|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 23:58, 07 Lis 2013 |
|
Czyli to jest samoróba?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Pią 0:33, 08 Lis 2013 |
|
Tak.
Każda Nysa 521 i 522 z krótką kabiną obcięta tuż za drzwiami jest samoróbką. (Tak samo, jak każda z kabiną "1,5" - dłuższą niż pojedyncza, a krótszą niż podwójna).
I każda Nysa N59 / 501 skrzyniowa też jest samoróbką. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Falcon
User
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 2015 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 12:39, 08 Lis 2013 |
|
Dzięki za wyjaśnienie A każdej oryginalnej będzie okno z tyłu kabiny?
to skoro po przeniesieniu tematu już można, wklejam jeszcze jedno zdjęcie samoróby. Ma nawet wyprofilowanie kabiny pod fotele
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzysztof
User
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pią 9:59, 08 Lis 2013 PRZENIESIONY Pią 14:47, 08 Lis 2013 |
|
Ponieważ nie wiem, jak wysłać indywidualną odpowiedź do Pana Dziwny Mag ,więc piszę w tej formie. Znam różnice pomiędzy nysami 521 a 522, trochę nimi jeździłem ,ale w tym dziale omawiane są głównie sprawy dotyczące przyszłych modeli KAP a nie rozwiązań technicznych ,które i tak w tych modelikach widoczne nie będą. Skrót myślowy /wysoki niski dach/ zastosowałem tylko i wyłacznie w celu nie przedłużania tematu. A co do samych, zmian to wiadomo ,że wersje eksportowe były inaczej wykonane od tych dla kraju. Tak więc te 200 sztuk /MOTOR maj 1971 / wysłane do RFN posiadały wiele istotnych zmian ,które następnie wprowadzano w nowym modelu Nysy o nr 522 na kraj.
Przytyczki dla innych uważam nie na miejscu ,bo ja też obserwuję wiele nieścisłości u innych ,ale tego nie wytykam.
Z poważaniem Krzysztof |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
smigi
User
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2607 Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
|
Wysłany:
Pią 17:31, 08 Lis 2013 |
|
Inna sprawa, ze nie trzeba się tu do nikogo zwracać per 'pan', to raz, a dwa, ze bez nerwów, nikt nikomu nie chciał niczego wytykać, Dziwny Mag najzwyczajniej w świecie chciał się podzielić wiedzą, więc niema co się spinać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dziwny Mag
User
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 2198 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
|
Wysłany:
Wto 21:30, 12 Lis 2013 |
|
Falcon napisał: |
A każdej oryginalnej będzie okno z tyłu kabiny?
|
Tak A ściślej - każda fabryczna miała okno w tylnej ścianie kabiny. Skrzyniowa 2 osobowa szersze (prawie na całą szerokość tylnej ścianki), skrzyniowa 5 osobowa mniejsze, węższe. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szjan-64
User
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 2873 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/CHICAGO
|
Wysłany:
Wto 21:47, 12 Lis 2013 |
|
Falcon napisał: |
Dzięki za wyjaśnienie A każdej oryginalnej będzie okno z tyłu kabiny?
to skoro po przeniesieniu tematu już można, wklejam jeszcze jedno zdjęcie samoróby. Ma nawet wyprofilowanie kabiny pod fotele
[link widoczny dla zalogowanych] |
Przeróbka z seryjnej chłodni |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|