Autor |
Wiadomość |
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 16:25, 12 Paź 2012 |
|
To Multicar jest rodzimej produkcji? Byłem pewien ze to niemiecki wynalazek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
JarekS
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 5664 Przeczytał: 100 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
|
Wysłany:
Pią 16:29, 12 Paź 2012 |
|
Multicarem to było kiedyś. Teraz jest to złom, rdza zapewne "rodzima" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2606 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 16:38, 12 Paź 2012 |
|
Hahaha słusznie Ale trzeba przyznać ze uroczo wygląda taki zardzewiały |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 10:59, 12 Lis 2012 |
|
Spotkany dzisiaj na ul. Śląskiej
[link widoczny dla zalogowanych] , [link widoczny dla zalogowanych]
Jak na swój wiek ładnie utrzymany. A walizka na bagażniku też kultowa. |
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pon 15:14, 12 Lis 2012 |
|
rozmawiałem z właścicielem , fiacik jest sprowadzony z Francji , musiał przejść specjalne badanie techniczne ze względu na żółte szkło reflektora (nie żarówka) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
MaSCott
User
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 2612 Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
|
Wysłany:
Czw 22:20, 29 Lis 2012 |
|
Już kurcze nie pamiętam czy wrzucałem tego Żuka tutaj, wygląda bardzo 4x4
Szczyrk, sierpień tego roku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 16:20, 30 Lis 2012 |
|
podejrzewam , że to raczej UAZ z kabiną od Żuka |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Sob 0:43, 01 Gru 2012 |
|
Tego konkretnego wozu nie znam, ale ogólnie znacznie łatwiej jest "przeszczepić" całe zawieszenia i reduktor z Uaza do Żuka, niz postawić kabinę Żuka na któregokolwiek Uaza... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 10:25, 01 Gru 2012 |
|
nic bardziej mylnego
rama Żuka u Uaza jest całkiem inna , Żuk ma niezależne przednie zawieszenie na sprężynach , Uaz resory
konieczność mocowania uchwytów resorów i inna odległość pomiędzy nimi wymagałaby też korektę uchwytów mocowania na obudowie mostu , co nie jest takie proste .
Mocowanie kabiny wymaga jedynie dospawania uchwytów .
Takie przeszczepy były na porządku dziennym w samochodach ciężarowych w czasach PRLu |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Sob 16:11, 01 Gru 2012 |
|
Przeszczepy i żenienie wszystkiego ze wszystkim zdarzały sią od zawsze i zdarzają do dzisiaj
[link widoczny dla zalogowanych]
I nadal twierdzę - choć to bez znaczenia - że łatwiej jest "przeszczepić" cały układ przeniesienia napędu z Uaza w "płaską" i prostą ramę, niż posadzić kabinę od Żuka na "wyginanej" ramie Uaza. Kabina od Żuka stawiana na uazową ramę musiałaby powędrować sporo do tyłu i w górę...albo mieć od zera zrobioną cała podłogę, po wywaleniu oryginalnej. Temat przewałkowany wielokrotnie przez "świrów" od takich kombinacji. Sama ilość co najmniej kilkunastu Żuków z mostami od Uaza wobec braku znanych Uazów z kabiną od Zuka też coś mówi o tym, co jest szybsze i łatwiejsze do zrobienia Choć prawda, że pożenić i przerobic da sie wszystko w obie strony
Zdjęcie z albumu kolegi "Pociska":
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jat02
User
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 3552 Przeczytał: 41 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 12:43, 02 Gru 2012 |
|
będę się upierał , zdjęcie powyżej dotyczy UAZa 469 , a ja miałem na myśli UAZa 452
[link widoczny dla zalogowanych]
zdecydowanie łatwiej zamontować pojedynczą kabinę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
xiedzu
Moderator
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 2085 Przeczytał: 24 tematy
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: óć
|
Wysłany:
Pon 11:17, 03 Gru 2012 |
|
kolego tomku
otóż pokazany przez ciebie żuk 4x4 z aukcji moto.allegro jest typowym przykładem rozwiązania "dziwnomagowego"
rozmawiałem z właścicielem i rama jest żuka z przerobionymi mocowaniami zawieszenia dopasowanym do mostów uaza i jego skrzyni biegów...
znajdź więc przykład lepszy...
założyć kabinę żuka na buchankę nie będzie prosto - samo to, że w buchance siedzisz na kole a w żuku za kołem... od osi przedniej do końca ramy w żuku jest 60cm, w uazie 90...
myślę więc, że rację ma przemek... co nie oznacza, że założenie kabiny żuka na ramę uaza jest niewykonalne... jest tylko nieuzasadnione pod względem ekonomicznym i czasochłonnym... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany:
Pon 14:31, 24 Gru 2012 |
|
Kultowa taksówka
[link widoczny dla zalogowanych] |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 14:41, 24 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
reno
User
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa
|
Wysłany:
Sob 2:54, 29 Gru 2012 |
|
Taka oto nasza rodzima jaskółka napotkana podczas zeszłorocznych wakacji, na autostradzie w Bułgarii, w okolicach Varny
Kiepska jakość, ale zdjęcia robione w wielkim szoku i podczas jazdy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ziunek
User
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 164 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Śro 13:07, 09 Sty 2013 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi się to nie podoba, łezka się kręci, ale młodzież ze złomowiska musi się wyszaleć |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|