FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 ulice prl-u Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
grochu71
User



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ciechocinek/Toruń

PostWysłany: Czw 9:46, 24 Lip 2014 Powrót do góry

Tak. Nie ma juz ulicy po lewej stronie. Zastapil go szeroki chodnik .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Czw 20:15, 24 Lip 2014 Powrót do góry

Około 1986, okolice Jeleniej Góry (dlaczego ja wtedy nie fotografowałem Warszaw i Syrenek? - jedyne wytłumaczenie jest takie, że nie nadążyłbym zmieniać filmów, które i tak trudno czasem było zdobyć)

BMW E21
Image

Ford Escort Mk3 RS
Image

Ford Sierra Mk1
Image

Volvo 240? 260? Nie mam pojęcia. Diabel na pewno wie.
Image

Image

Mitsubishi - tutaj już całkiem nie wiem jaki model
Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
buusoola
User



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 4220
Przeczytał: 40 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraina podziemnej pomarańczy

PostWysłany: Czw 21:11, 24 Lip 2014 Powrót do góry

To Mitsubishi to nic innego jak Sapporo Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2617
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 284 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:35, 24 Lip 2014 Powrót do góry

"Diabelskie" Volvo typoszeregu 240.
Mitsubishi Saporro, produkowany w latach 1976 - 1984. Na zdjęciu wersja z końca produkcji.

Fajne zdjęcia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
autaPRL-u
User



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Czw 21:39, 24 Lip 2014 Powrót do góry

Bardzo fajne zdjęcia .
Wszyscy wyglądają z autobusu żeby zobaczyć Sierrę Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2617
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 284 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:45, 24 Lip 2014 Powrót do góry

Chociaż to najsłabsza wersja z małymi kołpakami i ręcznie z zewnątrz ustawianymi lusterkami bocznymi. Takie czasy Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez max dnia Czw 21:52, 24 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Czw 22:07, 24 Lip 2014 Powrót do góry

Właśnie czytam o Mitsubishi Sapporo ([link widoczny dla zalogowanych]). Pod tą nazwą był sprzedawany w Europie, czyli wszystko się zgadza. Dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sprzewo
User



Dołączył: 21 Gru 2012
Posty: 2701
Przeczytał: 78 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielonka

PostWysłany: Czw 22:28, 24 Lip 2014 Powrót do góry

Kurczę, patrząc na te zdjęcia przypominam sobie z jakimi wypiekami na twarzy patrzyłem kiedyś na takie samochody. Co ciekawe historia zatacza krąg, bo teraz jak zdarza mi się zobaczyć coś z lat siedemdziesiątych to znów serce bije mi szybciej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Pią 0:15, 25 Lip 2014 Powrót do góry

Teraz wystarczy zadbany Golf 2 czy Peugeot 205 i już człowiek się jara Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
autaPRL-u
User



Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pią 0:23, 25 Lip 2014 Powrót do góry

Narazie większość Golfów 2 służy do codziennej jazdy , ludzie nie kojarzą ich jeszcze z klasykami Wink .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
QLIG
User



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 93 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZO

PostWysłany: Wto 13:37, 05 Sie 2014 Powrót do góry

Japoński autobus Hino na ulicach Warszawy :

Image


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 15:56, 05 Sie 2014 Powrót do góry

W Krakowie też był testowany.
Raf
Moderator



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 2057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 174 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oszczepowice k. Brzęczewa

PostWysłany: Śro 10:41, 06 Sie 2014 Powrót do góry

autaPRL-u napisał:
Narazie większość Golfów 2 służy do codziennej jazdy , ludzie nie kojarzą ich jeszcze z klasykami Wink .


Kojarza, kojarza Wink W 3-City juz kilka jezdzi na zabytkowych tablicach.

A co do Sierry, to jak weszla na rynek,
to byl to designerski szok, kompletna nowosc.
Nadwozie po prostu z innej planety,
wiec nie ma co sie dziwic, ze ludziska sie gapili Smile
Dzis wydaje sie, ze to auto jak auto, nic niezwyklego,
ale wtedy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Abrimaal
User



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Atro City Veschova

PostWysłany: Śro 14:57, 06 Sie 2014 Powrót do góry

Fotki wprawdzie z DDR, ale podobne czasy i realia, rok 1986.

Barkas B1000
Image

Wartburg 353 (W? S? - nie orientuje się, coś ma tam dopisane)
Image

Opel Kadett E, wtedy absolutny szok
Image

Audi 100 C3 (chwycony w locie)
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Abrimaal dnia Śro 15:00, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
max
User



Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 2617
Przeczytał: 86 tematów

Pomógł: 284 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:46, 07 Sie 2014 Powrót do góry

Raf napisał:


A co do Sierry, to jak weszla na rynek,
to byl to designerski szok, kompletna nowosc.
Nadwozie po prostu z innej planety,
wiec nie ma co sie dziwic, ze ludziska sie gapili Smile
Dzis wydaje sie, ze to auto jak auto, nic niezwyklego,
ale wtedy...


To prawda, w 1982 roku były dwie premiery, które wstrząsnęły zasadami stylizacji samochodów i wyznaczyły nowe trendy: Ford Sierra i Audi 100 C3. To były auta o rewolucyjnej stylistyce z niewiarygodnie niskimi współczynnikami oporu powietrza - Sierra 0,34, Audi równe 0,3 ! To jeszcze dzisiaj robi wrażenie. Przy tym były proporcjonalne, dopracowane i po prostu ładne. W następnych latach pojawiły się kolejne samochody, zaprojektowane z uwzględnieniem zasad aerodynamiki, Kadett E, Ford Scorpio i wiele innych ale to Sierra i Audi były pierwsze. W tym czasie w PRL do którego niektórzy dzisiaj tęsknią, wprowadzono do produkcji zubożoną wersję Poloneza i klepano na starych tłocznikach byłego Polskiego Fiata 125p pod nazwą FSO 1500. W latach 80-tych cofnęliśmy się w rozwoju motoryzacji o dobre 20 lat. Sorry za przydługi komentarz ale pamiętam doskonale tamten stracony czas, którego nie udało się już odrobić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin