będzie jeszcze czerwony z budą z oknami. Prototypy w stałej serii chyba mają więcej sensu niż w wydaniach specjalnych gdzie wg mnie powinny być wozy służbowe i użytkowe. Syrena Sport ponoć też miała być w stałej serii ale nastąpiła obsuwa u producenta... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wojciech1500
User
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1416 Przeczytał: 31 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:12, 15 Mar 2013 |
|
Ale własnie to żółty bombel miał okna w budzie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czerwony był bez... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
setaur404
User
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496 Przeczytał: 26 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:06, 15 Mar 2013 |
|
Może mnie pamięć mylić ale zdaje się, że na Targach Poznańskich wystawiano czerwonego Bombla z budą z oknami... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Golfpolo
User
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1100 Przeczytał: 89 tematów
Pomógł: 140 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:19, 15 Mar 2013 |
|
chciałem się odnieść do kilku kolegów, ciągle te same osoby którzy ciągle piszą o zapychaczach.Zdecydowana większość, w tym ja zbiera modele też zachodnie i wschodnie które jeżdziły w prl. Te nieliczne osoby co nie chcą modeli zachodnich piszą że można je kupić gdzie indziej. Niektóre można, ale za jaką cenę. Deagostini tą serię sprzedaje też w innych krajach i tam też nikt nie będzie zbierał tylko aut robionych w prl. Jestem za różnymi modelami jak większość. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kazik353
User
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 800 Przeczytał: 90 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
Wysłany:
Pią 18:31, 15 Mar 2013 |
|
Aktualizacja nie bardzo mi się podoba. Ził praktycznie ten sam co był tylko ten jest po drobnym liftingu. Mogliby dać jakieś kultowe auto a nie Ziła. Po co dawać kolejnego zapychacza w serii który jest praktycznie taki sam jak inny zapychacz z tej serii? Zaporożec może byłby i fajny gdyby nie ten kolor. I jeszcze te tandetne zrobione przednie kierunki.
Tarpan jest bardzo fajny, a Bombel to chyba jakaś pomyłka. Rejestracja nie ta, lusterka tez jakieś dziwne, ale najbardziej tandetne są te koła no i jeszcze brak okien w zabudowie. Cóż Tarpana kupię na pewno a nad kupnem pozostałych modeli poważnie się zastanowię. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kazik353 dnia Pią 18:34, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Piotrek_EPKK
User
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320 Przeczytał: 121 tematów
Pomógł: 284 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 19:35, 15 Mar 2013 |
|
Golfpolo napisał: |
chciałem się odnieść do kilku kolegów, ciągle te same osoby którzy ciągle piszą o zapychaczach.Zdecydowana większość, w tym ja zbiera modele też zachodnie i wschodnie które jeżdziły w prl. Te nieliczne osoby co nie chcą modeli zachodnich piszą że można je kupić gdzie indziej. Niektóre można, ale za jaką cenę. Deagostini tą serię sprzedaje też w innych krajach i tam też nikt nie będzie zbierał tylko aut robionych w prl. Jestem za różnymi modelami jak większość. |
Nie wiem na jaką większość się powołujesz, bo takiej nie zauważyłem. Zadam pytanie retoryczne: kto z Nas chce więcej PL aut? I tutaj można się domyślić odpowiedzi. W Twoim przypadku nie ma takiej podstawy. Auta, o których mowa nie są zachodnie, chyba że o czymś nie wiem. Nie są też nowością, były w serii rosyjskiej w tych samych kolorach, także są to zapychacze wrzucone do serii najprostszą drogą. Co do ogólnego Twego rozumowania na temat aut "zachodnich" to nie masz zupełnie racji i w sumie sam się krzywdzisz. Te "za jaką cenę" dostępne modele możesz mieć nawet za mniej niż 10 euro czyli około dychy drożej od KAPu. Trzeba tylko chcieć, trochę się pointeresować i wtedy można sobie odpuścić "zapychacze" z serii DeA.
Cytat: |
a Bombel to chyba jakaś pomyłka. Rejestracja nie ta, lusterka tez jakieś dziwne, ale najbardziej tandetne są te koła no i jeszcze brak okien w zabudowie |
Tutaj to kolego pojechałeś po całości! O ile reszta postu to jakieś masło maślane to tutaj już tak zupełnie szczerze racji nie masz. Akurat moją uwagę zwróciło dość sporo szczegółów tego autka przedstawionych na zdjęciu. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie ma po nic co oceniać, ale jednak jakieś wrażenie POZYTYWNE robi. Tymczasem argumenty o "braku okna w zabudowie", no przepraszam, ale to chyba nie ta seria i nie ten poziom |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bmwe32
User
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 14 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:39, 15 Mar 2013 |
|
Kazik353 piszesz o tych samych zapychaczach tylko ze po lifcie. oprocz Ciebie kolego sa tez inni kolekcjonerzy ktorzy kupia zila i inne po liftach auta ktore wg Ciebie sa "takie same".
ja zbieram 125p IXO i pochodne tej firmy oraz fiaty 125 starline, wiec teoretycznie wszystkie sa "takie same" tylko ze po lifcie wiec po co kupowac? Mnie bardzo cieszy jak sa nawet podobne i dopoki beda pojawiac sie na rynku nowe modele 125p i 125 bede je kupowac
Wiec prosze Cie nie mierz wszystkich swoja miara :roll: |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bmwe32 dnia Pią 19:42, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 20:01, 15 Mar 2013 |
|
do tej pory żadnej firmie nie udało się wyprodukować modelu , który zadowolił by wszystkich , każdy ma swojego zwolennika i przeciwnika i nasze kultowe też są tym skażone , ale niepokojące jest to , że nasze PRL-e mają tylu niechętnych tej kolekcji , nie dostrzegają , może się powtarzam , że te modele polskich samochodów ukazały się po raz pierwszy i prawdopodobnie ostatni , jest to prawdziwa machina czasu i wszyscy pasjonaci Mercedesów , Fordów , rajdówek i innych , nigdy nie docenią wagi istnienia tej kolekcji |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez jat02 dnia Pią 20:02, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|