FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Żubr - Chłodnia 1/43 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
digital222
Moderator



Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 963
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 13:35, 11 Mar 2014 Powrót do góry

Żubr - Chłodnia

Skala: 1/43
Producent : PJS

Na zdjęciach przedstawiam model oczyszczony z nadlewek i wstępnie obrobiony. Niektóre elementy wymagają szpachlowania.

Więcej w linku poniżej.
Żubr Chłodnia PJS

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kabina wraz z częściami wnętrza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Chłodnia z agregatem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Części fototrawione.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
TOM-T21
User



Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 106
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:52, 22 Mar 2015 Powrót do góry

Też w tej chwili próbuję przygotować model do sklejania i malowania gruntem .
Zrobiłem pewne modyfikacje spróbuję pokazać kilka zdjęć za jakiś czas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2680
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 288 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:27, 22 Mar 2015 Powrót do góry

Jeśli jest jeszcze czas, proponuje kilka zmian:

1. Zeszlifować imitacje bocznych świateł odblaskowych (?) przy dolnej krawędzi zabudowy chłodni. Boczne odblaski nie były w tej zabudowie stosowane
2. Zmienić 22" odlewane koła trilex na stalowe tarcze kół 20" - np. z Jelcza 315M KAP.
3. Dorobić podwójne boczne kierunkowskazy na kabinie - na narożnikach przednich i na płaszczyznach pod bocznymi okienkami.

Koła typu trilex i pojedyncze kierunkowskazy NIE SĄ BŁĘDNE ale w połączeniu ze zmodernizowaną kabiną KO 1A stanowią rozwiązanie nietypowe, stosowane przejściowo zaledwie przez kilka miesięcy na przełomie lat 1961/62. Kabina KO 1A wprowadzona została pod koniec 1961 roku i początkowo wyposażana była w pojedyncze kierunkowskazy (różnych typów) na przednich narożnikach kabiny. Od 1962 roku do końca produkcji Żubra A-80 w kabinie stosowany był układ podwójnych kierunkowskazów, przy czym początkowo przednie były białe, tylne pomarańczowe. W 1962 roku zmieniono również koła na 20" stalowe tarcze, które w ciężarówkach JZS stosowane były przez kolejne kilkadziesiąt lat.

Proponowane zmiany pozwalają na uzyskanie pojazdu typowego, produkowanego seryjnie przez kilka lat. I dobrze widocznego w jednym z odcinków "kultowego" serialu "Podróż za jeden uśmiech" Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez max dnia Pon 9:27, 23 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin