Autor |
Wiadomość |
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Nie 10:42, 03 Paź 2021 |
|
Bentley Speed Six Blue Train Special 1930 r. Model firmy Ixo z 2005 roku.
Karoserię tego samochodu zrobiła firma Gurney Nutting w jednym egzemplarzu.
Bentley Speed Six Coupe Corsica 1930 r. Model firmy Minichamps z serii Blackhawk Museum Collection w limicie 999 sztuk z 2016 roku.
Samochód o numerze HM2861 karosowany przez firmę Corsica.
Bugatti Type 46 Superprofile Coupe 1930 r. Model firmy Matrix z 2015 roku w limicie 408 sztuk.
W latach 1929 - 1936 wyprodukowano 400 sztuk Type 46 z różnymi nadwoziami, ten ma numer 46208.
Cadillac V16 Imperiał Sedan 1930 r. Model firmy Ixo z 2006 roku.
A więc pojawił się pierwszy, ale nie ostatni model jednej z ważniejszych marek amerykańskich. Takim jeździł Al Capone.
Cord L-29 Town Car Murphy 1930 r. Model firmy GLM z 2018 roku w limicie 299 sztuk.
Isotta Fraschini Tipo 8B 1930 r. Model firmy Ixo z serii Ixo Museum z 2007 roku.
Włoska marka Isotta Fraschini produkowała samochody osobowe w latach 1900 - 1949.
Lancia Dilambda 1930 r. Model firmy Norev z 2015 roku.
Następna włoska marka, jeszcze parę jej modeli przedstawię w swoim czasie.
Mercedes-Benz 770 Grosser Cabrio F 1930 r. Model firmy Ixo z 2008 roku.
770 (W07) był produkowany w latach 1930 - 1938 w różnych wersjach nadwozia, wyprodukowano 117 sztuk.
Minerva AL 1930 r. Model firmy Ixo z serii Ixo Museum z 2012 roku.
Belgijska marka produkująca samochody w latach 1902 - 1939. W 1934 roku połączyła się z belgijską Imperią.
Po wojnie montowano już tylko angielski Standard i Land Rover, w 1956 roku została zamknięta.
Packard 733 Straight 8 Sport Phaeton 1930 r. Model firmy Neo z 2015 roku.
Następna marka amerykańska produkująca samochody w latach 1899 - 1958.
Tym razem dodałem jeszcze zdjęcie od spodu, żeby pokazać że Neo też potrafi zrobić ładne podwozie. Ale też widać jak fajnie jest zrobiony dach od dołu.
Rolls-Royce Phantom II Dual Cowl Sports Phaeton 1930 r. Model firmy Ilario z 2014 roku w limicie 170 sztuk.
Samochód o numerze 25EX karosowany przez firmę Whittingham & Mitchel.
Rolls-Royce Phantom II Henley Roadster 1930 r. Model firmy Rio.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Nie 14:49, 03 Paź 2021 |
|
Alfa Romeo 8C 2300 Lungo Zagato 1931 r. Model z serii Legendarne Samochody Amercomu z 2011 roku.
No i następna włoska marka, jeszcze ją nieraz zobaczycie.
Bugatti Type 41 Royale Coupe Napoleon 1931 r. Model firmy Ixo z serii Ixo Museum z 2015 roku.
To piąte nadwozie na podwoziu o numerze 41 110, ten samochód jest zachowany do dzisiaj.
A tak wygląda obicie siedzeń w modelu.
Bugatti Type 41 Royale Weinberger Cabriolet 1931 r. Model z serii Legendarne Samochody Amercomu z 2010 roku.
Ten jest zbudowany na trzecim podwoziu nr 41 121.
Bugatti Type 54 Roadster 1931 r. Model firmy Minichamps z serii Mullin Automotive Museum w limicie 1948 sztuk z 2014 roku.
Karoserię samochodu o numerze BC070 wykonała czeska firma Uhlik.
Chrysler Imperial CG Club Sedan LeBaron 1931 r. Model firmy GLM w limicie 299 sztuk z 2015 roku.
Jeszcze jedna słynna amerykańska marka.
Daimler Double Six 50 Convertible 1931 r. Model firmy Ixo z serii Ixo Museum z 2011 roku.
