 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
Poldi
User
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1696 Przeczytał: 79 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:03, 30 Lip 2012 |
 |
No własnie! ciekawe czy atrapa jest oryginalna? wygląda mi na przeszczep, inny odcień lakieru. Kierunki z kolei są już większe, jak w póżniejszych modelach ale nie wiadomo czy i błotniki nie zostały wymienione na nowsze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pon 15:51, 30 Lip 2012 |
 |
Zacznijmy od szyby przedniej
Cała reszta elementów to pół dnia roboty, żeby zmienic cały przód - albo 2 godziny przy sprawnej ekipie i ściąganiu całości (bo można zdjać z auta pas przedni i błotniki razem, bez rozkręcania na elementy).
Pewna ilośc mogła tez być zbudowana juz na bazie "nowej" Warszawy, czyli po 1964 roku. Ale też niczym nadzwyczajnym w tamtym okresie nie byłoby wymienienie całego obramowania szyby czy przedniej częsci dachu w trakcie remontu; równie dobrze mogły się zdarzyć naprawy powypadkowe.
==================================================
Inne auta z napisem "Łaczność" - na pewno Nysy N59, 501, Żuki w starym i nowym nadwoziu; wszelkie Stary w różnych wersjach, Warszawy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Dowód na "Warszawy" 02:32 - a polecam całość.
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2086 Przeczytał: 45 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Pon 20:45, 30 Lip 2012 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiedzu dnia Pon 20:46, 30 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pon 23:32, 30 Lip 2012 |
 |
Super
Gwoli uzupełnienia tylko - 4 pierwsze zdjęcia to jedynie propozycja dla Łączności, cos na kształt oferty, przedstawiona w 2 połowie lat 70. ...(więcej szczegółów nie znam) - były tam także Nysy, Fiaty 126p, 125p - ale większość zaprezentowanych aut zbudowano tylko w jednym ("demonstracyjnym") egzemplarzu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3593 Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 70 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 23:35, 30 Lip 2012 |
 |
nie do końca , Stara 28/29 furgon pamiętam z mlodości |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pon 17:09, 06 Sie 2012 |
 |
Star 28/29 furgon - ok - w sumie jeden z najpopularniejszych "dużych" samochodów do wożenia poczty.
Ale na wystawie, z której zdjęcia pokazał Xiędzu, było demonstrowane po kilka wersji prawie każdego produkowanego wtedy Polsce samochodu - i to one są tą większością, która nie znalazła się w produkcji "seryjnej".
 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|