Autor |
Wiadomość |
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 612 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 13:30, 09 Sie 2013 |
|
Nie wiem czy ta informacja pasuje do tego działu, ale żeby nie zginęła.
No Onecie [link widoczny dla zalogowanych]
pojawiła się informacja, że w Serbii sprzedawany jest egzemplarz Poloneza cabrio z 1984 roku (pierwszy raz w życiu o takim słyszę!).
Jakoby wyprodukowano ich tylko 5 szt. i wszystkie trafiły do ówczesnej Jugosławii.
Sądząc po długości drzwi, wykorzystano nadwozie 5-cio drzwiowe a nie trzydrzwiowe.
Może będą chętni do przeróbki Borewicza?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Edekyogi dnia Pią 13:45, 09 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 13:38, 09 Sie 2013 |
|
Trochę kundelkowato on wygląda, zwłaszcza ten spojler... Ale kto wie, może to i prawda |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 612 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 14:02, 09 Sie 2013 |
|
Czy to prawda - sam się zastanawiam.
Jakoś wcześniej informacja o Polonezie cabrio się nie pojawiała.
A gdyby to był fabryczny tuning, to chyba raczej wykorzystano by nadwozie trójdrzwiowe. Te dłuższe o 165 mm drzwi do trójdrzwiowych sedanów i coupe były przecież produkowane seryjnie - trafiły nawet do Trucków... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
1313
User
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 2733 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 14:05, 09 Sie 2013 |
|
Dlatego jak dla mnie to na 90% samoróbka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Edekyogi
User
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 612 Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią 14:10, 09 Sie 2013 |
|
To może usunąć tę wiadomość - jako wakacyjną kaczkę dziennikarską i nie mącić forumowiczom w głowach? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 14:51, 09 Sie 2013 |
|
A ja mam dziwne wrazenie ze drzwi sa jeszcze krotsze niz w 5D. Popatrzcie na szybe, jest niesamowicie waska |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LGD
User
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 1080 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 106 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sopot
|
Wysłany:
Sob 11:33, 10 Sie 2013 |
|
ciekawe gdzie jest w tym aucie dach ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 9:49, 29 Sie 2013 |
|
smigi, mi też się wydaje, że jak na cabrio, drzwi powinny spokojnie nachodzić na tylną kanapę, a pałąk za fotelami pasażerów też wygląda jakoś tak amatorsko, dlatego wg mnie to samoróbka, choć pomysł przedni |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 17:35, 29 Sie 2013 |
|
To złomnik wymyślił tę historię, a dziennikarze nieświadomie dali się nabrać
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 22:47, 29 Sie 2013 |
|
Ale te historia ze Śrubakiem nie ma nic do rzeczy Notlauf ją dopisał chyba już po tym jak pojawiły się sugestie, że to może być jakaś seryjna wersja z Jugosławii. Widać od razu że albo samoróba albo co najwyżej jakiś protoyp (czyli samoróba tyle że zakładowa ).
Szkoda, że nie ma zdjęć podwozia. Ciekawe jak (czy) go wzmocnili. Może drzwi są zamknięte żeby się nie złamał |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Falcon dnia Czw 22:49, 29 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|