Angielska marka istniejąca od 1896 do 2009 roku. Ten samochód miał karoserię firmy Corsica i były tylko dwa takie egzemplarze.
Duesenberg J Tourster Derham 1931 r. Model firmy Neo z 2015 roku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Nie 19:21, 03 Paź 2021 |
|
Auburn Boat Tail Roadster 1932 r. Model z serii Ixo Museum z 2011 roku.
Amerykańska marka Auburn istniała w latach 1900 - 1937. Ten samochód miał silnik V12 o pojemności 6407 cm3.
Bucciali TAV 8-32 Saoutchik "Fleche d'Or" 1932 r. Model firmy Ixo z 2006 roku.
Francuska marka Bucciali istniała w latach 1922 - 1933 i w tym czasie zbudowano 150 samochodów. Ten samochód był karosowany przez firmę Saoutchik.
Bugatti Type 41 Royale Coupe Kellner 1932 r. Model firmy Ixo z 2007 roku.
Samochód ma nadwozie firmy Kellner na piątym podwoziu nr 41 141.
Cadillac Deluxe Tudor Limousine 8C 1932 r. Model firmy TSM z 2014 roku.
Samochód Aisin Gioro Puyi, ostatniego cesarza Chin.
Delage D8 SS Fernandez & Darrin 1932 r. Model z serii Ixo Museum z 2012 roku.
Tym razem francuska marka produkująca samochody w latach 1905 - 1954.
Fiat 508 Balilla 1932 r. Model firmy Grani & Partners.
Jak na włoskiego fiata to dość późny model otwiera markę istniejącą od 1899 roku, tak się złożyło że nie mam tych wczesnych.
Fiat 508 był od 1935 roku montowany również w Polsce.
GAZ A 1932 r. Model z serii Avto Legendy z 2010 roku.
Następna rosyjska marka, z nią będziemy się jeszcze parokrotnie spotykać.
Maybach Zeppelin DS 8 1932 r. Model firmy Minichamps z serii limitowanej 1512 sztuk z 2004 roku.
Niemiecka marka luksusowych samochodów działająca w latach 1921 - 1941. W tym czasie wyprodukowano około 1800 samochodów.
Model Zeppelin był najsłynniejszy, ten samochód miał wbudowany lewarek przy każdym kole.
Mercedes-Benz Type Mannheim 370S 1932 r. Model firmy Neo z 2017 roku.
Renault Reinastella Presidentielle 1932 r. Model firmy Norev z 2017 roku.
Tym samochodem jeździł prezydent Francji Albert Lebrun.
Renault Reinastella Type RM2 1932 r. Model firmy Norev z 2012 roku.
Rohr 8 Typ F Stromlinie 1932 r. Model firmy Autocult w limicie 333 sztuki z 2019 roku.
Niemiecka marka produkująca samochody w latach 1926 - 1935. Ten samochód był karosowany przez firmę Autenrieth.
Rolls-Royce Phantom II Croydon Victoria Convertible 1932 r. Model firmy GLM w limicie 199 sztuk z 2017 roku.
Samochód o numerze 268AJS z nadwoziem firmy Brewster.
Skoda 860 Phaeton 1932 r. Model firmy Abrex z 2020 roku.
Skoda 860 był produkowany w latach 1929 - 1933 i wyprodukowano 49 sztuk, w tym 4 phaetony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
And1
User
Dołączył: 08 Sie 2020
Posty: 1057 Przeczytał: 44 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 19:30, 03 Paź 2021 |
|
Każdy jeden fenomenalny. Niesamowity zbiór 👍 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Pon 18:55, 04 Paź 2021 |
|
Dzięki.
Cadillac Fleetwood Allweather Phaeton 1933 r. Model firmy Neo z 2015 roku.
Chrysler Imperial Le Baron Phaeton 1933 r. Model firmy Ixo z 2007 roku.
Duesenberg Model SJ Arlington Torpedo Sedan "Twenty Grand" 1933 r. Model firmy GLM w limicie 450 sztuk z 2015 roku.
Samochód o numerze 2539 J-513 karosowany przez firmę Rollston.
Fiat 508 S Balilla 1933 r. Model z serii Legendarne Samochody Amercomu z 2012 roku.
Leningrad-1 (L-1) 1933 r. Model firmy Hongwell z serii Nasz Avtoprom z 2012 roku.
Samochód wyprodukowano w sześciu egzemplarzach w fabryce Kirowa, wtedy Krasnyj Putiłowiec w Petersburgu (w tym czasie nazywał się Leningrad). Była to dokładna kopia samochodu Buick-32-90.
Mercedes-Benz SS 1933 r. Model firmy Ixo z 2006 roku.
W sumie w latach 1928 - 1933 wyprodukowano 111 sztuk wszystkich wersji modelu SS. Ten akurat to typ 27/170/225 HP.
Pierce Arrow Silver Arrow 1933 r. Model z serii Ixo Museum z 2012 roku.
Samochód wyprodukowany w pięciu sztukach miał silnik V12 o pojemności 7,5 litra, osiągał prędkość 185 km/h. Między przednimi kołami a drzwiami były schowane koła zapasowe.
Rolls-Royce Phantom II Owen Sedanca 1933 r. Model firmy Neo z 2013 roku.
Samochód o numerze 71MW karosowany przez firmę Gurney Nutting.
Rolls-Royce Phantom II Special Town Car Brewster 1933 r. Model firmy Ilario w limicie 170 sztuk z 2016 roku.
Samochód o numerze 218AMS, karosowany przez firmę Brewster.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Wto 20:36, 05 Paź 2021 |
|
Aston Martin Mk II 1934 r. Model z legendarnych samochodów Amercomu 2011 roku.
Następna angielska marka, istnieje od 1914 roku do dziś.
Avions Voisin C25 Aerodyne 1934 r. Model firmy Minichamps z serii Mullin Automotive Museum w limicie 1948 sztuk z 2015 roku.
Francuska marka Avions Voisin produkowała samochody w latach 1919 - 1939. W latach 1934 - 1937 zrobiono 7 sztuk C25 Aerodyne, ten ma numer 50010.
Avions Voisin C27 Aerosport Coupe 1934 r. Model firmy Minichamps z serii Mullin Automotive Museum w limicie 1948 sztuk z 2014 roku.
C27 powstały dwie sztuki, ten ma numer 52002. Zarówno ten samochód, jak i poprzedni mają ciekawie otwierany dach, no i te tapicerki.
Avions Voisin C27 Grand Sport Cabriolet 1934 r. Model firmy Minichamps z serii Mullin Automotive Museum w limicie 1948 sztuk z 2013 roku.
Druga sztuka C27 o numerze 52001, nadwozie zrobił Figoni.
BMW 315/1 1934 r. Model firmy Schuco.
Pierwszy BMW który pokazuję. Wyprodukowano 242 sztuki wszystkich 315/1 w latach 1934 - 1936.
Bugatti Type 57 Galibier 1934 r. Model z serii Ixo Museum z 2016 roku.
Bugatti Type 57 Roadster Gangloff Grand Raid 1934 r. Model firmy Matrix z serii Louwman Museum w limicie 408 sztuk z 2015 roku.
Samochód o numerze 57222 karosowany przez firmę Gangloff.
Duesenberg J Riviera Phaeton Brunn 1934 r. Model firmy Matrix w limicie 400 sztuk z 2015 roku.
Samochód o numerze 2550 karosowany przez firmę Brunn.
Ford Model 40 Special Speedster 1934 r. Model firmy Minichamps z serii "First Class Collection" w limicie 999 sztuk z 2013 roku.
Samochód o numerze FLA 15512. Takim smaczkiem w tym modelu jest koło zapasowe za siedzeniami przypięte paskiem.
GAZ A Aero 1934 r. Model firmy DIP Models w limicie 4032 sztuki z 2015 roku.
O tym samochodzie muszę trochę napisać. Zrobił go radziecki inżynier Aleksiej Nikitin jako projekt na zakończenie studiów. Był zafascynowany aerodynamiką i na podwoziu i z silnikiem Gaza A zmontował coś takiego.
W 1935 roku specjalna komisja uznała, że samochód wart jest dalszych badań. Aleksiej dostał 2000 rubli nagrody, a samochód zabrano do testów. Od tego czasu już nic nie wiadomo o tym samochodzie.
Hispano Suiza H6C Cabriolet 1934 r. Model firmy MCW z 2006 roku.
Jaguar SS1 Airline 1934 r. Model firmy Ixo.
Pokazuję pierwszego Jaguara z kolekcji, ale właściwie wtedy ta firma się nazywała Standard Swallow (SS). W 1935 roku na jednym modelu pokazała się nazwa Jaguar, a dopiero w 1945 roku zmieniono nazwę marki na Jaguar.
Model SS1 Airline wyprodukowano w ilości 624 sztuk w latach 1934 - 1936.
Lancia Astura Pininfarina 1934 r. Model z serii Ixo Museum z 2011 roku.
Mercedes-Benz 130 1934 r. Model firmy Ixo z serii MB Offizielle Modell-Sammlung z 2014 roku.
Mercedes-Benz 500 K Autobahnkurier 1934 r. Model firmy Ixo z serii MB Offizielle Modell-Sammlung z 2013 roku.
W latach 1934 - 1936 wyprodukowano 342 sztuki wszystkich 500 K (W29), a tylko 6 sztuk Autobahnkurier.
Opel Gelandesportwagen 1934 r. Model firmy Ixo z serii Opel Collection z 2013 roku.
Packard Twelve 1108 Sport Phaeton LeBaron 1934 r. Model firmy GLM w limicie 299 sztuk z 2015 roku.
Packard Twelve Speedster LeBaron 1934 r. Model z serii Ixo Museum z 2012 roku.
Peugeot 401 Eclipse 1934 r. Model firmy Norev.
W latach 1934 - 1935 wykonano 79 sztuk tego samochodu, karosowany był przez firmę Pourtout.
Rolls-Royce Phantom II "Star of India" 1934 r. Model firmy Neo z 2012 roku.
Samochód o numerze 188PY karosowany przez firmę Thrupp & Maberly dla maharadży Rajkotu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Śro 19:35, 06 Paź 2021 |
|
Audi Front 225 Roadster 1935 r. Model firmy Minichamps w limicie 528 sztuk z 2010 roku.
Wyprodukowano tylko w 2 sztuki.
Bentley 3,5 Litre Freestone & Webb Airline Coupe 1935 r. Model firmy Matrix w limicie 408 sztuk z 2015 roku.
Duesenberg Model SJ Dual-Cowl Phaeton LaGrande 1935. Model firmy Matrix z serii Louwman Museum w limicie 408 sztuk z 2015 roku.
Duesenberg SSJ 1935 r. Model firmy MCW z 2009 roku.
Wyprodukowano dwie sztuki. Jeden miał Clark Gable, a drugi Gary Cooper (sławni aktorzy).
Ford V8 1935 r. Model z serii Taksówki Świata amercomu z 2011 roku.
Hispano-Suiza J12 Cabriolet 1935 r. Model firmy Minichamps z serii Mullin Automotive Museum w limicie 1948 sztuk z 2014 roku.
W latach 1931 - 1938 we Francji wyprodukowano 120 sztuk wszystkich J12. Ten o numerze 14004 był karosowany przez firmę Vanvooren.
Jawa 750 Coupe 1935 r. Model firmy AutoCult w limicie 333 sztuki z 2015 roku.
Czeska marka znana głównie z motocykli, ale w latach 1929 - 1939 produkowała także samochody. Ten samochód był wyprodukowany tylko w trzech sztukach.
Lancia Astura Coupe Gran Lusso 1935 r. Model z serii Legendarne Samochody amercomu z 2011 roku.
Mercedes-Benz 150 Sport Roadster 1935 r. Model firmy WhiteBox w limicie 1008 szt.
Wyprodukowano 5 sztuk w latach 1935 - 1936.
Mercedes-Benz 770 K Kaiserwagen Hirohito 1935 r. Model firmy Minichamps z 2006 roku.
Samochód należał do japońskiego cesarza Hirohito, a teraz można go oglądać w muzeum mercedesa w Stuttgarcie.
Opel P4 1935 r. Model z serii Opel Collection z 2012 roku.
P4 był produkowany w latach 1935 - 1937 w ilości ponad 65 tysięcy sztuk.
Panhard & Levassor X73 Coupe Vulka 1935 r. Model z Legendarnych Samochodów Amercomu z 2012 roku.
Rolls-Royce Phantom I Coupe Jonckheere 1935 r. Model firmy BoS-Models.
Na podwoziu nr 94MC z 1925 roku było inne nadwozie, w 1935 roku firma Jonckheere zrobiła te nadwozie.
Informacja dodana przez kolegę razamanaz.
Ten samochód posiada bardzo niepełną historię. Zbudowano go jako kabriolet z karoserią firmy Hooper. Zamawiający go amerykanin nigdy go jednak nie odebrał. Po 2 lub 3 latach trafiło do belgijskiej firmy Jonckheere.
Nie wiadomo kiedy nastąpiła przebudowa, ani kto był zamawiającym. Cała dokumentacja spłonęła wraz z fabryką w czasie II wojny światowej.
Samochód pojawił się w latach 50-tych w Stanach Zjednoczonych jako własność pewnego kolekcjonera. To on polecił pomalować auto na złoto. Podobno do farby dodano płatki prawdziwego złota.
Właściciel rozpuszczał też plotki jakoby samochód należał do króla Edwarda VIII. Jedno i drugie miało zwiększyć sukces komercyjny.
uto znika później na jakiś czas i pojawia się w roku 1991, kiedy kupił je na aukcji pewien japoński kolekcjoner. Było już wtedy białe. Samochód był niestety w bardzo złym stanie.
Po jakimś czasie kupiło go amerykańskie muzeum Petersena. W 2005 roku przeprowadzono wreszcie kompleksową renowację. Auto pomalowano na czarno. Nadal jest w tym kolorze jako własność muzeum.
Rosengart Super 5 LR4N 1935 r. Model firmy Ixo z 2013 roku.
Francuska marka produkująca samochody w latach 1928 - 1955.
Stout Scarab 1935 r. Model firmy Neo.
W latach 1932 - 1946 zrobiono 9 prototypów, każdy był inny.
Studebaker Big Six President 1935 r. Model firmy Dongguan z 2014 roku dla Philatelie Lichtenstein w limicie 5000 sztuk.
Amerykańska marka istniejąca w latach 1902 - 1966.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RAFLAB
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 1398 Przeczytał: 61 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kluczbork
|
Wysłany:
Śro 21:02, 06 Paź 2021 |
|
Nie będę się rozpisywał o niesamowitości Twojej kolekcji - bo niejednokrotnie to już robiłem i podziwiałem w naturze , ale tak teraz, po raz kolejny przeglądając te fotki uwagę moją przykuł model
Rosengart Super 5 LR4N 1935 r. - czy to aby nie kopia, lub licencja Fiata 508 ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Czw 20:03, 07 Paź 2021 |
|
Dzięki Rafał.
Poprzedni model Rosengarta LR2 był na licencji Austina 7, ten miał już własną karoserię. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Pią 17:57, 08 Paź 2021 |
|
Avions Voisin C28 Ambassade 1936 r. Model z serii Ixo Museum z 2012 roku.
Bugatti Type 57 SC Atlantic Coupe 1936 r. Model firmy Minichamps z serii Mullin Museum w limicie 1948 sztuk z 2013 roku.
Bugatti w latach 1936 - 1938 wyprodukowało 4 sztuki Type 57 SC Atlantic Coupe, ten ma numer seryjny 57374.
Bugatti Type 57 SC Corsica Four Place Open Tourer 1936 r. Model firmy Minichamps z serii Blackhawk Museum w limicie 999 sztuk z 2016 roku.
Samochód o numerze 57512 z nadwoziem firmy Corsica.
Buick Special Series 40 1936 r. Model firmy Ixo z serii Samochody wojskowe II wojny światowej z 2021 roku.
Chenard & Walcker Aigle 22 Cabrio 1936 r. Model firmy Ixo.
Francuska marka Chenard & Walcker istniała w latach 1901 - 1939.
Chrysler Airflow Imperial 1936 r. Model z serii Ixo Museum z 2011 r.
Delage D6-70 Competition Coupe 1936 r. Model z serii Ixo Museum z 2015 roku.
Karoserię robiła firma Figoni & Falaschi.
Duesenberg Model SJN Convertible Coupe Rollston 1936 r. Model firmy Minichamps z serii First Class Collection w limicie 999 sztuk z 2014 roku.
Samochód karosowany przez firmę Rollston w pięciu egzemplarzach. Ten ma numer 2561.
Fiat 500A Topolino 1936 r. Model firmy Grani & Partners z 2005 roku.
Dwuosobowy samochodzik fiata był produkowany w latach 1936 - 1948.
GAZ M1 Taxi 1936 r. Model firmy Nasz Avtoprom.
M1 Taxi był produkowany w latach 1936 - 1943.
Jaguar SS 100 1936 r. Model z Amercomu z serii Legendarne samochody z 2010 roku.
Samochód produkowany w latach 1936 - 1940 w ilości 314 sztuk.
Lancia Ardennes 1936 r. Model firmy Norev.
Francuska Lancia, tak francuska filia Lancii montowała parę modeli w latach 1933 - 1939. Lancia Ardennes (włoska Aprilia) była produkowana w latach 1936 - 1939 w ilości 1620 sztuk. Od włoskiej różniła się tylko reflektorami.
Lancia Astura Tipo 233 Corto 1936 r. Model firmy Minichamps z serii First Class Collection w ilości 999 sztuk z 2014 roku.
Nadwozie firmy Pinin Farina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Pią 19:45, 08 Paź 2021 |
|
Mercedes-Benz 170 H 1936 r. Model firmy Ixo z serii MB Offizielle Modell-Sammlung z 2014 roku.
Mercedes-Benz 170 V Cabrio 1936 r. Model firmy Schuco.
Mercedes-Benz 260 D Pullman 1936 r. Model firmy Ixo.
260 D był produkowany w latach 1936 - 1940 w ilości 1967 sztuk w paru odmianach nadwozia.
Mercedes-Benz 260 D Pullman Landaulet 1936 r. Model firmy Esval w limicie 500 sztuk z 2013 roku.
Mercedes-Benz 290 Lang Roadster 1936 r. Model firmy Neo z 2017 roku.
Mercedes-Benz 540 K Cabriolet A 1936 r. Model firmy Auto D'elite.
Mercedes-Benz 540 K Cabriolet B 1936 r. Model firmy GLM w limicie 199 sztuk z 2018 roku.
Mercedes-Benz 540 K Roadster 1936 r. Model firmy Kess w limicie 250 sztuk z 2017 roku.
Karosowany przez Erdmann & Rossi dla króla Ghazi z Iraku.
Mercedes-Benz 540 K Spezial Roadster 1936 r. Model z serii Ixo Museum.
Peugeot 402 Eclipse 1936 r. Model firmy Norev 1 z 4 w "Set Peugeot 200 Ans" limit 1300 sztuk z 2010 roku.
PZInż 403 Lux-Sport 1936 r. Model firmy AutoCult w limicie 333 sztuki z 2019 roku.
PZInż, Państwowe Zakłady Inżynierii 1928 - 1939, powstały na bazie CWS. Produkowały Fiata 508, no i zrobiono też ten polski prototyp.
Rolls-Royce Phantom III Sedanca de Ville 1936 r. Model firmy Universal Hobbies z serii 007 James Bond.
Skoda Popular Sport Monte Carlo 1936 r. Model firmy Abrex.
Tego samochodu wyprodukowano 23 sztuki w latach 1936 - 1938.
Skoda Superb Typ 913 1936 r. Model firmy Abrex.
Superb Typ 913 wyprodukowano w ilości 350 sztuk w latach 1936 - 1939.
Wanderer W25K Roadster 1936 r. Model firmy Neo z 2017 roku.
Wanderer, niemiecka marka produkująca samochody w latach 1906 - 1941. Od 1932 roku tworzy spółkę wraz z Audi, DKW i Horch. Spółka nazywa się Auto Union i jej logo to są 4 połączone kółka (4 marki) z nazwą Auto Union.
Późniejsze logo Audi już bez tej nazwy. W tej spółce samochody zachowały swoje własne nazwy. Na modelu widać znaczek Wanderer i Auto Union.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
razamanaz
User
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 494 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 20:34, 08 Paź 2021 |
|
Trochę ciężko pisze się pod takim pakietem samochodów. A chciałbym dodać, że Phantom III z Jamesa Bonda ma numer podwozia 3BU168 i nosi karoserię typu Sedanca deVille od firmy Barker. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gajowy
User
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 324 Przeczytał: 114 tematy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z lasu
|
Wysłany:
Sob 10:13, 09 Paź 2021 |
|
Francik napisał: |
Buick Special Series 40 1936 r. Model firmy Ixo z serii Samochody wojskowe II wojny światowej z 2021 roku. |
Malowanie armijnego Buicka to najwcześniej 1942 rok (jak zresztą podaje DeA w gazetce), na terenie Stanów.
W 1936 to ten samochód byłby w kolorze OD (Olive Drab) ale w połysku, a numery ewidencyjne (USA12364) byłyby białe.
Szaroniebieski kolor numerów ewidencyjnych możliwy jest dopiero od grudnia 1940, a oznaczenia gwiazdą (żółtą, spotykaną w zasadzie jedynie w Stanach i częściowo w Tunezji) wprowadzono dopiero pod koniec stycznia 1942 roku |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Francik
User
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 1228 Przeczytał: 30 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ortowice
|
Wysłany:
Nie 11:44, 10 Paź 2021 |
|
razamanaz - Myślałem że na temat modelu z gazetówki nie da się konkretnie wypowiedzieć, masz ogromną wiedzę o RR, dlatego zawsze chętnie skorzystam z Twoich uzupełniających komentarzy.
Pakiety samochodów będą jeszcze do końca powtórek, później wrócę do normalnego trybu, jeden dziennie.
gajowy - Dzięki za uzupełnienie opisu, dla mnie jest ważne że te samochody były produkowane od 1936 roku, i nie zawsze zwracam uwagę jakie kolory były używane w danych latach. Może dla niektórych to jest ważne i dlatego proszę jeżeli masz jakąś wiedzę o modelach które prezentuję, szczególnie wojskowe, to uzupełniaj.
Bentley 4,25 Litre Pillarless Saloon Carlton 1937 r. Model firmy Matrix w limicie 408 sztuk z 2014 roku.
Samochód karosowany przez firmę Carlton Carriage Company o numerze B55GP.
Ctroen Traction Avant 11 B Cabriolet 1937 r. Model Amercomu z serii "Legendarne samochody" z 2010 roku.
Citroen Traction Avant 11 BL 1937 r. Model firmy Heller.
Delage D8-120 Aerosport Coupe 1937 r. Model z serii Ixo Museum.
Samochód karosowany przez firmę Letourneur & Marchand.
Delahaye Type 135M Cabriolet Figoni & Falaschi 1937 r. Model firmy Minichamps z serii Mullin Automotive Museum w limicie 1948 sztuk z 2015 roku.
Humber Super Snipe Saloon 1937 r. Model firmy Esval w limicie 250 sztuk z 2019 roku.
Angielska marka Humber produkowała samochody w latach 1899 - 1976.
Lagonda LG6 Drophead Coupe 1937 r. Model z serii Ixo Museum.
Angielska marka produkująca samochody w latach 1906 - 1964.
Mercedes-Benz 320 Cabriolet D 1937 r. Model amercomu z "Legendarnych samochodów".
Mercedes-Benz G5 1937 r. Model firmy Ixo z serii MB Offizielle Modell-Sammlung z 2014 roku.
G5 był wyprodukowany w ilości 378 sztuk w latach 1937 - 1940. Jako ciekawostka miał wszystkie koła skrętne, no i napęd na wszystkie.
[/quote] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
razamanaz
User
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 494 Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 12:09, 10 Paź 2021 |
|
Francik napisał: |
razamanaz - Myślałem że na temat modelu z gazetówki nie da się konkretnie wypowiedzieć |
Wcześniej produkowało ten model Corgi. A w filmie użyto konkretny samochód i dlatego da się go jednoznacznie zidentyfikować. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez razamanaz dnia Nie 12:10, 10 Paź 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|