FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kultowe Auta PRL-u - seria DeAgostini Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
660
User



Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 184
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lędziny

PostWysłany: Pią 14:30, 15 Mar 2013 Powrót do góry

No i mamy kolejną aktualizację na stronie DeA Very Happy

17.04.2013 - Ził 11G

Image

01.05.2013 (chyba błąd w dacie) - ZAZ 968M

Image

15.05.2013 - Tarpan 233 (Super Exclamation Very Happy )

Image

29.05.2013 - Fiat 126p BOMBEL (Rewelacja Exclamation Exclamation Exclamation Very Happy )

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
idoneo1
User



Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 884
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yeovil

PostWysłany: Pią 14:35, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Jak do tej pory modele przeszczepione z rynku rosyjskiego miały inny kolor. To zła wiadomość dla prenumeratorów KAP, którzy kupili wcześniej modele AL.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320
Przeczytał: 121 tematów

Pomógł: 284 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 14:35, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Dwie pierwsze pozycje 100% zapychacze = NUDA. Były już i to nawet w tym samym kolorze w serii "Avtolegendy". Tarpan ładny, zresztą akurat ten model i jego pochodne to jedne z najlepszych modeli w przekroju całej serii. "Bombel" wygląda świetnie, ciekaw jestem czy będzie miał aż tyle detali jak na foto Wink Generalnie jest nieźle, a zapychacze się jakoś przeżyje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
setaur404
User



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:45, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Zdjęcie Tarpana jest niewyraźne. Nie widać czy nadkola są kańciaste czy znowu "okrągłe".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
idoneo1
User



Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 884
Przeczytał: 84 tematy

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yeovil

PostWysłany: Pią 14:53, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Ale przynajmniej ma wąskie migacze i postojówki z pierwszych F 125p. No i kapsle na felgach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
setaur404
User



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:09, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Ma starą "atrapę" i kilka innych detali to fakt ale brakuje w Kultowych "prawdziwego" Tarpana z kańciastymi nadkolami. Tarpany były montowane w FSR z części z różnych serii i normą były wozy z błotnikami obu typów. Do tego remonty i naprawy przeprowadzane były z użyciem dostępnych części, niekoniecznie od tej samej serii produkcyjnej... W KAP nie było jeszcze pick-upa i kombi. Może one bedą miały kańciaste nadkola...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lako
User



Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:14, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Chyba nie znajdzie się nikt komu by nie pasowały dwie ostatnie pozycje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
setaur404
User



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:47, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Bombel jako numer stałej serii jest dyskusyjny ale dziwił będzie raczej Czechów i Węgrów. Skoro ten jest żółty a buda nie ma oken to może będzie jeszcze czerwony z budą z oknami. Prototypy w stałej serii chyba mają więcej sensu niż w wydaniach specjalnych gdzie wg mnie powinny być wozy służbowe i użytkowe. Syrena Sport ponoć też miała być w stałej serii ale nastąpiła obsuwa u producenta...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wojciech1500
User



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1416
Przeczytał: 31 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:12, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Ale własnie to żółty bombel miał okna w budzie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Czerwony był bez...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
setaur404
User



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 496
Przeczytał: 26 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:06, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Może mnie pamięć mylić ale zdaje się, że na Targach Poznańskich wystawiano czerwonego Bombla z budą z oknami...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Golfpolo
User



Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 89 tematów

Pomógł: 140 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:19, 15 Mar 2013 Powrót do góry

chciałem się odnieść do kilku kolegów, ciągle te same osoby którzy ciągle piszą o zapychaczach.Zdecydowana większość, w tym ja zbiera modele też zachodnie i wschodnie które jeżdziły w prl. Te nieliczne osoby co nie chcą modeli zachodnich piszą że można je kupić gdzie indziej. Niektóre można, ale za jaką cenę. Deagostini tą serię sprzedaje też w innych krajach i tam też nikt nie będzie zbierał tylko aut robionych w prl. Jestem za różnymi modelami jak większość.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazik353
User



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 800
Przeczytał: 90 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Pią 18:31, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Aktualizacja nie bardzo mi się podoba. Ził praktycznie ten sam co był tylko ten jest po drobnym liftingu. Mogliby dać jakieś kultowe auto a nie Ziła. Po co dawać kolejnego zapychacza w serii który jest praktycznie taki sam jak inny zapychacz z tej serii? Zaporożec może byłby i fajny gdyby nie ten kolor. I jeszcze te tandetne zrobione przednie kierunki.
Tarpan jest bardzo fajny, a Bombel to chyba jakaś pomyłka. Rejestracja nie ta, lusterka tez jakieś dziwne, ale najbardziej tandetne są te koła no i jeszcze brak okien w zabudowie. Cóż Tarpana kupię na pewno a nad kupnem pozostałych modeli poważnie się zastanowię.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kazik353 dnia Pią 18:34, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Piotrek_EPKK
User



Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 6320
Przeczytał: 121 tematów

Pomógł: 284 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 19:35, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Golfpolo napisał:
chciałem się odnieść do kilku kolegów, ciągle te same osoby którzy ciągle piszą o zapychaczach.Zdecydowana większość, w tym ja zbiera modele też zachodnie i wschodnie które jeżdziły w prl. Te nieliczne osoby co nie chcą modeli zachodnich piszą że można je kupić gdzie indziej. Niektóre można, ale za jaką cenę. Deagostini tą serię sprzedaje też w innych krajach i tam też nikt nie będzie zbierał tylko aut robionych w prl. Jestem za różnymi modelami jak większość.


Nie wiem na jaką większość się powołujesz, bo takiej nie zauważyłem. Zadam pytanie retoryczne: kto z Nas chce więcej PL aut? I tutaj można się domyślić odpowiedzi. W Twoim przypadku nie ma takiej podstawy. Auta, o których mowa nie są zachodnie, chyba że o czymś nie wiem. Nie są też nowością, były w serii rosyjskiej w tych samych kolorach, także są to zapychacze wrzucone do serii najprostszą drogą. Co do ogólnego Twego rozumowania na temat aut "zachodnich" to nie masz zupełnie racji i w sumie sam się krzywdzisz. Te "za jaką cenę" dostępne modele możesz mieć nawet za mniej niż 10 euro czyli około dychy drożej od KAPu. Trzeba tylko chcieć, trochę się pointeresować i wtedy można sobie odpuścić "zapychacze" z serii DeA.

Cytat:
a Bombel to chyba jakaś pomyłka. Rejestracja nie ta, lusterka tez jakieś dziwne, ale najbardziej tandetne są te koła no i jeszcze brak okien w zabudowie


Tutaj to kolego pojechałeś po całości! O ile reszta postu to jakieś masło maślane to tutaj już tak zupełnie szczerze racji nie masz. Akurat moją uwagę zwróciło dość sporo szczegółów tego autka przedstawionych na zdjęciu. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie ma po nic co oceniać, ale jednak jakieś wrażenie POZYTYWNE robi. Tymczasem argumenty o "braku okna w zabudowie", no przepraszam, ale to chyba nie ta seria i nie ten poziom Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bmwe32
User



Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:39, 15 Mar 2013 Powrót do góry

Kazik353 piszesz o tych samych zapychaczach tylko ze po lifcie. oprocz Ciebie kolego sa tez inni kolekcjonerzy ktorzy kupia zila i inne po liftach auta ktore wg Ciebie sa "takie same".

ja zbieram 125p IXO i pochodne tej firmy oraz fiaty 125 starline, wiec teoretycznie wszystkie sa "takie same" tylko ze po lifcie wiec po co kupowac? Mnie bardzo cieszy jak sa nawet podobne i dopoki beda pojawiac sie na rynku nowe modele 125p i 125 bede je kupowac Cool

Wiec prosze Cie nie mierz wszystkich swoja miara :roll:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bmwe32 dnia Pią 19:42, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
jat02
User



Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552
Przeczytał: 41 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 20:01, 15 Mar 2013 Powrót do góry

do tej pory żadnej firmie nie udało się wyprodukować modelu , który zadowolił by wszystkich , każdy ma swojego zwolennika i przeciwnika i nasze kultowe też są tym skażone , ale niepokojące jest to , że nasze PRL-e mają tylu niechętnych tej kolekcji , nie dostrzegają , może się powtarzam , że te modele polskich samochodów ukazały się po raz pierwszy i prawdopodobnie ostatni , jest to prawdziwa machina czasu i wszyscy pasjonaci Mercedesów , Fordów , rajdówek i innych , nigdy nie docenią wagi istnienia tej kolekcji


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez jat02 dnia Pią 20:02, 15 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin